Mijn favo kat was Snorrebaard. Liefste kat ooit. Helemaal zwart, witte pootjes, witte snoet en wit puntje aan het einde van zijn zwarte staart.quote:Op dinsdag 11 april 2017 00:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mooie leeftijd, maar altijd kut als je huisdier overlijdt
Ik had als tiener een kanarie die na 9 jaar de geest gaf en ben daar een flinke tijd behoorlijk down over geweest. Kon goddomme alles met dat beest doen, het manneke vond alles best
Gvd ik moest lachenquote:Op dinsdag 11 april 2017 00:07 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik had ook ooit een kanariepiet, maar toen kreeg ik een luchtbuks..
Kifesh?quote:Op dinsdag 11 april 2017 00:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Engelsen en Amerikanen zijn geeeeeek
Ik kijk nu fake news CNN.quote:Op dinsdag 11 april 2017 00:14 schreef Befbekje het volgende:
Robin Hood op ZDF.. Ze zijn aan de spectaculaire, bloeddorstige slotscène bezig..
Toch wel nagesynchroniseerd he?quote:Op dinsdag 11 april 2017 00:14 schreef Befbekje het volgende:
Robin Hood op ZDF.. Ze zijn aan de spectaculaire, bloeddorstige slotscène bezig..
quote:Op maandag 10 april 2017 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben te goed. Ik moet het kutwerk doen omdat het met mij sneller af is
En verder, ik geloof dat ik het toch een beetje zwaar heb met het laten inslapen van mijn hond.
10 afleveringen in een seizoen hè. Ik vond het laatste seizoen prima, ook goed afgeslotenquote:Op maandag 10 april 2017 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Succes. Ik ben gestopt bij aflevering 4 of 5. Hoeveel afleveringen heb ik nog te gaan dan?
Dit is mijn levensdoel.quote:Op dinsdag 11 april 2017 00:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit klinkt wel heel gek hoor. Ik blijf toch liever alleen op zolder.
Geen idee, chef.quote:Op dinsdag 11 april 2017 01:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Naam? Heb nodig voor onderzoeksopdracht
Het zit je niet mee. Sterkte jojoquote:Op dinsdag 11 april 2017 06:41 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben vannacht gepakt door een mug.
SO IT BEGINS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |