Nee, gewoon linea rectum doorslikken..quote:Op maandag 10 april 2017 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Net voor het eerst inbrufen nog wat genomen. Die capsules moet je zeker niet kapot kauwen? Mijn tong is verdooft
Ja.. Wie is hier de baas, goddomme..quote:Op maandag 10 april 2017 23:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als zij het niet wil zien is dat geen probleem toch? Kijk je het alleen.
quote:Op maandag 10 april 2017 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij fapt zeker ook op Fat Walda uit GoT?
quote:Op maandag 10 april 2017 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben te goed. Ik moet het kutwerk doen omdat het met mij sneller af is
En verder, ik geloof dat ik het toch een beetje zwaar heb met het laten inslapen van mijn hond.
Sommige mensen vinden het leuk om iets samen te doen. Zeker als er een vorm van wederzijdse aantrekkingskracht op persoonlijk vlak bestaat . Het klinkt gek dat weet ikquote:Op maandag 10 april 2017 23:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mensen die Attack on Titan kijken hebben meestal een ster op hun linkerborst.quote:Op dinsdag 11 april 2017 00:00 schreef skysherrif het volgende:
eerst trouwens ep. 2 attack on titan kijken, maar ik neem aan dat niemand dat hier kijkt.
Mijn vriendin en ik zijn een soort Johan & Isabel Derksen.. Ik woon beneden en zij boven..quote:Op dinsdag 11 april 2017 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het leuk om iets samen te doen. Zeker als er een vorm van wederzijdse aantrekkingskracht op persoonlijk vlak bestaat . Het klinkt gek dat weet ik
Dit klinkt wel heel gek hoor. Ik blijf toch liever alleen op zolder.quote:Op dinsdag 11 april 2017 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het leuk om iets samen te doen. Zeker als er een vorm van wederzijdse aantrekkingskracht op persoonlijk vlak bestaat . Het klinkt gek dat weet ik
Mooie leeftijd..quote:Op dinsdag 11 april 2017 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
15 maar volledig uit het niets
En nu toch maar proberen te slapen
quote:Op maandag 10 april 2017 23:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wel mooie leeftijd hoor. Al blijft het kut.quote:Op dinsdag 11 april 2017 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 april 2017 23:58 schreef hafcfan het volgende:
http://m.telegraaf.nl/bui(...)n-illegaal-was-39%3B
Dit kan echt niet.
Zolang het voor jullie werkt dan is het goed. Bij mij zou dat niet werken.quote:Op dinsdag 11 april 2017 00:03 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Mijn vriendin en ik zijn een soort Johan & Isabel Derksen.. Ik woon beneden en zij boven..
Dat snap ik volledig in jouw geval (lol)quote:Op dinsdag 11 april 2017 00:03 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Mijn vriendin en ik zijn een soort Johan & Isabel Derksen.. Ik woon beneden en zij boven..
Ja, ik ga nu ook mijn hol in.. Godverdomme.. Ik heb energie teveel..quote:Op dinsdag 11 april 2017 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat snap ik volledig in jouw geval (lol)
Welterusten niekmetraretekens. Al zou jij een uur geleden al.gaan slapen.
Mooie leeftijd, maar altijd kut als je huisdier overlijdtquote:Op dinsdag 11 april 2017 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dat wijf is kankergek in haar kopquote:Op dinsdag 11 april 2017 00:05 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Die honden hadden de tijd van hun leven.
Ik had ook ooit een kanariepiet, maar toen kreeg ik een luchtbuks..quote:Op dinsdag 11 april 2017 00:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mooie leeftijd, maar altijd kut als je huisdier overlijdt
Ik had als tiener een kanarie die na 9 jaar de geest gaf en ben daar een flinke tijd behoorlijk down over geweest. Kon goddomme alles met dat beest doen, het manneke vond alles best
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |