Fabio Aru doet niet mee aan de Ronde van Italië. De renner van Astana is niet op tijd hersteld van een knieblessure.quote:
Ik zag het ja. Wel weinig concurrentie zo voor Kientana.quote:Op maandag 10 april 2017 23:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Fabio Aru doet niet mee aan de Ronde van Italië. De renner van Astana is niet op tijd hersteld van een knieblessure.
Ik vond Eowyn wel geil.quote:Op maandag 10 april 2017 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar vond ik die Arwen wel goddelijk koekoek
Prima bootjequote:Op maandag 10 april 2017 23:29 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Rusland gaat even democratie brengen naar de middellandse zee
Twee van deze komen er aan. En het moederschip was al onderweg dacht ik.quote:
For real?quote:Op maandag 10 april 2017 23:29 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Rusland gaat even democratie brengen naar de middellandse zee
antigenotquote:Op maandag 10 april 2017 23:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
https://twitter.com/CT_operative/status/851522233235365888
Of die hobbit waar Sam mee trouwt. Zo'n lekker mollig ende rondborstig wuufke. Boh.quote:
Laat Amerika daar ook maar eens weggaan dan.quote:
Jij fapt zeker ook op Fat Walda uit GoT?quote:Op maandag 10 april 2017 23:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Of die hobbit waar Sam mee trouwt. Zo'n lekker mollig ende rondborstig wuufke. Boh.
Nog in de HW geweest de laatste tijd?quote:Op maandag 10 april 2017 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb momenteel zo weinig zin in ook maar iets dat ik met mijn ogen open in bed lig.
Dit klinkt haast depressief.
Gaat het wel goed op de steigerbouw?quote:Op maandag 10 april 2017 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb momenteel zo weinig zin in ook maar iets dat ik met mijn ogen open in bed lig.
Dit klinkt haast depressief.
Nee, morgen naar topplaatsen genaamd Driebergen en Baarn waar het ook mag liggen.quote:Op maandag 10 april 2017 23:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nog in de HW geweest de laatste tijd?
Ik ben te goed. Ik moet het kutwerk doen omdat het met mij sneller af isquote:Op maandag 10 april 2017 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat het wel goed op de steigerbouw?
Kom er ook nog maar weinig.quote:Op maandag 10 april 2017 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, morgen naar topplaatsen genaamd Driebergen en Baarn waar het ook mag liggen.
quote:Op maandag 10 april 2017 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben te goed. Ik moet het kutwerk doen omdat het met mij sneller af is
En verder, ik geloof dat ik het toch een beetje zwaar heb met het laten inslapen van mijn hond.
Gelukkig is het merendeel van mijn maatjes ondertussen ook richting een stad gegaan.quote:Op maandag 10 april 2017 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er is dan ook vrij weinig los van de plaatselijke, gedegradeerde voetbaltrots dan natuurlijk.
Waarom niet? Of heb je het verkocht als ruimteserie. Een soort langdradige star wars?quote:Op maandag 10 april 2017 23:48 schreef Typisch het volgende:
Ik moet ook weer een nieuwe serie vinden om te kijken met mijn teerbeminde.
Ze wil goffetomme Battlestar Galactica niet kijken.
Ik kan Trailer Park Boys aanraden.. Kwam ik vanmiddag weer ergens tegen..quote:Op maandag 10 april 2017 23:48 schreef Typisch het volgende:
Ga je de groetjes doen aan Beatrixquote:Op maandag 10 april 2017 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, morgen naar topplaatsen genaamd Driebergen en Baarn waar het ook mag liggen.
Geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 10 april 2017 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom niet? Of heb je het verkocht als ruimteserie. Een soort langdradige star wars?
dat keek ik lang gelee altijd, was wel vet.quote:Op maandag 10 april 2017 23:48 schreef Typisch het volgende:
Woont zij in Driebergen? Kennelijk is de grond tussen een paar villa's vervuilder dan de AIVD denk dan. Ik moet nu voor de derde keer terug voor watermonsters omdat ze de waardes te afwijkend vinden.quote:Op maandag 10 april 2017 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je de groetjes doen aan Beatrix
Baarn ongeveer.quote:Op maandag 10 april 2017 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Woont zij in Driebergen? Kennelijk is de grond tussen een paar villa's vervuilder dan de AIVD denk dan. Ik moet nu voor de derde keer terug voor watermonsters omdat ze de waardes te afwijkend vinden.
Ik hoop dat je dit zeer interessant vond.
Zit je onder de plak?quote:Op maandag 10 april 2017 23:48 schreef Typisch het volgende:
Community heb ik nooit begrepen. Een aantal volwassenen die zich gedragen als kleuters en dat 20 seizoenen lang.quote:Op maandag 10 april 2017 23:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dat keek ik lang gelee altijd, was wel vet.
ik ga community weer eens terugkijken denk ik
De humor komt vooral van die ouwe gek en die chinees en verder een beetje kijken naar de tieten van allison briequote:Op maandag 10 april 2017 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Community heb ik nooit begrepen. Een aantal volwassenen die zich gedragen als kleuters en dat 20 seizoenen lang.
Om twaalf uur des nachts ga ik toch voor het hardere werk dan louter een paar tieten..quote:Op maandag 10 april 2017 23:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De humor komt vooral van die ouwe gek en die chinees en verder een beetje kijken naar de tieten van allison brie![]()
Prima vermaak voor 12 uur snachts
Als ik tieten wil zien dan vraag ik wel toegang voor kp.. nee je hebt gelijk. Veel kijkplezierquote:Op maandag 10 april 2017 23:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De humor komt vooral van die ouwe gek en die chinees en verder een beetje kijken naar de tieten van allison brie![]()
Prima vermaak voor 12 uur snachts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |