naar zoetermeer?quote:Op woensdag 12 april 2017 11:05 schreef Audacia het volgende:
[ afbeelding ]
Yess gotcha !!!
Op Tournee.....
Daar was ik gisterquote:
Zonder logo kan ik de locatie ook wel dromen m'n wieg stond hemelsbreed nog geen km van de fokstokquote:Op dinsdag 11 april 2017 18:44 schreef .Neovo. het volgende:
ja eigenlijk wel. Had dat logo eraf moeten halen
ik woon er dus liever welquote:Op woensdag 12 april 2017 13:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daar was ik gister![]()
Dus nee, liever niet.
Minder lullen, meer stok plaatsen!quote:Op woensdag 12 april 2017 13:13 schreef Audacia het volgende:
[..]
Zonder logo kan ik de locatie ook wel dromen m'n wieg stond hemelsbreed nog geen km van de fokstok
wijs man dit datquote:Op woensdag 12 april 2017 13:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Minder lullen, meer stok plaatsen!
Mijn school stond er ook vlakbij. 5 jaar van m'n leven weggegooid.quote:Op woensdag 12 april 2017 13:13 schreef Audacia het volgende:
[..]
Zonder logo kan ik de locatie ook wel dromen m'n wieg stond hemelsbreed nog geen km van de fokstok
Die FocKing stok was allang geplaatst alleen m'n telefoon werkte niet mee met uploaden en versturen.quote:Op woensdag 12 april 2017 13:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Minder lullen, meer stok plaatsen!
quote:Op woensdag 12 april 2017 13:57 schreef Audacia het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg vast commentaar maar ik krijg niet 3 fotolinken in 1 bericht.
Vooruitquote:Op woensdag 12 april 2017 14:04 schreef Audacia het volgende:
[..]
Die FocKing stok was allang geplaatst alleen m'n telefoon werkte niet mee met uploaden en versturen.![]()
![]()
Enige commentaar van mij is :quote:Op woensdag 12 april 2017 13:57 schreef Audacia het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg vast commentaar maar ik krijg niet 3 fotolinken in 1 bericht.
Ach, je kan al raden waar ie heen gaatquote:
Tollebeekquote:Op woensdag 12 april 2017 15:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, je kan al raden waar ie heen gaat
Bleiswijkquote:Op woensdag 12 april 2017 15:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
ik haal hem niet!quote:Op woensdag 12 april 2017 15:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |