Ik kreeg alleen een mail dat het in behandeling was genomen maar als ik op mijn Persoonlijk Overzicht kijk, staan daar wel 4 loten. Heb per mail dus geen bericht gekregen dat die loten waren toegekend. Wellicht bij jou ook het geval.quote:Op donderdag 13 april 2017 11:41 schreef avotar het volgende:
Opvallend, gisterenavond aangemeld, maar nog geen loten.
Terwijl ik juist een van die spelers ben die ook daarwerkelijk een behoorlijk lange tijd heeft meegespeeld
bij mij ookquote:Op donderdag 13 april 2017 12:10 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik kreeg alleen een mail dat het in behandeling was genomen maar als ik op mijn Persoonlijk Overzicht kijk, staan daar wel 4 loten. Heb per mail dus geen bericht gekregen dat die loten waren toegekend. Wellicht bij jou ook het geval.
Met of zonder bewijs? ik had zonder bewijs binnen twee minuten mijn loten binnen via email.quote:Op donderdag 13 april 2017 12:10 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik kreeg alleen een mail dat het in behandeling was genomen maar als ik op mijn Persoonlijk Overzicht kijk, staan daar wel 4 loten. Heb per mail dus geen bericht gekregen dat die loten waren toegekend. Wellicht bij jou ook het geval.
zonder bewijs, niet eens naar gevraagd.quote:Op donderdag 13 april 2017 13:05 schreef icloud het volgende:
[..]
Met of zonder bewijs? ik had zonder bewijs binnen twee minuten mijn loten binnen via email.
In het aanvraaproces en per email krijg je toch de vraag om bewijs te uploaden?quote:Op donderdag 13 april 2017 13:46 schreef Sjeen het volgende:
[..]
zonder bewijs, niet eens naar gevraagd.
Ik niet. Maar ik heb online besteld en een abbo gehad en dat aangegeven, dus misschien hoeft het dan niet.quote:Op donderdag 13 april 2017 13:47 schreef icloud het volgende:
[..]
In het aanvraaproces en per email krijg je toch de vraag om bewijs te uploaden?
niet gehad, maar heb meegedaan met zelfde email en bankrekening als toen.quote:Op donderdag 13 april 2017 13:47 schreef icloud het volgende:
[..]
In het aanvraaproces en per email krijg je toch de vraag om bewijs te uploaden?
Inderdaad. Had vancohtend even gekeken, maar toen kwam ik niet op de site (proxy van het werk)quote:Op donderdag 13 april 2017 12:10 schreef Mark het volgende:
[..]
Geen bewijs, ook bij mij niet naar gevraagd.quote:Op donderdag 13 april 2017 13:05 schreef icloud het volgende:
[..]
Met of zonder bewijs? ik had zonder bewijs binnen twee minuten mijn loten binnen via email.
Ik ook hetzelfde bankrekening nummer. Niet hetzelfde mailadres.quote:Op donderdag 13 april 2017 13:57 schreef Sjeen het volgende:
[..]
niet gehad, maar heb meegedaan met zelfde email en bankrekening als toen.
Ik twijfel nog.. wacht wel tot 20 mei tot ik besluit. Wie weet wat er daarvoor nog meer bekend wordt.quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:28 schreef Moogwai10 het volgende:
Zijn er hier nog fokkers die 4 loten zouden kunnen krijgen (automatisch meegespeeld) maar niet meedoen met de trekking omdat ze geen afstand willen doen van een claimrechten?
Dus die denken dat er meer in het vat zit?
Nope, ik verwacht sowieso niet dat er ooit iets te claimen zal zijn. En ik ben te lui om me er verder druk om te maken.quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:28 schreef Moogwai10 het volgende:
Zijn er hier nog fokkers die 4 loten zouden kunnen krijgen (automatisch meegespeeld) maar niet meedoen met de trekking omdat ze geen afstand willen doen van een claimrechten?
Ik zou al niet aan deze trekking mee willen doen om principiële redenen, niet zozeer omdat de rechtszaak misschien meer oplevert. Echt belachelijk dat ze op deze manier de grootste groep mensen proberen af te kopen. En waarmee? EEN KANS! Ongelooflijk. De jongens van De Kwis verwoorden het wel mooi, volgens mij in de aflevering van vorige week.quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:28 schreef Moogwai10 het volgende:
Ja dit dus.. al sta ik sinds begin vorige maand niet echt bekend meer om mijn principes en het vasthouden daaraan..quote:Op zaterdag 22 april 2017 23:49 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik zou al niet aan deze trekking mee willen doen om principiële redenen, niet zozeer omdat de rechtszaak misschien meer oplevert. Echt belachelijk dat ze op deze manier de grootste groep mensen proberen af te kopen. En waarmee? EEN KANS! Ongelooflijk. De jongens van De Kwis verwoorden het wel mooi, volgens mij in de aflevering van vorige week.
Dat + dat je dus niet aan deze slappe 'gratis' loting mee doet..quote:Op zondag 23 april 2017 00:22 schreef Monkeymind het volgende:
Hier ook 4 loten omdat ik 10jr geleden automatisch meespeelde.
Wat betreft de mensen die gaan voor de claim van St. Loterijverlies; stel dat deze in het gelijk wordt gesteld, dan neem ik toch aan dat je alleen zou krijgen als je bij deze stichting aangesloten bent?
Te laat!quote:Op zondag 23 april 2017 00:30 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat + dat je dus niet aan deze slappe 'gratis' loting mee doet..
Het schept een precedent wat je kunt gebruiken om zelf een zaak te voeren of een schikking te treffen.quote:Op zondag 23 april 2017 00:22 schreef Monkeymind het volgende:
Hier ook 4 loten omdat ik 10jr geleden automatisch meespeelde.
Wat betreft de mensen die gaan voor de claim van St. Loterijverlies; stel dat deze in het gelijk wordt gesteld, dan neem ik toch aan dat je alleen zou krijgen als je bij deze stichting aangesloten bent?
Maar als je meespeelt zie je af van alle claims..quote:Op zondag 23 april 2017 00:49 schreef hottentot het volgende:
[..]
Het schept een precedent wat je kunt gebruiken om zelf een zaak te voeren of een schikking te treffen.
Ja dat was al meer dan duidelijkquote:Op zondag 23 april 2017 01:00 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar als je meespeelt zie je af van alle claims..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |