Ah dank, en voorheen was die notaris er dus ook al maar toen mócht het gewoon dat er loten werden getrokken die helemaal niet verkocht waren. En nu mag dat niet meer en moet die notaris erop toezien dat de loten die meedingen allemaal verkochte loten zijn. Snap ik het dan?quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:02 schreef djh77 het volgende:
[..]
Simpel principe. Je gooit alle loten die je hebt verkocht (of dit geval gratis loten) in een ton. Voor elke prijs pak je 1 lotnummer
Een notaris (en wellicht toezichthouder) zal het controleren. Of de prijs daarna wordt opgehaald is een ander verhaal.
Volgens mij mag je wel de niet verkochte loten meenemen maar dat moet je wel vermelden natuurlijk (wat ze toen niet deden) maar de Staatsloterij trekt sindsdien alleen nog uit verkochte loten.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah dank, en voorheen was die notaris er dus ook al maar toen mócht het gewoon dat er loten werden getrokken die helemaal niet verkocht waren. En nu mag dat niet meer en moet die notaris erop toezien dat de loten die meedingen allemaal verkochte loten zijn. Snap ik het dan?
Een gegeven paard..... maakt nog geen zomerquote:Op dinsdag 11 april 2017 12:59 schreef Mark het volgende:
Ook aangemeld. Kon niet precies zien wanneer ik een abonnement had, maar heb nog wel oude mailtjes gevonden uit de gewenste periode dat ik online een aankoop heb gedaan.
Een gegeven paard.....
2 loten dus.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:21 schreef avotar het volgende:
Ik heb een hele tijd online meegespeeld alleen op een oud mailadres waar ik nu echt niet meer in kan.
Afschriften heb ik al tijden niet meer.
Kon jij je wel aanmelden? Bij mij kan het niet, er staat dat je in 2008 18 jaar of ouder moest zijn.quote:Op dinsdag 11 april 2017 10:20 schreef DuW2 het volgende:
Kan wel zeggen dat ik mee gedaan heb maar was toen nog geen 18... dus stel dat ik win een mooi bedrag win heb ik een probleem ben ik bang.
quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:43 schreef Greys het volgende:
Klopt het dat je geen loten zoals normaal krijgt maar slechts nummertjes in een mailtje?
Super deluxe zolderkamer incoming.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:59 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Er is een kans dat alle vijf 1 miljoen netto prijzen bij FOK!-ers terecht komen![]()
![]()
![]()
quote:
Ah dan moet ik gewoon nog ff geduld hebben dus.. ik had al een screenshot gemaakt..quote:
De rechtstreekse erfgenaam neem ik aan..quote:Op dinsdag 11 april 2017 14:07 schreef MPC60 het volgende:
Maaruh, je kan ook op naam van een overleden persoon spelen? Want m'n opa heeft echt jarenlang automatisch meegespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |