Gewoon Spotify de schuld gegeven dat de vrijmibo-playlist nogal matige muziek had.quote:Op maandag 10 april 2017 20:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet kritisch bejegend wegens de muziekkeuze?
Linkse hippiepropaganda.quote:Op maandag 10 april 2017 21:17 schreef xpompompomx het volgende:
Over Arabië gesproken, de postbode bracht mij zaterdag een eerste druk van T.E. Lawrence' "Seven Pillars of Wisdom".
Zonder hem was Israel nog gewoon Turks.quote:
Een borrel die voor elf uur stoptquote:Op maandag 10 april 2017 21:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gewoon Spotify de schuld gegeven dat de vrijmibo-playlist nogal matige muziek had.
Op maandagquote:
Nou en, lekker belangrijk.quote:
Alweer aan de sherry, zus?quote:
Even een dagje niet, vorige week vier dagen feest.quote:
quote:Op maandag 10 april 2017 22:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Even een dagje niet, vorige week vier dagen feest.
quote:
Tsja, als er een borrel was geweest dat had ik het een ander verhaal gevonden.quote:
Vier dagen tanken zonder borrel, da's ook treurig.quote:Op maandag 10 april 2017 22:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tsja, als er een borrel was geweest dat had ik het een ander verhaal gevonden.
Vier keer borrel, hoppa!quote:Op maandag 10 april 2017 22:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vier dagen tanken zonder borrel, da's ook treurig.
Nog iemand die Robin Hood niet begrijpt. Robin Hood nam niet van de rijken om aan de armen te geven, Robin Hood nam belastingen terug van een onderdrukkende overheid en gaf het aan de mensen terug die ervoor gewerkt hadden.quote:Op maandag 10 april 2017 21:58 schreef Monolith het volgende:
Interessante publicatie uit Nature over ongelijkheid versus eerlijkheid:
http://www.nature.com/art(...)ALSOCITIES_PORTFOLIO
Jij hebt er ook geen moeite mee een FTH te zijnquote:
Jij bent de Full Time Homo.quote:Op maandag 10 april 2017 22:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij hebt er ook geen moeite mee een FTH te zijn
Wat jij vindt is verder niet zo relevant natuurlijk.quote:Op maandag 10 april 2017 22:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nog iemand die Robin Hood niet begrijpt. Robin Hood nam niet van de rijken om aan de armen te geven, Robin Hood nam belastingen terug van een onderdrukkende overheid en gaf het aan de mensen terug die ervoor gewerkt hadden.
Oh en kinderen vinden dat je "eerlijk" moet delen als in gelijk? Je hebt een taart er ieder moet een even groot stuk krijgen? Heel leuk als de taart een gegeven is, maar als er vijf kinderen zijn, vier bakken een taart, of wassen een auto en krijgen er een taart voor en de vijfde speelt playstation dan betwijfel ik of de vier nog steeds vinden of de vijfde gelijk deel verdient
Op zich een interessant stuk. Het kan bijdragen aan de hypothese dat de ongelijkheid toeneemt door de lange tijd van vrede, waarbij de naoorlogse welvaart gecumuleerde ongelijkheid kan voortbrengen en daarmee een gevoel van onrechtvaardigheid bij jongere generaties kan oproepen. Dit zijn ook wel krachtige grafieken:quote:Op maandag 10 april 2017 22:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat jij vindt in verder niet zo relevant natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |