Mijn gabber dat ben jij vriend, MIJN MAAT !!!quote:Op maandag 10 april 2017 20:34 schreef onlogisch het volgende:
Fijn dat mijn maat JC ook van de partij is
lol.quote:Op maandag 10 april 2017 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zwijn? Wtf
Hoe dun wil jij ze hebben
goor smerig stinkhoerquote:Op maandag 10 april 2017 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zwijn? Wtf
Ja smerig dun. Hoe kun je dat lekker vinden.quote:Op maandag 10 april 2017 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zwijn? Wtf
Dan is zwijn niet helemaal de juiste term om dat te benoemen.quote:Op maandag 10 april 2017 20:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja smerig dun. Hoe kun je dat lekker vinden.
moet ze zich maar wassenquote:Op maandag 10 april 2017 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een onaardige opmerking over die juffrouw.
Jawel een zwijn is ook ranzig en smerigquote:Op maandag 10 april 2017 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is zwijn niet helemaal de juiste term om dat te benoemen.
Maar niet bepaald het toonbeeld van "smerig dun" zoals jij zei.quote:Op maandag 10 april 2017 20:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jawel een zwijn is ook ranzig en smerig
Ja, maar heracles, noem je d'r een.quote:Op maandag 10 april 2017 20:41 schreef hafcfan het volgende:
Wat lul jij Rene. Groningen won 1-4 bij Heracles
JAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 10 april 2017 20:43 schreef Lavenderr het volgende:
'Fijn dat je er bent makker.
Ik hoop ook Coco, Lavenderr, PowerLoungen Ties02 Scrummie en Flopland en alle anderen die ik tot mijn vrienden reken hier te zullen zien '
Meldt!
Hoi vrienden
Dag lekkerwijffie van me.quote:Op maandag 10 april 2017 20:43 schreef Lavenderr het volgende:
Ik hoop ook Coco, Lavenderr, PowerLoungen Ties02 Scrummie en Flopland en alle anderen die ik tot mijn vrienden reken hier te zullen zien '
Meldt!
Hoi vrienden
Maakt je wel weerbaarder als je Europa in moetquote:Op maandag 10 april 2017 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al krijg je dan weer van die rare toendravelden natuurlijk
echte mannen spelen op toendraveldenquote:Op maandag 10 april 2017 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al krijg je dan weer van die rare toendravelden natuurlijk
halloquote:Op maandag 10 april 2017 20:43 schreef Lavenderr het volgende:
Meldt!
Hoi vrienden
Dat is wel waar, maar zo'n veld als bij Fortuna lag de afgelopen maandenquote:Op maandag 10 april 2017 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maakt je wel weerbaarder als je Europa in moet
haha holmaatjequote:Op maandag 10 april 2017 20:44 schreef onlogisch het volgende:
Hans neemt het op voor Nelom
Hans neem ik niet langer serieus.
Terechtquote:Op maandag 10 april 2017 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Johan die mental coaches en psychologen niks vindt
Heel chanant inderdaadquote:Op maandag 10 april 2017 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Johan die mental coaches en psychologen niks vindt
Jouw posts ookquote:Op maandag 10 april 2017 20:45 schreef klaasweetalles het volgende:
OP PLASTIC SPELEN MOET VERBODEN WORDEN
![]()
![]()
![]()
![]()
Het gouden Ajax van vroeger speelde ook 5 van de 10 keer op z,on veld in de winter.quote:Op maandag 10 april 2017 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar zo'n veld als bij Fortuna lag de afgelopen maandenDat kan ook niet.
dit dus, juist in deze tijd erg belangrijkquote:Op maandag 10 april 2017 20:45 schreef franklop het volgende:
Mental coaches werken prima hoor.. zijn een hoop sporters bij gebaat..
quote:Op maandag 10 april 2017 20:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het gouden Ajax van vroeger speelde ook 5 van de 10 keer op z,on veld in de winter.
Voetballers die ervoor betaald krijgen moeten zich gewoon er aan aanpassen
ja klopt echt kkquote:Op maandag 10 april 2017 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hearthstone ook niet. Battlenet zal er wel uitloggen
YESquote:Op maandag 10 april 2017 20:47 schreef KingRoland het volgende:
excuses jongens ik ben wat laat
Ik kijk vanaf nu ook mee!
Ja dat wel hoor, kunstgras is wel gewoon aids.quote:Op maandag 10 april 2017 20:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het gouden Ajax van vroeger speelde ook 5 van de 10 keer op z,on veld in de winter.
Voetballers die ervoor betaald krijgen moeten zich gewoon er aan aanpassen
terecht, eigen jeugd en bak aan ervaringquote:
quote:Op maandag 10 april 2017 20:47 schreef KingRoland het volgende:
Gamerboy hequote:Op maandag 10 april 2017 20:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die Simon Zijlemans is zo fucking irritant. Die wil wel zo graag "one of the guys" zijn met die voetballers.
Lekker king floppiequote:Op maandag 10 april 2017 20:47 schreef KingRoland het volgende:
Naturel, dat zeg ik net.quote:Op maandag 10 april 2017 20:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Paprika en Roland naturel. En jij?
Ik kan het woord micro niet horen, hele avond geleerd gisteren. Tentamen wat ik deze week heb gaat deels erover.quote:
ah zo ziet narcisme icm benedengemiddeld IQ eruitquote:
En macro dan?quote:Op maandag 10 april 2017 20:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik kan het woord micro niet horen, hele avond geleerd gisteren. Tentamen wat ik deze week heb gaat deels erover.
Ook voor amateurs. Kinderen hebben dan maar 1 speelwijze zo , ontwikkelen er geen duelkracht of aanpassingsvermogen etc en dat breekt ze gewoon op laterquote:Op maandag 10 april 2017 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat wel hoor, kunstgras is wel gewoon aids.
dat niet meerquote:
Welkequote:Op maandag 10 april 2017 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Geen zin meer ik ga wel FIFA spelen.
1 video gezien. Pure tyfusquote:Op maandag 10 april 2017 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij presenteert ook die E-Divisie zag ik.
Sterktequote:Op maandag 10 april 2017 20:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
[..]
ik ben helemaal dicht gegroeid toen ik met mn handje zat
Je zou het haast denken ja.quote:Op maandag 10 april 2017 20:49 schreef Seam het volgende:
[..]
ah zo ziet narcisme icm benedengemiddeld IQ eruit
Niks meer van overquote:Op maandag 10 april 2017 20:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Geloof je nog in de Heerenveen hype?
Nu heb ik nooit competitieduels gespeeld op kunstgras vroeger, maar ik kreeg ook niet echt veel duelkrachtquote:Op maandag 10 april 2017 20:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook voor amateurs. Kinderen hebben dan maar 1 speelwijze zo , ontwikkelen er geen duelkracht of aanpassingsvermogen etc en dat breekt ze gewoon op later
Maar je moest wel anders gaan voetballen als het veld kut wasquote:Op maandag 10 april 2017 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu heb ik nooit competitieduels gespeeld op kunstgras vroeger, maar ik kreeg ook niet echt veel duelkracht
Dat die kinderen op zo een groot veld spelen is ook best triest zeg. Dan krijgt Michael nooit de balquote:Op maandag 10 april 2017 20:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook voor amateurs. Kinderen hebben dan maar 1 speelwijze zo , ontwikkelen er geen duelkracht of aanpassingsvermogen etc en dat breekt ze gewoon op later
Klopt zeker, rekening houden met hoe de bal stuit etc.quote:Op maandag 10 april 2017 20:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar je moest wel anders gaan voetballen als het veld kut was
Gelukkig gaan ze vanaf volgend seizoen op een heel klein veld spelen. Veel balcontacten genot.quote:Op maandag 10 april 2017 20:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat die kinderen op zo een groot veld spelen is ook best triest zeg. Dan krijgt Michael nooit de bal
En dat leren die kutkinderen van nu niet . Alleen maar hoe ze moeten spelen op dat egale kunstgrasquote:Op maandag 10 april 2017 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt zeker, rekening houden met hoe de bal stuit etc.
Dan komt dat over 5-10 jaar wel goed met onze talentjesquote:Op maandag 10 april 2017 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig gaan ze vanaf volgend seizoen op een heel klein veld spelen. Veel balcontacten genot.
De nieuwe Arjen Robbens komen eraan, Roland
De gasleiding?quote:Op maandag 10 april 2017 20:54 schreef Vasion het volgende:
Duitsers die graag alleen de leiding willen hebben.
Spelen ze bij de BVO's in de jeugd ook op kunstgras?quote:Op maandag 10 april 2017 20:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En dat leren die kutkinderen van nu niet . Alleen maar hoe ze moeten spelen op dat egale kunstgras
Onze club heeft alleen echt grasquote:Op maandag 10 april 2017 20:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En dat leren die kutkinderen van nu niet . Alleen maar hoe ze moeten spelen op dat egale kunstgras
Laatst nog aan de moeder van Scrummie.quote:Op maandag 10 april 2017 20:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
9/10
dit cijfer geef ik bijna nooit.
Ik word er ook erg onrustig van.quote:Op maandag 10 april 2017 20:55 schreef Scrummie het volgende:
Jezus wat lopen ze door elkaar te schreeuwen. Moker irritant.
Vele wel jaquote:Op maandag 10 april 2017 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spelen ze bij de BVO's in de jeugd ook op kunstgras?
Dat overkomt mij altijd met FIFA, maar ik kan er ook niks van.quote:Op maandag 10 april 2017 20:57 schreef Vasion het volgende:
''Het leek net een FIFA-spelletje. Ze konden zo door onze verdediging lopen''
NOOB
Waar slaat dit op?quote:Op maandag 10 april 2017 20:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jan Smit is een geweldige voorzitter
Haxball > Fifaquote:Op maandag 10 april 2017 20:58 schreef KingRoland het volgende:
Altijd leuk als de voetballers het spelletje FIFA als voorbeeld gebruiken.
Leuk.
Heb je weleens een mentalcoach overwogen?quote:Op maandag 10 april 2017 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat overkomt mij altijd met FIFA, maar ik kan er ook niks van.
Erg onrealistisch spel. Ik werd namelijk met Feyenoord kampioen.quote:Op maandag 10 april 2017 20:58 schreef KingRoland het volgende:
Altijd leuk als de voetballers het spelletje FIFA als voorbeeld gebruiken.
Leuk.
Jonk wilde dat .quote:Op maandag 10 april 2017 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze moeten sowieso ook het gebrek aan straatvoetbal opvangen in de jeugd.
fifa is kutquote:Op maandag 10 april 2017 20:59 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Of er mensen zijn die geen FIFA spelen is een betere vraag.
Dat vind ik wat overdreven voor FIFA.quote:Op maandag 10 april 2017 20:58 schreef Vasion het volgende:
[..]
Heb je weleens een mentalcoach overwogen?
hihahoquote:Op maandag 10 april 2017 21:00 schreef Evertjan het volgende:
ik geef Ajax 40-45% om door te gaan tegen Schalke
hehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehequote:Op maandag 10 april 2017 21:00 schreef Evertjan het volgende:
ik geef Ajax 40-45% om door te gaan tegen Schalke
Ja?quote:Op maandag 10 april 2017 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vind ik wat overdreven voor FIFA.
Sow dat klinkt niet echt positief.quote:Op maandag 10 april 2017 21:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Boeiend hoe ze die troep noemen
Peter van de Kontkorstquote:Op maandag 10 april 2017 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat doet die Peter van der Vorst daar?
RTL "veer in je reet" moment upcomingquote:Op maandag 10 april 2017 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat doet die Peter van der Vorst daar?
Denk het ookquote:Op maandag 10 april 2017 21:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
RTL "veer in je reet" moment upcoming
Derksen is niet consequent, je verwacht het niet.quote:Op maandag 10 april 2017 21:01 schreef Vatta het volgende:
Die Derksen lult ook maar hoe z'n bek staat he. Iedere trainer die langs de zijlijn staat te schreeuwen is een mongool maar is het de trainer van zijn club en komt ie een keer in zijn showtje dan is het een top kerel.
quote:Op maandag 10 april 2017 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
FONSIE FONSIE, FONSIE FONSIE, WE WORDEN KAMPIOEN!
Johan bagatelliseerde de situatie bij FC Twente destijds.quote:Op maandag 10 april 2017 21:01 schreef Vatta het volgende:
Die Derksen lult ook maar hoe z'n bek staat he. Iedere trainer die langs de zijlijn staat te schreeuwen is een mongool maar is het de trainer van zijn club en komt ie een keer in zijn showtje dan is het een top kerel.
het is na Ron Jans alleen maar achter uit gegaanquote:Op maandag 10 april 2017 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Best triest wel hoe Groningen is afgegleden
quote:Op maandag 10 april 2017 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Haha ja wie waren zijn billenmaatjes bij Twente dan?quote:Op maandag 10 april 2017 21:03 schreef Vasion het volgende:
[..]
Johan bagatelliseerde de situatie bij FC Twente destijds.
'Slordigheden in de boekhouding'
Munsterman.quote:Op maandag 10 april 2017 21:05 schreef Vatta het volgende:
[..]
Haha ja wie waren zijn billenmaatjes bij Twente dan?
Zeg het ze Pascalus.quote:Op maandag 10 april 2017 21:06 schreef Pascalus het volgende:
Eerste half uur gemist door een storing bij die kut Ziggo.
Het is allemaal de schuld van de KNJB en kunstgras.
Held, gaan we wel doen he. Wat is hun specialiteit?quote:Op maandag 10 april 2017 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Visje Simonis genotsknots vriend.
quote:Op maandag 10 april 2017 21:01 schreef Vatta het volgende:
quote:Op maandag 10 april 2017 21:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee die van Feyenoordtopic dus
[ afbeelding ]
Ik heb RTL Late Night nog nooit gekeken.quote:Op maandag 10 april 2017 21:05 schreef KingRoland het volgende:
Grappig hoe RTL Late Night verder weg zakt kwa kijkcijfers en alleen op vrijdag goed scoort vanwege Voice of Aids.
Mariélle TweebeekeGODINquote:Op maandag 10 april 2017 21:06 schreef Coco. het volgende:
Gasten Pauw:
Snelle neger
Abdi Nageeye
E-nummers
Rosanne Hertzberger
Verkeersboetes
Geert Priem
AT5 25 jaar
Mariëlle Tweebeeke
Sacha de Boer
Merel Westrik
Jeroen Wollaars
AbdiGodquote:Op maandag 10 april 2017 21:06 schreef Coco. het volgende:
Gasten Pauw:
Snelle neger
Abdi Nageeye
E-nummers
Rosanne Hertzberger
Verkeersboetes
Geert Priem
AT5 25 jaar
Mariëlle Tweebeeke
Sacha de Boer
Merel Westrik
Jeroen Wollaars
quote:Op maandag 10 april 2017 21:06 schreef Coco. het volgende:
Gasten Pauw:
Snelle neger
Abdi Nageeye
E-nummers
Rosanne Hertzberger
Verkeersboetes
Geert Priem
AT5 25 jaar
Mariëlle Tweebeeke
Sacha de Boer
Merel Westrik
Jeroen Wollaars
Conclusie: Niet boeiend genoeg om te kijken.quote:Op maandag 10 april 2017 21:06 schreef Coco. het volgende:
Gasten Pauw:
Snelle neger
Abdi Nageeye
E-nummers
Rosanne Hertzberger
Verkeersboetes
Geert Priem
AT5 25 jaar
Mariëlle Tweebeeke
Sacha de Boer
Merel Westrik
Jeroen Wollaars
Snelle neger??quote:Op maandag 10 april 2017 21:06 schreef Coco. het volgende:
Gasten Pauw:
Snelle neger
Abdi Nageeye
E-nummers
Rosanne Hertzberger
Verkeersboetes
Geert Priem
AT5 25 jaar
Mariëlle Tweebeeke
Sacha de Boer
Merel Westrik
Jeroen Wollaars
quote:Op maandag 10 april 2017 21:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Merelgodinquote:Op maandag 10 april 2017 21:06 schreef Coco. het volgende:
Gasten Pauw:
Snelle neger
Abdi Nageeye
E-nummers
Rosanne Hertzberger
Verkeersboetes
Geert Priem
AT5 25 jaar
Mariëlle Tweebeeke
Sacha de Boer
Merel Westrik
Jeroen Wollaars
Vis.quote:Op maandag 10 april 2017 21:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Held, gaan we wel doen he. Wat is hun specialiteit?
Merel Westrikquote:Op maandag 10 april 2017 21:06 schreef Coco. het volgende:
Gasten Pauw:
Snelle neger
Abdi Nageeye
E-nummers
Rosanne Hertzberger
Verkeersboetes
Geert Priem
AT5 25 jaar
Mariëlle Tweebeeke
Sacha de Boer
Merel Westrik
Jeroen Wollaars
Daarom haxballquote:
Nu zal iemand die nooit in VBL kijkt wel weer een TR plaatsen.quote:Op maandag 10 april 2017 21:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Who cares?quote:Op maandag 10 april 2017 21:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Snelste Nederlander tijdens de Rotterdamse Marathon.
quote:Op maandag 10 april 2017 21:08 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nu zal iemand die nooit in VBL kijkt wel weer een TR plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |