Ach meisie toch.quote:Op dinsdag 11 april 2017 10:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Tnx voor reacties ik reageer straks even uitgebreider. Ga zo weer even slapen. Heb een paar maanden slaap in te halen
Tailfox: top!!!! Ik DM je mijn nr even straks. Kunnen we afspreken.
Mijn zwager komt vanuit België met aanhanger. Alleen voor de boxspring is het wel al 1x rijdenquote:Op maandag 10 april 2017 17:30 schreef tailfox het volgende:
(ik lees nu over het aantal dozen) ik ga even kijken of ik een grotere auto kan lenen.
met een aygo rijd ik iets te vaak heen en weer
Lol dat ligt na heelveel actieve jaren nu alweer jaren op zijn gat.quote:Op maandag 10 april 2017 17:26 schreef tombolafan het volgende:
Misschien in t Delft-Topic vragen? Heb je zelf een rijbewijs? Kun je eventueel een busje huren?
Ik kan helaas niet, sorry
Ik denk een kleine 5 verhuishuis dozen per keer mee te kunnen nemen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mijn zwager komt vanuit België met aanhanger. Alleen voor de boxspring is het wel al 1x rijden
Krijg net bericht van een vriend dat hij ook wil komen helpen, hopelijk kan hij ook zaterdag.
Langzaamaan begin ik iets minder paniekerig te worden over het verhuizen naar de opslag. Miste vooral mankracht.
Boxspring en de dozen met boeken zijn btw het zwaarste denk ik
Ik laat ook veel achter maar dat koop ik wel weer als ik ooit weer een eigen plekje heb.
Mochten er nog mensen kunnen: heel graag!
Komt goed schat.quote:
Alle beetjes helpenquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:01 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik denk een kleine 5 verhuishuis dozen per keer mee te kunnen nemen.
nou misschien meld er nog iemand zich aan velen handen maken heel licht werk.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Alle beetjes helpen![]()
Boxspring moet sowieso als eerste de opslag in. Daarna die aanhanger vullen met dozen en zwager heeft een Mercedes.
Update: inc jou zijn er 4 mannen zaterdagquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:20 schreef tailfox het volgende:
[..]
nou misschien meld er nog iemand zich aan velen handen maken heel licht werk.
Moet degene wel met een busje mét aanhanger komenquote:Op donderdag 13 april 2017 19:25 schreef tailfox het volgende:
als er nog 1 iemand mee helpt zijn we binnen 30min klaar
ik rij gewoon 2 keer dan staat alles iniedergval bij de opslagquote:Op donderdag 13 april 2017 21:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Moet degene wel met een busje mét aanhanger komen
Boxspring is gewoon aanhanger vol als het er al helemaal inpast.
Maar met 4 mannen moet het goedkomen dat de klus geen 5 uur hoeft te duren ofzo.
Alles zo economisch mogelijk in die opslag krijgen is denk ik de grootste uitdaging.
ik had al aangegeven dat ik pas om 1 uur er kon zijn.quote:Op zaterdag 15 april 2017 13:19 schreef Miniem het volgende:
Tailfox weer verdwaald zeker
Fijn dat alles weg is!
Die mannen van mij waren gewoon zo erg snel.quote:Op zaterdag 15 april 2017 15:00 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik had al aangegeven dat ik pas om 1 uur er kon zijn.
toch blij dat we je "geholpen" hebbenquote:Op zaterdag 15 april 2017 16:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die mannen van mij waren gewoon zo erg snel.
Wel supertof dat ik jou en de dame even heb gesproken. Jullie zijn echt lieve schatten 💝
Mochten jij en je dinnetje ooit eens hulp nodig hebben dan sta ik voor jullie klaarquote:Op zaterdag 15 april 2017 16:24 schreef tailfox het volgende:
[..]
toch blij dat we je "geholpen" hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |