Precies. Het zal woensdag ofzo wel komenquote:Op maandag 10 april 2017 13:58 schreef motorbloempje het volgende:
Alsof zo'n OP alleen de banners is.
Het zou ontzettend zonde zijn als hij net zoals Buemi via een achterdeurtje de F1 verlaat. Die jongen verdient echt wel een langere carriere in deze sportquote:Op maandag 10 april 2017 14:59 schreef potjecreme het volgende:
Ik heb al eens eerder gezegd dat Sainz wellicht eerder wk wordt dat Max. Ik zie Sainz wel bij een goed team belanden.
Zit Max nu nog niet bij een goed team dan?quote:Op maandag 10 april 2017 14:59 schreef potjecreme het volgende:
Ik heb al eens eerder gezegd dat Sainz wellicht eerder wk wordt dat Max. Ik zie Sainz wel bij een goed team belanden.
Zou kunnen. Het zou me niet verbazen als Hamilton (als ie weer kampioen wordt) en Raikonnen (als het management van Ferrari klaar met hem is) er ineens mee stoppen. En Bottas zit ook niet stevig. Daarmee zouden zomaar ineens 3 van de 4 plekken bij de 2 (huidige) beste teams vrij kunnen komen. Een plek bij RBR zal wel heel lastig worden.quote:Op maandag 10 april 2017 14:59 schreef potjecreme het volgende:
Ik heb al eens eerder gezegd dat Sainz wellicht eerder wk wordt dat Max. Ik zie Sainz wel bij een goed team belanden.
Sainz is geen Ferrari manquote:Op maandag 10 april 2017 15:16 schreef beantherio het volgende:
[..]
Zou kunnen. Het zou me niet verbazen als Hamilton (als ie weer kampioen wordt) en Raikonnen (als het management van Ferrari klaar met hem is) er ineens mee stoppen. En Bottas zit ook niet stevig. Daarmee zouden zomaar ineens 3 van de 4 plekken bij de 2 (huidige) beste teams vrij kunnen komen. Een plek bij RBR zal wel heel lastig worden.
Hamilton zie ik nog niet stoppen als hij kampioen wordt. Hij vindt het racen nog te leuk. Raikkonen zie ik wel stoppen na dit seizoen, wordt tijd voor iemand anders bij Ferrari. Maar wie? Perez?quote:Op maandag 10 april 2017 15:16 schreef beantherio het volgende:
[..]
Zou kunnen. Het zou me niet verbazen als Hamilton (als ie weer kampioen wordt) en Raikonnen (als het management van Ferrari klaar met hem is) er ineens mee stoppen. En Bottas zit ook niet stevig. Daarmee zouden zomaar ineens 3 van de 4 plekken bij de 2 (huidige) beste teams vrij kunnen komen. Een plek bij RBR zal wel heel lastig worden.
GP2quote:Op maandag 10 april 2017 15:53 schreef byah het volgende:
Ik vind het sowieso tijd voor 22 identieke auto's
Daar zou ik dus echt niets aan vinden. F1 is zo leuk daar al die nieuwigheden die teams bedenken om sneller te zijn.quote:Op maandag 10 april 2017 15:53 schreef byah het volgende:
Ik vind het sowieso tijd voor 22 identieke auto's
Ha, die hadden we al een week niet gehoord!quote:Op maandag 10 april 2017 15:53 schreef byah het volgende:
Ik vind het sowieso tijd voor 22 identieke auto's
Nou ja, het zou wel leuk zijn om, naast het WK, de F1 rijders een keer in gelijke auto's (desnoods karts) te zien rijden tegen elkaar.quote:Op maandag 10 april 2017 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ha, die hadden we al een week niet gehoord!
Zo werkt dat.quote:Op maandag 10 april 2017 16:12 schreef byah het volgende:
Oke, 20 vergelijkbare auto's dan, de momenteel 10 (12) auto's die gelapt worden is ook niet heel wenselijk volgens mij
Er bestaan al klasses met gelijkwaardige auto's.quote:Op maandag 10 april 2017 16:12 schreef byah het volgende:
Oke, 20 vergelijkbare auto's dan, de momenteel 10 (12) auto's die gelapt worden is ook niet heel wenselijk volgens mij
Race of champions is er altijd aan het einde van het jaar.quote:Op maandag 10 april 2017 16:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou ja, het zou wel leuk zijn om, naast het WK, de F1 rijders een keer in gelijke auto's (desnoods karts) te zien rijden tegen elkaar.
Als seizoensafsluiter ofzo. Volgens mij hebben die gasten genoeg eergevoel om er dan een mooie race van te maken.
Nee, maar het gaat om de nieuwsgierigheid over hoe de verhoudingen tussen de huidige F1 coureurs dan zouden liggen.quote:Op maandag 10 april 2017 16:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Er bestaan al klasses met gelijkwaardige auto's.
Lijkt mij niet nodig nog zo'n klasse aan te maken. Toch?
RIP Wehrleinquote:Op maandag 10 april 2017 16:23 schreef Waffle het volgende:
[..]
Race of champions is er altijd aan het einde van het jaar.
Het lijkt mij als semi-leek interessanter om naar te kijken.quote:Op maandag 10 april 2017 16:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Er bestaan al klasses met gelijkwaardige auto's.
Lijkt mij niet nodig nog zo'n klasse aan te maken. Toch?
Dan moet je dus F2/GP2 gaan volgenquote:Op maandag 10 april 2017 16:25 schreef byah het volgende:
[..]
Het lijkt mij als semi-leek interessanter om naar te kijken.
Niet helemaal hetzelfde veld, natuurlijk. Maar goed, daar zag je wel dat Vettel een erg goede coureur is als iedereen dezelfde omstandigheden heeft.quote:Op maandag 10 april 2017 16:23 schreef Waffle het volgende:
[..]
Race of champions is er altijd aan het einde van het jaar.
Ah ja dat heb ik ook en nu fantaseren we er graag op los. En dat we het nu niet weten, heeft ook zo zijn charme.quote:Op maandag 10 april 2017 16:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, maar het gaat om de nieuwsgierigheid over hoe de verhoudingen tussen de huidige F1 coureurs dan zouden liggen.
De GP van China heeft juist laten zien dat het gat niet zo groot is als we dachten. Uiteindelijk 3 teams op het podium, dat is een teken dat het veld bijzonder dicht bij elkaar ligt!quote:Op maandag 10 april 2017 16:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah ja dat heb ik ook en nu fantaseren we er graag op los. En dat we het nu niet weten, heeft ook zo zijn charme.
Maar het veld mag wel een beetje meer in elkaar schuiven want het gat na redbull is wel erg groot
Dat kwam vooral door teams met verschillende taktieken door de regen en (V)SC. Ik vermoed dat komend weekend in Bahrein de verschillen weer veel groter zullen zijn.quote:Op maandag 10 april 2017 16:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
De GP van China heeft juist laten zien dat het gat niet zo groot is als we dachten. Uiteindelijk 3 teams op het podium, dat is een teken dat het veld bijzonder dicht bij elkaar ligt!
Tsja, misschien. Maar misschien is het ook een kans voor teams als Williams, Haas en Force India om wat meer van zichzelf te laten zien.quote:Op maandag 10 april 2017 16:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat kwam vooral door teams met verschillende taktieken door de regen en (V)SC. Ik vermoed dat komend weekend in Bahrein de verschillen weer veel groter zullen zijn.
die hebben toch al toegegeven dat er ergens iets fundamenteel fout zit in hun wagen omdat wind tunnel gegevens niet overeenkomen met de realiteit. Kalibratie fout of zoiets.quote:Op maandag 10 april 2017 16:59 schreef ShaoliN het volgende:
Vooral Force India valt me nog een beetje tegen.
Volgens mij riep Ferrari Kimi veel en veel tr laat naar binnen en als Bottas geen 30 (40?) sec verloren had met die spin was hij RBR ook voorgebleven. Je zag ook dat Vettel veel tijd achter Kimi verloor, anders had hij het Hamilton nog lastig kunnen maken?quote:Op maandag 10 april 2017 16:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat kwam vooral door teams met verschillende taktieken door de regen en (V)SC. Ik vermoed dat komend weekend in Bahrein de verschillen weer veel groter zullen zijn.
Daar kom je dan ook niet achter, want dan betreft het niet hun verhouding als F1 coureur maar hun verhouding als coureurs in een hele andere klasse met gelijkwaardige auto's. Toen Vettel bij Top Gear een rondje in de reasonably price car mocht doen wilde hij de bandenspanning aanpassen.quote:Op maandag 10 april 2017 16:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, maar het gaat om de nieuwsgierigheid over hoe de verhoudingen tussen de huidige F1 coureurs dan zouden liggen.
Nah zo zou ik het ook inschatten. Best wel een beetje tactics gepruts bij Ferrari.quote:Op maandag 10 april 2017 17:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Volgens mij riep Ferrari Kimi veel en veel tr laat naar binnen en als Bottas geen 30 (40?) sec verloren had met die spin was hij RBR ook voorgebleven. Je zag ook dat Vettel veel tijd achter Kimi verloor, anders had hij het Hamilton nog lastig kunnen maken?
Of ben ik nu compleet dwaas?
Allemaal vermomde Nederlanders die niet inzien dat Sainz en Ricciardo beter zijn.quote:Op maandag 10 april 2017 18:48 schreef motorbloempje het volgende:
Van Sky: http://www.skysports.com/(...)&utm_medium=referral
Hamilton en Verstappen zelfde rating gevenquote:Op maandag 10 april 2017 18:48 schreef motorbloempje het volgende:
Van Sky: http://www.skysports.com/(...)&utm_medium=referral
A1 GP.quote:Op maandag 10 april 2017 15:53 schreef byah het volgende:
Ik vind het sowieso tijd voor 22 identieke auto's
Precies, Sainzgodquote:Op maandag 10 april 2017 18:51 schreef beantherio het volgende:
[..]
Allemaal vermomde Nederlanders die niet inzien dat Sainz en Ricciardo beter zijn.![]()
Kimi reed ook gewoon een hele matige race. Kon Ricciardo niet voorbij en werd niet voor niets ingehaald door Vettel. Had misschien iets eerder naar binnen gekund, maar dat was hij in mijn ogen nog steeds niet voor Ricciardo of zelfs Verstappen geëindigd.quote:Op maandag 10 april 2017 17:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Volgens mij riep Ferrari Kimi veel en veel tr laat naar binnen en als Bottas geen 30 (40?) sec verloren had met die spin was hij RBR ook voorgebleven. Je zag ook dat Vettel veel tijd achter Kimi verloor, anders had hij het Hamilton nog lastig kunnen maken?
Of ben ik nu compleet dwaas?
Dan reed VET ook een hele matige race, want die kwam echt heel lang niet voorbij RAI.quote:Op maandag 10 april 2017 19:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kimi reed ook gewoon een hele matige race. Kon Ricciardo niet voorbij en werd niet voor niets ingehaald door Vettel. Had misschien iets eerder naar binnen gekund, maar dat was hij in mijn ogen nog steeds niet voor Ricciardo of zelfs Verstappen geëindigd.
Schandalig eigenlijk, want omdat Hamilton Brits is verdient hij van Sky altijd een hogere rating dan de restquote:Op maandag 10 april 2017 19:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hamilton en Verstappen zelfde rating geven
Maar deed het uiteindelijk wel en pakte daarna RIC ook.quote:Op maandag 10 april 2017 19:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan reed VET ook een hele matige race, want die kwam echt heel lang niet voorbij RAI.
Kwestie van wat je erin wil lezen. Lijkt mij vrij helder wat er staat. Als je op zoek bent naar een zinloze discussie moet je helaas even verder zoeken.quote:En "nog steeds niet voor Ricciardo OF ZELFS Verstappen" klinkt alsof RIC het veel beter heeft gedaan dan VER. Of VER een flink stuk achter RIC finishte zelfs.
Giovanacciquote:Op maandag 10 april 2017 19:49 schreef Meike26 het volgende:
Kimi is sowieso niet in vorm, in Melbourne reedt hij ook een matige race. Als hij na Barcelona/Rusland nog steeds matige races heeft neergezet denk ik dat de grote baas in Italië hem gaat vervangen. Ze hebben eindelijk een goede kar, word straks het kampioenschap door de neus geboord door ongemotiveerde 2e rijder.
Probleem is echter, ze hebben geen stabiele reserve rijder. Moeten ze als Mercedes ook een rijder bij ander team weg kapen. Sauna is dan wel weer een interessante optie. Of Grosjean.
Als ze kimi vervangen, dan denk het gaat om de volgende drie coureurs zal gaan: Sainz, Perez of Grosjeanquote:Op maandag 10 april 2017 19:49 schreef Meike26 het volgende:
Kimi is sowieso niet in vorm, in Melbourne reedt hij ook een matige race. Als hij na Barcelona/Rusland nog steeds matige races heeft neergezet denk ik dat de grote baas in Italië hem gaat vervangen. Ze hebben eindelijk een goede kar, word straks het kampioenschap door de neus geboord door ongemotiveerde 2e rijder.
Probleem is echter, ze hebben geen stabiele reserve rijder. Moeten ze als Mercedes ook een rijder bij ander team weg kapen. Sauna is dan wel weer een interessante optie. Of Grosjean.
die bij Haas laten rijden en Grosjean naar Ferrariquote:
is de bak nootjes nog opgegaan tijdens de afgelopen race?quote:Op maandag 10 april 2017 20:04 schreef F1gamer het volgende:
[..]
die bij Haas laten rijden en Grosjean naar Ferrari
Red Bull zal Sainz niet zomaar naar de concurrent laten gaan. Grosjean zou kunnen vanwege de Ferrari-connectie met Haas.quote:Op maandag 10 april 2017 20:03 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Als ze kimi vervangen, dan denk het gaat om de volgende drie coureurs zal gaan: Sainz, Perez of Grosjean
Niks kwestie van wat je er in wil lezen. Ik lees het zoals het geformuleerd is.quote:Op maandag 10 april 2017 20:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Maar deed het uiteindelijk wel en pakte daarna RIC ook.
[..]
Kwestie van wat je erin wil lezen. Lijkt mij vrij helder wat er staat. Als je op zoek bent naar een zinloze discussie moet je helaas even verder zoeken.
Uhh.. Alleen als het Ferrari of Mercedes is schijnen ze gezegd te hebben (nou ja, topteam).quote:Op maandag 10 april 2017 20:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Red Bull zal Sainz niet zomaar naar de concurrent laten gaan. Grosjean zou kunnen vanwege de Ferrari-connectie met Haas.
Waarom niet? Sainz kan toch niet naar RBR, als hij deze kans geboden krijg zal TR echt niet al te moeilijk doen.quote:Op maandag 10 april 2017 20:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Red Bull zal Sainz niet zomaar naar de concurrent laten gaan. Grosjean zou kunnen vanwege de Ferrari-connectie met Haas.
Alleen als een topteam een aanbod doet aldus Marko.quote:Op maandag 10 april 2017 20:25 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Waarom niet? Sainz kan toch niet naar RBR, als hij deze kans geboden krijg zal TR echt niet al te moeilijk doen.
Zou toch ook wel een beetje vreemd zijn aangezien Kimi Grosjean om de oren reed. Maar misschien is Kimi te oud geworden.quote:Op maandag 10 april 2017 20:04 schreef F1gamer het volgende:
[..]
die bij Haas laten rijden en Grosjean naar Ferrari
TR is RB.quote:Op maandag 10 april 2017 20:25 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Waarom niet? Sainz kan toch niet naar RBR, als hij deze kans geboden krijg zal TR echt niet al te moeilijk doen.
Bij RBR is echter voorlopig geen plek. En ze zijn niet hetzelfde team, al snap ik wat je bedoelt.quote:Op maandag 10 april 2017 20:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
TR is RB.
Ik zou zelf liever Perez in de Ferrari zien dan Sainz. Heeft meer ervaring en heeft mij wel positief verrast de laatste paar jaar.
quote:Op maandag 10 april 2017 20:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
TR is RB.
Ik zou zelf liever Perez in de Ferrari zien dan Sainz. Heeft meer ervaring en heeft mij wel positief verrast de laatste paar jaar.
Als ik laatste jaar dat ze beide teamgenoten van elkaar waren, was Grosjean vaak de betere van de tweequote:Op maandag 10 april 2017 20:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zou toch ook wel een beetje vreemd zijn aangezien Kimi Grosjean om de oren reed. Maar misschien is Kimi te oud geworden.
Ik denk dat Ferrari niet gaat vervangen binnen het seizoen, ze vinden het vaak ook wel prima om een duidelijke tweede rijder te hebben.
Perez kan niet tegen de druk bij een topteamquote:Op maandag 10 april 2017 20:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
TR is RB.
Ik zou zelf liever Perez in de Ferrari zien dan Sainz. Heeft meer ervaring en heeft mij wel positief verrast de laatste paar jaar.
SAI kon echter buitengewoon goed tegen de druk van Max toch (mede-rookie en 3 jaar jonger)?quote:Op maandag 10 april 2017 20:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Perez kan niet tegen de druk bij een topteam
Ja, eigenlijk wel mee eens. Gedreven en snelle coureur die denk ik ook snel snel kan zijn en ook Vettel scherp houdt. Bij Rai heb ik zo mijn vraagtekens of Vettel iets aan hem heeft. Leuke en aparte coureur, maar het lijkt nu alsof het op is.quote:Op maandag 10 april 2017 20:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
SAI kon echter buitengewoon goed tegen de druk van Max toch (mede-rookie en 3 jaar jonger)?
Zo goed, dat niemand die 2 ooit nog in 1 team zal zetten. Of iig RBR niet. Gejammer en geCalimero in de pers en dikke mot binnen STR.
Dus waarom zou SAI wel bestand zijn tegen de druk van een topteam?
PER is inmiddels een stuk ervarener. Als ik zou moeten kiezen tussen GRO, PER of SAI werd het PER.
En uiteindelijk onder dezelfde baas.quote:Op maandag 10 april 2017 20:31 schreef SnowOokami het volgende:
[..]STR en RBR zijn echt niet hetzelfde, ze vallen onder dezelfde holding.
Is niet snel genoeg. Kan leuk banden sparen, maar veel meer ook niet.quote:Op maandag 10 april 2017 20:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En uiteindelijk onder dezelfde baas.
Maar goed nogmaals, uit dat rijtje van drie zou ik Perez kiezen.
Alleen als je Mateschitz bedoelt.quote:Op maandag 10 april 2017 20:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En uiteindelijk onder dezelfde baas.
Maar goed nogmaals, uit dat rijtje van drie zou ik Perez kiezen.
We hebben het over de keuze uit GRO, SAI en PER he?quote:Op maandag 10 april 2017 21:00 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Is niet snel genoeg. Kan leuk banden sparen, maar veel meer ook niet.
Ja daarom zit hij nog bij een priveteam en Hulk bij een fabrieksteam.quote:Op maandag 10 april 2017 21:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
We hebben het over de keuze uit GRO, SAI en PER he?
PER niet snel genoeg?
Ja, echt altijd super, zo'n fabrieksteam.. Zie McLaren Honda...quote:Op maandag 10 april 2017 21:06 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ja daarom zit hij nog bij een priveteam en Hulk bij een fabrieksteam.
Dat jij zo simpel bent door alleen naar de stand te kijken. Een fabrieksteam heeft veel meer potentie. Een priveteam gaat nooit wat winnen.quote:Op maandag 10 april 2017 21:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, echt altijd super, zo'n fabrieksteam.. Zie McLaren Honda...
Of RBR, STR en Renault..
Prutser, hou je lekker bij de MotoGP anders..
En nog ff:
http://www.gpupdate.net/nl/stand/234/formule-1-stand-2016/
RB 2010 t/m 2013quote:Op maandag 10 april 2017 21:16 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
... Een priveteam gaat nooit wat winnen.
...
Een partnership noem ik geen priveteam. Force India moet gewoon betalen voor de motoren, RB niet. Je kunt Mclaren in de jaren van Hakkinen ook moeilijk een priveteam noemen.quote:
Al gepost maar het blijft mooi om te zien.quote:Op maandag 10 april 2017 21:33 schreef Floriz87 het volgende:
Hier al gepost?
https://www.formula1.com/(...)ng-lap-in-china.html
Zeker de moeite waard.
Priveteam gaat nooit wat winnen?quote:Op maandag 10 april 2017 21:16 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Dat jij zo simpel bent door alleen naar de stand te kijken. Een fabrieksteam heeft veel meer potentie. Een priveteam gaat nooit wat winnen.
Daarnaast stond Hulkenberg met Bottas en Wehrlein op de shortlist bij Mercedes. De insiders kijken verder dan alleen de wk stand.
Ah, je wist het zelf ook al..quote:Op maandag 10 april 2017 21:38 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Een partnership noem ik geen priveteam. Force India moet gewoon betalen voor de motoren, RB niet. Je kunt Mclaren in de jaren van Hakkinen ook moeilijk een priveteam noemen.
Laatste priveteam dat wat won was Brawn, maar dat dat was wel met ontwikkelingsgeld van Honda.
Je bedoelt Massa neem ik aan? Op 1:12 in dat filmpje.quote:Op maandag 10 april 2017 21:58 schreef beantherio het volgende:
[..]
Al gepost maar het blijft mooi om te zien.![]()
Met Stroll nam ie trouwens best nog wat risico.
bronquote:Max Verstappen haalt Feyenoord in
Ongekende inhaalrace
Het puntenverlies van Feyenoord bij PEC Zwolle komt de ploeg duur te staan. De Rotterdammers zijn inmiddels ingehaald door Max Verstappen.
De Formule 1-coureur heeft er een ongekende inhaalrace op zitten. Aan het begin van het seizoen deed hij nog niet eens mee in de Eredivisie, maar gaandeweg haalde hij club na club in. Met nog vier wedstrijden te gaan is Verstappen de nieuwe koploper.
Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst is onder de indruk van de Limburger: “We moeten nog maar eens terugkijken hoe hij dit heeft gedaan.”
In het artikel zelf hebben ze het over Stroll dus ik dacht dat het hem was. Maar ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 10 april 2017 22:03 schreef Floriz87 het volgende:
[..]
Je bedoelt Massa neem ik aan? Op 1:12 in dat filmpje.
Max passeerde Stroll buitenom bij bocht 6, vlak nadat hij Perez had gepaktquote:Op maandag 10 april 2017 22:07 schreef beantherio het volgende:
[..]
In het artikel zelf hebben ze het over Stroll dus ik dacht dat het hem was. Maar ik denk dat je gelijk hebt.
Was gewoon een partnership met Renault zoals Mclaren dat nu met Honda heeft. En zoals ik al zei had Brawn de mazzel dat Honda al gestart was met de ontwikkeling. De priveteams zoals Force India en Williams die zelf een auto bouwen en een motor leasen hebben 0 kans in de huidige F1. Hulk is er dan ook op vooruit gegaan door naar Renault te gaan, die gaan Force India vanzelf voorbij.quote:Op maandag 10 april 2017 21:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Priveteam gaat nooit wat winnen?
Serieus?
Dus RBR was een fabrieksteam (eigen motoren) tijdens de wereldtitels?
Als je eerste of enige team ve motorleverancier bedoelt: Brawn (2009). Die waren dat dus niet (eerste of enige team van).
Gast, De eerste keus van Renault was PER vorig jaar. Die zei echter nee...quote:Op maandag 10 april 2017 22:20 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Was gewoon een partnership met Renault zoals Mclaren dat nu met Honda heeft. En zoals ik al zei had Brawn de mazzel dat Honda al gestart was met de ontwikkeling. De priveteams zoals Force India en Williams die zelf een auto bouwen en een motor leasen hebben 0 kans in de huidige F1. Hulk is er dan ook op vooruit gegaan door naar Renault te gaan, die gaan Force India vanzelf voorbij.
En Max en RIC zijn dus ook inferieur aan HULK en Palmer?quote:Op maandag 10 april 2017 22:20 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Was gewoon een partnership met Renault zoals Mclaren dat nu met Honda heeft. En zoals ik al zei had Brawn de mazzel dat Honda al gestart was met de ontwikkeling. De priveteams zoals Force India en Williams die zelf een auto bouwen en een motor leasen hebben 0 kans in de huidige F1. Hulk is er dan ook op vooruit gegaan door naar Renault te gaan, die gaan Force India vanzelf voorbij.
Palmer! Wolf in schaapskleren is dat. Die doet gewoon alsof hij onnozel is, tot Renault staat waar ze willen staan.quote:Op maandag 10 april 2017 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En Max en RIC zijn dus ook inferieur aan HULK en Palmer?
Want die rijden beide niet bij een fabrieksteam en HULK en Palmer wel. HULK en Palmer zijn dus veeeeel beter toch?
Horner opperde om zoiets als de Procar races zoals vroeger te organiseren tijdens een GP weekend waar F1 coureurs aan meedoen.quote:Op maandag 10 april 2017 16:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou ja, het zou wel leuk zijn om, naast het WK, de F1 rijders een keer in gelijke auto's (desnoods karts) te zien rijden tegen elkaar.
Als seizoensafsluiter ofzo. Volgens mij hebben die gasten genoeg eergevoel om er dan een mooie race van te maken.
Sainz is behoorlijk snel,maar hij lijkt raceintelligentie te missen. De gok op slicks betaalde zich uiteindelijk uit, maar uitgerekend hij startte in de 1e versnelling waar de meeste coureurs in de tweede vertrokken. Behalve beide McLarens want met de hondamotor heb je sowieso geen last van wielspin.quote:Op maandag 10 april 2017 20:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
SAI kon echter buitengewoon goed tegen de druk van Max toch (mede-rookie en 3 jaar jonger)?
Zo goed, dat niemand die 2 ooit nog in 1 team zal zetten. Of iig RBR niet. Gejammer en geCalimero in de pers en dikke mot binnen STR.
Dus waarom zou SAI wel bestand zijn tegen de druk van een topteam?
PER is inmiddels een stuk ervarener. Als ik zou moeten kiezen tussen GRO, PER of SAI werd het PER.
Die teams hebben geen kans doordat ze niet genoeg geld in de ontwikkeling stoppen. Red Bull doet dat wel en wint daardoor. Ook al rijden ze met een klantenmotor van Renault. Want dat partnerschap dat ze gehad hebben (het fabrieksteam zijn van een motorleverancier), hebben ze niet meer. En dat partnerschap hadden ze ook alleen maar doordat Renault zelf geen team had en nu weer wel. Dus wordt de motor voor het Renault team ontwikkeld en moet Red Bull het daar mee doen.quote:Op maandag 10 april 2017 22:20 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Was gewoon een partnership met Renault zoals Mclaren dat nu met Honda heeft. En zoals ik al zei had Brawn de mazzel dat Honda al gestart was met de ontwikkeling. De priveteams zoals Force India en Williams die zelf een auto bouwen en een motor leasen hebben 0 kans in de huidige F1. Hulk is er dan ook op vooruit gegaan door naar Renault te gaan, die gaan Force India vanzelf voorbij.
De kleur denk ikquote:Op maandag 10 april 2017 17:10 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
die hebben toch al toegegeven dat er ergens iets fundamenteel fout zit in hun wagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |