Je kan ook voor een paar euro naar Plzenquote:Op zondag 9 april 2017 23:16 schreef Vasion het volgende:
[..]
Pak denk ik nog een wedstrijd mee van Slavia.
Dat is niet eens zo'n slechte tip.quote:Op zondag 9 april 2017 23:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je kan ook voor een paar euro naar Plzen
Dan kun je naar de Urquell brouwerij
Plzen is leuk jaquote:Op zondag 9 april 2017 23:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je kan ook voor een paar euro naar Plzen
Dan kun je naar de Urquell brouwerij
Ah ja dan misschien wel zonde van je tijdquote:Op zondag 9 april 2017 23:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat is niet eens zo'n slechte tip.Alleen duurt het tripje wel vier dagen incl reis.
Nouja tenzij je zegt dat het daar prima vertoeven is.quote:Op zondag 9 april 2017 23:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah ja dan misschien wel zonde van je tijd
Wat is dit ?quote:
Trailer Park Boys.. De eerste zes seizoenen heb ik allemaal bekeken.. Knetterstoned, uiteraard, zoals het bij die serie hoort, want het gaat voornamelijk over blowen..quote:
Hyballaquote:Op zondag 16 april 2017 18:11 schreef Zipportal het volgende:
Peter Hyballa
Pierre van Hooijdonk
Bert van Marwijk
Arno Vermeulen
Met al die geruchten dat ie ontslagen is helemaal.quote:Op zondag 16 april 2017 19:29 schreef Pascalus het volgende:
Hyballagod
Kan een aardig showtje worden.
Wat een aidstafel weer op HyballaGod na.quote:Op zondag 16 april 2017 18:11 schreef Zipportal het volgende:
Peter Hyballa
Pierre van Hooijdonk
Bert van Marwijk
Arno Vermeulen
Dat is een flinke tegenvaller.quote:Op zondag 16 april 2017 20:11 schreef hhh38 het volgende:
In Studio Sport Eredivisie zeiden ze Petrovic, dus geen Hyballa.
Zorgvuldig uitgekozen door de Chef Voetbal.quote:Op zondag 16 april 2017 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een aidstafel weer op HyballaGod na.
Waardeloos, waardeloos, waardeloosquote:Op zondag 16 april 2017 20:11 schreef hhh38 het volgende:
In Studio Sport Eredivisie zeiden ze Petrovic, dus geen Hyballa.
Bert van Marwijk heeft het allemaal al eens eerder gezegd, u hoeft niet meer te kijken.quote:Op zondag 16 april 2017 22:01 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zorgvuldig uitgekozen door de Chef Voetbal.
Nieuwe bondscoach.quote:Op zondag 16 april 2017 22:04 schreef Caland het volgende:
Waarom zou Petro er zitten? Is oud nieuws toch.
Je vraagt je toch af waarom.quote:Op zondag 16 april 2017 22:26 schreef Coco. het volgende:
En toch weer kijken naar dit ellendig programma.
Ben benieuwdquote:Op zondag 16 april 2017 22:07 schreef Pascalus het volgende:
Als Hyballa er niet zit moet Zipportal een permban krijgen.
Ik kijk er weer naar uit.quote:Op zondag 16 april 2017 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bert van Marwijk heeft het allemaal al eens eerder gezegd, u hoeft niet meer te kijken.
Ik doe meequote:Op zondag 16 april 2017 22:29 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga mezelf weer pijnigen met dit stukje genots TV.
Die zullen best een lekker dutje doen.quote:Op zondag 16 april 2017 22:30 schreef Tagliano het volgende:
Zouden de andere miljoen mensen die hiernaar zitten te kijken hetzelfde gevoel van zelfpijniging hebben als wij?
Jepquote:Op zondag 16 april 2017 22:30 schreef Tagliano het volgende:
Zouden de andere miljoen mensen die hiernaar zitten te kijken hetzelfde gevoel van zelfpijniging hebben als wij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |