Mag hoor. Gun het jou wel. Kut RB. Slammers is beterquote:Op zondag 9 april 2017 23:05 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Play-offs voor degradatie kan nog. Ik hoop op een 1-0. Of een late gelijkmaker van Nijland.
Heracles gaat lekker play-offs voor Europa in hé ouwe reus!quote:Op zondag 9 april 2017 23:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mag hoor. Gun het jou wel. Kut RB. Slammers is beter
Zal wel genot zijn als ze weer el halenquote:Op zondag 9 april 2017 23:07 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Heracles gaat lekker play-offs voor Europa in hé ouwe reus!
''Ze moeten hun taken uitvoeren en overspelen ''quote:Op zondag 9 april 2017 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op generaties lang Klaassens, Strootmannetjes en Wijnaldums
Lekker met een brak busje op de heuvel.quote:Op zondag 9 april 2017 23:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zal wel genot zijn als ze weer el halen. Moet ik alleen ff vakantie verzetten .
Als Danny niet zo'n ongelofelijke prutser was, hadden we nu Ziyech in oranje gehad. En Clasie is ook weer fit.quote:Op zondag 9 april 2017 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lkkr vliegen man. Niks mis mee. Allern dit x op de datum letten. Was er de vorige x ern dag te vroeg en daardoor moesten we nog een dag bijboeken.quote:Op zondag 9 april 2017 23:08 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Lekker met een brak busje op de heuvel.
Hahahaha, lekker is dat man. Ik zou ook wel weer eens Europa in willen gaan met PEC, dat zijn toch mooie dagen.quote:Op zondag 9 april 2017 23:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lkkr vliegen man. Niks mis mee. Allern dit x op de datum letten. Was er de vorige x ern dag te vroeg en daardoor moesten we nog een dag bijboeken.
Alle creativiteit eruit stampen jippiequote:Op zondag 9 april 2017 23:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''Ze moeten hun taken uitvoeren en overspelen ''
Genot
Voor zijn blessure was Strootman wel goed, maar daarna is het nooit echt meer goedgekomen.quote:Op zondag 9 april 2017 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik gun het je, knul. Nederlandse coeficientie is toch al naar de mallemoer.quote:Op zondag 9 april 2017 23:10 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hahahaha, lekker is dat man. Ik zou ook wel weer eens Europa in willen gaan met PEC, dat zijn toch mooie dagen.
Ik vond het bij PSV ook nooit heel veel, maar bij Roma had hij wel een aardige periode ja. Maar misschien steeg hij toen ook boven zichzelf uit.quote:Op zondag 9 april 2017 23:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Voor zijn blessure was Strootman wel goed, maar daarna is het nooit echt meer goedgekomen.
Iedereen op kunstgrasquote:Op zondag 9 april 2017 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alle creativiteit eruit stampen jippie
praag uit genot. Kon je ook lkkr drinken ?quote:Op zondag 9 april 2017 23:10 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hahahaha, lekker is dat man. Ik zou ook wel weer eens Europa in willen gaan met PEC, dat zijn toch mooie dagen.
überhaupt.quote:Op zondag 9 april 2017 23:10 schreef Paxcon het volgende:
Wat is die profielschets uberhaupt
wat een hoop blabla
Hij had wel goede tekst.quote:
Kijk uit. Straks schuift Jeroen Krabbé aan.quote:
Tegen Sparta Praag was het thuis nog best wel goed. Uit wat minder, maar man, zulke dagen zijn echt genieten als je nieuw bent in Europa.quote:Op zondag 9 april 2017 23:11 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik gun het je, knul. Nederlandse coeficientie is toch al naar de mallemoer.
Bij mij thuis riepen ze Rinus Michelsquote:Op zondag 9 april 2017 23:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat denken we van Kees Rijvers als bondscoach? Samen met een jonger iemand.. Guus Hiddink bijv.
Man man man man man man man, denk niet dat er zoveel drank per man naar binnen is gegaan als Praag.quote:Op zondag 9 april 2017 23:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
praag uit genot. Kon je ook lkkr drinken ?
Hing het er toen niet om of PEC een Europa-licentie kreeg?quote:Op zondag 9 april 2017 23:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Tegen Sparta Praag was het thuis nog best wel goed. Uit wat minder, maar man, zulke dagen zijn echt genieten als je nieuw bent in Europa.
Ik ga in mei naar Praag.quote:Op zondag 9 april 2017 23:14 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Man man man man man man man, denk niet dat er zoveel drank per man naar binnen is gegaan als Praag.
Kees Rijvers.quote:Op zondag 9 april 2017 23:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat denken we van Kees Rijvers als bondscoach? Samen met een jonger iemand.. Guus Hiddink bijv.
quote:Op zondag 9 april 2017 23:13 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Het Boek
[ afbeelding ]
Das toch mooi man. Iedereen vindt dat tof behalve die zure lui die zeiken over de ranking die toch hopeloos isquote:Op zondag 9 april 2017 23:14 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Man man man man man man man, denk niet dat er zoveel drank per man naar binnen is gegaan als Praag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |