Je verbindt je aan een bedrijf en gaat ineens een paar maanden later voor een boer in Texas?quote:
Terwijl je weet dat je de komende 2 jaar niet uit NL vertrekt. Ze moet 'm wel heel leuk gevonden hebben om te denken dat ze 1,5 jaar een LAT relatie zou kunnen hebben met iemand in Texas.quote:Op maandag 10 april 2017 15:05 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Je verbindt je aan een bedrijf en gaat ineens een paar maanden later voor een boer in Texas?
Dat vind ik redelijk opmerkelijk.
Jeetje.quote:Op maandag 10 april 2017 13:41 schreef Burdie het volgende:
Uit de privé.
[..]
https://www.pressreader.com/netherlands/privé/20170329/282140701213894
Andersom had ik het opmerkelijker gevonden (eerst schrijven en dan die baan aannemen). Ik kan me best voorstellen dat je schrijft ook al heb je sinds een paar maanden een nieuwe baan, je kunt relaties niet echt plannen en de kans dat het iets wordt is sowieso klein natuurlijk. (Hij had 200 brieven ofzo toch?) En als je dan een leuke kerel op TV ziet die je vraagt een brief te schrijven, waarom niet? (Even afgezien van die discussie van een paar topic geleden dat je sowieso een steekje los hebt zitten als je aan dit soort programma's meedoet.quote:Op maandag 10 april 2017 15:05 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Je verbindt je aan een bedrijf en gaat ineens een paar maanden later voor een boer in Texas?
Dat vind ik redelijk opmerkelijk.
die tijdsaanduiding hoeft niet; ik denk niet dat iemand dit grappige stukje gaat terugkijkenquote:Op maandag 10 april 2017 14:34 schreef Silenus het volgende:
Op 52.30 gaat Olke trouwens koffie pakken maar kan 'ie geen kopjes vinden. Kijkt hij in een paar kastjes, doet 'ie raar met z'n handen en haalt hij wat uit de vaatwasser.
Vond ik hilarisch.
Haha, dat heeft hij nou wel anders.... (bij eigen huis en tuin).quote:Op maandag 10 april 2017 13:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach, vorig jaar deed Tom toch ook mee omdat hij een baantje op de tv ambieerde oid? Mensen en hun gelul.
Mwa. van model Anne werd dat gezegd na haar brief en de bijbehorende foto. Maar zodra ze in beeld was geweest waren deze geruchten weg. Ze kunnen veel maken van zo'n foto he.... (Hermans woorden).quote:Op maandag 10 april 2017 14:12 schreef PirE het volgende:
Ik kijk elke week maar wist niks van die bezorgservice van Sandra. Dus die "reclame" is niet echt effectief.
Paar weken terug ging het nog over "model" Anne die alleen meedeed voor de reclame en nu dit weer.
Ach dat was niets anders dan wat alle vrouwen doen met hun facebook profielfoto.quote:Op maandag 10 april 2017 16:56 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Mwa. van model Anne werd dat gezegd na haar brief en de bijbehorende foto. Maar zodra ze in beeld was geweest waren deze geruchten weg. Ze kunnen veel maken van zo'n foto he.... (Hermans woorden).
Lekkere spareribs!quote:Op maandag 10 april 2017 15:42 schreef Voszje het volgende:
Och, misschien bezorgd Sandra ook wel in Texas
Dat kan ook gewoon iets anders zijn hè, dat iedereen daar haar doos van maakt betekent nog niet dat ze dat bedoelde.quote:Op maandag 10 april 2017 15:29 schreef Loohcs het volgende:
Sandra was toch van: 'tweede cadeautje' mag je uitpakken tijdens de citytrip? Apart dat ze dan niet op één kamer wilde slapen...
Als ze in september dacht de liefde van haar leven te hebben gevonden in Groningen dan zou dat ook niet mogen omdat ze net een bedrijf was begonnen?quote:Op maandag 10 april 2017 15:00 schreef Snoopyfrl het volgende:
Nog even over Sandra...
In juni 2016 is ze franchiser geworden bij die maaltijdenbezorgdienst.
In oktober 2016 stelden de boeren zich voor.
Toch op zijn zachtst gezegd opmerkelijk?
http://www.etenmetgemak.nl/san
Maar waarom deed ze er tegenover Olke over alsof het even simpel opzeggen is? 'Ik heb niks dat mij bindt aan Nederland'.quote:Op maandag 10 april 2017 17:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze in september dacht de liefde van haar leven te hebben gevonden in Groningen dan zou dat ook niet mogen omdat ze net een bedrijf was begonnen?
Misschien kan ze haar werk of het hele bedrijf vrij makkelijk overdragen?quote:Op maandag 10 april 2017 17:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar waarom deed ze er tegenover Olke over alsof het even simpel opzeggen is? 'Ik heb niks dat mij bindt aan Nederland'.
Zou kunnen hoor. Maar ik ben voor het eerst van m'n leven geneigd enigzins een roddelblad te gelovenquote:Op maandag 10 april 2017 17:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien kan ze haar werk of het hele bedrijf vrij makkelijk overdragen?
Misschien was het wel gewoon een aparte slaapzak voor ieder.quote:Op maandag 10 april 2017 17:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan ook gewoon iets anders zijn hè, dat iedereen daar haar doos van maakt betekent nog niet dat ze dat bedoelde.
Zal wel leuk ondergoed geweest zijn. Ja tog?quote:Op maandag 10 april 2017 17:54 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Misschien was het wel gewoon een aparte slaapzak voor ieder.
Zal mij benieuwen of we dat nog te zien krijgen, dat hij dat tweede cadeautje krijgt.quote:Op maandag 10 april 2017 18:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zal wel leuk ondergoed geweest zijn. Ja tog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |