quote:Op zondag 12 februari 2017 20:45 schreef de ongemogelijke het volgende:
36 voor Riks
88 voor David
829 voor Marc
206 voor Olke
40 voor Herman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)
TV / Boer Zoekt Vrouw #211 Rondje rond de boederijen
TV / Boer Zoekt Vrouw #212 Nieuw internationaal seizoen
David gemist?quote:Op zondag 9 april 2017 20:58 schreef loekf het volgende:
ik heb het woord super nog niet gehoord vandaag ? zo gaat het niets worden met de BZV bingoVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ik vond het wel cute. Je zag echt aan Marc dat hij haar zo graag wou zoenen.Your beauty never ever scared me.![]()
Ze vond het kalfjesvoeren heel fijn.
Maar dat kan ook heel goed in Friesland, Albert."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Alberdien kan zich niet over de koeienholocaust heen zetten. Wat een zeikwijf.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Alleen Herman en Marc houden een relatie
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Kunnen ze dit niet bedenken voor ze naar een koeienboer gaan?
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Olke blijft alleen...“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Wat een spanningsmomenten zo ineens
Oh jee, Olke gaat alleen achter blijvenThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Wie had dat gedachtquote:
Maar wel mooi voor hen allebei
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Nu nog ff die ander in het midden van het meer afzinken.quote:Op zondag 9 april 2017 20:59 schreef Amarantha het volgende:
Ik vond het wel cute. Je zag echt aan Marc dat hij haar zo graag wou zoenen."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
'Ik wist niet dat Texas zo ver weg was'The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Mwah Olke was een beetje hard in de ochtend, en ineens valt dan álles op waar je al aan twijfelde.
Ik snap haar wel.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ik dacht echt dat Riks alleen achtebleef en nooit aan Olke gedacht en toch Alberdien naar huis whoop whoop!If you can dream it, you can do it...![]()
quote:Op zondag 9 april 2017 21:00 schreef OProg het volgende:
[..]
Nu nog ff die ander in het midden van het meer afzinken.
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes![]()
'Ik dacht Texel'quote:Op zondag 9 april 2017 21:00 schreef SonicVolcano het volgende:
'Ik wist niet dat Texas zo ver weg was'
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2017 21:01:43 ]![]()
Of dat het net een tikkie minder hard was dan ze nu ziet. Hij heeft toch ook een MEGA toko.quote:Op zondag 9 april 2017 21:01 schreef Zipportal het volgende:
Alberdien dacht ook dat het naar bloemtjes rook op de boerderij. Elke dag wassen genot.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ho ho.. Marit kan nog steeds vluchtenquote:Op zondag 9 april 2017 21:01 schreef Books1 het volgende:
Ik dacht echt dat Riks alleen achtebleef en nooit aan Olke gedacht en toch Alberdien naar huis whoop whoop!Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Olleke Bolleke, geen dames van jou in de wolleke, zo blijf je alleen op je knolleke, arme Olleke Bolleke.![]()
Eens. Dit is het boerenleven.quote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Oh dan maak je iemand wakker en ga je het meteen vertellen. Iemand die wil LANDEN.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
"Mogen we even met je kletsen"
Nou dan weet je dus meteen genoeg.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Lol hoe hard is deze gleuf genaaid man.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
lolquote:Op zondag 9 april 2017 21:02 schreef De_Melkboer het volgende:
Annekim heeft wat in haar drankje gedaan![]()
Iddquote:Op zondag 9 april 2017 21:02 schreef potjecreme het volgende:
Dit is ook hard. iemand wakker maken en meteen dumpen.![]()
![]()
Been there done thatquote:Op zondag 9 april 2017 21:02 schreef MissJ het volgende:
"Mogen we even met je kletsen"
Nou dan weet je dus meteen genoeg."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Wel een beetje lullig als ze net wakker is, maar ala.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Wauw.. goed aangepakt Marc
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ff nog een trap na geven natuurlijk!quote:
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Anke is zo'n colourrun meisjeThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Even iemand wakker maken om twee tegen één een slecht verhaal af te steken..."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Marc zei dat zij het vast wel al wist, aan haar blik te zien wist ze van niks
Dat.quote:Op zondag 9 april 2017 21:03 schreef miaeak het volgende:
Hij doet net of zij het zag aankomen... Duidelijk van niet.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Dat was nog slaap.quote:Op zondag 9 april 2017 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Marc zei dat zij het vast wel al wist, aan haar blik te zien wist ze van niks![]()
Niet echt tactischquote:Op zondag 9 april 2017 21:03 schreef marcodej het volgende:
Even iemand wakker maken om twee tegen één een slecht verhaal af te steken...
Neuh, ze zegt daarna ook er van te staan te kijken.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Wakker worden gemaakt en je mag gelijk je spullen pakken
Was wel een trollactie geweest als hij Anke de liefde had verklaard
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
"Hoe 'iemand voor het blok' zetten voor gevorderden"quote:Op zondag 9 april 2017 21:03 schreef marcodej het volgende:
Even iemand wakker maken om twee tegen één een slecht verhaal af te steken...![]()
Zie je wel, nog steeds snapt die blonde er niks van.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Schandalig slecht aangepakt van Marc en Annekimquote:Op zondag 9 april 2017 21:04 schreef Maraca het volgende:
Wakker worden gemaakt en je mag gelijk je spullen pakken![]()
![]()
Ik heb altijd een halfuur nodig om te beseffen waar ik ben als ik wakker wordt. Zij krijgt binnen één minuut een kansloos verhaal te verwerken."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Gewoon een doorsnee fokker dus.quote:Op zondag 9 april 2017 21:04 schreef YazooW het volgende:
Als Marc het uiterlijk had gehad van Herman was hij voor de rest van zijn leven maagd gebleven.pindazakje![]()
quote:Op zondag 9 april 2017 21:04 schreef marcodej het volgende:
Ik heb altijd een halfuur nodig om te beseffen waar ik ben als ik wakker wordt. Zij krijgt binnen één minuut een kansloos verhaal te verwerken.![]()
![]()
Ik voorspel dat er de avond dat Anke naar huis was er lichaamssappen zijn gespoten.quote:Op zondag 9 april 2017 21:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik voorspel dat Marc en Annekim het land ook niet uit gaan.![]()
Yvon en de regie wilde het vast wel even zo doen.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
De manier waarop had wel wat tactischer gekund.quote:Op zondag 9 april 2017 21:05 schreef potjecreme het volgende:
Aan de andere kant wilde hij haar niet langer voor de gek houden. Is ook wat voor te zeggen.![]()
Ja, maar kom op. Iemand zo wakker makenquote:Op zondag 9 april 2017 21:05 schreef potjecreme het volgende:
Aan de andere kant wilde hij haar niet langer voor de gek houden. Is ook wat voor te zeggen.wacht dan even 10 minuten
ja maar mag iemand even een half uurtje wakker wordenquote:Op zondag 9 april 2017 21:05 schreef potjecreme het volgende:
Aan de andere kant wilde hij haar niet langer voor de gek houden. Is ook wat voor te zeggen.kom op zeg, it sloeg nergens op
![]()
![]()
Die klapt er vanavond overheen!
Maar om iemand wakker te maken en dat te zeggen dikke doei is toch niet heel subtiel hoorquote:Op zondag 9 april 2017 21:05 schreef potjecreme het volgende:
Aan de andere kant wilde hij haar niet langer voor de gek houden. Is ook wat voor te zeggen.
Ik voelde me tien minuten echt zo knetterdom toen ik pas besefte dat yvon daar gewoon die hele week zit en ze niet constant van Canada naar Roemenië naar de US heen en weer vliegtquote:
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Eens. Ook al vond ik haar een beetje nukkig, dit was gewoon niet leuk.quote:Op zondag 9 april 2017 21:06 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
ja maar mag iemand even een half uurtje wakker wordenkom op zeg, it sloeg nergens op
Yvon zou best wel een sekstape mogen makenquote:Op zondag 9 april 2017 21:05 schreef Hyaenidae het volgende:
Yvon zit er uitdagend bij op dat bed in dat kant.![]()
Met dat Skype gesprek was het al duidelijk.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Dit wordt het Boer Aad moment.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Het was gewoon lomp en tactloos.quote:Op zondag 9 april 2017 21:06 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
ja maar mag iemand even een half uurtje wakker wordenkom op zeg, it sloeg nergens op
![]()
Hee wakker worden jij, ik heb je niet gekozen. En nou oprotten.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Heeft ze al talloze keren gedaan wed ik.quote:Op zondag 9 april 2017 21:06 schreef YazooW het volgende:
[..]
Yvon zou best wel een sekstape mogen maken
Alleen nog niet uitgelekt helaas.pindazakje![]()
Dat kan
Hij snapt het niet, sukkel
Anke doet poging tot karaktermoord."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Dat is wel een stuk logischer jaquote:Op zondag 9 april 2017 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik voelde me tien minuten echt zo knetterdom toen ik pas besefte dat yvon daar gewoon die hele week zit en ze niet constant van Canada naar Roemenië naar de US heen en weer vliegt
Wat een lulhannes, ben benieuwd hoe lang die rooie het leuk gaat vinden met hem.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Jammer dat Anke niet die kale plek op zijn hoofd heeft benoemd. Maar daar komt die andere nog wel achter tijdens de wurgseks.![]()
quote:Op zondag 9 april 2017 21:07 schreef Zipportal het volgende:
Jammer dat Anke niet die kale plek op zijn hoofd heeft benoemd. Maar daar komt die andere nog achter tijdens de wurgseks.
Dat was nog beter geweest.quote:Op zondag 9 april 2017 21:07 schreef Mani89 het volgende:
Hee wakker worden jij, ik heb je niet gekozen. En nou oprotten.![]()
en zn tietjes niet te vergetenquote:Op zondag 9 april 2017 21:07 schreef Zipportal het volgende:
Jammer dat Anke niet die kale plek op zijn hoofd heeft benoemd. Maar daar komt die andere nog achter tijdens de wurgseks.![]()
Neger #16 mag haar wegbrengenThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Tot de dood hen scheidtquote:Op zondag 9 april 2017 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een lulhannes, ben benieuwd hoe lang die rooie het leuk gaat vinden met hem."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Nooit aan gedacht dat ze het niet tegelijk opnemenquote:![]()
Ik kijk pas voor het eerst echt dit jaar, scheelt dat?
quote:Op zondag 9 april 2017 21:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Persoonlijkheid van een vis die kerel![]()
Ik kijk meerdere seizoenen en ik bedenk me nu ook pas dat ze het niet tegelijkertijd opnemenquote:Op zondag 9 april 2017 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Nooit aan gedacht dat ze het niet tegelijk opnemen![]()
Ik kijk pas voor het eerst echt dit jaar, scheelt dat?![]()
Alleen bij Herman gok ik dat het voor lange termijn is.
hermangodquote:Op zondag 9 april 2017 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Alleen bij Herman gok ik dat het voor lange termijn is.![]()
Volgens mij zijn die logeerweekjes/dagen met die verschillende boeren allemaal een week achter elkaar ofzo.quote:
En dan is Yvon en de cameracrew gewoon de hele week in dat land, hop in het vliegtuig en dan met z,n allen naar de volgende boer.![]()
En nu vind ik haar toch wel schattig, na al het overdreven fanatieke gedoe. Lief mens.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Gvdquote:
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ja logischquote:Op zondag 9 april 2017 21:10 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die logeerweekjes/dagen met die verschillende boeren allemaal een week achter elkaar ofzo.
En dan is Yvon en de cameracrew gewoon de hele week in dat land, hop in het vliegtuig en dan met z,n allen naar de volgende boer.![]()
Nooit over nagedacht.
Your beauty never ever scared me.![]()
is toch logisch..quote:Op zondag 9 april 2017 21:10 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die logeerweekjes/dagen met die verschillende boeren allemaal een week achter elkaar ofzo.
Ik vind dat die camera er nog een stukje dichter bij kan..."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
camera's .quote:Op zondag 9 april 2017 21:10 schreef marcodej het volgende:
Ik vind dat die camera er nog een stukje dichter bij kan...![]()
Ach bij een afscheid gaan mensen net zo praten als iemand overleden is. Ja het is echt een toffe mens, ja man, ja onwijs
De wideshots van die twee zijn te lachwekkend. Prima zo die close.quote:Op zondag 9 april 2017 21:10 schreef marcodej het volgende:
Ik vind dat die camera er nog een stukje dichter bij kan...![]()
Maar wil Sandra nog wel?
Altijd handig als tijdens zo'n gesprek de batterijen van hun zenders vervangen moet worden
Dat was een andere deelneemster, is er uit geknipt en op de boerderij begraven.quote:Op zondag 9 april 2017 21:09 schreef De_Melkboer het volgende:
Heeft Olke van ellende een deuk gereden?![]()
Olke weet nog van niks nu
Jij hebt geen hart, pik.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Wacht even... Net zegt hij ik had geen idee. Nu zegt hij dat hij het een beetje gezien had? Nee joh! Kan niet!![]()
Ga maar snel Sandra, want ehhhhhhhhhhhhh
nou dit wordt watThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Jaquote:Op zondag 9 april 2017 21:12 schreef miaeak het volgende:
Wacht even... Net zegt hij ik had geen idee. Nu zegt hij dat hij het een beetje gezien had? Nee joh! Kan niet!
Is ook lulkoekquote:Op zondag 9 april 2017 21:12 schreef miaeak het volgende:
Wacht even... Net zegt hij ik had geen idee. Nu zegt hij dat hij het een beetje gezien had? Nee joh! Kan niet!Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Mwah achteraf ziet iedereen het wel een beetje.quote:Op zondag 9 april 2017 21:12 schreef miaeak het volgende:
Wacht even... Net zegt hij ik had geen idee. Nu zegt hij dat hij het een beetje gezien had? Nee joh! Kan niet!Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Lief dat je het zegt
Oke, zij wil niet?
Ik hou van je!
Wat lief dat je dat zegt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Als Sandra naar NL gaat komt ze erachter dat ze hem na een halve dag niet meer mist....Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Dat zijn niet de antwoorden die je wil horenquote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Leek wel Ash met 'Pikachu ik kies jou!'The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Yvon heeft ook twijfels
quote:Op zondag 9 april 2017 21:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Leek wel Ash met 'Pikachu ik kies jou!'![]()
![]()
Yvon weet dat Sandra liegt
Waarom bedank je dat iemand voor je kiest? Come on......... Je bent toch leuk, en iemand ziet dat, punt, geen bedankje.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Zielig.
Zij was constant zo zoenerig en nu zo koel.Ze heeft hem wel een beetje misleid.
Dit had ik echt niet zien aankomen mensen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Oei die lichaamstaal..... Na een kus direct wegdraaien en half met de rug naar hem gekeerd. Oeioeioei.![]()
Wat een greppelheks inderdaad.quote:Op zondag 9 april 2017 21:15 schreef Greys het volgende:
Zielig.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
SecondLoveGenot.quote:Op zondag 9 april 2017 21:15 schreef Greys het volgende:
Zielig.
![]()
Iedereen krijgt brieven dus ook Alberdien heeft vast straks een kerel gevonden.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Sandra kijkt heel blij
Sandra Sandra Sandra, ga meeVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Na de trip haakt ze ook af.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Pfff David ontspringt weer de keuzedans"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
"Te redden wat er te redden valt"
Olke?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Sandra ziet eruit alsof ze achter die auto aan wil rennen ALBERDIIIIIEN NEEM HEM ALSNOG ALSJEBLIEFTIT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
UitstelgenotThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Riks mag natuurlijks niks voor het huwelijk. En masturberen al helemaal nietAls je goed roert krijg je nooit geen klontjes![]()
Sandra leek head over heels. En nu opeens dit. Ik snap er helemaal niks meer van. Stomme vrouwen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Het is een gescheiden man.quote:Op zondag 9 april 2017 21:18 schreef De_Melkboer het volgende:
Riks mag natuurlijks niks voor het huwelijk. En masturberen al helemaal niet
Forum Opties Forumhop: Hop naar: