Rita Verdonkquote:Op zondag 9 april 2017 20:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wat vonden jullie van Verdonk dan? Toch bijgedragen aan de twee goals van Berghuis.
Het is zo als het is vooral Nelom blijven opstellen koekwausquote:
Ach jochie, kan je nog niet rationeel nadenken? Zijn de emoties je te veel?quote:Op zondag 9 april 2017 20:34 schreef fukforce het volgende:
[..]
Het is zo zal als het is voor Nelom blijven opstellen koekwaus
jij bent zelf een koekwausquote:Op zondag 9 april 2017 20:34 schreef fukforce het volgende:
[..]
Het is zo zal als het is vooral Nelom blijven opstellen koekwaus
Sluit ik mij bij aanquote:Op zondag 9 april 2017 20:54 schreef Keyos het volgende:
Als we kampioen worden, dan worden we ondanks Gio kampioen, niet dankzij.
wtf staat hier?quote:Op zondag 9 april 2017 20:34 schreef fukforce het volgende:
[..]
Het is zo zal als het is vooral Nelom blijven opstellen koekwaus
quote:Op zondag 9 april 2017 20:54 schreef Keyos het volgende:
Als we kampioen worden, dan worden we ondanks Gio kampioen, niet dankzij.
Viel nog mee dat hij in de laatste minuut niet de bal in zijn handen pakten in eigen strafschopgebied.quote:Op zondag 9 april 2017 20:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wat vonden jullie van Verdonk dan? Toch bijgedragen aan de twee goals van Berghuis.
Fukforce is iets te stoer voor onsquote:Op zondag 9 april 2017 21:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij past Ajax beter bij jou, wellicht moet je daar heen gaan
Zitten hier een hoop Gio en Nelom fanboysquote:Op zondag 9 april 2017 22:04 schreef Pleun2011 het volgende:
Het opstellen van Nelom en andere halve zolen is een soort Russische roulette: het kan lang goed gaan door stom geluk, maar eens is je geluk op en schiet je je kop eraf.
Gewoon hopen dat dat blessuregedoe eens voorbij is en we gewoon met onze beste 11 kunnen spelen.quote:
Niemand is hier een fan van Nelom. Heb nooit begrepen waarom hij bij Feyenoord mag spelen, hetzelfde heb ik met gasten als Nieuwkoop, Dammers etc. Goedkope selectievulling uit de eigen jeugd, maar je hebt er geen klote aan. Bij Nelom vind ik het opvallend dat iemand met zo'n totaal gebrek aan beleving profvoetballer is. Hij wekt niet de indruk dat het hem allemaal boeit wat er op een voetbalveld gebeurt, laat staan dat hij zijn mannetje in de gaten houdt.quote:Op zondag 9 april 2017 22:06 schreef fukforce het volgende:
[..]
Zitten hier een hoop Gio en Nelom fanboys![]()
Kuyt mag ook per direct met pensioen
Thank God. Dat zou er ook nog maar eens bij moeten komen. Al wel ingecalculeerd dat er blessures zouden komen van dat godverdomse kunstgras.quote:Op zondag 9 april 2017 21:51 schreef Zipportal het volgende:
UPDATE | Blessure El Ahmadi lijkt mee te vallen
https://www.fr-fans.nl/ni(...)-lijkt-mee-te-vallen
http://www.ad.nl/dossier-(...)et-utrecht~a2719902/
Vind nieuwkoop niet in dit rijtje passen. Vervangt Karsdorp geruisloos.quote:Op zondag 9 april 2017 22:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Niemand is hier een fan van Nelom. Heb nooit begrepen waarom hij bij Feyenoord mag spelen, hetzelfde heb ik met gasten als Nieuwkoop, Dammers etc. Goedkope selectievulling uit de eigen jeugd, maar je hebt er geen klote aan. Bij Nelom vind ik het opvallend dat iemand met zo'n totaal gebrek aan beleving profvoetballer is. Hij wekt niet de indruk dat het hem allemaal boeit wat er op een voetbalveld gebeurt, laat staan dat hij zijn mannetje in de gaten houdt.
Dammers is waardeloos en die gaat natuurlijk nooit eerste halen. Nieuwkoop vind ik gewoon prima.quote:Op zondag 9 april 2017 22:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Niemand is hier een fan van Nelom. Heb nooit begrepen waarom hij bij Feyenoord mag spelen, hetzelfde heb ik met gasten als Nieuwkoop, Dammers etc. Goedkope selectievulling uit de eigen jeugd, maar je hebt er geen klote aan. Bij Nelom vind ik het opvallend dat iemand met zo'n totaal gebrek aan beleving profvoetballer is. Hij wekt niet de indruk dat het hem allemaal boeit wat er op een voetbalveld gebeurt, laat staan dat hij zijn mannetje in de gaten houdt.
Heb je dat nooit begrepen?quote:Op zondag 9 april 2017 22:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
In thuiswedstrijden kan je hem wel opstellen, dan zijn we toch meestal de bovenliggende partij. In uitwedstrijden vind ik hem een verzwakking. Je mist dan vooral de snelheidquote:Op zondag 9 april 2017 22:12 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Vind nieuwkoop niet in dit rijtje passen. Vervangt Karsdorp geruisloos.
Uiteindelijk vindt iedereen dat bij Feyenoord ook wel best, aangezien dat is wat ze over zichzelf geloven: Net niet goed genoeg. Het is een identiteit geworden van de club.quote:Op zondag 9 april 2017 22:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Heb je dat nooit begrepen?
Ik leg je het wel even uit
ajax heeft een begroting die meer als 20 miljoen hoger is als die van Feyenoord
Moet ik meer zeggen?
Feyenoord heeft ook geen cultuur binnen de club om op elke positie 2 topspelers te hebben. Daar is geen geld voor en daar kiest men nooit voor.
Daarom wordt Feyenoord ook nooit kampioen, omdat er bij ajax en psv wel die cultuur is.
Begroting zegt niet alles. Je zou als topclub een linksback moeten kunnen opleiden die goed genoeg is voor het niveau dat je nastreeft. Nelom is Jupiler League-niveau.quote:Op zondag 9 april 2017 22:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Heb je dat nooit begrepen?
Ik leg je het wel even uit
ajax heeft een begroting die meer als 20 miljoen hoger is als die van Feyenoord
Moet ik meer zeggen?
Feyenoord heeft ook geen cultuur binnen de club om op elke positie 2 topspelers te hebben. Daar is geen geld voor en daar kiest men nooit voor.
Daarom wordt Feyenoord ook nooit kampioen, omdat er bij ajax en psv wel die cultuur is.
Nelom in Amsterdam was echt lachwekkend. Daar kun je echt fragmenten uithalen waar je over 5 jaar stuk ligt van het lachen hoe erg het toen was.quote:Op zondag 9 april 2017 22:17 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Begroting zegt niet alles. Je zou als topclub een linksback moeten kunnen opleiden die goed genoeg is voor het niveau dat je nastreeft. Nelom is Jupiler League-niveau.
Zo langzaam is hij toch niet? Zag hem vandaag een sprintje trekken en viel me juist op dat hij niet zo traag was. Maargoed alles contrasteert sterk qua loopsnelheid als je naast Jan Arie en Botteghin staat natuurlijk.quote:Op zondag 9 april 2017 22:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
In thuiswedstrijden kan je hem wel opstellen, dan zijn we toch meestal de bovenliggende partij. In uitwedstrijden vind ik hem een verzwakking. Je mist dan vooral de snelheid
Die hebben we toch ook, alleen die is geblesseerd. En om de zoveel jaar verkoop je die speler. Dit gaat gewoon om de financiën voor een degelijke bank, en die ontbreekt. Daar komt zon begroting dus wel degelijk de hoek om kijken.quote:Op zondag 9 april 2017 22:17 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Begroting zegt niet alles. Je zou als topclub een linksback moeten kunnen opleiden die goed genoeg is voor het niveau dat je nastreeft. Nelom is Jupiler League-niveau.
Ajax is voor Utrecht een speciale pot. Feyenoord in De Kuip is echt ongekend sterk dit seizoen. Ik verwacht wel een zege. Het lukte ons vorig seizoen ook met tien man.quote:Op zondag 9 april 2017 22:14 schreef Pleun2011 het volgende:
Hoe het ook afloopt dit seizoen, ben eigenlijk wel blij dat het er bijna opzit. Ieder weekend weer die spanning word je ook een keer zat. Komend weekend weer.. Utrecht kan je ook zomaar punten kosten, dat overkwam Ajax vorig seizoen ook rond dezelfde periode.
God, wat een explosie toen bij de goal van Tonny.quote:Op zondag 9 april 2017 22:20 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ajax is voor Utrecht een speciale pot. Feyenoord in De Kuip is echt ongekend sterk dit seizoen. Ik verwacht wel een zege. Het lukte ons vorig seizoen ook met tien man.
Als PEC meer geld zou krijgen zouden ze van het kunstgras af kunnen. Nu is het wel nodig.quote:Op zondag 9 april 2017 22:11 schreef Vasion het volgende:
[..]
Thank God. Dat zou er ook nog maar eens bij moeten komen. Al wel ingecalculeerd dat er blessures zouden komen van dat godverdomse kunstgras.
Ajax heeft dit seizoen ook weer eens sinds tien jaar gewonnen in Utrecht.quote:Op zondag 9 april 2017 22:21 schreef Keyos het volgende:
[..]
God, wat een explosie toen bij de goal van Tonny.
kongolo? Nelom is je tweede speler uit eigen opleiding op die positie hequote:Op zondag 9 april 2017 22:17 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nou ja, tegen Feyenoord lijken ze het te kunnen, tegen de rest is het gewoon zwaar onder de maat. Is eigenlijk heel erg vreemd.quote:Op zondag 9 april 2017 22:22 schreef Vasion het volgende:
Pec is onze kwaal geworden helaas. Zo'n club die alles geeft als een bepaalde topclub langskomt.
Dat is altijd zo'n gigantische bullshit. Kost het meer? Vast en zeker, maar als je geen grasveld kunt betalen moet je opbokken uit de Eredivisie. Dan maar met 16 teams door, op normaal gras.quote:Op zondag 9 april 2017 22:22 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Als PEC meer geld zou krijgen zouden ze van het kunstgras af kunnen. Nu is het wel nodig.
quote:Op zondag 9 april 2017 22:23 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat is altijd zo'n gigantische bullshit. Kost het meer? Vast en zeker, maar als je geen grasveld kunt betalen moet je opbokken uit de Eredivisie. Dan maar met 16 teams door, op normaal gras.
Ze gaan aankomend seizoen tenminste al een beetje vooruit, er komt hybride-veld. Nog maar 30% kunstgras!!!!quote:Op zondag 9 april 2017 22:23 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat is altijd zo'n gigantische bullshit. Kost het meer? Vast en zeker, maar als je geen grasveld kunt betalen moet je opbokken uit de Eredivisie. Dan maar met 16 teams door, op normaal gras.
Het blijft ook gewoon triest dat het überhaupt is toegestaan die velden aan te leggen. Nu kost het clubs een gigantische som met geld om die blessurevelden weer om te zetten naar grasveld. Elke club die zo'n veld heeft liggen gaat (terecht) de hand ophouden als de KNVB het besluit neemt die velden per een bepaald seizoen te verbieden.quote:Op zondag 9 april 2017 22:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ze gaan aankomend seizoen tenminste al een beetje vooruit, er komt hybride-veld. Nog maar 30% kunstgras!!!!![]()
![]()
Dat is een fenomeen dat er altijd al is geweest en waar de echte topclubs mee om kunnen gaan. Zwakkere broeders kunnen zich in thuiswedstrijden enorm opladen en geven meer dan tegen minder aansprekende tegenstanders. In dit soort wedstrijden zie je wie top is en wie door de mand valt. Feyenoord heeft meer dan Ajax en PSV de status van ploeg tegen wie wat te halen valt, als je met een bepaalde tactiek speelt.quote:Op zondag 9 april 2017 22:22 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nou ja, tegen Feyenoord lijken ze het te kunnen, tegen de rest is het gewoon zwaar onder de maat. Is eigenlijk heel erg vreemd.
Nou ja, op het moment dat FC Zwolle naar het nieuwe stadion ging zag niemand dat er snel Eredivisie voetbal zou worden gespeeld. Dan ga je gewoon zoals eigenlijk elke JL club er kunstgras neerdonderen. Lekker goedkoop en de clubs zonder kunstgras moeten er maar mee leven. Ik vind het ook compleet bagger dat het in de Eredivisie toegestaan is, maar PEC lijkt er wel goed mee te voetballen en zijn ruk op echt gras.quote:Op zondag 9 april 2017 22:28 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het blijft ook gewoon triest dat het überhaupt is toegestaan die velden aan te leggen. Nu kost het clubs een gigantische som met geld om die blessurevelden weer om te zetten naar grasveld. Elke club die zo'n veld heeft liggen gaat (terecht) de hand ophouden als de KNVB het besluit neemt die velden per een bepaald seizoen te verbieden.
Gewoon niet naar kijken, helemaal niet na zo'n kutweekend.quote:
Ik begrijp ook niet dat het is toegestaan. Het argument dat een echt veld te duur is, slaat natuurlijk nergens op. Waarom lag er dan vroeger wel overal echt gras?quote:Op zondag 9 april 2017 22:31 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nou ja, op het moment dat FC Zwolle naar het nieuwe stadion ging zag niemand dat er snel Eredivisie voetbal zou worden gespeeld. Dan ga je gewoon zoals eigenlijk elke JL club er kunstgras neerdonderen. Lekker goedkoop en de clubs zonder kunstgras moeten er maar mee leven. Ik vind het ook compleet bagger dat het in de Eredivisie toegestaan is, maar PEC lijkt er wel goed mee te voetballen en zijn ruk op echt gras.
Op Feyenoord TV lieten ze voorgaand aan de wedstrijd beelden zien uit de oude doos van PEC - Feyenoord, zaten wel eens velden bij dat je denkt man man.. De gemiddelde akker ligt er fatsoenlijker bij...quote:Op zondag 9 april 2017 22:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet dat het is toegestaan. Het argument dat een echt veld te duur is, slaat natuurlijk nergens op. Waarom lag er dan vroeger wel overal echt gras?
Los van het sportieve element, vind ik als toeschouwer wedstrijden op kunstgras bijna nooit leuk om naar te kijken. Je krijgt een heel ander soort voetbal. Voor Feyenoord is het denk ik een nadeel dat je op kunstgras minder in de duels komt en dat hebben we juist nodig
Toen was er nog geen veldverwarming en was het onderhoud niet van hetzelfde niveau als tegenwoordig. Het is gewoon debiel dat je als top-10 competitie in Europa clubs toestaat om op kunstgras te spelen.quote:Op zondag 9 april 2017 22:37 schreef Dr_Strange het volgende:
[..]
Op Feyenoord TV lieten ze voorgaand aan de wedstrijd beelden zien uit de oude doos van PEC - Feyenoord, zaten wel eens velden bij dat je denkt man man.. De gemiddelde akker ligt er fatsoenlijker bij...
Speelt ook voor geen meter als je in eigen huis een biljartlaken gewend bent
"Nog 4 finales" oidquote:Op zondag 9 april 2017 22:45 schreef KingRoland het volgende:
Ik zie dat de TT niet zo geliefd is.
Kom maar met een leuke TT die jullie willen hebben
Zie ook liever echt gras, maar weet niet of dat op te brengen is voor elke club. Al mag je van PEC, die al jaren in de Eredivisie bivakkeren en zelfs Europees speelden een paar seizoenen terug wel verwachten dat er inmiddels gewoon een echte grasmat in ligt.quote:Op zondag 9 april 2017 22:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Toen was er nog geen veldverwarming en was het onderhoud niet van hetzelfde niveau als tegenwoordig. Het is gewoon debiel dat je als top-10 competitie in Europa clubs toestaat om op kunstgras te spelen.
Vroeger was alles altijd beterquote:Op zondag 9 april 2017 22:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet dat het is toegestaan. Het argument dat een echt veld te duur is, slaat natuurlijk nergens op. Waarom lag er dan vroeger wel overal echt gras?
Los van het sportieve element, vind ik als toeschouwer wedstrijden op kunstgras bijna nooit leuk om naar te kijken. Je krijgt een heel ander soort voetbal. Voor Feyenoord is het denk ik een nadeel dat je op kunstgras minder in de duels komt en dat hebben we juist nodig
quote:Op zondag 9 april 2017 22:51 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
"Alles in eigen hand" of "In Gio we trust"
Alles in eigen hand lijkt mij wel wat positieverquote:
Hand in (eigen) hand, kameraden!quote:Op zondag 9 april 2017 22:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Alles in eigen hand lijkt mij wel wat positiever
Ik denk dat ik dan echt voorlopig geen zin meer in voetbal heb. Om in het nieuwe seizoen die stand weer op 0 te zien staan en weer 9 maanden te moeten toekijken hoe de ploeg 2e, 3e of 4e wordt is echt deprimerend.quote:Op zondag 9 april 2017 23:17 schreef Pleun2011 het volgende:
Stel he.. in het uiterst theoretische geval.. dat we geen kampioen worden. Hoe gaan jullie dat dan verwerken? Ik merk dat ik mijzelf al een beetje probeer in te dekken, door mijzelf wijs te maken dat 'het maar een spelletje is' en dat er 'belangrijkere dingen zijn in het leven'
Voor Feyenoord is het wel een heel belangrijk keerpunt. Een kampioenschap geeft de club en alles eromheen een enorme boost. Als het niet lukt zullen er denk ik veel spelers vertrekken en wordt het volgend seizoen weer droefenis als vanouds.
Oef hou op. Moet er niet aan denken en aan de gevolgen die dit mee gaat brengen.quote:Op zondag 9 april 2017 23:17 schreef Pleun2011 het volgende:
Stel he.. in het uiterst theoretische geval.. dat we geen kampioen worden. Hoe gaan jullie dat dan verwerken? Ik merk dat ik mijzelf al een beetje probeer in te dekken, door mijzelf wijs te maken dat 'het maar een spelletje is' en dat er 'belangrijkere dingen zijn in het leven'
Voor Feyenoord is het wel een heel belangrijk keerpunt. Een kampioenschap geeft de club en alles eromheen een enorme boost. Als het niet lukt zullen er denk ik veel spelers vertrekken en wordt het volgend seizoen weer droefenis als vanouds.
Bereid je maar vast voorquote:Op zondag 9 april 2017 23:30 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Oef hou op. Moet er niet aan denken en aan de gevolgen die dit mee gaat brengen.
Ik wens gaarne geen pixels op mijn scherm te besteden aan wratten, dank u wel.quote:
Die amnesia is sterk swaquote:Op zondag 9 april 2017 23:42 schreef Anakoni het volgende:
[..]
Ze choken vies nu het er echt op aan komt....
Feyenooit hequote:Op zondag 9 april 2017 23:42 schreef Anakoni het volgende:
[..]
Ze choken vies nu het er echt op aan komt....
Dit. Sowieso extra bewaking op de Erasmusbrug voor een maand.quote:Op zondag 9 april 2017 23:30 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Oef hou op. Moet er niet aan denken en aan de gevolgen die dit mee gaat brengen.
Een Urker in een lelijk shirt.quote:
Hij is inderdaad niet moeders mooistequote:Op zondag 9 april 2017 23:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een Urker in een lelijk shirt.
Wat is lelijker zijn hoofd of het shirt ?
Ik denk er precies zo over.quote:Op zondag 9 april 2017 23:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan echt voorlopig geen zin meer in voetbal heb. Om in het nieuwe seizoen die stand weer op 0 te zien staan en weer 9 maanden te moeten toekijken hoe de ploeg 2e, 3e of 4e wordt is echt deprimerend.
Dit is echt een wonderbaarlijke kans en bijna iedere niet-Feyenoord-fan heeft ons al meerdere malen tot kampioen verklaard, als je dit nog weggeeft gaat het weer heel erg lang duren. Dat gaat zo'n enorme negatieve impact hebben.
Je kan er maar beter wel aan denken, anders komt het harder aan.quote:Op zondag 9 april 2017 23:30 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Dat was super irritant.quote:Op zondag 9 april 2017 23:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
bijna iedere niet-Feyenoord-fan heeft ons al meerdere malen tot kampioen verklaard,
Het beginnen aan de wedstrijd als een stel zoutzakken.quote:Op zondag 9 april 2017 23:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hij is inderdaad niet moeders mooiste
Waar lag het vandaag aan Mikey?
Dit lijkt helaas vooral op jezelf heel erg moed in praten.quote:Op maandag 10 april 2017 00:26 schreef Gert het volgende:
Niet in paniek raken. Er is nog steeds maar één ploeg die het volledig in eigen hand heeft of het kampioen wordt. Feyenoord haalt 12 uit de laatste 4.
quote:Op maandag 10 april 2017 00:19 schreef Tjacka het volgende:
Ze worden nooit meer kampioen was nog nooit zo toepasselijk
Ik denk dat we thuis nog 2 keer winnen. Als we dan het geluk hebben dat Vitesse zich écht gaat sparen voor de bekerfinale moet die wedstrijd ook wel lukken.quote:Op maandag 10 april 2017 00:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit lijkt helaas vooral op jezelf heel erg moed in praten.
Maar geenzins gebaseerd op de prestaties van de afgelopen weken waar we vertrouwen uit zouden kunnen putten (vooruit, op de wedstrijd tegen de GAE na dan).
Ik verwacht eerlijk gezegd dat Feyenoord hoe dan ook nog minimaal een punt of 4 gaat laten liggen.
Dan is het maar te hopen dat Ajax verliest in Eindhoven, maar het is al überhaupt link dat een wedstrijd van de concurrent zo bepalend is geworden. Want wint Ajax die gewoon dan kunnen we het wel vergeten (en een mogelijk kampioenschap kunnen we dan de komende 13 jaar ook wel weer vergeten).
Dat klinkt fatalistisch, maar als je in dit seizoen geen kampioen wordt dan wordt je het echt nooit meer. Dit seizoen is / was de uitgelezen mogelijkheid waarbij alles op z'n plek leek te vallen.
Hierna kunnen we weer jarenlang bouwen aan een nieuw elftal maar waarbij we altijd 3 stappen achterlopen op Ajax en PSV.
Waarom heb jij zo'n ziekelijke obsessie met dit topic? En waarom typ je altijd met vijftig punten achter een zin?quote:Op maandag 10 april 2017 01:05 schreef Anakoni het volgende:
Wat zou er gebeuren als het zondag mis gaat tegen Utrecht en Ajax wint van Heerenveen? Breken jullie dan ze boel af?? Gelukkig speelt Ajax pas 16:45..... Dan is er nog wat hoop
Stop eens met doemdenken, dank u.quote:Op maandag 10 april 2017 00:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar geenzins gebaseerd op de prestaties van de afgelopen weken waar we vertrouwen uit zouden kunnen putten (vooruit, op de wedstrijd tegen de GAE na dan).
Ik verwacht eerlijk gezegd dat Feyenoord hoe dan ook nog minimaal een punt of 4 gaat laten liggen.
Dan is het maar te hopen dat Ajax verliest in Eindhoven, maar het is al überhaupt link dat een wedstrijd van de concurrent zo bepalend is geworden. Want wint Ajax die gewoon dan kunnen we het wel vergeten (en een mogelijk kampioenschap kunnen we dan de komende 13 jaar ook wel weer vergeten).
Dat klinkt fatalistisch, maar als je in dit seizoen geen kampioen wordt dan wordt je het echt nooit meer. Dit seizoen is / was de uitgelezen mogelijkheid waarbij alles op z'n plek leek te vallen.
Hierna kunnen we weer jarenlang bouwen aan een nieuw elftal maar waarbij we altijd 3 stappen achterlopen op Ajax en PSV.
Sodemieter toch op.quote:Op maandag 10 april 2017 00:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat is de schaal die je krijgt als je landskampioen wordt, maar ik snap heel goed dat je dat niet weet.quote:Op zondag 9 april 2017 23:42 schreef fukforce het volgende:
[..]
Waarom staat deze josti met een ovenschaal in de lucht te zwaaien
PEC uit was min of meer ingecalculeerd hé. Je kan zeggen dat PEC een tering slechte ploeg heeft. En dat heeft het misschien ook wel. Maar Feyenoord heeft het daar van oudsher gewoon lastig. De laatste 4 jaar daar verloren. Nu pak je een punt. Je staat nog steeds voor op die neuzen. Die gaan niet winnen in Eindhoven. Daarbij is ons programma nu redelijk eenvoudig.quote:Op maandag 10 april 2017 00:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan inderdaad nooit meer kampioen.quote:Op maandag 10 april 2017 06:56 schreef Typisch het volgende:
Volgend seizoen trouwens gelukkig weer Kennethgod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |