Rita Verdonkquote:Op zondag 9 april 2017 20:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wat vonden jullie van Verdonk dan? Toch bijgedragen aan de twee goals van Berghuis.
Het is zo als het is vooral Nelom blijven opstellen koekwausquote:
Ach jochie, kan je nog niet rationeel nadenken? Zijn de emoties je te veel?quote:Op zondag 9 april 2017 20:34 schreef fukforce het volgende:
[..]
Het is zo zal als het is voor Nelom blijven opstellen koekwaus
jij bent zelf een koekwausquote:Op zondag 9 april 2017 20:34 schreef fukforce het volgende:
[..]
Het is zo zal als het is vooral Nelom blijven opstellen koekwaus
Sluit ik mij bij aanquote:Op zondag 9 april 2017 20:54 schreef Keyos het volgende:
Als we kampioen worden, dan worden we ondanks Gio kampioen, niet dankzij.
wtf staat hier?quote:Op zondag 9 april 2017 20:34 schreef fukforce het volgende:
[..]
Het is zo zal als het is vooral Nelom blijven opstellen koekwaus
quote:Op zondag 9 april 2017 20:54 schreef Keyos het volgende:
Als we kampioen worden, dan worden we ondanks Gio kampioen, niet dankzij.
Viel nog mee dat hij in de laatste minuut niet de bal in zijn handen pakten in eigen strafschopgebied.quote:Op zondag 9 april 2017 20:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wat vonden jullie van Verdonk dan? Toch bijgedragen aan de twee goals van Berghuis.
Fukforce is iets te stoer voor onsquote:Op zondag 9 april 2017 21:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij past Ajax beter bij jou, wellicht moet je daar heen gaan
Zitten hier een hoop Gio en Nelom fanboysquote:Op zondag 9 april 2017 22:04 schreef Pleun2011 het volgende:
Het opstellen van Nelom en andere halve zolen is een soort Russische roulette: het kan lang goed gaan door stom geluk, maar eens is je geluk op en schiet je je kop eraf.
Gewoon hopen dat dat blessuregedoe eens voorbij is en we gewoon met onze beste 11 kunnen spelen.quote:
Niemand is hier een fan van Nelom. Heb nooit begrepen waarom hij bij Feyenoord mag spelen, hetzelfde heb ik met gasten als Nieuwkoop, Dammers etc. Goedkope selectievulling uit de eigen jeugd, maar je hebt er geen klote aan. Bij Nelom vind ik het opvallend dat iemand met zo'n totaal gebrek aan beleving profvoetballer is. Hij wekt niet de indruk dat het hem allemaal boeit wat er op een voetbalveld gebeurt, laat staan dat hij zijn mannetje in de gaten houdt.quote:Op zondag 9 april 2017 22:06 schreef fukforce het volgende:
[..]
Zitten hier een hoop Gio en Nelom fanboys![]()
Kuyt mag ook per direct met pensioen
Thank God. Dat zou er ook nog maar eens bij moeten komen. Al wel ingecalculeerd dat er blessures zouden komen van dat godverdomse kunstgras.quote:Op zondag 9 april 2017 21:51 schreef Zipportal het volgende:
UPDATE | Blessure El Ahmadi lijkt mee te vallen
https://www.fr-fans.nl/ni(...)-lijkt-mee-te-vallen
http://www.ad.nl/dossier-(...)et-utrecht~a2719902/
Vind nieuwkoop niet in dit rijtje passen. Vervangt Karsdorp geruisloos.quote:Op zondag 9 april 2017 22:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Niemand is hier een fan van Nelom. Heb nooit begrepen waarom hij bij Feyenoord mag spelen, hetzelfde heb ik met gasten als Nieuwkoop, Dammers etc. Goedkope selectievulling uit de eigen jeugd, maar je hebt er geen klote aan. Bij Nelom vind ik het opvallend dat iemand met zo'n totaal gebrek aan beleving profvoetballer is. Hij wekt niet de indruk dat het hem allemaal boeit wat er op een voetbalveld gebeurt, laat staan dat hij zijn mannetje in de gaten houdt.
Dammers is waardeloos en die gaat natuurlijk nooit eerste halen. Nieuwkoop vind ik gewoon prima.quote:Op zondag 9 april 2017 22:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Niemand is hier een fan van Nelom. Heb nooit begrepen waarom hij bij Feyenoord mag spelen, hetzelfde heb ik met gasten als Nieuwkoop, Dammers etc. Goedkope selectievulling uit de eigen jeugd, maar je hebt er geen klote aan. Bij Nelom vind ik het opvallend dat iemand met zo'n totaal gebrek aan beleving profvoetballer is. Hij wekt niet de indruk dat het hem allemaal boeit wat er op een voetbalveld gebeurt, laat staan dat hij zijn mannetje in de gaten houdt.
Heb je dat nooit begrepen?quote:Op zondag 9 april 2017 22:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
In thuiswedstrijden kan je hem wel opstellen, dan zijn we toch meestal de bovenliggende partij. In uitwedstrijden vind ik hem een verzwakking. Je mist dan vooral de snelheidquote:Op zondag 9 april 2017 22:12 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Vind nieuwkoop niet in dit rijtje passen. Vervangt Karsdorp geruisloos.
Uiteindelijk vindt iedereen dat bij Feyenoord ook wel best, aangezien dat is wat ze over zichzelf geloven: Net niet goed genoeg. Het is een identiteit geworden van de club.quote:Op zondag 9 april 2017 22:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Heb je dat nooit begrepen?
Ik leg je het wel even uit
ajax heeft een begroting die meer als 20 miljoen hoger is als die van Feyenoord
Moet ik meer zeggen?
Feyenoord heeft ook geen cultuur binnen de club om op elke positie 2 topspelers te hebben. Daar is geen geld voor en daar kiest men nooit voor.
Daarom wordt Feyenoord ook nooit kampioen, omdat er bij ajax en psv wel die cultuur is.
Begroting zegt niet alles. Je zou als topclub een linksback moeten kunnen opleiden die goed genoeg is voor het niveau dat je nastreeft. Nelom is Jupiler League-niveau.quote:Op zondag 9 april 2017 22:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Heb je dat nooit begrepen?
Ik leg je het wel even uit
ajax heeft een begroting die meer als 20 miljoen hoger is als die van Feyenoord
Moet ik meer zeggen?
Feyenoord heeft ook geen cultuur binnen de club om op elke positie 2 topspelers te hebben. Daar is geen geld voor en daar kiest men nooit voor.
Daarom wordt Feyenoord ook nooit kampioen, omdat er bij ajax en psv wel die cultuur is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |