Je gaat echt door de hel hoor. 42,195 km is niet even een klein stukje. Maar de voldoening, beste vrienden die na de finish op je staan te wachten (en me tijdens de loop steeds hebben gevolgd en geholpenquote:Op zondag 9 april 2017 18:22 schreef G-Pier het volgende:
Oef, de marathon lopen lijkt mij ook echt vet.
quote:
Thanks!!quote:Op zondag 9 april 2017 20:20 schreef wonderer het volgende:
Vlarp
Goed man. Ik hou dat op wandeltempo niet eens vol.
Goede vrienden heb je!quote:Op zondag 9 april 2017 20:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je gaat echt door de hel hoor. 42,195 km is niet even een klein stukje. Maar de voldoening, beste vrienden die na de finish op je staan te wachten (en me tijdens de loop steeds hebben gevolgd en geholpen)
.
Echt goed man. Trots op je.quote:Op zondag 9 april 2017 20:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben er ook heel blij mee. Persoonlijke overwinning enzo.
Ik vond de finish bij m'n eerste halve marathon eigenlijk al best wel emotioneel door alles wat ik ervoor had gedaan en gelaten wat toen beetje omhoog kwam.quote:Op zondag 9 april 2017 20:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je gaat echt door de hel hoor. 42,195 km is niet even een klein stukje. Maar de voldoening, beste vrienden die na de finish op je staan te wachten (en me tijdens de loop steeds hebben gevolgd en geholpen)
.
Croptopjes? Ga dan ook de ghetto uitquote:Op zondag 9 april 2017 18:28 schreef Mortaxx het volgende:
Ben net voor het eerst buiten. Al die croptopjes
Ik stond ook wel een paar keer bijna te janken gisteren na de finish. Het is ook echt wel een hele mooie ervaring.quote:Op zondag 9 april 2017 22:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vond de finish bij m'n eerste halve marathon eigenlijk al best wel emotioneel door alles wat ik ervoor had gedaan en gelaten wat toen beetje omhoog kwam.Ik kan me voorstellen dat dat bij een eerste marathon helemaal bijzonder is.
croptopjes met navelpiercings en tattoo's boven de broek uitquote:
Lekker zo'n anusgeweiquote:Op maandag 10 april 2017 11:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
croptopjes met navelpiercings en tattoo's boven de broek uit
Een beetje selectief aan het quoten he? Er staat toch echt 'bijna'.quote:Op maandag 10 april 2017 11:14 schreef Ang3l het volgende:
http://www.ed.nl/eindhove(...)l-tolerant~a2d2d0de/
Overigens dat "afgelopen weekend was t weer raak" daar was ik bij betrokken.
Ik vind scheldkannonades nog steeds "raak". Ongeacht of er een klap viel.quote:Op maandag 10 april 2017 11:42 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Een beetje selectief aan het quoten he? Er staat toch echt 'bijna'.
Maar het blijft wel een probleem helaas. Gelukkig heb ik er zelf nog nooit last van gehad, maar dat komt denk ik ook doordat ik me niet veel ophoud op dat soort plekken...
Gezelligquote:Op maandag 10 april 2017 11:22 schreef Ang3l het volgende:
O, en ik liep Brammetje tegen t lijf zaterdag avond![]()
Ja was best een gezellig feestje. Vond de muziek iets te kitsch poppy naar mijn smaak, maar verder prima. En veeeeeel te warm binnen.quote:
Dat is toch wel redelijk awesome. Bijna alles kan als je je ertoe zet.quote:Op maandag 10 april 2017 09:41 schreef Vlarp het volgende:
Het is ook vooral dat ik 3 jaar geleden nog helemaal niet sportte, stuk dikker was dan nu, en dan nu 3 jaar later knal ik er gewoon een marathon uit
Warmte = minder kleren aanquote:Op maandag 10 april 2017 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja was best een gezellig feestje. Vond de muziek iets te kitsch poppy naar mijn smaak, maar verder prima. En veeeeeel te warm binnen.
Ik had al niet veel aanquote:
Die spaarzame keren dat ik in een gayclub stond was er bijna altijd wel een of andere gespierde kerel die midden in de club totaal misplaatst zonder shirt stond. Vind dat ook maar beetje kansloos hoor.quote:Op maandag 10 april 2017 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had al niet veel aan
Maar pan is geen feest om je shirt uit te trekken (gelukkig, vind ik altijd zo triest).
Een deel van me denkt "leuk lijf, had ik t maar", maar het overgrote deel denkt "Seriously?quote:Op maandag 10 april 2017 15:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die spaarzame keren dat ik in een gayclub stond was er bijna altijd wel een of andere gespierde kerel die midden in de club totaal misplaatst zonder shirt stond. Vind dat ook maar beetje kansloos hoor.
Waarom staat er geen politie rond sluitingstijd, als het daar blijkbaar steeds raak is?quote:Op maandag 10 april 2017 11:14 schreef Ang3l het volgende:
http://www.ed.nl/eindhove(...)l-tolerant~a2d2d0de/
Overigens dat "afgelopen weekend was t weer raak" daar was ik bij betrokken. Blijkbaar (ik en alcohol, don't know). Kreeg later op m'n kop van m'n vrienden dat ik beter op moest passen, maar ik haat dat soort dingen uit de weg gaan. Misschien is dat naief en ben ik na een tets op m'n toet iets voorzichtiger. Don't know.
Het was een bewogen weekend
volgens mij staan die met paard meer OP stratum dan net er buitenquote:Op maandag 10 april 2017 20:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom staat er geen politie rond sluitingstijd, als het daar blijkbaar steeds raak is?
Het is niet belangrijk hoe goed je er uit ziet, het is belangrijk hoe goed je vriendjes er uit zienquote:Op maandag 10 april 2017 15:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die spaarzame keren dat ik in een gayclub stond was er bijna altijd wel een of andere gespierde kerel die midden in de club totaal misplaatst zonder shirt stond. Vind dat ook maar beetje kansloos hoor.
Voor sommige beroepen is autisme een pré hoor.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:26 schreef Kaas- het volgende:
Capaciteitentest van m'n sollicitatie ging chill. Vergeleken met de normgroep (andere WO'ers) zijn m'n algemene cognitieve capaciteiten volgens die test nu "ver bovengemiddeld (schaal 5/5)". Op alle individuele categorieën (cijferreeksen, figuurreeksen, analogieën als diagrammen) in de hoogste schaal (5/5) beland. Mag dus toch wel aannemen dat ik de tweede sollicitatieronde ga halen.
Waarin ze erachter komen dat ik een fucking autist ben en alsnog naar huis word gestuurd natuurlijk. Maar dat zien we dan wel weer.
Nu ff volgende sollicitatie afronden. Gvd spannend allemaal nu het er echt op aankomt.
Het is wel serieus zo dat de aanbieder (werkgever) van een van deze functies letterlijk aangaf dat ze enkel naar cognitieve capaciteiten en kennisniveau kijken en dat je persoonlijkheid en sociale vaardigheden er niet toe doen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:48 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Voor sommige beroepen is autisme een pré hoor.
Om wat voor functie gaat het precies?quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is wel serieus zo dat de aanbieder (werkgever) van een van deze functies letterlijk aangaf dat ze enkel naar cognitieve capaciteiten en kennisniveau kijken en dat je persoonlijkheid en sociale vaardigheden er niet toe doen.Is eigenlijk nog m'n favoriete functie ook.
Echt, die engineers hier...............quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:48 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Voor sommige beroepen is autisme een pré hoor.
Zeg op het forum liever niet wat exact, maar het zijn enkele wo startersfuncties/traineeships.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:53 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Om wat voor functie gaat het precies?
Autisme heeft zo zijn kwaliteiten (en beperkingen). Je redt het vast wel. Beetje bullshitten.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:26 schreef Kaas- het volgende:
Capaciteitentest van m'n sollicitatie ging chill. Vergeleken met de normgroep (andere WO'ers) zijn m'n algemene cognitieve capaciteiten volgens die test nu "ver bovengemiddeld (schaal 5/5)". Op alle individuele categorieën (cijferreeksen, figuurreeksen, analogieën als diagrammen) in de hoogste schaal (5/5) beland. Mag dus toch wel aannemen dat ik de tweede sollicitatieronde ga halen.
Waarin ze erachter komen dat ik een fucking autist ben en alsnog naar huis word gestuurd natuurlijk. Maar dat zien we dan wel weer.
Nu ff volgende sollicitatie afronden. Gvd spannend allemaal nu het er echt op aankomt.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 11 april 2017 14:18 schreef Ang3l het volgende:
Shit. Ik ben echt ZO hard aan t crushen op de jongen van afgelopen vrijdag
Zijn al de hele dag aan t "kletsen" op FB messenger en hij wil afspreken, maar dat mag niet van mezelf!!!
quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:20 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste tentamen gehad. Kan beide kanten uit gaan. Er werden net wat teveel op bepaalde artikelen ingegaan waar ik net wat te weinig van wist
Omdat ie veel te jong is. En zijn FB status zegt "in relatie".quote:
Wat is veel te jong?quote:Op dinsdag 11 april 2017 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ie veel te jong is. En zijn FB status zegt "in relatie".
1978 vs 1992quote:
Hij is echt ENORM aaan t flirten, and I don't mind.quote:Op dinsdag 11 april 2017 16:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
1992 was een goed jaar, gewoon voor gaan.
Misschien is het open.quote:Op dinsdag 11 april 2017 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij is echt ENORM aaan t flirten, and I don't mind.
Maar als die relatie status van 'm echt is, dan denk ik "Neuh".
Dan blijft t wel echt bij flirten.
Ik heb zelf aan de andere kant van de medaille gezeten.
Dan nog wil ik 't niet. Da's niet waar ik naar op zoek ben. Seks heb ik al genoegquote:
Oe, je bent tegenwoordig in de relatiemarkt?quote:Op dinsdag 11 april 2017 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan nog wil ik 't niet. Da's niet waar ik naar op zoek ben. Seks heb ik al genoeg
Maar ik heb net t antwoord gekregen op z'n status. Game on!
Ben ik toch al sinds 2012?quote:Op dinsdag 11 april 2017 16:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oe, je bent tegenwoordig in de relatiemarkt?
Oh dat zou kunnen. Ik had het idee dat je er niet zo uitgesproken over was en jezelf liever single zag, maar dat kan ik natuurlijk verkeerd begrepen hebben.quote:
Ik vermaak me prima single jaquote:Op dinsdag 11 april 2017 16:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh dat zou kunnen. Ik had het idee dat je er niet zo uitgesproken over was en jezelf liever single zag, maar dat kan ik natuurlijk verkeerd begrepen hebben.
quote:Op dinsdag 11 april 2017 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima single jaEn, om er maar ff een tegel cliché tegenaan te smijten, een relatie moet een aanvulling zijn, geen invulling. Mar ik ga t ook niet uit de weg. En aan open relatie mensen heb ik verder geen boodschap op grindr of zo, omdat ik me daar liever niet in meng #nomoredramainmylife
If it happens it happens, en helemaal prima. Maar als ik iemand echt leuk vind, dan heb ik liever dat ie single is
One down.quote:Op dinsdag 11 april 2017 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ie veel te jong is. En zijn FB status zegt "in relatie".
Gewoon wachten, hij wordt vanzelf ouderquote:Op dinsdag 11 april 2017 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
One down.
One to go.
Maar dat verander je wat lastig.
Hij is al legaal hoorquote:Op dinsdag 11 april 2017 17:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gewoon wachten, hij wordt vanzelf ouder
Ja maar wat zullen de buren er wel niet van denken.quote:Op dinsdag 11 april 2017 19:09 schreef Kaas- het volgende:
Als die gast 24 of 25 is maakt het toch niets uit? Dan mag zo iemand wat mij betreft gerust lekker iemand van 65+ daten als beide personen er blij van worden. Je bent dan geen kind meer of zo.
Mijn buren zijn gay.quote:Op dinsdag 11 april 2017 19:12 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Ja maar wat zullen de buren er wel niet van denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |