Jij bent er opvallend bekend mee.quote:Op zondag 9 april 2017 17:59 schreef Friek_ het volgende:
Piet is niet impotent. Hij heeft alleen soms een beetje moeite.
Studeren alsof het 1962 isquote:Op zondag 9 april 2017 17:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Nouja zeg. Ketchup vindt vintage fietsen leuk.
En Pokkel vintage langstuderen.
Bedankt voor deze insider-information.quote:Op zondag 9 april 2017 17:59 schreef Friek_ het volgende:
Piet is niet impotent. Hij heeft alleen soms een beetje moeite.
Ik ging werken voor een Olympisch ruiter in België en via daar kwam ik in Zeeland terecht bij mijn huidige werkgever.quote:Op zondag 9 april 2017 17:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh gelukkig.
Maar hoe kom jij van Twente in Zeeland terecht?
Belgiëquote:Op zondag 9 april 2017 18:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ging werken voor een Olympisch ruiter in België en via daar kwam ik in Zeeland terecht bij mijn huidige werkgever.
Nederlandse olympiër die in België woont. Zo beter?quote:
Van die pittoreske kutdorpjes waar mensen in de namiddag een beetje lekker op een terrasje voor hun natuurstenen huisje Jupilertjes zitten te tanken in het ondergaande zonnetjequote:
Trein naar het oosten?quote:Op zondag 9 april 2017 18:07 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Ik ga straks met het OV, paniek.
Date met Carola?quote:Op zondag 9 april 2017 18:07 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Ah, een belastingontwijker.quote:Op zondag 9 april 2017 18:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nederlandse olympiër die in België woont. Zo beter?
Het proletenvervoer - niets voor u.quote:Op zondag 9 april 2017 18:07 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Met uw mastergraad op zak kunt u uzelf daar weer vertonen, inderdaad.quote:Op zondag 9 april 2017 18:08 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Neen reguliere borrel te Leiden.
Helaas.quote:Op zondag 9 april 2017 18:08 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Neen reguliere borrel te Leiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |