Het wordt goed weer de komende dagen, dus de kans op een epische natte editie is klein, maar wellicht krijgen we een mooie stoffige editie!quote:Secteur 29: Troisvilles à Inchy (2.2km) ***
Secteur 28: Viesly à Quiévy (1.8km) ***
Secteur 27: Quiévy à Saint Python (3.7km) ****
Secteur 26: Viesly à Biastre (3km) ***
Secteur 25: Biastre à Solesmes (0.8km) **
Secteur 24: Vertain à Saint-Martin-sur-Ecaillon (2.3km) ***
Secteur 23: Verchain-Maugré à Quérénaing (1.6km) ***
Secteur 22: Quérénaing à Maing (2.5km) ***
Secteur 21: Maing à Monchaux-sur-Ecaillon (1.6km) ***
Secteur 20: Haveluy à Wallers (2.5km) ****
Secteur 19: Trouée d’Arenberg (2.4km) *****
Secteur 18: Wallers à Hélesmes (1.6km) ***
Secteur 17: Hornaing à Wandignies (3.7km) ****
Secteur 16: Warlaing à Brillion (2.4km) ***
Secteur 15: Tilloy à Sars-et-Rosières (2.4km) ****
Secteur 14: Beuvry-la-Forêt à Orchies (1.4km) ***
Secteur 13: Orchies (1.7km) ***
Secteur 12: Auchy-lez-Orchies à Bersée (2.7km) ****
Secteur 11: Mons-en-Pévèle (3km) *****
Secteur 10: Mérignies à Avelin (0.7km) **
Secteur 9: Pont-Thibault à Ennevelin (1.4km) ***
Secteur 8: Templeuve (0.5km) **
Secteur 7: Cysoing à Bourghelles (1.3km) ***
Secteur 6: Bourghelles à Wannehain (1.1km) ***
Secteur 5: Camphin-en-Pévèle (1.8km) ****
Secteur 4: Carrefour de l’Arbre (2.1km) *****
Secteur 3: Grusson (1.1km) **
Secteur 2: Willems à Hem (1.4km) ***
Secteur 1: Roubaix (0.3 km) *
Mooi de rol van Vanmarcke overgenomen.quote:
Sebas gaat zeker geen spring winnen tegen Greg en Styby.quote:Op zondag 9 april 2017 16:48 schreef vaarsuvius het volgende:
Nederlanders winnen nooit dit soort kleine groepjes sprints bij een belangrijke koers..... Ok, misschien eens in de 10 jaar
Die heeft even gemist dat Haymann Boonen vorig jaar in de sprint klopte...quote:Op zondag 9 april 2017 16:47 schreef Steven184 het volgende:
Stybar wacht op Boonen, die met Degenkolb en Greipel zit.
Right.
Z'n paard misschien.quote:Op zondag 9 april 2017 16:48 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Sebas gaat zeker geen spring winnen tegen Greg en Styby.
Nee, Sagan sprintte ook een keer als een debieltje in zo'n groepje terwijl hij echt niet kón verliezen van die gasten...quote:Op zondag 9 april 2017 16:49 schreef Momo... het volgende:
Na zon race wint niet persee de beste sprinter
poels vorig jaar nogquote:Op zondag 9 april 2017 16:48 schreef vaarsuvius het volgende:
Nederlanders winnen nooit dit soort kleine groepjes sprints bij een belangrijke koers..... Ok, misschien eens in de 10 jaar
Hij kan straks weer over Nike...prima dus.quote:Op zondag 9 april 2017 16:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Stybar gaat winnen.
Hoe zou Boom zich dan voelen?
Ik denk dat Boom het allemaal niet zo heel veel meer kan schelen allemaal. Hij heeft Nike.quote:Op zondag 9 april 2017 16:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Stybar gaat winnen.
Hoe zou Boom zich dan voelen?
Dat was die ene keerquote:
Is Stybar zoveel sneller dan Terpstra dan? Volgens mij niet.quote:Op zondag 9 april 2017 16:51 schreef DeeBee het volgende:
Krek rijdt nu net als vroeger, want dit wordt nu tactisch vrij matig. Of hij moet heel veel vertrouwen in z'n sprint hebben...
Stybar is vrij rap hoor, stuk sneller dan Niki.quote:Op zondag 9 april 2017 16:52 schreef showtimer het volgende:
[..]
Is Stybar zoveel sneller dan Terpstra dan? Volgens mij niet.
Niki heeft ooit eens een massasprint in Emmen gewonnenquote:Op zondag 9 april 2017 16:52 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Stybar is vrij rap hoor, stuk sneller dan Niki.
Imca Marinaquote:
lekke band Stybar en dan een Avermaet die tegen hem aan knaltquote:Op zondag 9 april 2017 16:52 schreef Zwansen het volgende:
Hopen op een lekke band voor Krek en Stybar.
quote:Op zondag 9 april 2017 16:53 schreef Joezi het volgende:
Jeetje wat een kutwegen hebben ze daar zeg, asfalteren die boel, dit kan toch niet
Wel knap dat hij zich er dan zo in vastgebeten heeft dat hij er nog steeds zitquote:Op zondag 9 april 2017 16:52 schreef marcodej het volgende:
De kop van Sebas staat al anderhalf uur op standje "Ik wil niet meer leven".
quote:Op zondag 9 april 2017 16:53 schreef Joezi het volgende:
Jeetje wat een kutwegen hebben ze daar zeg, asfalteren die boel, dit kan toch niet
Bizar om die daar neer te zetten jaquote:Op zondag 9 april 2017 16:54 schreef vaarsuvius het volgende:
Yes, die gele bakken! om te zorgen dat ze op de stenen moeten rijden
Nee, is nog te ver.quote:
Nee.quote:Op zondag 9 april 2017 16:55 schreef Zwansen het volgende:
Als het vooraan stilvalt wordt het nog best nagelbijten...
Waarom? Een enorm saaie, grijze renner die nooit iets toevoegt aan een koers. Dit is zijn eerste wedstrijd in vijf jaar waar hij op een beetje een attractieve manier koerst.quote:
Omdat hij een Nederlander is.quote:Op zondag 9 april 2017 16:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom? Een enorm saaie, grijze renner die nooit iets toevoegt aan een koers. Dit is zijn eerste wedstrijd in vijf jaar waar hij op een beetje een attractieve manier koerst.
Hans van Breukelen moet zich niet met iedere sport bemoeien.quote:
Heb je liever Stybar of die eeuwige GVA dan?quote:Op zondag 9 april 2017 16:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom? Een enorm saaie, grijze renner die nooit iets toevoegt aan een koers. Dit is zijn eerste wedstrijd in vijf jaar waar hij op een beetje een attractieve manier koerst.
Hij moet nu iig gaan pokeren en dan op zijn Zoetemelks. Hij rijdt zich nu naar de slachtbank.quote:Op zondag 9 april 2017 16:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, is nog te ver.
Tevens heeft Sebas geen splijtende demarrage. Gaat niks worden.
Columbiafan is een Belg met een voorliefde voor Duitsers. Dan snap ik al helemaal niet waarom je zou juichen voor Sebas.quote:
twitter:sepvanmarcke twitterde op zondag 09-04-2017 om 16:49:05Gooo @sebaslangeveld !!! Podium is so close now!! reageer retweet
twitter:
twitter:alex_howes twitterde op zondag 09-04-2017 om 16:47:08.@sebaslangeveld !!!!!!!!!!! GOOOOOOOOOOOOOOOOOO https://t.co/4ydE0g3DiV reageer retweet
Ja boeiend.quote:Op zondag 9 april 2017 16:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb liever Jos van Emden.quote:Op zondag 9 april 2017 16:57 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Heb je liever Stybar of die eeuwige GVA dan?
Zeker wel. Nationalisme is voor proleten.quote:
ja beter gaan ze cameras in de helmen plaatsen met rechtstreekse verbinding met de brilquote:Op zondag 9 april 2017 17:00 schreef Pedroso het volgende:
Best wel apart, willen wegrijden en dan constant met je kop naar achter kijken
Ja, daar is niets tegen te beginnen.quote:
toch nietquote:Op zondag 9 april 2017 17:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hahahaha
Daar gaat het podium van Sebas.
Omdat ze willen winnen.quote:Op zondag 9 april 2017 17:04 schreef Leonos het volgende:
Fucking dom, waren lieten ze die gasten terug komen.
Die waren helemaal doodquote:Op zondag 9 april 2017 17:04 schreef Leonos het volgende:
Ach, ze zijn nog steeds alledrie top 3quote:Op zondag 9 april 2017 17:04 schreef Leonos het volgende:
En nog drie keer. Die snapte ik nietquote:
Dat is tamelijk bizar.quote:
quote:Op zondag 9 april 2017 17:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nu is het wel weer leuk geweest met Olvarit Krek.
Zijn ware aard kwam naar boven. Lekker passief jezelf naar de slachtbank laten rijden.quote:Op zondag 9 april 2017 17:05 schreef Pedroso het volgende:
Langeveld ook gewoon helemaal niets geprobeerd. Hij zal uiteraard wel stikkapot gezeten hebben maar had toch wel op iets meer gehoopt.
Het had echt niet uit gemaakt.quote:Op zondag 9 april 2017 17:05 schreef Pedroso het volgende:
Langeveld ook gewoon helemaal niets geprobeerd. Hij zal uiteraard wel stikkapot gezeten hebben maar had toch wel op iets meer gehoopt.
DELIRIUM!!!! DELIRIUM!!! DELIRIUM!!!quote:
Hij probeerde het weldegelijk, maar lukte om max een lengte te pakken met een lachende Greg in zn wiel..quote:Op zondag 9 april 2017 17:05 schreef Pedroso het volgende:
Geen poultjes geneuzel hier.quote:Op zondag 9 april 2017 17:06 schreef Columbiafan het volgende:
Heel mooie dag voor Koffieplanter wel, met Moscon, Bernal, Narvaez en Paredes.
Die is sinds half 4 al uit koers joh.quote:
Niveau 'jo hee, jo hoo, jo fucking hell wat bizar'quote:Op zondag 9 april 2017 17:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
DELIRIUM!!!! DELIRIUM!!! DELIRIUM!!!
Dat was echt hartstikke random...
In een kwart ronde pakt ie feitelijk 10 lengtesquote:
Ja, daar was echt niks tegen te beginnen. Stybar gaat op het perfect moment, pakt 2/3 lengtes maar wordt gewoon lachend voorbij gereden.quote:
twitter:ProCyclingStats twitterde op zondag 09-04-2017 om 17:09:10Retired per 2017-04-09 @tomboonen1 @quickstepteam #ParisRoubaix https://t.co/NHupNjmXvT https://t.co/svdqfNQf09 reageer retweet
Je vergeet nog zijn toekomstige transformatie naar ronderennerquote:Op zondag 9 april 2017 17:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nu is het wel weer leuk geweest met Olvarit Krek.
Net als sterke stijn?quote:Op zondag 9 april 2017 17:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je vergeet nog zijn toekomstige transformatie naar ronderenner
Al spannender dan de hele AGR.quote:Op zondag 9 april 2017 17:12 schreef LekkerWeertje het volgende:
Mooi dit, ter plekke die gravure maken.
Op de dag zelf droog, 16 graden, maar op zaterdag redelijk wat regen!quote:Op zondag 9 april 2017 17:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Al weersverwachtingen voor volgend jaar?
Tja, op klassiekergebied hebben we eigenlijk alleen Terpstra op of dichtbij het niveau van Van Avermaet. Dan kun je ook niet meer verwachten. Van Baarle is goed, maar nog niet goed genoeg en Langeveld had een enorme uitschieter vandaag.quote:Op zondag 9 april 2017 17:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Samenvattend hebben de Nederlanders best aardige uitslagen, maar nooit echt kans gehad op meer en ook nauwelijks koersen bepaald.
En Stybar is een lulquote:Op zondag 9 april 2017 17:27 schreef marcodej het volgende:
Sebas heeft heel goed werk geleverd voor Greg, aldus Greg.
Als je wil winnen moet je niet voor een podiumplek rijden.quote:Op zondag 9 april 2017 17:27 schreef marcodej het volgende:
Sebas heeft heel goed werk geleverd voor Greg, aldus Greg.
twitter:Vaughters twitterde op zondag 09-04-2017 om 17:07:50Great job by @sebaslangeveld.... super proud of you, buddy. Been a true honor coaching you this year. reageer retweet
Dit onwaarschijnlijk grote succes straalt niet genoeg af op Vaughters De Grote, aldus Vaughters De Grote.quote:Op zondag 9 april 2017 17:53 schreef Mani89 het volgende:
twitter:Vaughters twitterde op zondag 09-04-2017 om 17:07:50Great job by @sebaslangeveld.... super proud of you, buddy. Been a true honor coaching you this year. reageer retweet
Morele winnaarquote:Op zondag 9 april 2017 17:56 schreef Evertjan het volgende:
die Oliver Naessen had die nou pech tijdens deze dag?
Beetje rare situatie ook wel. Je traint die gasten en je bepaalt tevens of ze een nieuw contract krijgen. Sebas ging dus maar op zeker, anders was het Roompot in 2018.quote:Op zondag 9 april 2017 17:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit onwaarschijnlijk grote succes straalt niet genoeg af op Vaughters De Grote, aldus Vaughters De Grote.
ja alleen jammer dat er in de komende 2 weken geen 1 Nederlandse renner een rol van betekenis zal gaan spelenquote:Op zondag 9 april 2017 17:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Samenvattend hebben de Nederlanders best aardige uitslagen, maar nooit echt kans gehad op meer en ook nauwelijks koersen bepaald.
Je weet het niet, misschien traint Vaughters the Butcher ook wel.quote:Op zondag 9 april 2017 18:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja alleen jammer dat er in de komende 2 weken geen 1 Nederlandse renner een rol van betekenis zal gaan spelen
Wat een cynische post is dit zeg. Leuk toch dat er een jonge Belg is die dit werk blijkbaar goed aankan?quote:Op zondag 9 april 2017 18:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Altijd wel verrassend welke derderangsbelgen er nu plots weer vooraan opduiken bij Parijs-Roubaix. De enige, echte Piet Allegaert.
ze kunnen wel wat aanwas van jonge talenten gebruiken voor het klassieke voorjaarquote:Op zondag 9 april 2017 18:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een cynische post is dit zeg. Leuk toch dat er een jonge Belg is die dit werk blijkbaar goed aankan?
op TJS heb ik alle hoop al opgegeven, ik had echt gehoopt naar zijn 6e plaats in LBL en 5e plek in WP dat hij zou doorgroeienquote:Op zondag 9 april 2017 18:36 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je weet het niet, misschien traint Vaughters the Butcher ook wel.
Is er wel weer een van Topsport Vlaanderen. Die gasten vliegen in dat shirt, maar als ze dan een transfer naar een niveautje hoger maken is het vaak weer niks. Heel vreemd is dat.quote:Op zondag 9 april 2017 18:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een cynische post is dit zeg. Leuk toch dat er een jonge Belg is die dit werk blijkbaar goed aankan?
Dat is natuurlijk de magie van Walter Planckaert.quote:Op zondag 9 april 2017 18:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Is er wel weer een van Topsport Vlaanderen. Die gasten vliegen in dat shirt, maar als ze dan een transfer naar een niveautje hoger maken is het vaak weer niks. Heel vreemd is dat.
Wie is er dan zoal neergestort?quote:Op zondag 9 april 2017 18:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Is er wel weer een van Topsport Vlaanderen. Die gasten vliegen in dat shirt, maar als ze dan een transfer naar een niveautje hoger maken is het vaak weer niks. Heel vreemd is dat.
Bij Van Asbroeck zou je dat kunnen zeggen, al was het in dat geval wel duidelijk dat die werd overschat.quote:Op zondag 9 april 2017 18:47 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wie is er dan zoal neergestort?Grootste revelatie van dit voorjaar komt nota bene uit die stal.
Owja, daar kan ik je inderdaad geen ongelijk in geven.quote:Op zondag 9 april 2017 18:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Bij Van Asbroeck zou je dat kunnen zeggen, al was het in dat geval wel duidelijk dat die werd overschat.
Van Asbroeck won bij Topsport de ene na de andere koers en zelfs de Europe Tour en was op WT-niveau in Catalunya(?) oprecht blij dat hij de bus kon volgen. Van Staeyen versloeg in zijn jonge jaren bij Topsport McEwen, Roelandts en Breschel en zit nu waar? Ik zou op moeten zoeken of hij überhaupt nog coureur is. Wallays won nota bene Dwars door Vlaanderen en ik heb hem niet meer hetzelfde zien doen sinds.quote:Op zondag 9 april 2017 18:47 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wie is er dan zoal neergestort?Grootste revelatie van dit voorjaar komt nota bene uit die stal.
Dat ligt ook wel aan het type renner. Bij Baptiste Planckaert en Timothy Dupont had je die scheve verhoudingen ook.quote:Op zondag 9 april 2017 18:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Van Asbroeck won bij Topsport de ene na de andere koers en zelfs de Europe Tour en was op WT-niveau in Catalunya(?) oprecht blij dat hij de bus kon volgen. Van Staeyen versloeg in zijn jonge jaren bij Topsport McEwen, Roelandts en Breschel en zit nu waar? Ik zou op moeten zoeken of hij überhaupt nog coureur is. Wallays won nota bene Dwars door Vlaanderen en ik heb hem niet meer hetzelfde zien doen sinds.
Degenkolb had het vandaag ook beter voor elkaar dan Cancellara het op een Trek ooit gehad heeft denk ik.quote:Op zondag 9 april 2017 18:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ook wel ironisch dat Sep Vanmarcke in zijn carriere waarschijnlijk nooit beter omringd was geweest in Parijs-Roubaix, dan in het jaar dat hij thuis in zijn zetel naar de koers zat te kijken.
De Gendt, Naesen en Vanmarcke waren niet meteen flopverhalen. De Vreese, Lampaert en Serry zijn allemaal uitgegroeid tot heel solide helpers. Boeckmans heeft veel pech gehad, maar heeft sowieso wel wat laten zien op hoger niveau. Theuns en Campenaerts blijven beloftevol en Wallays vind ik niet veel slechter dan vroeger, alleen mocht hij toen kopman spelen en nu niet meer. Van Staeyen is zeker een flop en persoonlijk vind ik Zico Waeytens ook een tegenvaller (al viel die zelfs bij Topsport al lichtjes tegen).quote:Op zondag 9 april 2017 18:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Van Asbroeck won bij Topsport de ene na de andere koers en zelfs de Europe Tour en was op WT-niveau in Catalunya(?) oprecht blij dat hij de bus kon volgen. Van Staeyen versloeg in zijn jonge jaren bij Topsport McEwen, Roelandts en Breschel en zit nu waar? Ik zou op moeten zoeken of hij überhaupt nog coureur is. Wallays won nota bene Dwars door Vlaanderen en ik heb hem niet meer hetzelfde zien doen sinds.
quote:Op zondag 9 april 2017 17:10 schreef Momo... het volgende:
twitter:ProCyclingStats twitterde op zondag 09-04-2017 om 17:09:10Retired per 2017-04-09 @tomboonen1 @quickstepteam #ParisRoubaix https://t.co/NHupNjmXvT https://t.co/svdqfNQf09 reageer retweet
Blijft toch de mooiste klassiekerquote:Op zondag 9 april 2017 19:23 schreef TargaFlorio het volgende:
Prachtige wedstrijd![]()
![]()
Jammer dat Van Avermaet won.
Ik heb vaak kritiek op de onzichtbare Langeveld maar hij reed een erg sterke wedstrijd.
Wtf.twitter:quintencouckuyt twitterde op zondag 09-04-2017 om 19:54:54Guardini nam de snelste weg naar Roubaix: de snelweg. #parisroubaix2017 @Vannieuwkerke @rvangucht @josedecauwer https://t.co/bG99kDL907 reageer retweet
quote:Met een 13e plaats in zijn laatste Parijs-Roubaix kon Tom Boonen zijn rijkgevulde carrière niet met een uitschieter afsluiten. "Ik voelde me de hele dag niet super. Ik werd heel hard geschaduwd door Degenkolb, die de lafste koers van zijn leven reed."
twitter:ammattipyoraily twitterde op zondag 09-04-2017 om 19:55:20No matter about time limit. All riders finishing #ParisRoubaix are warriors. https://t.co/U5STdIpwY1 reageer retweet
Jammer dat het niet kon komen tot een sprint waarbij Degenkolb hem klopte op de streep.quote:
Wat was er met Wynants?quote:Op zondag 9 april 2017 21:06 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ammattipyoraily twitterde op zondag 09-04-2017 om 19:55:20No matter about time limit. All riders finishing #ParisRoubaix are warriors. https://t.co/U5STdIpwY1 reageer retweet
Die kan er geen ene klote meer van.quote:
Bijna net zo gestoord als die supporters die hun auto op de vluchtstrook parkeren om de koers te zien.quote:Op zondag 9 april 2017 20:56 schreef Koffieplanter het volgende:
Wtf.twitter:quintencouckuyt twitterde op zondag 09-04-2017 om 19:54:54Guardini nam de snelste weg naar Roubaix: de snelweg. #parisroubaix2017 @Vannieuwkerke @rvangucht @josedecauwer https://t.co/bG99kDL907 reageer retweet
Niet zo cynisch man. Beetje respect mag wel na zo'n geweldige koers van Sebas. Natuurlijk had hij het beter kunnen aanpakken in de finale, maar ik kan wel begrijpen dat je genoegen neemt met het podium in Roubaix na zoveel matige jaren. Vandaag heeft hij echt top gereden. Als iemand je vanmorgen had gezegd dat Langeveld 3e zou worden, had je hem vierkant uitgelachen.quote:Op zondag 9 april 2017 17:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zijn ware aard kwam naar boven. Lekker passief jezelf naar de slachtbank laten rijden.
Ja ik moest ook lachen toen ik de voorspelling zag van de organisator van de Glazen Bol Cup.quote:Op zondag 9 april 2017 21:46 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Niet zo cynisch man. Beetje respect mag wel na zo'n geweldige koers van Sebas. Natuurlijk had hij het beter kunnen aanpakken in de finale, maar ik kan wel begrijpen dat je genoegen neemt met het podium in Roubaix na zoveel matige jaren. Vandaag heeft hij echt top gereden. Als iemand je vanmorgen had gezegd dat Langeveld 3e zou worden, had je hem vierkant uitgelachen.
De Pozzato special dus?quote:
Degenkolb valt me al het hele voorjaar tegen qua koersgedrag.quote:Op zondag 9 april 2017 21:53 schreef Marcoss het volgende:
Degenkolb reed ook wel een hele laffe koers trouwens, al was hij waarschijnlijk ook gewoon niet goed genoeg vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net efkes anges
quote:Op maandag 10 april 2017 00:03 schreef wimderon het volgende:
Ook Lars Boom liet zich veel van voren zien tijdens deze warme en snelle editie. “Jos, Dylan en ik hebben lang goed van voren gezeten”, weet Boom.
quote:Op maandag 10 april 2017 00:03 schreef wimderon het volgende:
Ook Lars Boom liet zich veel van voren zien tijdens deze warme en snelle editie. “Jos, Dylan en ik hebben lang goed van voren gezeten”, weet Boom.
lekker iedere dag bij moeders de vrouw in bed gaat wel in je benen zittenquote:Op maandag 10 april 2017 09:36 schreef Mykonos het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn theorie is dat Boom gewoon duurvermogen mist momenteel. Hij heeft lekker in het veld geknald, ook nog een keer een aardig (kort) tijdritje gereden begin dit seizoen, maar als het richting de 200 km. gaat is het opeens op lijkt het. Te weinig lange trainingen, teveel explosief werk gedaan, gok ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |