PSV speelt dan waarschijnlijk nergens meer voor. Dus het zit er wel in voor Ajax.quote:Op zondag 9 april 2017 16:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
psv winnen ze daar wel gewoon hoor. Jullie team is altijd op het laatst in een bloedvorm.
Klopt.quote:Op zondag 9 april 2017 16:25 schreef Bombvis het volgende:
Gezien het begin mag je niet eens klagen met een punt.
Utrecht thuis eitje toch.quote:Op zondag 9 april 2017 16:25 schreef Vasion het volgende:
Alleen Vitesse-uit wordt nog zwaar. De rest gewoon winnen.
Dat is nog zacht uitgedruktquote:Op zondag 9 april 2017 16:25 schreef Merkie het volgende:
Kan wel stellen dat dit een dramatische week is voor Feyenoord.
kunnen nog kampioen wordenquote:Op zondag 9 april 2017 16:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
PSV speelt dan waarschijnlijk nergens meer voor. Dus het zit er wel in voor Ajax.
Hopelijk rijd ie je onder.quote:Op zondag 9 april 2017 16:27 schreef fukforce het volgende:
Zo ff die kut spelersbus opwachten ben benieuwd wat Gio en Nelom te vertellen hebben
Jörgensen was niet fit, ga je die brengen en heb je kans dat die de volgende 4 wedstrijden moet missen. Dat lijkt mij niet echt handig hèquote:Op zondag 9 april 2017 16:27 schreef Fok-it het volgende:
Heb je Jorgensen, Hanson, El Hankouri als je nog goal moet forceren breng je Tapiaen lekkef Nelom laten staan. Waardeloze nietsnut Gio. Echt geen greintje tactisch vermogen die kerel
Bij ADO was ook al gelukquote:Op zondag 9 april 2017 16:27 schreef Haringkop het volgende:
Sinds Sparta uit lopen we op ons tandvlees. Totaal pit meer, ik geloof er eerlijk gezegd niet in.
Heeft niks met choke te maken.quote:
Nelom verdient gewoon een vuistslagquote:Op zondag 9 april 2017 16:28 schreef PizzaGeit het volgende:
Tering Nelom![]()
![]()
![]()
Die actie vlak voor tijd waar ie nog bijna de 3-2 weggeeft![]()
![]()
Die FUCKING nonchalanche waarmee hij het doet, in een teringbelangrijke wedstrijd![]()
![]()
Ja, dat die nog wekelijks mag komen opdraven. Ongekend. Wat een kutspelerquote:Op zondag 9 april 2017 16:28 schreef PizzaGeit het volgende:
Tering Nelom![]()
![]()
![]()
Die actie vlak voor tijd waar ie nog bijna de 3-2 weggeeft![]()
![]()
Die FUCKING nonchalanche waarmee hij het doet, in een teringbelangrijke wedstrijd![]()
![]()
Zat nu al op de bank, zal volgende week wel spelen. Zullen ze voorzichtig mee gedaan hebben vanwege het kunstgrasquote:
quote:Op zondag 9 april 2017 16:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, met al het hele seizoen boven je kunnen presteren en dat dat een keer ophoudt.
Kwaliteit.quote:Op zondag 9 april 2017 16:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Waar heeft het dan mee te maken als je het nu ineens verneukt?
Reserve neus gespot kruip vanavond maar weer lekker onder je 020 dekbedquote:Op zondag 9 april 2017 16:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
JIj bent wel de laatste die over stoere jongens moet praten.
quote:Op zondag 9 april 2017 16:30 schreef PizzaGeit het volgende:
Wel weer typisch dat Ajax gewoon op een normale avond mag spelen en Feyenoord het op een fucking warme middag moet doen
Kijk eens naar de afgelopen 5 jaar bij Zwolle. Feyenoord heeft het daar altijd moeilijk, en dat zou ook zo zijn als we 3e stonden met niks te verliezen.quote:Op zondag 9 april 2017 16:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Waar heeft het dan mee te maken als je het nu ineens verneukt?
quote:Op zondag 9 april 2017 16:30 schreef PizzaGeit het volgende:
Wel weer typisch dat Ajax gewoon op een normale avond mag spelen en Feyenoord het op een fucking warme middag moet doen
Ik vind Utrecht ook gewoon een lastige pot maar okequote:Op zondag 9 april 2017 16:30 schreef Vasion het volgende:
Op Vitesse na, alle kutwedstrijden achterwege nu.
Dit is hoop ik een grapje?quote:Op zondag 9 april 2017 16:30 schreef PizzaGeit het volgende:
Utrecht is al geplaatst voor de play-offs, die willen vast niet dat hun grote vijand kampioen wordtquote:Op zondag 9 april 2017 16:30 schreef hhh38 het volgende:
Tja, dit zat erin.
Nog 2 keer thuis en 2 keer uit. Nog 1 keer op kunstgras. Nog tegen 2 ploegen uit het linkerrijtje die in vorm zijn. Ik hou m'n hart vast.
Mwah, als je het hele seizoen sterk speelt en het nu ineens niet meer kan is dat eerder een mentaliteitskwestie lijkt me. Al is een goede mentaliteit ook een kwaliteitquote:
Zal al een slok op een borrel schelen. De flank met Kongolo - Vilhena - Elia.quote:Op zondag 9 april 2017 16:29 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zat nu al op de bank, zal volgende week wel spelen. Zullen ze voorzichtig mee gedaan hebben vanwege het kunstgras
Nah ik geloof er niet meer in. We gaan nooit vier keer winnen. De halve selectie ligt op apengapen, en ajax ruikt al weken bloed.quote:Op zondag 9 april 2017 16:30 schreef hhh38 het volgende:
Tja, dit zat erin.
Nog 2 keer thuis en 2 keer uit. Nog 1 keer op kunstgras. Nog tegen 2 ploegen uit het linkerrijtje die in vorm zijn. Ik hou m'n hart vast.
Ik denk dat Ajax alles gaat winnen, ook in Eindhoven.quote:Op zondag 9 april 2017 16:31 schreef JanCees het volgende:
Ajax speelt ook nog Europees, dus die gaan nog wel choken in de Eredivisie
Wowquote:Op zondag 9 april 2017 16:30 schreef PizzaGeit het volgende:
Thuispot man. Daar kunnen ze wel opeens 90 minuten doordrukken.quote:Op zondag 9 april 2017 16:31 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik vind Utrecht ook gewoon een lastige pot maar oke
Ik ben bang van welquote:Op zondag 9 april 2017 16:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax alles gaat winnen, ook in Eindhoven.
Gastquote:Op zondag 9 april 2017 16:30 schreef PizzaGeit het volgende:
En dan pakt PSV alsnog de titelquote:Op zondag 9 april 2017 16:31 schreef JanCees het volgende:
Ajax speelt ook nog Europees, dus die gaan nog wel choken in de Eredivisie
Dat scheelt die spelers geen reet hoor, alleen de fans.quote:Op zondag 9 april 2017 16:31 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Utrecht is al geplaatst voor de play-offs, die willen vast niet dat hun grote vijand kampioen wordt
quote:Op zondag 9 april 2017 16:33 schreef fukforce het volgende:
Gio rot op en neem je rotzooi mapanpang Ollie fanboy
Indd.quote:Op zondag 9 april 2017 16:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat scheelt die spelers geen reet hoor, alleen de fans.
quote:Op zondag 9 april 2017 16:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Lopen bij Utrecht vast ook wel wat hersenloze rond die spelers gaan bedreigen dat ze vooral moeten gaan verliezenquote:Op zondag 9 april 2017 16:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Denk het ook. Die zijn aardig op dreef en hebben een brede selectie waarmee ze eventuele blessures prima op kunnen vangen.quote:Op zondag 9 april 2017 16:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax alles gaat winnen, ook in Eindhoven.
4x winnen lijkt me ook niet, maar ik denk nog altijd dat Ajax punten gaat verspelen in Eindhoven.quote:Op zondag 9 april 2017 16:31 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nah ik geloof er niet meer in. We gaan nooit vier keer winnen. De halve selectie ligt op apengapen, en ajax ruikt al weken bloed.
Normaal doen.quote:Op zondag 9 april 2017 16:34 schreef GGMM het volgende:
Scrummie en ik vonden het de schuld van de scheidsrechter.
Dat mag natuurlijk. En het is ook niet minder dan de waarheid.quote:Op zondag 9 april 2017 16:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk door je maatje Vasion die het meent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |