Nederlands is daar de voertaal lijkt me.quote:Op zondag 9 april 2017 16:00 schreef Aguero het volgende:
Boonen, Stybar, Sagan, Degenkolb, Langeveld, Van Baarle, Van Avermaet, De Backer, Keukeleire
quote:Op zondag 9 april 2017 16:01 schreef Mani89 het volgende:
Haha Karl zit zichzelf weer helemaal gek te maken. Waar zit Pozzato?
Zolang er geen hellingen in het parkoers liggen is Sebas goedquote:Op zondag 9 april 2017 16:00 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Dat verbaast mij ook heel erg. Maar goed, hij zal wel niet voor niets co-kopman zijn geworden.
Mooiste koers van het jaar.quote:Op zondag 9 april 2017 16:07 schreef DeeBee het volgende:
Parijs - Roubaix is toch wel altijd weer een topshow. Wat een koers.
Denk dat z'n ploeg te zwak is. Hij heeft nu alleen nog Stybar.quote:Op zondag 9 april 2017 16:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat denken jullie van Boonen? zou hij het toch klaren?
Hopelijk dankzij die nieuwe aankomst meer spektakel.quote:Op zondag 9 april 2017 16:09 schreef Evertjan het volgende:
Volgende week zitten we ons weer lekker te ergeren tijdens de AGR
Ik denk dat Stybar teveel doet nu. Het zijn allemaal nog klasbakken nu, maar ik vrees dat Sagan zo gaat en hij dan in ieder geval óf Boonen óf Stybar kwijt speelt en dan hebben ze een heel groot probleem...quote:Op zondag 9 april 2017 16:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk dat z'n ploeg te zwak is. Hij heeft nu alleen nog Stybar.
Ik verwacht juist nog minder spektakel. Want waar moet je nu nog het verschil gaan maken?quote:Op zondag 9 april 2017 16:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopelijk dankzij die nieuwe aankomst meer spektakel.
Sagan zelf ook al veel gedaan hoor. Maar je, het is wel Koning Peter...quote:Op zondag 9 april 2017 16:10 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik denk dat Stybar teveel doet nu. Het zijn allemaal nog klasbakken nu, maar ik vrees dat Sagan zo gaat en hij dan in ieder geval óf Boonen óf Stybar kwijt speelt en dan hebben ze een heel groot probleem...
Dan kijk ik liever naar de Brabantse pijl woensdagquote:Op zondag 9 april 2017 16:09 schreef Evertjan het volgende:
Volgende week zitten we ons weer lekker te ergeren tijdens de AGR
Ik denk dat die nieuwe aankomst juiste averechts werkt. Met z'n allen Matthews naar de overwinning rijden.quote:Op zondag 9 april 2017 16:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopelijk dankzij die nieuwe aankomst meer spektakel.
Komt iemand bijquote:
Toch houd hij op deze manier van Baarle mooi uit de windquote:Op zondag 9 april 2017 16:12 schreef marcodej het volgende:
Sebas is nog niet weg en hij kijkt al om.
op die 30 vieze klimmetjes...als je gelijk oorlog maakt, dan rijd je het misschien wel stuk. Met de Cauberg was dat niet nodig, want daar wint toch altijd wel de sterkste.quote:Op zondag 9 april 2017 16:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik verwacht juist nog minder spektakel. Want waar moet je nu nog het verschil gaan maken?
Als je werkeloos bent.quote:Op zondag 9 april 2017 16:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dan kijk ik liever naar de Brabantse pijl woensdag
Zo ver van de finish gaat men geen oorlog maken.quote:Op zondag 9 april 2017 16:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
op die 30 vieze klimmetjes...als je gelijk oorlog maakt, dan rijd je het misschien wel stuk. Met de Cauberg was dat niet nodig, want daar wint toch altijd wel de sterkste.
Nooit gehoord van "vakantie"quote:
Ze moeten wel.quote:Op zondag 9 april 2017 16:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo ver van de finish gaat men geen oorlog maken.
In principe wel, maar als je het beeld tijdens de koers bekijkt is het mager. Androni zat met drie (Torres en Cattaneo) in een groep van zes.quote:Op zondag 9 april 2017 16:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Prima resultaat voor die knul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |