Het wordt goed weer de komende dagen, dus de kans op een epische natte editie is klein, maar wellicht krijgen we een mooie stoffige editie!quote:Secteur 29: Troisvilles à Inchy (2.2km) ***
Secteur 28: Viesly à Quiévy (1.8km) ***
Secteur 27: Quiévy à Saint Python (3.7km) ****
Secteur 26: Viesly à Biastre (3km) ***
Secteur 25: Biastre à Solesmes (0.8km) **
Secteur 24: Vertain à Saint-Martin-sur-Ecaillon (2.3km) ***
Secteur 23: Verchain-Maugré à Quérénaing (1.6km) ***
Secteur 22: Quérénaing à Maing (2.5km) ***
Secteur 21: Maing à Monchaux-sur-Ecaillon (1.6km) ***
Secteur 20: Haveluy à Wallers (2.5km) ****
Secteur 19: Trouée d’Arenberg (2.4km) *****
Secteur 18: Wallers à Hélesmes (1.6km) ***
Secteur 17: Hornaing à Wandignies (3.7km) ****
Secteur 16: Warlaing à Brillion (2.4km) ***
Secteur 15: Tilloy à Sars-et-Rosières (2.4km) ****
Secteur 14: Beuvry-la-Forêt à Orchies (1.4km) ***
Secteur 13: Orchies (1.7km) ***
Secteur 12: Auchy-lez-Orchies à Bersée (2.7km) ****
Secteur 11: Mons-en-Pévèle (3km) *****
Secteur 10: Mérignies à Avelin (0.7km) **
Secteur 9: Pont-Thibault à Ennevelin (1.4km) ***
Secteur 8: Templeuve (0.5km) **
Secteur 7: Cysoing à Bourghelles (1.3km) ***
Secteur 6: Bourghelles à Wannehain (1.1km) ***
Secteur 5: Camphin-en-Pévèle (1.8km) ****
Secteur 4: Carrefour de l’Arbre (2.1km) *****
Secteur 3: Grusson (1.1km) **
Secteur 2: Willems à Hem (1.4km) ***
Secteur 1: Roubaix (0.3 km) *
Sebas komt ook nog wel terug.quote:Op zondag 9 april 2017 15:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er zitten zowaar nog drie Nederlanders bij. Gekkenhuis.
Nuquote:
Hebben we Vlaanderen geannexeerd ?quote:Op zondag 9 april 2017 15:28 schreef Mani89 het volgende:
Er zitten nog wel 10 Nederlanders in die groep.
Die zal ondertussen wel al uit koers zijn.quote:
Valt mee.quote:Op zondag 9 april 2017 15:32 schreef Mani89 het volgende:
TD heeft echt een goede MILF aan de haak geslagen man.
[ afbeelding ]
Kitscherige foto.quote:Op zondag 9 april 2017 15:32 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
En ze heeft ook nog eens een hele grote zak geldquote:Op zondag 9 april 2017 15:32 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een van 50, die gaat snel achteruitquote:Op zondag 9 april 2017 15:32 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Naessen vindt je een debquote:Op zondag 9 april 2017 15:36 schreef Papabassie het volgende:
Ze houden maar niet op over Naessen- geef het gewoon op jongens
Ze vinden het gewoon niet eerlijk.quote:Op zondag 9 april 2017 15:36 schreef Papabassie het volgende:
Ze houden maar niet op over Naessen- geef het gewoon op jongens
Da's niet eerlijkquote:Op zondag 9 april 2017 15:38 schreef The_Undertone het volgende:
Boonen versnelt al 3 keer zonder veel resultaat
Daar rijdt ie.quote:Op zondag 9 april 2017 15:43 schreef Sloggi het volgende:
Die Belgen met hun Naessen. Die heeft al zoveel moeten geven om steeds terug te komen, die is totaal kansloos.
Door het gefap van Wuyts eigenlijk niet meerquote:Op zondag 9 april 2017 15:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
En toch gun ik het Boonen het meest eerlijk gezegd.
Ik gun het Boonen zekerquote:Op zondag 9 april 2017 15:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
En toch gun ik het Boonen het meest eerlijk gezegd.
ik hoop dat die geen zandpaadjes links en rechts heeft... die zogenaamde 5 sterren stroken zijn zo soms makkelijker dan 3 sterrenquote:
Geen paniek. We hebben nog even tot de Giro.quote:
quote:
Dat verbaast mij ook heel erg. Maar goed, hij zal wel niet voor niets co-kopman zijn geworden.quote:Op zondag 9 april 2017 15:59 schreef Mykonos het volgende:
Wel echt sterk hoe Van Baarle en Langeveld hier rijden. Vooral verrassend dat Langeveld opeens weer iets van vorm gevonden heeft.
Nederlands is daar de voertaal lijkt me.quote:Op zondag 9 april 2017 16:00 schreef Aguero het volgende:
Boonen, Stybar, Sagan, Degenkolb, Langeveld, Van Baarle, Van Avermaet, De Backer, Keukeleire
quote:Op zondag 9 april 2017 16:01 schreef Mani89 het volgende:
Haha Karl zit zichzelf weer helemaal gek te maken. Waar zit Pozzato?
Zolang er geen hellingen in het parkoers liggen is Sebas goedquote:Op zondag 9 april 2017 16:00 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Dat verbaast mij ook heel erg. Maar goed, hij zal wel niet voor niets co-kopman zijn geworden.
Mooiste koers van het jaar.quote:Op zondag 9 april 2017 16:07 schreef DeeBee het volgende:
Parijs - Roubaix is toch wel altijd weer een topshow. Wat een koers.
Denk dat z'n ploeg te zwak is. Hij heeft nu alleen nog Stybar.quote:Op zondag 9 april 2017 16:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat denken jullie van Boonen? zou hij het toch klaren?
Hopelijk dankzij die nieuwe aankomst meer spektakel.quote:Op zondag 9 april 2017 16:09 schreef Evertjan het volgende:
Volgende week zitten we ons weer lekker te ergeren tijdens de AGR
Ik denk dat Stybar teveel doet nu. Het zijn allemaal nog klasbakken nu, maar ik vrees dat Sagan zo gaat en hij dan in ieder geval óf Boonen óf Stybar kwijt speelt en dan hebben ze een heel groot probleem...quote:Op zondag 9 april 2017 16:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk dat z'n ploeg te zwak is. Hij heeft nu alleen nog Stybar.
Ik verwacht juist nog minder spektakel. Want waar moet je nu nog het verschil gaan maken?quote:Op zondag 9 april 2017 16:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopelijk dankzij die nieuwe aankomst meer spektakel.
Sagan zelf ook al veel gedaan hoor. Maar je, het is wel Koning Peter...quote:Op zondag 9 april 2017 16:10 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik denk dat Stybar teveel doet nu. Het zijn allemaal nog klasbakken nu, maar ik vrees dat Sagan zo gaat en hij dan in ieder geval óf Boonen óf Stybar kwijt speelt en dan hebben ze een heel groot probleem...
Dan kijk ik liever naar de Brabantse pijl woensdagquote:Op zondag 9 april 2017 16:09 schreef Evertjan het volgende:
Volgende week zitten we ons weer lekker te ergeren tijdens de AGR
Ik denk dat die nieuwe aankomst juiste averechts werkt. Met z'n allen Matthews naar de overwinning rijden.quote:Op zondag 9 april 2017 16:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopelijk dankzij die nieuwe aankomst meer spektakel.
Komt iemand bijquote:
Toch houd hij op deze manier van Baarle mooi uit de windquote:Op zondag 9 april 2017 16:12 schreef marcodej het volgende:
Sebas is nog niet weg en hij kijkt al om.
op die 30 vieze klimmetjes...als je gelijk oorlog maakt, dan rijd je het misschien wel stuk. Met de Cauberg was dat niet nodig, want daar wint toch altijd wel de sterkste.quote:Op zondag 9 april 2017 16:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik verwacht juist nog minder spektakel. Want waar moet je nu nog het verschil gaan maken?
Als je werkeloos bent.quote:Op zondag 9 april 2017 16:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dan kijk ik liever naar de Brabantse pijl woensdag
Zo ver van de finish gaat men geen oorlog maken.quote:Op zondag 9 april 2017 16:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
op die 30 vieze klimmetjes...als je gelijk oorlog maakt, dan rijd je het misschien wel stuk. Met de Cauberg was dat niet nodig, want daar wint toch altijd wel de sterkste.
Nooit gehoord van "vakantie"quote:
Ze moeten wel.quote:Op zondag 9 april 2017 16:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo ver van de finish gaat men geen oorlog maken.
In principe wel, maar als je het beeld tijdens de koers bekijkt is het mager. Androni zat met drie (Torres en Cattaneo) in een groep van zes.quote:Op zondag 9 april 2017 16:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Prima resultaat voor die knul.
Typisch Androni dus.quote:Op zondag 9 april 2017 16:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
In principe wel, maar als je het beeld tijdens de koers bekijkt is het mager. Androni zat met drie (Torres en Cattaneo) in een groep van zes.
Welke beelden, ik zie niets.quote:
Geven geen fuckquote:
Word wel weer eens tijd voor een Italiaanse winnaarquote:Op zondag 9 april 2017 16:20 schreef Mykonos het volgende:
Ik duim voor Oss, rijdt wel een heldenkoers hier
Samen met Eisel een stuk afgesneden.quote:Op zondag 9 april 2017 16:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Waar kwam die Sieberg eigenlijk vandaan?
huilen. janken. madquote:Op zondag 9 april 2017 16:23 schreef Syntix het volgende:
DB komt ook weer zijn structurele sky haat-post maken
quote:Op zondag 9 april 2017 16:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is echt een briljante wedstrijd. Ik wil elke week Parijs-Roubaix.
Ik was aan het wachten op die van wimderon maar ik was in slaap gevallen.quote:Op zondag 9 april 2017 16:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik. Stom dat je mij niet gekopieerd hebt.
Dan moet je je wekker rond zes uur 's ochtends zetten vrees ik.quote:Op zondag 9 april 2017 16:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik was aan het wachten op die van wimderon maar ik was in slaap gevallen.
Die is opeens helemaal leeg jaquote:
Op het moment dat ik dit typ, stort ie in.quote:
Dt hoor je mij ook niet zeggenquote:Op zondag 9 april 2017 16:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet zo gek, die jongen rijdt al een ruim uur in de aanval.
Onze Venezolaanse koffieplanter.quote:
Van Baarle.quote:Op zondag 9 april 2017 16:28 schreef marcodej het volgende:
Ik had liever een Van Baerle in de kopgroep gehad.
NOS kijkenquote:
quote:Op zondag 9 april 2017 16:32 schreef OProg het volgende:
Komt daar nou een renner achter de kopgroep aan?
Ik heb hem al in mijn handquote:Op zondag 9 april 2017 16:33 schreef DeeBee het volgende:
Broekje kan bijna helemaal uit, jongons: Carrefour is coming.
Ja, zeker omdat er teams met meerder renners zitten...quote:Op zondag 9 april 2017 16:35 schreef Madhouse11 het volgende:
Onbegrijpelijk dat de benen daar stil gehouden worden.
Het gelijk van SOK.quote:Op zondag 9 april 2017 16:36 schreef Bugno het volgende:
Ze laten het gewoon gebeuren daarachter. Mannen als de Deeg moeten zich echt schamen
Degenkolb is al een poosje z'n benen kwijt.quote:Op zondag 9 april 2017 16:36 schreef Bugno het volgende:
Ze laten het gewoon gebeuren daarachter. Mannen als de Deeg moeten zich echt schamen
quote:Op zondag 9 april 2017 16:37 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dat we na vandaag niet meer cynisch mogen zijn over Langeveld.
twitter:Vaughters twitterde op donderdag 06-04-2017 om 00:49:07Had to explain to TSA dude at airport that despite Sep being out we have options. Big ones. Don't make me explain it to you too. #vanbaarle reageer retweet
ik denk het ookquote:
Ik zit te genietenquote:
Nee. Wel erg knap inderdaad!quote:
Zichzelf ook denk ik.quote:
Stybarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |