Zei het toch gvd.quote:Op zondag 9 april 2017 14:29 schreef Merkie het volgende:
Als we maar niet weer binnen no-time op achterstand komen.
Ik wou het al niet zeggen uit angst voor een jinx.quote:Op zondag 9 april 2017 14:33 schreef napoleonfour het volgende:
Nou dat was het goede gevoel van kapi.
Laat Feyenoord er dan ook een paar maken.quote:Op zondag 9 april 2017 14:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wou het al niet zeggen uit angst voor een jinx.
Maar zie je die bal rollen. Dit is gewoon een kunstgrasgoal
Is nog niet gebeurd natuurlijk maar een Sparta scenario gaat nu wel in de koppies zitten denk ikquote:Op zondag 9 april 2017 14:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wederom een dikke choke van feyenoord als het erop aankomt.
Valt mee denk ikquote:Op zondag 9 april 2017 14:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Is nog niet gebeurd natuurlijk maar een Sparta scenario gaat nu wel in de koppies zitten denk ik
en weer op kunstgras.quote:Op zondag 9 april 2017 14:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Is nog niet gebeurd natuurlijk maar een Sparta scenario gaat nu wel in de koppies zitten denk ik
Volgens mij wel.quote:Op zondag 9 april 2017 14:35 schreef Haringkop het volgende:
Hebben wij trouwens patent op vroege tegengoals?
Alleen de laatste uitwedstrijden, het ging tot Sparta uit altijd wel primaquote:Op zondag 9 april 2017 14:35 schreef Haringkop het volgende:
Hebben wij trouwens patent op vroege tegengoals?
Bullshitquote:Op zondag 9 april 2017 14:37 schreef Wicky15 het volgende:
Is ook lastig spelen zonder 45000 man erachter.
Tering wat zijn jullie zielig.quote:Op zondag 9 april 2017 14:36 schreef Merkie het volgende:
Ik denk dat we toch het kampioenschap verspeeld hebben in de Arena.
Ook op kunstgras moet Feyenoord gewoon van PEC kunnen winnen natuurlijk, maar het zou wel zo snel mogelijk moeten verdwijnen jaquote:
quote:Op zondag 9 april 2017 14:38 schreef fukforce het volgende:
Hele seizoen naar de klote geholpen dank je wel he Gio
Leer mij Feyenoord kennen.quote:Op zondag 9 april 2017 14:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tering wat zijn jullie zielig.
4 punten voor joh, alles in eigen hand. Met ons doelsaldo moet je er nu ook minimaal 2 kunnen maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |