Het wordt goed weer de komende dagen, dus de kans op een epische natte editie is klein, maar wellicht krijgen we een mooie stoffige editie!quote:Secteur 29: Troisvilles à Inchy (2.2km) ***
Secteur 28: Viesly à Quiévy (1.8km) ***
Secteur 27: Quiévy à Saint Python (3.7km) ****
Secteur 26: Viesly à Biastre (3km) ***
Secteur 25: Biastre à Solesmes (0.8km) **
Secteur 24: Vertain à Saint-Martin-sur-Ecaillon (2.3km) ***
Secteur 23: Verchain-Maugré à Quérénaing (1.6km) ***
Secteur 22: Quérénaing à Maing (2.5km) ***
Secteur 21: Maing à Monchaux-sur-Ecaillon (1.6km) ***
Secteur 20: Haveluy à Wallers (2.5km) ****
Secteur 19: Trouée d’Arenberg (2.4km) *****
Secteur 18: Wallers à Hélesmes (1.6km) ***
Secteur 17: Hornaing à Wandignies (3.7km) ****
Secteur 16: Warlaing à Brillion (2.4km) ***
Secteur 15: Tilloy à Sars-et-Rosières (2.4km) ****
Secteur 14: Beuvry-la-Forêt à Orchies (1.4km) ***
Secteur 13: Orchies (1.7km) ***
Secteur 12: Auchy-lez-Orchies à Bersée (2.7km) ****
Secteur 11: Mons-en-Pévèle (3km) *****
Secteur 10: Mérignies à Avelin (0.7km) **
Secteur 9: Pont-Thibault à Ennevelin (1.4km) ***
Secteur 8: Templeuve (0.5km) **
Secteur 7: Cysoing à Bourghelles (1.3km) ***
Secteur 6: Bourghelles à Wannehain (1.1km) ***
Secteur 5: Camphin-en-Pévèle (1.8km) ****
Secteur 4: Carrefour de l’Arbre (2.1km) *****
Secteur 3: Grusson (1.1km) **
Secteur 2: Willems à Hem (1.4km) ***
Secteur 1: Roubaix (0.3 km) *
Dat is niet echt een verbetering.quote:
inside jobquote:Op zondag 9 april 2017 13:34 schreef Dagoduck het volgende:
SlachtoffersWas het een terroristische valpartij?
Danku, ik ben zo thuis dus kan ik het mooi zienquote:Op zondag 9 april 2017 13:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nog 45km, dus ongeveer kwart voor drie.
Op naar strook 23.quote:Op zondag 9 april 2017 14:03 schreef Sjoerd102 het volgende:
Welke strook zitten ze nu? Sta nu net na strook 22
Er zijn er al minstens 4 gevallen.quote:Op zondag 9 april 2017 14:03 schreef Pedroso het volgende:
Toch zomaar 2 LottoNL-Jumbo renners in het peloton.
Van Emden ookquote:Op zondag 9 april 2017 14:05 schreef Sjoerd102 het volgende:
Boom zat bij strook 27 in elk geval voorin
. 23quote:Op zondag 9 april 2017 14:03 schreef Sjoerd102 het volgende:
Welke strook zitten ze nu? Sta nu net na strook 22
Petit Morice is afgevoerd ja.quote:Op zondag 9 april 2017 14:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die jongen bij dat hek van Direct Energy lag er toch wel slecht bij of niet?
Als Terpstra wint en Boonen is er niet uit gecrashed ofzo dan neem ik de rest van de maand een Terpstra UIquote:Op zondag 9 april 2017 14:07 schreef Pedroso het volgende:
Zou wel een stunt zijn als Terpstra, liefst tegen de stalorders in, hier nipt voor Boonen gaat winnen.
Wuyts kun je dan in een dwangbuis afvoeren hoogstwaarschijnlijk.
Een maandquote:Op zondag 9 april 2017 14:08 schreef Momo... het volgende:
[..]
Als Terpstra wint en Boonen is er niet uit gecrashed ofzo dan neem ik de rest van de maand een Terpstra UI
Zit wat in, Greg heeft al 2 jaar superbenen.quote:Op zondag 9 april 2017 14:11 schreef The_Undertone het volgende:
Wuyts heeft het alweer gezien: Greg heeft superbenen
Krek is altijd super.quote:Op zondag 9 april 2017 14:11 schreef The_Undertone het volgende:
Wuyts heeft het alweer gezien: Greg heeft superbenen
Ik vind dit een droomplan.quote:Op zondag 9 april 2017 14:07 schreef Pedroso het volgende:
Zou wel een stunt zijn als Terpstra, liefst tegen de stalorders in, hier nipt voor Boonen gaat winnen.
Wuyts kun je dan in een dwangbuis afvoeren hoogstwaarschijnlijk.
Mij lijkt Parijs-Roubaix geen koers voor Krek. En ik denk dat zijn piek al voorbij is.quote:Op zondag 9 april 2017 14:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zit wat in, Greg heeft al 2 jaar superbenen.
Greg piekt altijd van Februari tot Oktober, dit niet wetenquote:Op zondag 9 april 2017 14:14 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Mij lijkt Parijs-Roubaix geen koers voor Krek. En ik denk dat zijn piek al voorbij is.
Toch een maandje of 2 korter dan Piti.quote:Op zondag 9 april 2017 14:15 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Greg piekt altijd van Februari tot Oktober, dit niet weten
Hij zit echt supermakkelijk op z'n fiets. Nog geen enkel probleem voor Tommeke.quote:Op zondag 9 april 2017 14:37 schreef Momo... het volgende:
De tegenstanders van Boonen vallen met de bosjes voor het bos
Zo oogt het wel ja maar dat hebben we vaker gezien.quote:Op zondag 9 april 2017 14:37 schreef TheArt het volgende:
Lars rijdt weer eens kneiter makkelijk hier.
quote:Op zondag 9 april 2017 14:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lars Boom is grandioos. Hij gaat er in het Bos vandoor en dan zien ze hem nooit meer terug.
Beeld zal dan iig gelijk op zwart gaan.quote:Op zondag 9 april 2017 14:40 schreef Momo... het volgende:
Mocht Boonen vallen staat de defibrillator klaar bij Sporza?
Die komt op anderhalve minuut het bos uit straks.quote:Op zondag 9 april 2017 14:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Krek heeft een geweldig groot probleem.
en dan loopt hij leeg op Carrefourquote:Op zondag 9 april 2017 14:41 schreef Pedroso het volgende:
In het Bos is Boom altijd goed, rijdt ze nu samen met Boonen weer allemaal op een hoop
Komt wel achter valpartijen e.d. te zitten dus zal wel opgehouden gaan worden.quote:
Het wonderduo Lars en Jos zit goed.quote:
Ik had dit gemist.... al is hij niet echt in vormtwitter:katushacycling twitterde op zondag 09-04-2017 om 14:43:52Bad moment flat tyre @Kristoff87 just before Arenberg section. #ParisRoubaix reageer retweet
Ronddraaiende wielen.quote:
Nee joh, veel te veel stof.quote:Op zondag 9 april 2017 15:05 schreef Zwansen het volgende:
Is er iemand die gelooft dat Krek schoon is?
Olvarit staat niet op de lijst.quote:Op zondag 9 april 2017 15:05 schreef Zwansen het volgende:
Is er iemand die gelooft dat Krek schoon is?
Dan wachten we rustig af tot de kaap van de 200km.quote:
we praten verder na mons-en-pevele en carrefour de l'arbrequote:
Krek aan de Olvarit, Thijs aan de luier.twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 09-04-2017 om 14:51:52Dat je al een uur moet pissen maar geen kilometer van de koers wilt missen. reageer retweet
Neeeeee.quote:
Kijken naar de NOSquote:Op zondag 9 april 2017 15:07 schreef Zwansen het volgende:
Nog even klagen, nog vroeg in het seizoen maar nu al semi Herbert-moe.
Gorka is een geweldige coureur. Helaas moet hij te vaak in dienst rijden.quote:
Thijs zit alweer aan zijn 5de Westmalle.quote:Op zondag 9 april 2017 15:08 schreef Momo... het volgende:
Krek aan de Olvarit, Thijs aan de luier.twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 09-04-2017 om 14:51:52Dat je al een uur moet pissen maar geen kilometer van de koers wilt missen. reageer retweet
quote:Op zondag 9 april 2017 15:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Neeeeee.
Gefeliciteerd met de overwinning.
dankquote:Op zondag 9 april 2017 15:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Neeeeee.
Gefeliciteerd met de overwinning.
Geen huis hebben waarbij je vanaf de plee geen tv kan kijken.quote:Op zondag 9 april 2017 15:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Thijs zit alweer aan zijn 5de Westmalle.
Wuyts gaat schietgebedjes prevelen.quote:
Dit is de kans, hoeven ze toch niet voor plek 2 te fietsen.quote:Op zondag 9 april 2017 15:12 schreef marcodej het volgende:
Ze hebben door dat Boom slecht is natuurlijk.
Ibaguren lost het wel opquote:Op zondag 9 april 2017 15:12 schreef Zwansen het volgende:
Boom moet gewoon naar Quickstep. Reken maar dat Pat hem beter maakt.
Als het mis gaat voor Boonen wel terug zappen he naar de belgquote:Op zondag 9 april 2017 15:12 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga maar op NPO1 kijken denk ik, dat hypernerveuze Boonen gedoe bij Sporza werkt op mijn zenuwen.
Dat wel natuurlijk.quote:Op zondag 9 april 2017 15:13 schreef Momo... het volgende:
[..]
Als het mis gaat voor Boonen wel terug zappen he naar de belg
De quote dat 'als Boonen doortrok kon alleen Terpstra volgen' zei dus meer over het team dan over Boonen.quote:
Boonen kon niet volgen op de kasseien, dan weet je het welquote:Op zondag 9 april 2017 15:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
De quote dat 'als Boonen doortrok kon alleen Terpstra volgen' zei dus meer over het team dan over Boonen.
Even de boel van achter geïnspecteerd, net als Bjarne.quote:
God is met hemquote:
Nog >70 km. Veel te ver.quote:Op zondag 9 april 2017 15:19 schreef Aguero het volgende:
Oss en Stuyven haal je ook niet zomaar terug.
Dylan is gelukkig geen afwachter als Boom en Sebas.quote:Op zondag 9 april 2017 15:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Van Baarle gaat toch ook wel soepeltjes mee.
Mwoah, Karl is een liefhebber en relatief objectief. Wuyts daarentegen...quote:Op zondag 9 april 2017 15:23 schreef The_Undertone het volgende:
Boonen met een flauwe versnelling, Karl komt klaar
Waarom?quote:Op zondag 9 april 2017 15:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als er een Duitser moet winnen, dan verdient zo'n Greipel dat toch veel meer dan Degenkolb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |