Je moet niksquote:Op dinsdag 11 april 2017 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nou dan moeten we dit maar kijken, jammer.
Alsof dit een kutpot isquote:Op dinsdag 11 april 2017 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nou dan moeten we dit maar kijken, jammer.
Nja het is ook weer niet zo'n enorme kutwedstrijd hoor. Maar toch jammer dat Dortmund-Monaco niet doorgaat.quote:
Waarschijnlijk een sullig vuurwerkbommetje.quote:Op dinsdag 11 april 2017 20:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Raar dat deze wel doorgaat.
Zeker omdat er geen dooien zijn gevallen.
Jammer. Westfalenstadion genotquote:Op dinsdag 11 april 2017 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja het is ook weer niet zo'n enorme kutwedstrijd hoor. Maar toch jammer dat Dortmund-Monaco niet doorgaat.
Ik drukte me wat ongelukkig uit. Het jammere zit hem erin dat die andere pot is uitgesteld, niet dat ik met tranen in mijn ogen en met volle tegenzin deze pot ga kijkenquote:
Dortmund kan er niks in de Bundesliga van en jij klaagt over 2 wereld teamsquote:Op dinsdag 11 april 2017 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja het is ook weer niet zo'n enorme kutwedstrijd hoor. Maar toch jammer dat Dortmund-Monaco niet doorgaat.
Gaat om de speelstijl van beide teams natuurlijk, snap jij ook wel. En ik heb jou ook genoeg zien klagen over Juventus dit seizoenquote:Op dinsdag 11 april 2017 20:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dortmund kan er niks in de Bundesliga van en jij klaagt over 2 wereld teams
Baby race , Hondenshowquote:Op dinsdag 11 april 2017 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien dat daar iemand in de rust wat ballet kan gaan doen.
Ik vind het wel grappig die lichtshows opzich, is kwestie van gewenning denk ik. Over een paar jaar vinden we dat allemaal normaal.quote:
Dat is naar Dortmund gebracht. Dat is wel heel makkelijk....quote:
Klopt . Alleen komt het er niet lekker uit vanwege de grote ruimtes .quote:Op dinsdag 11 april 2017 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig die lichtshows opzich, is kwestie van gewenning denk ik. Over een paar jaar vinden we dat allemaal normaal.
Ik hoop het, anders schakel ik gauw naar de andere wedstrijd.quote:Op dinsdag 11 april 2017 20:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jeremy Mathieu![]()
Dit wordt 3-0 voor Juventus
Moet nog wat evolueren.quote:Op dinsdag 11 april 2017 20:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Klopt . Alleen komt het er niet lekker uit vanwege de grote ruimtes .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |