Ik denk dat Juventus gaat winnen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 16:02 schreef Marmal het volgende:
Oeee, wat heb ik zin in beide wedstrijden. Het enige smetje op de wedstrijd is toch wel de schorsing van EL MAESTRO Busquets, een van de beste defensieve middenvelders aller tijden. Wat een held is het ook. Andre Gomes gaat hem vervangen, ik houd mijn hart vast! 0-2 Barcelona!
Zou zomaar kunnenquote:
Omdat Barca's aanval veel beter is dan de verdediging, zeker nu Busquets er niet is.quote:Op dinsdag 11 april 2017 16:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waarom? 2 tegen goals zal wel erg slecht zijn van Juve.
Het Bayern München onder Guardiola schat ik wel even een paar keer hoger in dan dit Barcelona. Daarbij had Juventus Bayern in de Allianz bijna op de knieën, alleen niet omdat die grensgrapjoker buitenspel gaf waar het 0-3 had kunnen worden.quote:Op dinsdag 11 april 2017 16:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Omdat Barca's aanval veel beter is dan de verdediging, zeker nu Busquets er niet is.
2 goals tegen gebeurde ook tegen Bayern vorig jaar. Maar misschien is 3-2 nu logischer.
Dit. Het Juve uit 2015 was sterker en was ook kansloos. Dit wordt een kansloze missie voor Juventus.quote:Op dinsdag 11 april 2017 17:52 schreef Aiciu het volgende:
Alsof Juve kans maakt zonder hulp van de scheids
Bayern was veel beter dan dit Barca.quote:Op dinsdag 11 april 2017 16:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Omdat Barca's aanval veel beter is dan de verdediging, zeker nu Busquets er niet is.
2 goals tegen gebeurde ook tegen Bayern vorig jaar. Maar misschien is 3-2 nu logischer.
Op Vidal en Tevez na valt dat ook wel mee. Pirlo was daar helaas al op zijn retour.quote:Op dinsdag 11 april 2017 18:19 schreef Marmal het volgende:
[..]
Dit. Het Juve uit 2015 was sterker en was ook kansloos. Dit wordt een kansloze missie voor Juventus.
[ afbeelding ]
Dit was een geweldig team!
Dat klopt.quote:Op dinsdag 11 april 2017 18:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vond Juve vorig jaar beter dan in zowel 2015 als nu.
VBL / [2016/17] Champions League #21 Borussia Dortmund v AS Monacoquote:Op dinsdag 11 april 2017 19:38 schreef PSVCL het volgende:
Waar is het topic voor de andere wedstrijd ?
Thanksquote:Op dinsdag 11 april 2017 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VBL / [2016/17] Champions League #21 Borussia Dortmund v AS Monaco
Ziggy antwoordquote:Op dinsdag 11 april 2017 19:50 schreef KingRoland het volgende:
Juventus kan deze wedstrijd thuis winnen, maar Barcelona acht ik niet kansloos. Een gelijkspel sluit ik trouwens niet uit.
Miel Brinkhuis?quote:Op dinsdag 11 april 2017 20:20 schreef opperkleurder het volgende:
Ik hoor de perschef van de ploeg die 9 punten in een week haalde.
Je moet niksquote:Op dinsdag 11 april 2017 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nou dan moeten we dit maar kijken, jammer.
Alsof dit een kutpot isquote:Op dinsdag 11 april 2017 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nou dan moeten we dit maar kijken, jammer.
Nja het is ook weer niet zo'n enorme kutwedstrijd hoor. Maar toch jammer dat Dortmund-Monaco niet doorgaat.quote:
Waarschijnlijk een sullig vuurwerkbommetje.quote:Op dinsdag 11 april 2017 20:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Raar dat deze wel doorgaat.
Zeker omdat er geen dooien zijn gevallen.
Jammer. Westfalenstadion genotquote:Op dinsdag 11 april 2017 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja het is ook weer niet zo'n enorme kutwedstrijd hoor. Maar toch jammer dat Dortmund-Monaco niet doorgaat.
Ik drukte me wat ongelukkig uit. Het jammere zit hem erin dat die andere pot is uitgesteld, niet dat ik met tranen in mijn ogen en met volle tegenzin deze pot ga kijkenquote:
Dortmund kan er niks in de Bundesliga van en jij klaagt over 2 wereld teamsquote:Op dinsdag 11 april 2017 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja het is ook weer niet zo'n enorme kutwedstrijd hoor. Maar toch jammer dat Dortmund-Monaco niet doorgaat.
Gaat om de speelstijl van beide teams natuurlijk, snap jij ook wel. En ik heb jou ook genoeg zien klagen over Juventus dit seizoenquote:Op dinsdag 11 april 2017 20:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dortmund kan er niks in de Bundesliga van en jij klaagt over 2 wereld teams
Baby race , Hondenshowquote:Op dinsdag 11 april 2017 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien dat daar iemand in de rust wat ballet kan gaan doen.
Ik vind het wel grappig die lichtshows opzich, is kwestie van gewenning denk ik. Over een paar jaar vinden we dat allemaal normaal.quote:
Dat is naar Dortmund gebracht. Dat is wel heel makkelijk....quote:
Klopt . Alleen komt het er niet lekker uit vanwege de grote ruimtes .quote:Op dinsdag 11 april 2017 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig die lichtshows opzich, is kwestie van gewenning denk ik. Over een paar jaar vinden we dat allemaal normaal.
Ik hoop het, anders schakel ik gauw naar de andere wedstrijd.quote:Op dinsdag 11 april 2017 20:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jeremy Mathieu![]()
Dit wordt 3-0 voor Juventus
Moet nog wat evolueren.quote:Op dinsdag 11 april 2017 20:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Klopt . Alleen komt het er niet lekker uit vanwege de grote ruimtes .
ik voorspel een schwalbe van zowel Neymar als Suarez.quote:
Kan alleen werken als het publiek er kort op zit + een grote jumbotron in het middenquote:
Als je het vergelijkt met het elftal dat met 4-2 verloor in München ben je er denk ik alleen op vooruit gegaan met Dybala en Sandro. Pjanic en Pipita blijven vraagtekens. Zelfs de BBC begint haarscheurtjes te vertonen en het spel is ook weinig indrukwekkend de laatste tijd, gewoon solide.quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2017 20:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
13 mannen op het veld. Geniet ervan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |