bronquote:Dit jaar zullen bijna acht miljoen mensen sterven aan de gevolgen van kanker. In de documentairereeks ‘The Truth About Cancer’ wordt geclaimd dat de waarheid over kanker verborgen wordt gehouden.
De mainstream media weigerden de documentaire uit te zenden en dus hebben de makers besloten de reeks vanaf 12 april gratis online te zetten. In de documentaire worden volgens de makers effectieve manieren besproken om kanker te verslaan.
Levens gered
De documentaire was in 2015 korte tijd op internet te zien. Binnen enkele dagen werd de reeks honderdduizenden keren bekeken en gedeeld. De documentaire heeft al vele levens gered, aldus de makers.
In elke aflevering komen overlevers aan het woord en wordt nieuwe informatie gegeven. Hoewel interviews zijn afgenomen met vele vooraanstaande kankerexperts – waaronder artsen en wetenschappers – weigerden de mainstream media de documentaire uit te zenden.
Grootste inkomstenbron
Volgens de makers omdat de farmaceutische bedrijven voor de mainstream media de grootste inkomstenbron zijn. ‘The Truth About Cancer’ gaat de gehele serie opnieuw online zetten.
Als je je hier registreert kun je de negendelige documentairereeks vanaf 12 april als eerste helemaal gratis bekijken. Of bekijk hier een trailer.
Hieronder alvast de eerste aflevering: de ware geschiedenis van chemo en het farmaceutische monopolie.
In deze aflevering zie je onder meer:
Hoe de oorspronkelijke chemo gebaseerd was op mosterdgas dat in de wereldoorlogen werd gebruikt
De schokkende waarheid over de betrokkenheid van farmaceutische bedrijven bij de bouw van concentratiekampen Auschwitz, Dachau en Birkenau
Hartverscheurende verhalen over artsen die vernederd en kapotgemaakt zijn omdat ze ontdekten hoe ze kanker konden genezen
Kinderen die tegen hun wil chemotherapie moesten ondergaan
Bewijs dat corruptie en angst worden gebruikt om kankerpatiënten tot slaaf te maken
quote:Schijnbaar is er weer een documentaire over de Bigpharma en kanker, heb hem nog niet gekeken ga het binnenkort wel doen. Hier iemand het al gezien?
Omdat er kinderen en volwassenen onnodig aan dood gaan of ziek worden en daarbij mogelijke complicaties oplopen die gewoon vermeden kunnen worden.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:30 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Zelfs al zou het zo zijn. Wat is er dan zo erg aan?
Ongefundeerde onbewezen bangmakerij...quote:Door al die vaccins krijgen we ook van allerlei ziektes.
Kan je deze claim nou eindelijk eens onderbouwen?quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:30 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Zelfs al zou het zo zijn. Wat is er dan zo erg aan?
Door al die vaccins krijgen we ook van allerlei ziektes.
Ik wilde ook eigenlijk de lapo hier plaatsen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:22 schreef Beathoven het volgende:
Ik ga niet uit vorige topics lopen quoten tot de programmeurs er een handig systeem voor hebben ontwikkeld wat met een overlap werkt oid.
Met een copy-paste is dat zo gepieptquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:22 schreef Beathoven het volgende:
Ik ga niet uit vorige topics lopen quoten tot de programmeurs er een handig systeem voor hebben ontwikkeld wat met een overlap werkt oid.
Dat beweer ik ook nergens, dat staat ook niet in de link, het is iets wat kan helpen. Inderdaad pijnbestrijding, eetlust opwekkend en het zou kankercellen vertragen/blokkeren in de groei en verspreiding, het zou chemotherapie effectiever maken. Maar er moet nog veel onderzoek gedaan worden, veel data is ook verkregen via tests op muizen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:15 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik geloof niet dat wiet dat wondermiddel is tegen alles. Pijnbestrijding wel maar sommigen dichten er nog net geen regenererende ledematen aan toe.
Heel goed. Duidelijk.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:18 schreef ChrisCarter het volgende:
Vind dit ook een goede post btw
NWS / Mazelen terug in Europa
Er mag wel meer onderzoek komen naar de werking hiervan dat ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:31 schreef User8472 het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook nergens, dat staat ook niet in de link, het is iets wat kan helpen. Inderdaad pijnbestrijding, eetlust opwekkend en het zou kankercellen vertragen/blokkeren in de groei en verspreiding, het zou chemotherapie effectiever maken. Maar er moet nog veel onderzoek gedaan worden, veel data is ook verkregen via tests op muizen.
Het is inderdaad niet een wondermiddel in de zin dat het kanker direct geneest.
Het zou dit en dat.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:31 schreef User8472 het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook nergens, dat staat ook niet in de link, het is iets wat kan helpen. Inderdaad pijnbestrijding, eetlust opwekkend en het zou kankercellen vertragen/blokkeren in de groei en verspreiding, het zou chemotherapie effectiever maken. Maar er moet nog veel onderzoek gedaan worden, veel data is ook verkregen via tests op muizen.
Het is inderdaad niet een wondermiddel in de zin dat het kanker direct geneest.
In mijn geval heb ik jaren gerookt maar ben overgestapt op vapen, puur recreatief alhoewel ik wel persoonlijk leed heb meegemaakt waarbij ik het erg prettig vond en ook wel meer gebruikte. Dus als je je vraag werkelijk had gemeend was het een geval van preaching to the choir.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:58 schreef Beathoven het volgende:
Het zou dit en dat.
Mogelijk maar ik zou niet graag tot de proefpersonen van de alternatieve therapie willen behoren. Stel jij je vrijwillig?
quote:As Election Day approaches, the ads will continue, but the surprise lies in who is backing them. In August, the pharmaceutical company Insys Therapeutics also cited concerns for child safety when, with a $500,000 contribution, it became the largest donor to Arizona’s anti-legalization drive. But their stated concerns have raised a few eyebrows across the state. Insys manufactures Subsys, a prescription painkiller derived from fentanyl, the synthetic opioid that is up to 100 times more powerful than morphine.
Purdue Pharma and Abbott Laboratories, makers of the painkiller OxyContin and Vicodin, respectively, are among the largest contributors to the Anti-Drug Coalition of America, according to a report in the Nation. And the Pharmaceutical Research and Manufacturers of America, considered one of marijuana’s biggest opponents, spent nearly $19m on lobbying in 2015.
Ik ben te lui om op een mobiel te kopiëren en plakken.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:53 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Met een copy-paste is dat zo gepiept
Vervelend mbt je problemen maar om nou alles in de schoenen van Lambiekje te schuiven lijkt me nogal oneerlijk denk je niet? Jij hebt altijd zelf de keus om ergens voor te kiezen. Kies je voor westerse medicatie, prima. Vertrouw je dit niet helemaal en kies je voor de alternatieve weg ook prima. Of probeer het allebei. Aan beide kanten zit bangmakerij en ook aan beide kanten zit bullshit. Aan jou de taak om erachter te komen wat voor jou werkt. En dit geld voor alles zo in het leven.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:36 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Dat doet hij wel. Idioten zoals hij hebben mij zo bang gemaakt (Ik was zeer labiel) voor medicatie dat ik veels te laat aan de voor mij levensreddende medicatie begonnen ben.
Jullie hebben echt totaal geen idee wat jullie met jullie onzin voor schade veroorzaken. Het zou niet eens een gek idee zijn om het strafbaar te maken.
Ik maak al decennia gebruik van alternatieve therapie vormen en dat bevalt me stukken beter dan westerse medicijnen in de meeste gevallen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:58 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het zou dit en dat.
Mogelijk maar ik zou niet graag tot de proefpersonen van de alternatieve therapie willen behoren. Stel jij je vrijwillig?
Ah ja, op mobiel is dat een stuk vervelender. Fair enoughquote:Op zondag 9 april 2017 00:12 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik ben te lui om op een mobiel te kopiëren en plakken.
Succes met een longontsteking of blindedarmontsteking bij je sjamaanquote:Op zondag 9 april 2017 01:39 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik maak al decennia gebruik van alternatieve therapie vormen en dat bevalt me stukken beter dan westerse medicijnen in de meeste gevallen.
Ik heb zelf een "sjamaan" waar ik elke maand kom om zowel mijn leven te bespreken als voetreflexie massage te krijgen. Kan je verzekeren als je dat 1 keer doet je gelijk om bent. Mijn zusje, zo nuchter als wat, was zelfs helemaal om na de eerste keer.
Niet dat hij zei waarvoor hij er langs ging, wat ook niet hoeft vanwege medische info enz.quote:Op zondag 9 april 2017 08:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Succes met een longontsteking of blindedarmontsteking bij je sjamaan
Tuineren/kweken ook heel therapeutisch/rustgevend is.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:00 schreef User8472 het volgende:
Bovendien kan een patient zelf een plantje kweken, wat veel minder kosten met zich meebrengt, voor 300 euro heb je al voor zeker een jaar wiet (met 5 planten, weliswaar met lampen dus net niet gedoogd in NL). Dat scheelt ook weer in zorgverzekering kosten.
Ik bedoelde ook dat het theoretisch mogelijk is, maar niet mag gezien de wet. En dan krijg je patienten die 27 planten proberen te telen op zonlicht, wat natuurlijk de limiet ver overschrijdt, maar die probeert dan voor zichzelf een voorraad te kweken voor het hele jaar omdat het nu eenmaal seizoensgebonden is. Met lampen zou men dan nog wel binnen de limiet van 5 planten kunnen blijven.quote:Op zondag 9 april 2017 11:20 schreef Tingo het volgende:
[..]
Tuineren/kweken ook heel therapeutisch/rustgevend is.
En gezonde bloemende cannabis planten heel mooi zijn vind ik.
De politie in 'n helikopter ook interessant vonden.
Lezen is lastig voor je zie ik. Ik zeg hier duidelijk dat ik alternatieve geneeskunde prefereer boven westerse in de MEESTE gevallen.quote:Op zondag 9 april 2017 08:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Succes met een longontsteking of blindedarmontsteking bij je sjamaan
In de gevallen waar het niets met geneeskunde te doen heeft maar je ego streelt. Maar hier wel de muilheld uithangen.quote:Op zondag 9 april 2017 11:59 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Lezen is lastig voor je zie ik. Ik zeg hier duidelijk dat ik alternatieve geneeskunde prefereer boven westerse in de MEESTE gevallen.
Gebeurd vaker hier,niks aan de hand.quote:Op zondag 9 april 2017 13:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In de gevallen waar het niets met geneeskunde te doen heeft maar je ego streelt. Maar hier wel de muilheld uithangen.
Heb je mijn, speciaal voor jou gezochte, bronnen al gelezen? En wat vind je ervan?quote:Op zondag 9 april 2017 11:59 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Lezen is lastig voor je zie ik. Ik zeg hier duidelijk dat ik alternatieve geneeskunde prefereer boven westerse in de MEESTE gevallen.
Zal hij zijn eigen bron al gelezen hebben?quote:Op maandag 10 april 2017 10:26 schreef .SP. het volgende:
[..]
Heb je mijn, speciaal voor jou gezochte, bronnen al gelezen? En wat vind je ervan?
Ah, dat zal het zijn, te druk met het lezen van zijn eigen bronnen! Zal wat meer geduld moeten hebben.quote:Op maandag 10 april 2017 10:56 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zal hij zijn eigen bron al gelezen hebben?
Er staan geen streepjes tussen de lettergrepenquote:Op maandag 10 april 2017 10:26 schreef .SP. het volgende:
[..]
Heb je mijn, speciaal voor jou gezochte, bronnen al gelezen? En wat vind je ervan?
Waar loop je nou over te bazelen? Mijn ego strelen?quote:Op zondag 9 april 2017 13:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In de gevallen waar het niets met geneeskunde te doen heeft maar je ego streelt. Maar hier wel de muilheld uithangen.
Ik had het niet over therapie voor lichte en middenzware kwalen. Dat is allemaal prima. Ik had t meer over ziektes met een dodelijk risico. Als ik de keus heb tussen lijden en het beste wat er nu is (als in wat cijfermatig de beste oplossing) én een comfortabele oosterse behandeling waarna ik vervolgens nog de pijp uitga, dan kies ik liever voor het eerste.quote:Op zondag 9 april 2017 01:39 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik maak al decennia gebruik van alternatieve therapie vormen en dat bevalt me stukken beter dan westerse medicijnen in de meeste gevallen.
Ik heb zelf een "sjamaan" waar ik elke maand kom om zowel mijn leven te bespreken als voetreflexie massage te krijgen. Kan je verzekeren als je dat 1 keer doet je gelijk om bent. Mijn zusje, zo nuchter als wat, was zelfs helemaal om na de eerste keer.
... En dus je neem je chemo.quote:Op maandag 10 april 2017 19:11 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik had het niet over therapie voor lichte en middenzware kwalen. Dat is allemaal prima. Ik had t meer over ziektes met een dodelijk risico. Als ik de keus heb tussen lijden en het beste wat er nu is (als in wat cijfermatig de beste oplossing) én een comfortabele oosterse behandeling waarna ik vervolgens nog de pijp uitga, dan kies ik liever voor het eerste.
Zodra jouw behandelwijzes statistisch gezien hun vruchten af beginnen te werpen dan spring ik op jouw wagen.
Je hoeft dat niet te nemen. Je hebt altijd zelf de keuze. Je kunt ook kiezen voor goede pijnbestrijding.quote:
... Eigenlijk heeft iemand veel en veelste laat ingegrepen.quote:Op maandag 10 april 2017 20:52 schreef .SP. het volgende:
[..]
Rate aanname, er zijn meer dodelijke ziektes waar chemo niets mee te maken heeft.
maar de hufter in zn witte jas zit je wel om te praten, zodat hij weer een nieuwe Bmw X5 kan kopen.quote:Op maandag 10 april 2017 20:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hoeft dat niet te nemen. Je hebt altijd zelf de keuze. Je kunt ook kiezen voor goede pijnbestrijding.
geen idee wat deze woordenbrij hier nu weer mee te maken heeft.quote:Op maandag 10 april 2017 21:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
... Eigenlijk heeft iemand veel en veelste laat ingegrepen.
Stelselmatig eerder signale genegeerd, asperientjes voor flutpijntjes, slecht voedsel, matig geen beweging. Hupsakee antibiotica, maar niet gelijktijdig probiotica. Noem maar op.
En natuurlijk de algehele systeemsabotage door vaccins.
Je kunt geen rechtzaak aanspannen. Medicatieschade is doelbewust uitgesloten. Tenzij de escalatie onhoudbaar is. Dan is er een geheim tribunaal.quote:>> ChrisCarter
Zodra je bewijs zou hebben hiervan kan dat. Gek he dat al die anti-vaxxers echter nooit een rechtszaak beginnen?
Dat iemand ziek is eigen stomme schuld isquote:Op maandag 10 april 2017 21:07 schreef .SP. het volgende:
[..]
geen idee wat deze woordenbrij hier nu weer mee te maken heeft.
Ziektes treffen alle organismes sinds er organismes bestaan. En met onze behoefte aan koloniseren hebben we in de Amerika's miljoenen indianen aan onze ziektes blootgestelt en uitgeroeit.quote:Op maandag 10 april 2017 21:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat iemand ziek is eigen stomme schuld is
oh, da's aardig en iets als DiGeorge syndroom, is dat ook de schuld van de patient?quote:Op maandag 10 april 2017 21:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
kan je niet gewoon mijn vraag beantwoorden?quote:Op maandag 10 april 2017 21:21 schreef Lambiekje het volgende:
https://www.amazon.com/gp/p13n-mobile/overflow?
De echte schuld ligt bij bigpharma en hersengespoelde arts. En natuurlijk de naieve ouder om kind te vaccinerenquote:Op maandag 10 april 2017 21:16 schreef .SP. het volgende:
[..]
oh, da's aardig en iets als DiGeorge syndroom, is dat ook de schuld van de patient?
Heb je enig idee wat digeorge syndroom is en weet je dat het niets met vaccinatie te maken heeft?quote:Op maandag 10 april 2017 21:23 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De echte schuld ligt bij bigpharma en hersengespoelde arts. En natuurlijk de naieve ouder om kind te vaccineren
Helemaal niet. En hou eens op met dat gehufter. Het is gewoon niet waar. Artsen geven je te allen tijde zélf de keus.quote:Op maandag 10 april 2017 21:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
maar de hufter in zn witte jas zit je wel om te praten, zodat hij weer een nieuwe Bmw X5 kan kopen.
Cikkelcelanemie is de schuld van de patiënt?quote:Op maandag 10 april 2017 21:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Kimderleukemie.quote:Op maandag 10 april 2017 21:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom zijn er dan zo veel Pharma bedrijven met enorme kassen vol met hennep en word er zoveel onderzoek gedaan naar wat hennep kan doen tegen kanker?quote:Op maandag 10 april 2017 21:09 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Kanker blow je er niet uit met je wiet.
Het kan ook vast wel helpen, al was het maar voor de pijn. Het gaat het echter niet genezen.quote:Op maandag 10 april 2017 23:42 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Waarom zijn er dan zo veel Pharma bedrijven met enorme kassen vol met hennep en word er zoveel onderzoek gedaan naar wat hennep kan doen tegen kanker?
Inderdaad. En heel misschien kan THC in zwaar-geconcentreerde vorm wel iets doet ter preventie, wellicht in pilvorm of via een bepaalde directere toepassing. Maar dat spul oproken is idd alleen ter bestrijding van pijn en daarmee zijn we er niet.quote:Op dinsdag 11 april 2017 00:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Het kan ook vast wel helpen, al was het maar voor de pijn. Het gaat het echter niet genezen.
Dat is omdat we andere tak van chemo vrij spelen geven. Neem een monsantoquote:Op maandag 10 april 2017 22:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Cikkelcelanemie is de schuld van de patiënt?
lijkt mij onzin. Het is veel meer dan simpelweg pijnverlichting. Als dat het enige zou zijn dan is medisch marihuana nonsens.quote:Op dinsdag 11 april 2017 03:20 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Inderdaad. En heel misschien kan THC in zwaar-geconcentreerde vorm wel iets doet ter preventie, wellicht in pilvorm of via een bepaalde directere toepassing. Maar dat spul oproken is idd alleen ter bestrijding van pijn en daarmee zijn we er niet.
Als marihuana in het huidige gebruik zo'n wondermiddel is voor alles, waarom stierven er dan zelfs oud-Egyptenaren aan botkanker of stierven er meer dan 90% van de pijprokende indianen uit door virussen die Europeanen meebrachten? We hebben 't over miljoenen en niet over 1 tot 10. Kortom nee. Het is een genotsmiddel en een verdovingsmiddel. Als alcohol verboden was geweest, had je dezelfde opinie over alcohol gehad, koffie idem. En ja, technisch schijnt het in zeldzame gevallen mogelijk te zijn om zoveel te drinken dat je ziektes kunt wegdrinken maar daar krijg je een alcoholvergifiting voor in de plaats en met paffen moet je ook je mate houden.quote:Op dinsdag 11 april 2017 06:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
lijkt mij onzin. Het is veel meer dan simpelweg pijnverlichting. Als dat het enige zou zijn dan is medisch marihuana nonsens.
Jij was toch hopelijk geen wetenschapper? Iemand die namelijk zoiets beweert zonder er ten eerste ook maar iets van af te weten en ten tweede is het natuurlijk sowieso een totaal foute stelling aangezien je van te voren niet weet of iets wel of niet kan helpen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 00:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Het kan ook vast wel helpen, al was het maar voor de pijn. Het gaat het echter niet genezen.
Wat is dat nou weer voor waanzinnige conclusie? Omdat indianen dood gingen aan virussen werkt hennep niet tegen kanker. Yeah right.....quote:Op dinsdag 11 april 2017 06:56 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Als marihuana in het huidige gebruik zo'n wondermiddel is voor alles, waarom stierven er dan zelfs oud-Egyptenaren aan botkanker of stierven er meer dan 90% van de pijprokende indianen uit door virussen die Europeanen meebrachten? We hebben 't over miljoenen en niet over 1 tot 10. Kortom nee. Het is een genotsmiddel en een verdovingsmiddel. Als alcohol verboden was geweest, had je dezelfde opinie over alcohol gehad, koffie idem. En ja, technisch schijnt het in zeldzame gevallen mogelijk te zijn om zoveel te drinken dat je ziektes kunt wegdrinken maar daar krijg je een alcoholvergifiting voor in de plaats en met paffen moet je ook je mate houden.
Daarnaast snap ik niet dat mensen vaak de rauwe producten preferen boven geconcentreerde vormen. Laatst een bloemenshampoo gezien met een halve bloem erin. Leuk en aardig allemaal, het oog wil ook wat, maar zoiets trekt er niet meer in en je smeert geen bloem door je haar, dus dat is nutteloze vulling. En homeopathische middeltjes zijn dan weer tot aan Tokyo toe verdunt. Heeft geen bijeffecten maar doet ook niets.
Ik ben een groot voorstander van het gebruik van marihuana (in mijn geval gelukkig recreatief) maar stellen dat hennep kankercellen aanvalt is sowieso onzin aangezien het om de werkzame stof thc gaat en niet de rest van de plant zelf waar o.a. touw en dashboards van auto's mee gemaakt kunnen worden.quote:Op dinsdag 11 april 2017 09:08 schreef Japie77 het volgende:
Er zijn legio onderzoeken die beweren dat hennep kankercellen aanvalt en vermindert.
quote:Op dinsdag 11 april 2017 09:26 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik ben een groot voorstander van het gebruik van marihuana (in mijn geval gelukkig recreatief) maar stellen dat hennep kankercellen aanvalt is sowieso onzin aangezien het om de werkzame stof thc gaat en niet de rest van de plant zelf waar o.a. touw en dashboards van auto's mee gemaakt kunnen worden.
Ja er zijn studies die er op wijzen dat thc de groei van kankercellen afremt en zelfs aanvalt maar zo stellig als jij het beweert is het nog lang niet. Het is uiteraard wel een prima middel om eetlust bij patiënten op te wekken en om pijn te verlichten. Hormoontherapie lijkt vooralsnog een betere methode en wordt ook steeds vaker gebruikt.
Dit vind ik toch wel vrij stellig. Wat vind jij dan van deze uitspraak? Notabene van een wetenschapper mind you.quote:Op dinsdag 11 april 2017 00:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Van genezen is er in die onderzoeken ook nog geen sprake zover ik heb kunnen achterhalen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 09:34 schreef Japie77 het volgende:
[..]
[..]
Dit vind ik toch wel vrij stellig. Wat vind jij dan van deze uitspraak? Notabene van een wetenschapper mind you.
Pijnverlichtende middelen zijn geen medicatie?quote:Op dinsdag 11 april 2017 06:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
lijkt mij onzin. Het is veel meer dan simpelweg pijnverlichting. Als dat het enige zou zijn dan is medisch marihuana nonsens.
Wat heeft dat met chemo te maken?quote:Op dinsdag 11 april 2017 06:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is omdat we andere tak van chemo vrij spelen geven. Neem een monsanto
Helemaal niks natuurlijk maar dat komt omdat Lambiekje geen idee heeft wat die allemaal voor onzin uitkraamt.quote:
Ik ben een wetenschapper ja, dat weet je best. Er is een zeer simpele reden waarom het zeer onwaarschijnlijk is dat we niet 1 wondermiddel tegen kanker gaan vinden, kanker is een diverse ziekte. Kort door de bocht kan het zo divers zijn als het aantal type cellen in het menselijk lichaam, longkanker reageert weer anders dan borstkanker etc.quote:Op dinsdag 11 april 2017 09:08 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Jij was toch hopelijk geen wetenschapper? Iemand die namelijk zoiets beweert zonder er ten eerste ook maar iets van af te weten en ten tweede is het natuurlijk sowieso een totaal foute stelling aangezien je van te voren niet weet of iets wel of niet kan helpen.
Er zijn legio onderzoeken die beweren dat hennep kankercellen aanvalt en vermindert.
Heb je mijn, speciaal voor jou gezochte, bronnen al gelezen? En wat vind je ervan?quote:Op dinsdag 11 april 2017 09:34 schreef Japie77 het volgende:
[..]
[..]
Dit vind ik toch wel vrij stellig. Wat vind jij dan van deze uitspraak? Notabene van een wetenschapper mind you.
So what? Er zijn genoeg aanwijzingen voor dat zo'n uitspraak belachelijk is. Zeker voor een wetenschapper.quote:Op dinsdag 11 april 2017 09:37 schreef Chewie het volgende:
[..]
Van genezen is er in die onderzoeken ook nog geen sprake zover ik heb kunnen achterhalen.
Wel jammer dat de theorie en de praktijk zo ver uit elkaar kunnen liggen.quote:Op maandag 10 april 2017 21:27 schreef Lavenderr het volgende: [..]
Helemaal niet. En hou eens op met dat gehufter. Het is gewoon niet waar. Artsen geven je te allen tijde zélf de keus.
Nieuwe geldbron in zicht?quote:Op maandag 10 april 2017 23:42 schreef Japie77 het volgende: [..]
Waarom zijn er dan zo veel Pharma bedrijven met enorme kassen vol met hennep en word er zoveel onderzoek gedaan naar wat hennep kan doen tegen kanker?
Dan heb je Tuinheks uitleg nog niet gelezen denk ik?quote:Op dinsdag 11 april 2017 10:16 schreef Japie77 het volgende:
[..]
So what? Er zijn genoeg aanwijzingen voor dat zo'n uitspraak belachelijk is. Zeker voor een wetenschapper.
En welke aanwijzingen zijn dat dan?quote:Op dinsdag 11 april 2017 10:16 schreef Japie77 het volgende:
[..]
So what? Er zijn genoeg aanwijzingen voor dat zo'n uitspraak belachelijk is. Zeker voor een wetenschapper.
Heb je mijn, speciaal voor jou gezochte, bronnen al gelezen? En wat vind je ervan?quote:Op dinsdag 11 april 2017 10:16 schreef Japie77 het volgende:
[..]
quote:CB1 and CB2 cannabinoid receptors are the primary targets of endogenous cannabinoids (endocannabinoids). These G protein-coupled receptors play an important role in many processes, including metabolic regulation, craving, pain, anxiety, bone growth, and immune function. Cannabinoid receptors can be engaged directly by agonists or antagonists, or indirectly by manipulating endocannabinoid metabolism. In the past several years, it has become apparent from preclinical studies that therapies either directly or indirectly influencing cannabinoid receptors might be clinically useful
Heb je mijn, speciaal voor jou gezochte, bronnen al gelezen? En wat vind je ervan?quote:Op dinsdag 11 april 2017 10:27 schreef Japie77 het volgende:
Het is wel weer goed hier. Ik trek me maar weer eens terug uit dit wespennest.
Lijkt wel een plaat die blijft hangen. Gaat het goed met je?quote:Op dinsdag 11 april 2017 10:28 schreef .SP. het volgende:
[..]
Prima, maar ik heb er moeite in gestoken en zou het op prijs stellen dat je er op in zou gaan. Jij vroeg er per slot van rekening om.quote:Op dinsdag 11 april 2017 10:29 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Lijkt wel een plaat die blijft hangen. Gaat het goed met je?
Laat ik het simpeler stellen. Als thc kanker geneest, waarom zijn alle thc gebruikers met kanker nog niet genezen?quote:
Hoe bedoel je dat? De patïent heeft de keuze. Altijd. Als de patient zegt nee dokter ik wil geen chemo maar heb liever een goede pijnbestrijding tot het einde dan gebeurt dat. Niemand wordt ooit gedwongen tot chemo. Wat is dat toch een groot misverstand.quote:Op dinsdag 11 april 2017 10:17 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Wel jammer dat de theorie en de praktijk zo ver uit elkaar kunnen liggen.
[..]
Nieuwe geldbron in zicht?
en waarom ging Bob Marley dood aan longkanker?quote:Op dinsdag 11 april 2017 10:51 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Laat ik het simpeler stellen. Als thc kanker geneest, waarom zijn alle thc gebruikers met kanker nog niet genezen?
Zelfde met cannabis olie en wondermiddel wiets etc, bedoel nederaldn staat bekend om hun drugs beleid, en toch is Kanker in Nederland doodsoorzaak nr 1quote:Op dinsdag 11 april 2017 10:51 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Laat ik het simpeler stellen. Als thc kanker geneest, waarom zijn alle thc gebruikers met kanker nog niet genezen?
dat is natuurlijk een beetje een flauwe response want zelfs de meest geavanceerde monoclonal antibody geneest niet alle tumoren, maar goed en mensen gaan nou eenmaal dood aan kanker, ongeacht hoeveel therapie ze ook krijgenquote:Op dinsdag 11 april 2017 10:51 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat ook deel van mijn punt isquote:Op dinsdag 11 april 2017 12:23 schreef Re het volgende:
[..]
dat is natuurlijk een beetje een flauwe response want zelfs de meest geavanceerde monoclonal antibody geneest niet alle tumoren, maar goed en mensen gaan nou eenmaal dood aan kanker, ongeacht hoeveel therapie ze ook krijgen
Right. Je hangt er meer abracadabra omheen dan goed voor dat spul is.quote:Op dinsdag 11 april 2017 09:10 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor waanzinnige conclusie? Omdat indianen dood gingen aan virussen werkt hennep niet tegen kanker. Yeah right.....
Feit is dat dit verzonnen is.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:21 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Feit is ook trouwens dat de meeste oncologen zelf niet voor chemotherapie zullen kiezen als ze kanker hebben.
De ziekenhuizen zeer zeker niet. Hoe kom je erbij?quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:26 schreef ems. het volgende:
Zo'n hormoonbehandeling heeft het leven van mijn zus gered. Zal wel een ongelukje zijn want als ik het goed begrijp zijn de ziekenhuizen er slechts op uit om mensen ziek te maken en kanker in stand te houden.
Dat is een beetje hetzelfde als zeggen dat een casino niet gebaat is bij geld binnen sprokkelen omdat de verliezende mensen dan geen geld meer hebben om te spelen in het casino.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:22 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat Big Pharma niet gebaat is bij allemaal medicijnen die mensen supergezond maken kun je je wel voorstellen toch? Een beetje jammer voor hun business model nl.
Jij denkt dat alle oncologen gewoon voor chemotherapie zullen kiezen?quote:
Gezondheid en geld. Twee drastisch verschillende zaken.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:25 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat is een beetje hetzelfde als zeggen dat een casino niet gebaat is bij geld binnen sprokkelen omdat de verliezende mensen dan geen geld meer hebben om te spelen in het casino.
Zolang je geen bewijzen levert,kan ik het niet als feit zien.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:25 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Jij denkt dat alle oncologen gewoon voor chemotherapie zullen kiezen?
Feit is dat ik het nu zo snel niet terug kan vinden maar feit is wel dat erg veel oncologen er niet voor zullen kiezen. Heb dit al in een heleboel persoonlijke verhalen van oncologen ook gelezen.
Iedereen heeft tegenwoordig toch zijn eigen feiten.....quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:28 schreef euphoria19 het volgende:
[..]
Zolang je geen bewijzen levert,kan ik het niet als feit zien.
Nee, ik zeg dat wat jij stelt onzin is.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:25 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Oh, nou als jij het op internet hebt gelezen maar door ongelukkig toeval het niet terug kan vinden zal het wel zo zijn inderdaad.quote:Feit is dat ik het nu zo snel niet terug kan vinden maar feit is wel dat erg veel oncologen er niet voor zullen kiezen. Heb dit al in een heleboel persoonlijke verhalen van oncologen ook gelezen.
Bigpharma valt hoogstens prijsdrijvingen en mogelijke afspraken te verwijten Als je je een beetje verdiept hebt in de geschiedenis van medicijnen weet je best dat laboranten met pijn en moeite naar de juiste dosis aan werkende bestanddelen zochten en dat het geen placebo's zijn. Als jij iets hebt en je bent niet levensmoe wil je het waarschijnlijk ook wel tot je nemen om de kans te vergroten dat je er weer bovenop komt.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:22 schreef Japie77 het volgende:
[..]
De ziekenhuizen zeer zeker niet. Hoe kom je erbij?
Dat Big Pharma niet gebaat is bij allemaal medicijnen die mensen supergezond maken kun je je wel voorstellen toch? Een beetje jammer voor hun business model nl.
Waarom? Bigpharma wil mensen dood hebben omdat het kan? Ik dacht dat het om geld gingquote:Op dinsdag 11 april 2017 13:27 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Gezondheid en geld. Twee drastisch verschillende zaken.
Vreemde aanname.quote:De mensen zullen altijd nog wel wat geld hebben om in het casino te spelen ook als je ze iets aftroggelt.
Hoe zie jij bigpharma voor je? Ik heb het idee dat je het een beetje inbeeld als een soort Darth Vader ofzo. "Bigpharma" is sowieso een belachelijke generalisatie.quote:En de mensen zullen altijd ook nog wel wat gezondheid hebben. Maar als je zwak, ziek en misselijk bent maar nog niet dood doe je het dan goed als Big Pharma zijnde?
Dan is het dus geen feit.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:25 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Feit is dat ik het nu zo snel niet terug kan vinden maar feit is wel dat erg veel oncologen er niet voor zullen kiezen. Heb dit al in een heleboel persoonlijke verhalen van oncologen ook gelezen.
En in alle openheid alle opties met de patiënt bespreken en de beslissing bij de patiënt laten.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:36 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dan is het dus geen feit.
En nee net zoals bij gewone patiënten zullen artsen eerst kijken of er andere behandelmethoden mogelijk zijn.
Maar helaas is die nuance bij de zogenaamde sceptici van de reguliere geneeskunde totaal weg en komen ze met informatie aanzetten die 10 jaar geleden al niet meer actueel was.
Ja exact, niemand die gedwongen wordt om een bepaalde behandeling te ondergaan.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En in alle openheid alle opties met de patiënt bespreken en de beslissing bij de patiënt laten.
Maar je snapt de onmogelijkheid? Big Pharma maakt medicijnen die mensen supergezond maken. Einde Big Pharma?quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:33 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Bigpharma valt hoogstens prijsdrijvingen en mogelijke afspraken te verwijten Als je je een beetje verdiept hebt in de geschiedenis van medicijnen weet je best dat laboranten met pijn en moeite naar de juiste dosis aan werkende bestanddelen zochten en dat het geen placebo's zijn. Als jij iets hebt en je bent niet levensmoe wil je het waarschijnlijk ook wel tot je nemen om de kans te vergroten dat je er weer bovenop komt.
Oke laten we hier maar mee stoppen. Jij snapt mijn post niet en ik snap jouw post totaal niet. Zonde van de moeite dan.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:36 schreef ems. het volgende:
[..]
Waarom? Bigpharma wil mensen dood hebben omdat het kan? Ik dacht dat het om geld ging
[..]
Vreemde aanname.
[..]
Hoe zie jij bigpharma voor je? Ik heb het idee dat je het een beetje inbeeld als een soort Darth Vader ofzo. "Bigpharma" is sowieso een belachelijke generalisatie.
En nu ga ik even niet-werken. Als ik wel werk zorg ik er immers voor dat ik in de toekomst geen werk heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |