SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Net een beetje voor de tijd dat ik actief muziek ging luisteren (ongeveer vanaf 1986). Leuk om te horen, dat nummer.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:03 schreef Melting het volgende:
[..]
3 weken in de Top 40
31 hoogste notering
1983
quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
Eric Clapton Knockin' on heavens door
Door die ringwear leek het net of ie een enorme afro hadquote:
quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Door die ringwear leek het net of ie een enorme afro had
Nee, het origineel van Guns N Roses is beterquote:
Dacht jij dat die van Gun's & Roses was?quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee, het origineel van Guns N Roses is beter
GMTA!quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Dacht jij dat die van Gun's & Roses was?
quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:18 schreef just me het volgende:
Ik ga jullie heul niet vertellen wat ik dacht![]()
jullie nemen me in maling
Ja, dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:19 schreef Elfletterig het volgende:
Ik dacht eerst "Stiekem met je gedanst"... maar het is heel wat anders.
Ik verbaas me ook iedere keer weer over die hoesjes. Ik vind ze allemaal zo lelijkquote:
Voor die tijd waren ze de shitquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik verbaas me ook iedere keer weer over die hoesjes. Ik vind ze allemaal zo lelijk
quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik verbaas me ook iedere keer weer over die hoesjes. Ik vind ze allemaal zo lelijk
Ja, dat hou ik me zelf ook maar voor. Maar met de kennis (en technologie) van nu.....quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Voor die tijd waren ze de shit
Ach, met sommige muziek heb ik het juist andersom. Dat ik het hoor en denk: "Tering, konden ze dit al in de jaren 60/70?"quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat hou ik me zelf ook maar voor. Maar met de kennis (en technologie) van nu.....
Leuk idee voor ToT..... een nieuw topic, met oude single hoesjes, opnieuw gemaakt met de hedendaagse techniek.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat hou ik me zelf ook maar voor. Maar met de kennis (en technologie) van nu.....
Hij kan datquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Leuk idee voor ToT..... een nieuw topic, met oude single hoesjes, opnieuw gemaakt met de hedendaagse techniek.
quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Leuk idee voor ToT..... een nieuw topic, met oude single hoesjes, opnieuw gemaakt met de hedendaagse techniek.
Brave jongens waren het toen nog hè?quote:
Rood is de kleur van loyaliteit en genegenheid. Huizen met een rode deur zijn de huizen waar familie samenkomt met de feestdagen, waar in de zomer de grootste en gezelligste barbecues zijn en waar het hele jaar door iedereen welkom is. De rode voordeur verwelkomt iedereen.quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:30 schreef just me het volgende:
[..]
Rood is de kleur van loyaliteit en genegenheid. Huizen met een rode deur zijn de huizen waar familie samenkomt met de feestdagen, waar in de zomer de grootste en gezelligste barbecues zijn en waar het hele jaar door iedereen welkom is. De rode voordeur verwelkomt iedereen.
Ik snap wel dat ie een zwarte deur wilde dan.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:30 schreef just me het volgende:
[..]
Rood is de kleur van loyaliteit en genegenheid. Huizen met een rode deur zijn de huizen waar familie samenkomt met de feestdagen, waar in de zomer de grootste en gezelligste barbecues zijn en waar het hele jaar door iedereen welkom is. De rode voordeur verwelkomt iedereen.
Weer wat geleerdquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:30 schreef just me het volgende:
[..]
quote:
Naam artiest en nummer hoorquote:
Dan zou ik 'm maar snel zwart schilderenquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:30 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik heb een rode deur, maar hier komt geen familie samen, en ik ben geen bbq-liefhebber.
In tegenstelling tot Band of Brothers.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]Absoluut!
Hoewel veteranen zeiden dat ze waarschijnlijk nooit langer dan 10 minuten overleefd zouden hebben in het echt!
Zo dan!quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:32 schreef Melting het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Band of Brothers.
Die acteurs hebben er zelfs op trainingskamp voor gemoeten.
Hij wel ja......quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan zou ik 'm maar snel zwart schilderen![]()
Valt me trouwens tegen. Ik had verwacht dat Vout een feestbeest van jewelste was.
quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
The Moody Blues
En die drummer is niet "just the singer in the rock n roll band"
Je bent te kieskeurig geworden.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
Is het een slecht aardappel jaar geweest ofzo?
Echt alle aardappel producten die ik koop zitten vol groene aardappelen
Sowieso, valt de kwaliteit van veel voedsel mij de laatste jaren al meer en meer tegen.....
of de massa pikt de slechte kwaliteit gewoon maar....quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, hij is een mopperkont. Hij hoort te mopperen.
Zegquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, hij is een mopperkont. Hij hoort te mopperen.
Dat is wel een feit jaquote:
Vrouwen praten, mannen ouwehoerenquote:
Mannen gaan helemaal niet naar ouwe hoerenquote:
Als mannen ouwehoeren, doen vrouwen dan aan ouwegigolo-en?quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Als mannen ouwehoeren, doen vrouwen dan aan ouwegigolo-en?
quote:
quote:
Allemaal fout.quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:43 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
[..]
Allemaal fout.
Instinker:
[ [url=
Ik had al in de gaten dat het niet Sinatra zelf was, vandaar mijn gok...quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:43 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
[..]
Allemaal fout.
Instinker:
[ [url=
quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:44 schreef Tuned22 het volgende:
O oeps Oscarik zit echt niet op te letten
Daar heb jij helemaal geen muziek voor nodig.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:45 schreef Rataplan79 het volgende:
De muziek nodigt in ieder geval uit tot het nuttigen van enkele alcoholische consumptiesn
Oh ja, dat is wel een goed idee.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:45 schreef Rataplan79 het volgende:
De muziek nodigt in ieder geval uit tot het nuttigen van enkele alcoholische consumptiesn
quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:44 schreef Tuned22 het volgende:
O oeps Oscarik zit echt niet op te letten
Niet?quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar heb jij helemaal geen muziek voor nodig.
Ik ga zo ook maar eens een biertje tot me nemen.
Dat is wederom een pleonasmequote:
Nee, dat was schreeuwend viswijf kan ik me nog herinnerenquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat is wederom een pleonasme
We hebben nog steeds geen kans met jou erbij. Knap hoorquote:
doe mij maar een Spoonerismequote:Op zaterdag 8 april 2017 21:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat is wederom een pleonasme
Girls Talk wist ik niet....quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:49 schreef livelink het volgende:
[..]
We hebben nog steeds geen kans met jou erbij. Knap hoor
bij jou thuis ?quote:
Ik hou er niet van als mensen naar mij wijzenquote:
Een Pointer is ook een hondenrasquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De gezusters Aanwijzer
Rare bandnaam, eigenlijk
quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De gezusters Aanwijzer
Rare bandnaam, eigenlijk
Ik dacht nog, zal ik hem opzoeken..quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:53 schreef just me het volgende:
[..]
Ik hou er niet van als mensen naar mij wijzen
ja, eigenlijk welquote:
quote:
Ik had het niet geraden hoorquote:
Met of zonder slaatje bla?quote:
Nee, ik dacht.... dat raadt ie nooit.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik had het niet geraden hoor![]()
Of dacht je; Oscar post, dus plaatje is geraden![]()
Zou zo door just me gezongen kunnen zijnquote:
Die heeft net een assertiviteitscursus gevolgdquote:
ik reageer nietquote:Op zaterdag 8 april 2017 22:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zou zo door just me gezongen kunnen zijn
quote:
quote:
Typisch vrouwenquote:
Ik zit hier echt met een zak vol spek en bonenquote:Op zaterdag 8 april 2017 22:02 schreef livelink het volgende:
En als ik er dan eentje weet, weet iedereen het. En nog eerder dan ik ook.
quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:02 schreef livelink het volgende:
En als ik er dan eentje weet, weet iedereen het. En nog eerder dan ik ook.
Nee neequote:
Snoepspekjes voor de kabouter?quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:03 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zit hier echt met een zak vol spek en bonen
Groenten van hak?quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:03 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zit hier echt met een zak vol spek en bonen
hak zit niet in een zakquote:
quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:05 schreef Melting het volgende:
[..]
De nieuwe bonen van Hak wel.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:05 schreef Melting het volgende:
[..]
De nieuwe bonen van Hak wel.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
Talking Heads once in a lifetime
quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
Talking Heads once in a lifetime
Maar is dit het?quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:11 schreef sacha het volgende:
oh dear is het de sky radio kerst liedjes meneer?
this is the momentquote:
Hij ziet er toch best goed uit?quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:11 schreef sacha het volgende:
oh dear is het de sky radio kerst liedjes meneer?
quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
Power of Love - Frankie gaat naar Hollywood
Snelle vingersquote:
N00bie, Mad & DDM!quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:15 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig doet weleens aan een popquiz mee en weet wie hij voortaan als teamgenoot moet vragen....
Ja, de power of war and hate doet het al decennia lang beter....quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:17 schreef just me het volgende:
die power of love komt maar langzaam op gang
Niet zo'n beetje fout...quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:17 schreef Elfletterig het volgende:
Er is laatst trouwens een aardige dance-cover van deze track verschenen, gemaakt door Harry Vederci. Foute artiestennaam, trouwens...
Ja, maar die wonen niet in Zwolle...quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:17 schreef Melting het volgende:
[..]
N00bie, Mad & DDM!
Dan win je zeker.
DDM weet idd super veel!quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:17 schreef Melting het volgende:
[..]
N00bie, Mad & DDM!
Dan win je zeker.
quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
love and devotion - de echte McCoy
En gifjes zoeken kan hij ook al zo snelquote:
1995quote:
quote:
zoiets jaquote:Op zaterdag 8 april 2017 22:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je was even weg?
Waar was je heen? Andromeda?
Oeh... je brengt me nu wel op een idee zeg...quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
In de categorie Eurodance
En dit nummer werd een hit in Australia
Doet Australia daarom mee aan het Eurovisie songfestival?
Eurodance liedjes die buiten Europa een hit waren?quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oeh... je brengt me nu wel op een idee zeg...
Enigszins in de richting. De openingstrack voor mijn volgende show staat nu al vastquote:Op zaterdag 8 april 2017 22:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Eurodance liedjes die buiten Europa een hit waren?
quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:29 schreef livelink het volgende:
Waar blijf je nou, Oscar? Ik ken hem wel, maar verder geen idee van artiest natuurlijk.
Ik dacht, ik geef anderen een kansquote:Op zaterdag 8 april 2017 22:29 schreef livelink het volgende:
Waar blijf je nou, Oscar? Ik ken hem wel, maar verder geen idee van artiest natuurlijk.
quote:
Op de seconde gelijkquote:
Croce... Ik schrijf het altijd verkeerdquote:
Het introotje klonk als "I've got sunshine.... on a cloudy day.... "quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De postvolgorde van FOK! is onverbiddelijk
Ok, het zal wel The Animals zijn en in de titel iets van stink of zo?quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
Tis toch bij de beesten af dat niemand deze weet
Vandaar dat ik zei dat het bij de beesten af wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |