Brave jongens waren het toen nog hè?quote:
Rood is de kleur van loyaliteit en genegenheid. Huizen met een rode deur zijn de huizen waar familie samenkomt met de feestdagen, waar in de zomer de grootste en gezelligste barbecues zijn en waar het hele jaar door iedereen welkom is. De rode voordeur verwelkomt iedereen.quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:30 schreef just me het volgende:
[..]
Rood is de kleur van loyaliteit en genegenheid. Huizen met een rode deur zijn de huizen waar familie samenkomt met de feestdagen, waar in de zomer de grootste en gezelligste barbecues zijn en waar het hele jaar door iedereen welkom is. De rode voordeur verwelkomt iedereen.
Ik snap wel dat ie een zwarte deur wilde dan.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:30 schreef just me het volgende:
[..]
Rood is de kleur van loyaliteit en genegenheid. Huizen met een rode deur zijn de huizen waar familie samenkomt met de feestdagen, waar in de zomer de grootste en gezelligste barbecues zijn en waar het hele jaar door iedereen welkom is. De rode voordeur verwelkomt iedereen.
Weer wat geleerdquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:30 schreef just me het volgende:
[..]
quote:
Naam artiest en nummer hoorquote:
Dan zou ik 'm maar snel zwart schilderenquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:30 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik heb een rode deur, maar hier komt geen familie samen, en ik ben geen bbq-liefhebber.
In tegenstelling tot Band of Brothers.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]Absoluut!
Hoewel veteranen zeiden dat ze waarschijnlijk nooit langer dan 10 minuten overleefd zouden hebben in het echt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |