Dat word switchenquote:Op zaterdag 8 april 2017 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Malaga Club de Futbol v FC Barcelona.
Mits je wel een beetje ruimte hebtquote:Op zaterdag 8 april 2017 19:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kluivert - Dolgod - Neres zou echt fantastisch zijn volgend seizoen
W Sneijder op het middenveld erbij bohhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 8 april 2017 19:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kluivert - Dolgod - Neres zou echt fantastisch zijn volgend seizoen
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Wolfswinkel maakt 3-1 in het Gelredome.
Verstandige mensen hebben hem in de Manager.
Condoleren iddquote:Op zaterdag 8 april 2017 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mij hoef je niet te feliciteren met mijn verstand.
Ga je in de rust nog haxballen?quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik typ nooit "lanks" of "ik vindt". Je vergelijking gaat niet echt op makker.
Dat gaat lekker.quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 8 april 2017 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ADOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO 1-0
WE ARE STAYING UP, WE ARE STAYING UP!
doe effe rustig clownquote:Op zaterdag 8 april 2017 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Fc Grunnquote:Op zaterdag 8 april 2017 20:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Tegen wie spelen jullie?
FC Groningen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Tegen wie spelen jullie?
ADO kan er niets aan doen dat Wang geen geld stort.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jammer. Wan(g)beleid zou afgestraft moeten worden
weet het wel zeker dat dit machtfixing isquote:Op zaterdag 8 april 2017 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wil niet veel zeggen, maar dit van NEC lijkt bijna matchfixing.
Sinds Fonsie er zit gaat het meer dan prima en is Ado weer leuk om naar te kijken.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jammer. Wan(g)beleid zou afgestraft moeten worden
Dat wilnog niet zeggen dat er een goed beleid is natuurlijkquote:Op zaterdag 8 april 2017 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sinds Fonsie er zit gaat het meer dan prima en is Ado weer leuk om naar te kijken.
Dat ligt niet aan Fonsie.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sinds Fonsie er zit gaat het meer dan prima en is Ado weer leuk om naar te kijken.
Misschien gewoon voorzorg.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:03 schreef Tagliano het volgende:
Heb ik gemist dat Sinkgraven niet fit is?
hij is gepasseerd door bozsquote:Op zaterdag 8 april 2017 20:03 schreef Tagliano het volgende:
Ik kijk graag naar het spel, niet wat er achter de schermen speelt.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat wilnog niet zeggen dat er een goed beleid is natuurlijk
Ze hadden gewoon nooit met hem in zee moeten gaan. Vanaf eerste moment was het schimmigquote:Op zaterdag 8 april 2017 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ADO kan er niets aan doen dat Wang geen geld stort.
Zou ook kunnen, had daar in ieder geval niks over gelezen. Aangezien Riedewald nu ook warmloopt vroeg ik het me even afquote:
Ah, ik dacht dat het Tagliano was, omdat jij zelf mensen voor gezwel uitmaakt.quote:
gewoon een slimme chineesquote:Op zaterdag 8 april 2017 20:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon nooit met hem in zee moeten gaan. Vanaf eerste moment was het schimmig
Dat is de schuld van die aandeelhouder die zijn aandelen verkocht. Daar kunnen directeurs en al niets aan doen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon nooit met hem in zee moeten gaan. Vanaf eerste moment was het schimmig
Je mist wel meer.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:03 schreef Tagliano het volgende:
bewijs het maar he....quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Serieus, dit is vrij ernstig hoe vrij middenvelders en buitenspelers aan de bal kunnen komen.
YESquote:Op zaterdag 8 april 2017 20:05 schreef GGMM het volgende:
Overigens start ik in de rust een potje Haxball.
Iedereen die mijn posts niet als niet-gelezen beschouwt is van harte welkom!
Bet Wang op NEC-AJA?quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
bewijs het maar he....
loopt allemaal via china die matchfixing wedstrijden
wang is gewoon een ordinaire belchinees
tuurlijk wat doet die anders in nederland...quote:
haha nee klaas daar heb je gelijk in xdquote:Op zaterdag 8 april 2017 20:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
tuurlijk wat doet die anders in nederland...
ado den haag besturen??? Hhahahahahahahaha
geloof je zelf toch nie
xdquote:Op zaterdag 8 april 2017 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
haha nee klaas daar heb je gelijk in xd
Koetjesrepen?quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:07 schreef Poepz0r het volgende:
Ik trek even een pak kinder chocolade open, die reepjes genot
Deze quoten we even.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Als dit geen 0-5 wordt, ga ik de bus opwachten in Amsterdam.
Jij welquote:Op zaterdag 8 april 2017 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik voorspel weer een Cauberg-actie.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Beter koop je die van AH Basic, veel goedkoper en net zo goed. Alleen heb je dan niet zo'n lelijk kind op verpakking staan.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee kinder chocolade van ferrero weet je wel
ik heb het gemeld aan polisiequote:Op zaterdag 8 april 2017 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Graag zien wij daar bewijs van.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Jezus man, doe ff normaalquote:Op zaterdag 8 april 2017 20:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Stop deze act.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Nee man ferrerogenottttquote:Op zaterdag 8 april 2017 20:09 schreef YazooW het volgende:
[..]
Beter koop je die van AH Basic, veel goedkoper en net zo goed. Alleen heb je dan niet zo'n lelijk kind op verpakking staan.
Ik zie een spelfout.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Matchfxiing. Matchfxiing. Matchfxiing. Matchfxiing. Matchfxiing. Matchfxiing. Matchfxiing.
sinds netquote:
O, dus als er iemand juicht voor een andere club dan psv/ajax/feyenoord dan mag dat niet? Okayquote:
Je overdrijft.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
O, dus als er iemand juicht voor een andere club dan psv/ajax/feyenoord dan mag dat niet? Okay
Fan zijn van een club die nooit een prijs winnenquote:Op zaterdag 8 april 2017 20:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
O, dus als er iemand juicht voor een andere club dan psv/ajax/feyenoord dan mag dat niet? Okay
Die van de LIDL zijn ook goed trouwens. In plaats van die simpele melkvulling hebben ze aardbeienvullingquote:
quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee kinder chocolade van ferrero weet je wel
Onana > Vermeer.quote:
Onana was al terugquote:Op zaterdag 8 april 2017 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goh, omdat hij samen met een verdediger het goal af probeert te dekken..
Bedankt bafhaasquote:Op zaterdag 8 april 2017 20:13 schreef klaasweetalles het volgende:
ik voorspel dat nec vanavond scoort
ik zet er 10 euro op in sjanghai
moet je niet in het stadion zijnquote:Op zaterdag 8 april 2017 20:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
en psv is de volgende, volgende volgende![]()
Er schijnt 3-0 op het scorebord te staan.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:16 schreef opperkleurder het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoeveel ADO - Groningen is?
Nee.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:16 schreef opperkleurder het volgende:
Vast wel.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:16 schreef opperkleurder het volgende:
Moet je Hans Nijland ff bellen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:15 schreef Groby het volgende:
Nice, waar kan ik mijn Groningerschap opzeggen?
Dan zal het wel een goal worden en kunnen we gezellig KNJB roepenquote:
3-0quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:16 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ben net thuis, heerlijk een visje gegeten aan het strand.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er schijnt 3-0 op het scorebord te staan.
De KNJB had NEC meer rust moeten gunnen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan zal het wel een goal worden en kunnen we gezellig KNJB roepen
sow!quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom zou jij dat roepen?quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het staat 3-0, vriend.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:16 schreef opperkleurder het volgende:
NEC had twee weken vrij moeten hebben voor deze wedstrijdquote:Op zaterdag 8 april 2017 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De KNJB had NEC meer rust moeten gunnen.
#AlternativeThings
Scheveningen?quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben net thuis, heerlijk een visje gegeten aan het strand.
Zet de tv aan en zie 3-0. Wat een weelde.
Simonis aan Zee, de eerste zonnestralen van het jaar, krokante garnalen, oesters en witte wijn.quote:
Ook van Klaassenquote:Op zaterdag 8 april 2017 20:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wat een heerlijke actie van Traore.
De directe concurrenten heten Heracles en Willem 2.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ado 3-0 voor en dan kijken hoe directe concurrent Nec zoveel mogelijk goals tegen krijgt. Heerlijk!
Yep. Maar doelsaldo wordt toch niet interessant.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:18 schreef klaasweetalles het volgende:
wat is doelsaldo nu
12 in het voordeel van feyenoord toch
lol.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De directe concurrenten heten Heracles en Willem 2.
Wat een heerlijke verwennerij Opper.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Simonis aan Zee, de eerste zonnestralen van het jaar, krokante garnalen, oesters en witte wijn.
Niks mis mee, daarna nog een ijsje gaan halen bij Luciano aan de Theresiastraat.
Beter danquote:Op zaterdag 8 april 2017 20:20 schreef klaasweetalles het volgende:
en toch vind ik kluivert beter als neres
Beste ijs van Den Haag. Toptent.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een heerlijke verwennerij Opper.
Vandaar dat ze zo laat thuis was.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat deed ik gisteren bij je moeder ook. Kinky dame hoor
nee beter hequote:Op zaterdag 8 april 2017 20:20 schreef klaasweetalles het volgende:
en toch vind ik kluivert beter als neres
Het is inderdaad goed mogelijk. Volgende week wel eerst psv even opzij zetten.quote:
Ik ken de tent. Inderdaad heerlijk.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Beste ijs van Den Haag. Toptent.
ja hij moet zich vanavond heel erg inspannen hequote:
quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Breaking, Kanon schiet steward op de tribune ondersteboven.
Ja dat is instellingquote:Op zaterdag 8 april 2017 20:23 schreef franske19 het volgende:
NEC speelt met dezelfde instelling als Go Ahead. Alle ballen inleveren bij de tegenstander.
Jij weet niet alles.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja hij moet zich vanavond heel erg inspannen he![]()
Kanonskogel.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Breaking, Kanon schiet steward op de tribune ondersteboven.
Ditquote:Op zaterdag 8 april 2017 20:24 schreef Tagliano het volgende:
Wel lang geleden voor mijn gevoel, met 3-0 de rust in en geen moment billenknijpen
Schiet er nog even 7 bij ofzo.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:24 schreef Tagliano het volgende:
Wel lang geleden voor mijn gevoel, met 3-0 de rust in en geen moment billenknijpen
Ik zal m'n best doen, Haagsquote:Op zaterdag 8 april 2017 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Schiet er nog even 7 bij ofzo.
quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mag ook wel tegen dit Nec.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:24 schreef Tagliano het volgende:
Straks 3 punten voor op Nec, en Nec met een VEEL slechter doelsaldo. Dat wil ik hebben.quote:
Egoist.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Straks 3 punten voor op Nec, en Nec met een VEEL slechter doelsaldo. Dat wil ik hebben.
instrukiesquote:Op zaterdag 8 april 2017 20:25 schreef klaasweetalles het volgende:
ajax valt gewoon na de rust erg terug
want die duitse trainer gaat zijn team de juiste instrukies geven....
vooraf kon die dat niet.......
is duits gozerquote:
Eagles straks maar winnen?quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Straks 3 punten voor op Nec, en Nec met een VEEL slechter doelsaldo. Dat wil ik hebben.
Ik zal vragen of Bosz mij er zo wil inbrengenquote:Op zaterdag 8 april 2017 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat denk je morgen?quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat maakt het uit ouwe reus. Al schieten ze er 100 bij.
Hey je hebt een UIquote:Op zaterdag 8 april 2017 20:25 schreef klaasweetalles het volgende:
ajax valt gewoon na de rust erg terug
want die duitse trainer gaat zijn team de juiste instrukies geven....
vooraf kon die dat niet.......
Van mij mogen ze. Die halen ons toch niet meer in.quote:
en jij bent de 5 die dat tegen me zegtquote:
Dit is niet verboden.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik overweeg naar Utrecht v Twente te kijken morgen.
He je heb een nieuwe UI.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
en jij bent de 5 die dat tegen me zegt
nog 5 en ik spring van het dak
t
Als je daarna maar wel pics post.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
t
Allemaal autisten hier klaas. De minste of geringste verandering wordt al opgemerkt.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
t
Ah ja.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die krijgt donderdag al verplicht rust.
Zou me niet eens verbazen als Bosz voor v/d Beek kiest op de 6 donderdag.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Riedewald weer eens als zes zou wel leuk zijn.
Deed hij bij Standard uit ook.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou me niet eens verbazen als Bosz voor v/d Beek kiest op de 6 donderdag.
Opmerkelijk hoe weinig krediet Riedewald heeft.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou me niet eens verbazen als Bosz voor v/d Beek kiest op de 6 donderdag.
Ik zou Riedewald ook wel weer daar willen zien hoor, hoe hij daar in de voorbereiding speelde boh.quote:
HAHAHAHAHAHAHAHAquote:
Het is helemaal geen rust, idioot.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:31 schreef GGMM het volgende:
RUST... HAXBALL!!!!
http://www.haxball.com/?r(...)63ff5f548825e8b2a52b
RUST... HAXBALL!!!!
RUST... HAXBALL!!!!
RUST... HAXBALL!!!!
quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHA
Hij zei zelf dat hij moeite heeft om aan te haken in deze stijl.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:30 schreef S0nic het volgende:
[..]
Opmerkelijk hoe weinig krediet Riedewald heeft.
Hansiequote:Op zaterdag 8 april 2017 20:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kaya gaat niet in op de trolls van Hansie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |