SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
ze zijn nog purple ookquote:
Jammer, maar was te verwachten.quote:Op zaterdag 8 april 2017 15:39 schreef peaceman het volgende:
2e wedstrijd van vandaag werd een 0-4 verlies. Slechte wedstrijd en terechte uitslag!![]()
En dan nu naar de verjaardag...
Het ziet er toch uit als een spelletjequote:Op zaterdag 8 april 2017 15:22 schreef ToT het volgende:
Godsamme, vertel ik SyeTen over die aanslag in Londen, maakt hij er vervolgens een filmpje over, wordt z'n Youtube account opgeheven wegens overtreding van de Youtube regels vanwege een eerder filmpje!
https://vid.me/IPci
Het filmpje waarvoor hij gebanned is, is van veel primitievere kwaliteit omdat het zogenaamd een spelletje zou zijn:
dat is wel een duidelijke uitslagquote:Op zaterdag 8 april 2017 15:39 schreef peaceman het volgende:
2e wedstrijd van vandaag werd een 0-4 verlies. Slechte wedstrijd en terechte uitslag!![]()
En dan nu naar de verjaardag...
Geniet er van.quote:Op zaterdag 8 april 2017 16:58 schreef just me het volgende:
* just me zit even in het zonnetje in de tuin
Klopt; het is zogenaamd een spelletje (maar het is eigenlijk gewoon een filmpje) die gebaseerd zou zijn op zijn reeks over islamitische aanslagen: The truck of peace.quote:Op zaterdag 8 april 2017 16:58 schreef just me het volgende:
[..]
Het ziet er toch uit als een spelletje
[..]
dat is wel een duidelijke uitslag![]()
* just me zit even in het zonnetje in de tuin
Kiekjes waarvan?quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:03 schreef Symphonic het volgende:
Mooie kiekjens zijn mooi
Kutfiles zijn kut
quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:03 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig zegt goedemiddagen luistert nieuwe muziek
Beter dan kutkiekjens en mooie files.quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:03 schreef Symphonic het volgende:
Mooie kiekjens zijn mooi
Kutfiles zijn kut
Gutentag.quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:03 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig zegt goedemiddagen luistert nieuwe muziek
nu al de trouwfotoos gemaakt? das pas kutquote:Op zaterdag 8 april 2017 17:03 schreef Symphonic het volgende:
Mooie kiekjens zijn mooi
Kutfiles zijn kut
quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt; het is zogenaamd een spelletje (maar het is eigenlijk gewoon een filmpje) die gebaseerd zou zijn op zijn reeks over islamitische aanslagen: The truck of peace.
Willekeurige aflevering, die anderen gekopieerd hebben. (Alles van zijn eigen kanaal is verwijderd.....en hij had echt geniaal spul er tussen zitten!)
Deze gaat over die moord op die oude pastoor in Frankrijk, een tijd geleden. Alleen krijgen ze deze keer hulp van bekende Social Justice Warrior figuren.
quote:Programma van vandaag
19:00 - 21:00 DJ11 - You And Me Again
21:00 - 23:00 Dj Melting op zaterdag
quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hallo. Ik heb mezelf zojuist ingeroosterd als je voorprogramma
Je mag ook gerust een kwartier of half uur langer hoor. Zeg maar. Ik kan ook wat later beginnen.quote:
uurtje is goed, heb ik klaarstaanquote:Op zaterdag 8 april 2017 17:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je mag ook gerust een kwartier of half uur langer hoor. Zeg maar. Ik kan ook wat later beginnen.
quote:
quote:Programma van vandaag
18:00 - 19:00 DJ Karzai - Rush Hour
19:00 - 21:00 DJ11 - You And Me Again
21:00 - 23:00 Dj Melting op zaterdag
Goed bezigquote:Op zaterdag 8 april 2017 17:13 schreef just me het volgende:
Staat op facebook, ik moet wel ergens tussendoor naar de buren om taart te eten
Klinkt goedquote:Op zaterdag 8 april 2017 17:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Na de afspraak bij de fotograaf hebben we nog twee kringloopwinkels bezocht, de buit was o.a. een vintage tasje en een oranje ontbijtkoekblik van Brabantia met decor Patrice. Oh en een aanvulling op ons bestek, nog nieuw in de verpakking
Succesquote:Op zaterdag 8 april 2017 18:00 schreef Karzai het volgende:
ik ga beginnen tis een beetje een allegaartje, let's start the evening
quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Na de afspraak bij de fotograaf hebben we nog twee kringloopwinkels bezocht, de buit was o.a. een vintage tasje en een oranje ontbijtkoekblik van Brabantia met decor Patrice. Oh en een aanvulling op ons bestek, nog nieuw in de verpakking
Ik ben een show aan het voorbereiden, maar dat kan ook prima met R49 aanquote:Op zaterdag 8 april 2017 18:11 schreef Melting het volgende:
Ingetuned.
Ben nog wel een beetje aan de poets hier.
ik ben ondertussen ook bijna op het kookpunt, daarna aspergesquote:Op zaterdag 8 april 2017 18:11 schreef Melting het volgende:
Ingetuned.
Je zit op je luie reetquote:Op zaterdag 8 april 2017 18:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont doet geen ene reet....
Moet af en toe ook kunnen, toch?quote:Op zaterdag 8 april 2017 18:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont doet geen ene reet....
Nou, ik weet niet of mijn reet lui is. Luid is ie soms wel.quote:
Na de drukte van de afgelopen weken is het wel even lekker ja.quote:Op zaterdag 8 april 2017 18:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Moet af en toe ook kunnen, toch?
too much infoquote:Op zaterdag 8 april 2017 18:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of mijn reet lui is. Luid is ie soms wel.
Asperges!quote:Op zaterdag 8 april 2017 18:12 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben ondertussen ook bijna op het kookpunt, daarna asperges
dan moet je er ook extra van genietenquote:Op zaterdag 8 april 2017 18:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Na de drukte van de afgelopen weken is het wel even lekker ja.
quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2017 18:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat maar eens even lekker koken
Dat kan ik nietquote:Op zaterdag 8 april 2017 18:21 schreef just me het volgende:
[..]
dan moet je er ook extra van genieten
[..]![]()
[..]
komt zo wel een leuke voor je kan je lekker op poetsen na dezequote:Op zaterdag 8 april 2017 18:11 schreef Melting het volgende:
Ingetuned.
je hebt toch een white boardquote:Op zaterdag 8 april 2017 18:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat kan ik niet
Te druk in mijn hoofd met ideeën en projecten
Heb een grotere nodigquote:
oscar twijfelquote:Op zaterdag 8 april 2017 18:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Heb een grotere nodigOf een 2e.... of allebei.... of of .....
Wunderbar was lekker...quote:Op zaterdag 8 april 2017 18:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
komt zo wel een leuke voor je kan je lekker op poetsen na deze
quote:Op zaterdag 8 april 2017 18:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Wunderbar was lekker...![]()
Fijne muziek, Karzai.
quote:Op zaterdag 8 april 2017 18:39 schreef Karzai het volgende:
steven seagal heeft ook muziek gemaakt hij heeft fluit leren spelen op een wortel
[ afbeelding ]
Overigens zit er in mijn show toevallig een plaat die ooit in combinatie met The Rhythm Of The Night live is uitgevoerd...quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Corona... fijne plaatIk laat 'm even lopen
quote:
Ahhhh bummer man! Hopen dat die break dan niet te lang is.quote:Op zaterdag 8 april 2017 18:59 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn show begint zo met een artiest van wie ik nogal fan ben, die deze week aankondigde dat -ie een break gaat nemen en de muziek even laat voor wat het is.
Ja, erg jammer. Ik hoor hem zo graag zingen. Ik snap niet waarom zo'n Ed Sheeran met z'n generieke meuk zo populair is en Charlie Winstongod niet.quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhhh bummer man! Hopen dat die break dan niet te lang is.
quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:09 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft besloten tot een zonnig blokje
Welke belofte is dat dan?quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:12 schreef Elfletterig het volgende:
Ik los straks nog een belofte in die jullie allang weer vergeten zijn.
Verder in de show:
• Veel nieuwe muziek, natuurlijk
• Een nieuwe 2016-2017-versie van een popklassieker uit 1988
• Een acapella-cover van een grote 80s-hit...
• Iets dat met deze uitzending - nummer 64 - heeft te maken
When I'm Sixty-Fourquote:Op zaterdag 8 april 2017 19:12 schreef Elfletterig het volgende:
.
• Iets dat met deze uitzending - nummer 64 - heeft te maken
Iets met een nummer waar een bepaalde sample heel prominent in zit, maar er is ook een versie zonder die sample....quote:
Nee, dat is duidelijk.quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Iets met een nummer waar een bepaalde sample heel prominent in zit, maar er is ook een versie zonder die sample....
voor jou wel jaquote:
Ik ken het nummer, maar die sample zegt me niets.quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:20 schreef Elfletterig het volgende:
In 1997 had Dario G een grote hit met Sunchyme; een track die een vette sample bevat van het nummer Life In A Northern Town van The Dream Academy. Er is echter ook - en nu komt de belofte - een versie zonder die sample erin. En ik heb beloofd om die eens te draaien.
Dario G met Chyme...
Over minder dan 3 minuten los ik dat probleem voor je opquote:Op zaterdag 8 april 2017 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ken het nummer, maar die sample zegt me niets.
Dit is toch geen nieuw nummer?quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:25 schreef Elfletterig het volgende:
Laat ik nou toevallig net op dit nieuwe nummer stuiten vanmiddag![]()
En welke sample horen we daar?
K3 met heya mama?quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:25 schreef Elfletterig het volgende:
Laat ik nou toevallig net op dit nieuwe nummer stuiten vanmiddag![]()
En welke sample horen we daar?
Gloednieuw. Maar dus met dezelfde sample erin die ik zojuist besprakquote:
ToT?quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:30 schreef Elfletterig het volgende:
De volgende plaat zit alleen maar in de show omdat de naam van een Radio 49-DJ erin te horen is.
quote:
nee die ene keer telt niet meequote:Op zaterdag 8 april 2017 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb ff ge-edit omdat jij geen dj bent!
Nou, een tandje.....quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:35 schreef Elfletterig het volgende:
Misschien is deze track een tandje te experimenteel, maar goed...
En ik heb Melting niet eens gehoordquote:Op zaterdag 8 april 2017 19:35 schreef Elfletterig het volgende:
Misschien is deze track een tandje te experimenteel, maar goed...
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 8 april 2017 19:39 schreef just me het volgende:
* just me gaat even taart bij de buren eten![]()
tot later
Niet te zat hè?quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:39 schreef just me het volgende:
tot later
quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:39 schreef just me het volgende:
tot later
Waarom klopt dat niet?quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:41 schreef livelink het volgende:
Veel plezier just me![]()
En Kim Wilde die dit zingt![]()
Dat klopt op één of andere manier niet.
Dit past niet bij mijn beeld van de stoere Kim Wilde.quote:
Ze heeft echt goede nummers gemaakt hoor!quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit past niet bij mijn beeld van de stoere Kim Wilde.
Dit is overigens een cover.quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze heeft echt goede nummers gemaakt hoor!
Zou ik Wouter Hamel moeten kennen?quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:43 schreef Elfletterig het volgende:
Nieuwe muziek van eigen bodem ook nog. De immer plezierige stem van Wouter Hamel.
Nederlandse zanger; normaal wat meer jazzy dan dit nummer. Gek genoeg vooral populair in delen van Azië. Vooral in Japan, meen ik.quote:
Onbegrijpelijk toch?quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nederlandse zanger; normaal wat meer jazzy dan dit nummer. Gek genoeg vooral populair in delen van Azië. Vooral in Japan, meen ik.
Dat gebeurt met wel meer jazz muzikantenquote:Op zaterdag 8 april 2017 19:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nederlandse zanger; normaal wat meer jazzy dan dit nummer. Gek genoeg vooral populair in delen van Azië. Vooral in Japan, meen ik.
Niet echt, aangezien de Nederlandse radio/tv amper openstaan voor dit genre.quote:
En terecht wel.quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niet echt, aangezien de Nederlandse radio/tv amper openstaan voor dit genre.
quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:46 schreef Elfletterig het volgende:
Acapella-groep Pentatonix heeft een cover opgenomen van Take On Me, van A-ha
Misschien pikt Radio 2 dit wel op. Die draaide onlangs ook een plaat van Bernhoft regelmatig.quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niet echt, aangezien de Nederlandse radio/tv amper openstaan voor dit genre.
Ja, Vout z'n muziek zullen ze nooit draaien hoorquote:
Breng me niet in de verleiding...quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, Vout z'n muziek zullen ze nooit draaien hoor
Gelukkig niet!quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, Vout z'n muziek zullen ze nooit draaien hoor
Love her at the carnavalsparade!quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Breng me niet in de verleiding...
Och... daar heb je meneer ook nog.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien straks... - Misschien ook niet
En toch denk ik dat de PSB vandaag nog voorbij gaan komen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:55 schreef Elfletterig het volgende:
Van "Girls & Boys" bestaat ook een uitermate fijne Pet Shop Boys remix. Maar deze keer kies ik voor het origineel.
Ik twijfelde al of dit het origineel was of een cover. Ik had het ook al stiekem opgezocht.quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:55 schreef Elfletterig het volgende:
Van "Girls & Boys" bestaat ook een uitermate fijne Pet Shop Boys remix. Maar deze keer kies ik voor het origineel.
Dat denk ik ook. En dat heeft alles te maken met die vernieuwde versie van een 80s-klassieker die ik aankondigdequote:Op zaterdag 8 april 2017 19:56 schreef Melting het volgende:
[..]
En toch denk ik dat de PSB vandaag nog voorbij gaan komen.
Jij stiekemerd.quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik twijfelde al of dit het origineel was of een cover. Ik had het ook al stiekem opgezocht.
Ik google wat af tijdens de shows. Zo verdoezel ik een beetje mijn gebrek aan kennis. Stel je voor dat ik 'goede cover!' had getypt.quote:
Girls & Boys bedoel je? Een beetje, wellicht.quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:57 schreef Melting het volgende:
Ik vind dit trouwens toch wel wat weg hebben van de PSB.
quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik google wat af tijdens de shows. Zo verdoezel ik een beetje mijn gebrek aan kennis. Stel je voor dat ik 'goede cover!' had getypt.
quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik google wat af tijdens de shows. Zo verdoezel ik een beetje mijn gebrek aan kennis. Stel je voor dat ik 'goede cover!' had getypt.
Best veel vind ik.quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Girls & Boys bedoel je? Een beetje, wellicht.
Dat is toch ook jouw ding?quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:58 schreef Melting het volgende:
Ik denk dat ik zo meteen maar weer een keer gouwe ouwe ga draaien.
quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is toch ook jouw ding?Of had je een show vol nieuwe muziek in gedachten?
Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:00 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna een totaal vergeten nummer van de zanger van The Zombies, samen met Bolland en Bolland, uit 1992. Ik kwam de cd-single in mijn platenkast tegen vanmiddag....
Is ook geen hit geweest. Ik weet nog dat ik het nummer destijds hoorde, mooi vond en de cd-single kocht.quote:
Daar heeft het inderdaad wel iets van weg. Het neigt wat richting Old And Wise, bij vlagen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:03 schreef livelink het volgende:
Ik denk niet dat ik deze zozeer vergeten was, maar gewoon nooit heb gekend. Maar wel mooi. Doet me soms een beetje aan Alan Parsons Project denken.
Hail hail rock 'n roll dan?quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:10 schreef livelink het volgende:
Even opgezocht waar ik Garland Jeffreys nog meer van ken. Dat is dus Take me to the Matador. Vreselijk nummer vond ik dat. Dit is wel lekker.
Met Google erbij wordt een DJ11-uitzending vanzelf een leerzame ervaringquote:Op zaterdag 8 april 2017 20:10 schreef livelink het volgende:
Even opgezocht waar ik Garland Jeffreys nog meer van ken. Dat is dus Take me to the Matador. Vreselijk nummer vond ik dat. Dit is wel lekker.
Dat heb je soms wel nodig ja.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Met Google erbij wordt een DJ11-uitzending vanzelf een leerzame ervaring
Ik kan het ook niet helpen. Ik probeer een mix te draaien van dingen die ik leuk vind en werkelijk overal tegenkom, aangevuld met herkenbare tracks, zodat ik jullie niet allemaal wegjaagquote:
Ik ben allang blij dat ik hier niet hoef te raden naar artiest en titelquote:Op zaterdag 8 april 2017 20:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Met Google erbij wordt een DJ11-uitzending vanzelf een leerzame ervaring
De volgende ken jequote:Op zaterdag 8 april 2017 20:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik hier niet hoef te raden naar artiest en titel![]()
Ik ken de gewone versie, ja. Ik ben benieuwd naar de superversie.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De volgende ken jeMaar ook weer niet....
Cryptische omschrijvingen..... that's 11!quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De volgende ken jeMaar ook weer niet....
quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
De Pet Shop Boys hebben een soort jaarlijks fanclub-boek uitgebracht met daarbij een cd-single. Daarop staan 2 remixes van tracks van hun recente album Super, maar ook een nieuwe versie van Left To My Own Devices (1988), zoals die tijdens de huidige tour live wordt gedaan.
Exclusief, mag je wel zeggen, op Radio 49
Kijk en daarvoor luister ik nou!quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
De Pet Shop Boys hebben een soort jaarlijks fanclub-boek uitgebracht met daarbij een cd-single. Daarop staan 2 remixes van tracks van hun recente album Super, maar ook een nieuwe versie van Left To My Own Devices (1988), zoals die tijdens de huidige tour live wordt gedaan.
Exclusief, mag je wel zeggen, op Radio 49
* OscarMopperkont gooit al zijn standaard repertoire maar in de prullenbakquote:
De remix van Undertow is ook wel oké, dus die draai ik ook nog wel een keer. Die van Burn is helaas niet om aan te horen.quote:
Juist nietquote:Op zaterdag 8 april 2017 20:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont gooit al zijn standaard repertoire maar in de prullenbak
quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont gooit al zijn standaard repertoire maar in de prullenbak
Het origineel komt uit 1988 en is nogal een iconisch PSB-nummer. Het is een bombastische productie, van Trevor Horn, met een orkest erop.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:21 schreef Melting het volgende:
Deze ken ik helemaal niet.
Nou ben is sowieso geen PSB kenner, dus dat scheelt.
Stuk of 10 keer. Ik ga echt niet naar elk concert. In juli komen ze weer naar Amsterdam, maar die sla ik over. Ik heb deze show in november al in Tilburg gezien.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:22 schreef livelink het volgende:
Ben je vaak bij concerten van PSB geweest, Elfletterig?
Je begrijpt dat ik Chalie Winston even moest googelen. Ik geloof niet dat ik iets van hem ken.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Stuk of 10 keer. Ik ga echt niet naar elk concert. In juli komen ze weer naar Amsterdam, maar die sla ik over. Ik heb deze show in november al in Tilburg gezien.
Ben sowieso niet zo'n concertganger-type. Vorig jaar nog wel naar Charlie Winston geweest, trouwens. Erg leuk was dat; klein zaaltje in Amsterdam.
Deze Cure vind ik wel fijner dan de vorige, eerlijk gezegd.quote:
Ik heb mijn show ermee geopend vandaagquote:Op zaterdag 8 april 2017 20:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ik Charlie Winston even moest googelen. Ik geloof niet dat ik iets van hem ken.
Ik heb het begin gemist, dus ik heb een excuus.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb mijn show ermee geopend vandaag
Oh jee!quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:28 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig zegt vast sorry voor de volgende plaat.... maar het moet gewoon weer even![]()
Ik zal 'm nog vaak genoeg draaien, maak je geen zorgenquote:Op zaterdag 8 april 2017 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het begin gemist, dus ik heb een excuus.
Straks vind ik er ineens niks meer aan bij het ESF. Wil je die Noorse inzending ook nog eens draaien?quote:
Och het is ook best lekker!quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:29 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben hevig verslaafd aan dit nummer.
Die vraag was dus voor Elfletterig bedoeld, niet voor jou ToT.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Straks vind ik er ineens niks meer aan bij het ESF. Wil je die Noorse inzending ook nog eens draaien?
Begreep ik!quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Die vraag was dus voor Elfletterig bedoeld, niet voor jou ToT.
Doe ik je daar een plezier mee?quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Straks vind ik er ineens niks meer aan bij het ESF. Wil je die Noorse inzending ook nog eens draaien?
Ja, die vond ik ook wel heel fijn dacht ik.quote:
Volkomen mee eens!quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:34 schreef livelink het volgende:
Dit nummer mist in deze cover alles wat het zo goed maakt bij Massive Attack.
Dat denk ik toch wel. Ik heb het niet eens opgezocht.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Volkomen mee eens!
Maar dit is dus wel een cover?
Ik vond haar stem vrij goed klinken, alsof het al veel ouder is, maar de muziekstijl is weer moderner en ik had ook nooit gehoord of die van Massive Attack een cover zou zijn.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat denk ik toch wel. Ik heb het niet eens opgezocht.
Had ze beter niet kunnen doen!quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ze heeft dit nummer in 1996 gecoverd
Ik vind 'm ook erg fijn. Vooral vocaal blaast ze het origineel helemaal weg. Maar de baspartij en de vibe van de track is ook erg prettig.quote:
Dank je wel. Ik hoor het al, Italie is toch wel even een niveautje hoger.quote:
Maar dit is wel mijn nummer-2. Zo fijn, dit plaatje. Zweden vind ik ook erg lekker in het gehoor liggen. Ik denk dat Frankrijk en België het ook goed gaan doen. Al deze nummers heb ik zo onderhand al gedraaid in mijn showsquote:Op zaterdag 8 april 2017 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank je wel. Ik hoor het al, Italie is toch wel even een niveautje hoger.
Sesamstraattune?quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:41 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna ga ik Oscar te vriend proberen te houden....
quote:
Die is leuker dan het origineel.....quote:
Dan draai je 1 nummer niet helemaal.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:48 schreef Elfletterig het volgende:
Ik dreig ongelukkig uit te komen qua tijd...Eens even puzzelen.
Oh, wat was ik vroeger altijd boos als dat gebeurdequote:Op zaterdag 8 april 2017 20:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan draai je 1 nummer niet helemaal.
Ben al aan het stoeien. Ik moet er nog een nieuwe track in fietsenquote:Op zaterdag 8 april 2017 20:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan draai je 1 nummer niet helemaal.
Tijdens het stappen kon ik me er ook enorm aan ergeren.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, wat was ik vroeger altijd boos als dat gebeurde
Verleng dan meestal.... ow wacht.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:48 schreef Elfletterig het volgende:
Ik dreig ongelukkig uit te komen qua tijd...Eens even puzzelen.
Het is al geregeldquote:Op zaterdag 8 april 2017 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Tijdens het stappen kon ik me er ook enorm aan ergeren.
Ja, ik ook wel.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Beetje wel ja. Maar ik vind het een fijne plaat
Heet ie Priceless?quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:55 schreef Elfletterig het volgende:
En er zijn geen prijzen te verdienen met de laatste plaat van uitzending #64....
Sorry was even bij de koelkast, niet gehoordquote:Op zaterdag 8 april 2017 20:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is al geregeld
Deze track, Losing, is nieuw. Stien, kan dit een hit worden, denk je?
Niet toevallig bij de wasmachinequote:Op zaterdag 8 april 2017 20:56 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Sorry was even bij de koelkast, niet gehoord
Wolfgang Lohr feat. Sanna Hartfield - Losing (radio edit)quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:56 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Sorry was even bij de koelkast, niet gehoord
quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:00 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Elfletterig. Was weer leuk!
quote:
quote:
Graag gedaan, veel plezier met Meltingquote:
3 weken in de Top 40quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:02 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ken dit nummer niet, maar het klinkt interessant
MadMaster en DDM zijn er niet, dus je hebt gewoon kans.quote:
Sandy Coastquote:
Jij dacht meteen aan een pornofilm?quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat wederzijds "Ah! Ah! Ah! Ah!" vond ik vroeger wel echt heel erg awkward!
quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:11 schreef livelink het volgende:
Ik voelde me toch altijd een beetje beschaamd om dit nummer te draaien als mijn ouders erbij waren. Al die kreuntjes
Ja dat dus!quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:11 schreef livelink het volgende:
Ik voelde me toch altijd een beetje beschaamd om dit nummer te draaien als mijn ouders erbij waren. Al die kreuntjes
Dier kun je wel even zo laten staan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |