SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
ze zijn nog purple ookquote:
Jammer, maar was te verwachten.quote:Op zaterdag 8 april 2017 15:39 schreef peaceman het volgende:
2e wedstrijd van vandaag werd een 0-4 verlies. Slechte wedstrijd en terechte uitslag!![]()
En dan nu naar de verjaardag...
Het ziet er toch uit als een spelletjequote:Op zaterdag 8 april 2017 15:22 schreef ToT het volgende:
Godsamme, vertel ik SyeTen over die aanslag in Londen, maakt hij er vervolgens een filmpje over, wordt z'n Youtube account opgeheven wegens overtreding van de Youtube regels vanwege een eerder filmpje!
https://vid.me/IPci
Het filmpje waarvoor hij gebanned is, is van veel primitievere kwaliteit omdat het zogenaamd een spelletje zou zijn:
dat is wel een duidelijke uitslagquote:Op zaterdag 8 april 2017 15:39 schreef peaceman het volgende:
2e wedstrijd van vandaag werd een 0-4 verlies. Slechte wedstrijd en terechte uitslag!![]()
En dan nu naar de verjaardag...
Geniet er van.quote:Op zaterdag 8 april 2017 16:58 schreef just me het volgende:
* just me zit even in het zonnetje in de tuin
Klopt; het is zogenaamd een spelletje (maar het is eigenlijk gewoon een filmpje) die gebaseerd zou zijn op zijn reeks over islamitische aanslagen: The truck of peace.quote:Op zaterdag 8 april 2017 16:58 schreef just me het volgende:
[..]
Het ziet er toch uit als een spelletje
[..]
dat is wel een duidelijke uitslag![]()
* just me zit even in het zonnetje in de tuin
Kiekjes waarvan?quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:03 schreef Symphonic het volgende:
Mooie kiekjens zijn mooi
Kutfiles zijn kut
quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:03 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig zegt goedemiddagen luistert nieuwe muziek
Beter dan kutkiekjens en mooie files.quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:03 schreef Symphonic het volgende:
Mooie kiekjens zijn mooi
Kutfiles zijn kut
Gutentag.quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:03 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig zegt goedemiddagen luistert nieuwe muziek
nu al de trouwfotoos gemaakt? das pas kutquote:Op zaterdag 8 april 2017 17:03 schreef Symphonic het volgende:
Mooie kiekjens zijn mooi
Kutfiles zijn kut
quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt; het is zogenaamd een spelletje (maar het is eigenlijk gewoon een filmpje) die gebaseerd zou zijn op zijn reeks over islamitische aanslagen: The truck of peace.
Willekeurige aflevering, die anderen gekopieerd hebben. (Alles van zijn eigen kanaal is verwijderd.....en hij had echt geniaal spul er tussen zitten!)
Deze gaat over die moord op die oude pastoor in Frankrijk, een tijd geleden. Alleen krijgen ze deze keer hulp van bekende Social Justice Warrior figuren.
quote:Programma van vandaag
19:00 - 21:00 DJ11 - You And Me Again
21:00 - 23:00 Dj Melting op zaterdag
quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hallo. Ik heb mezelf zojuist ingeroosterd als je voorprogramma
Je mag ook gerust een kwartier of half uur langer hoor. Zeg maar. Ik kan ook wat later beginnen.quote:
uurtje is goed, heb ik klaarstaanquote:Op zaterdag 8 april 2017 17:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je mag ook gerust een kwartier of half uur langer hoor. Zeg maar. Ik kan ook wat later beginnen.
quote:
quote:Programma van vandaag
18:00 - 19:00 DJ Karzai - Rush Hour
19:00 - 21:00 DJ11 - You And Me Again
21:00 - 23:00 Dj Melting op zaterdag
Goed bezigquote:Op zaterdag 8 april 2017 17:13 schreef just me het volgende:
Staat op facebook, ik moet wel ergens tussendoor naar de buren om taart te eten
Klinkt goedquote:Op zaterdag 8 april 2017 17:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Na de afspraak bij de fotograaf hebben we nog twee kringloopwinkels bezocht, de buit was o.a. een vintage tasje en een oranje ontbijtkoekblik van Brabantia met decor Patrice. Oh en een aanvulling op ons bestek, nog nieuw in de verpakking
Succesquote:Op zaterdag 8 april 2017 18:00 schreef Karzai het volgende:
ik ga beginnen tis een beetje een allegaartje, let's start the evening
quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Na de afspraak bij de fotograaf hebben we nog twee kringloopwinkels bezocht, de buit was o.a. een vintage tasje en een oranje ontbijtkoekblik van Brabantia met decor Patrice. Oh en een aanvulling op ons bestek, nog nieuw in de verpakking
Ik ben een show aan het voorbereiden, maar dat kan ook prima met R49 aanquote:Op zaterdag 8 april 2017 18:11 schreef Melting het volgende:
Ingetuned.
Ben nog wel een beetje aan de poets hier.
ik ben ondertussen ook bijna op het kookpunt, daarna aspergesquote:Op zaterdag 8 april 2017 18:11 schreef Melting het volgende:
Ingetuned.
Je zit op je luie reetquote:Op zaterdag 8 april 2017 18:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont doet geen ene reet....
Moet af en toe ook kunnen, toch?quote:Op zaterdag 8 april 2017 18:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont doet geen ene reet....
Nou, ik weet niet of mijn reet lui is. Luid is ie soms wel.quote:
Na de drukte van de afgelopen weken is het wel even lekker ja.quote:Op zaterdag 8 april 2017 18:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Moet af en toe ook kunnen, toch?
too much infoquote:Op zaterdag 8 april 2017 18:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of mijn reet lui is. Luid is ie soms wel.
Asperges!quote:Op zaterdag 8 april 2017 18:12 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben ondertussen ook bijna op het kookpunt, daarna asperges
dan moet je er ook extra van genietenquote:Op zaterdag 8 april 2017 18:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Na de drukte van de afgelopen weken is het wel even lekker ja.
quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2017 18:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat maar eens even lekker koken
Dat kan ik nietquote:Op zaterdag 8 april 2017 18:21 schreef just me het volgende:
[..]
dan moet je er ook extra van genieten
[..]![]()
[..]
komt zo wel een leuke voor je kan je lekker op poetsen na dezequote:Op zaterdag 8 april 2017 18:11 schreef Melting het volgende:
Ingetuned.
je hebt toch een white boardquote:Op zaterdag 8 april 2017 18:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat kan ik niet
Te druk in mijn hoofd met ideeën en projecten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |