ik mis jou nog elke dagquote:Op vrijdag 7 april 2017 19:50 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ben benieuwd of Dries zijn nieuwe nummer gaat zingen....niet echt een feestnummer
Ik mis jou, is de nieuwe clip van Dries Roelvink die hij geschreven heeft ter nagedachtenis aan zijn vader
Romy haar kop staat al op onweerquote:
zestien?!!!!quote:Op vrijdag 7 april 2017 19:57 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Camiel weet al dat het meisje zestien is.
quote:
Ja maar ook dat Chemal dat al wistquote:
Vorige week vertelde ze hem dat. Ze is model en wil ook graag in Utopia en baalt dat ze nog geen 18 is.quote:
Het gaat nergens heen, Chemal wil een shoot met haar dus alleen een beetje "kletsen" is al dramaquote:Op vrijdag 7 april 2017 20:03 schreef Gooddeal het volgende:
Die Demi is er gewoon op uit dus. Zit de hele tijd Cemal in de gaten te houden. Wat een naar mokkel, zo jong nog.
quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2017 20:02 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Vertelde ze net aan Jeroentje..
okeequote:
Niks mis met kaalquote:Op vrijdag 7 april 2017 20:02 schreef StruisVogelt het volgende:
was er korting voor Kaaaalle's?
spot er heel wat
..
Kaal in de Cos
hmzz.. verdachte situatie gespot
hang op klik weg
Bel Gert
16 is het nieuwe 30 en andersomquote:Op vrijdag 7 april 2017 20:05 schreef StruisVogelt het volgende:
[..]
[..]
[..]
okee
das een wilde dan
veel meuk op de snavel en jeuk aan de snor
.. zestien tis wat
. zal je kind maar weeze
opsluiten in de keldert
Vraag mij af of ze al een snor heeft. Gevaarlijk, meisje van 16 dat door kan gaan voor 20..quote:Op vrijdag 7 april 2017 20:05 schreef StruisVogelt het volgende:
[..]
[..]
[..]
okee
das een wilde dan
veel meuk op de snavel en jeuk aan de snor
.. zestien tis wat
. zal je kind maar weeze
opsluiten in de keldert
Ligt er aan hoe kaal , kalend met inhammen is niksquote:
Of een spiegelei op je hoofd net als Robquote:Op vrijdag 7 april 2017 20:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe kaal , kalend met inhammen is niks
quote:Op vrijdag 7 april 2017 20:10 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Of een spiegelei op je hoofd net als Rob
Oh Rob zei dat dusquote:Op vrijdag 7 april 2017 20:13 schreef Ranah het volgende:
rob over iemand die helemaal negatief veranderd is, die romy afblaft
jeroen merkt er niets van maar rob kent hem langer hè, veel langer
puni puni zacht als een twin langs loopt
samen scherenquote:Op vrijdag 7 april 2017 20:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe kaal , kalend met inhammen is niks
Ja ergelijk wijf is het toch nu net weer van dat zij met jessie en bas de boel altijd in de gaten houden en de andere nu maar aan kunnen doen. Vorige week beschuldigde jessie haar nog van 3 flessen op gezopen te hebben.quote:Op vrijdag 7 april 2017 20:10 schreef Dotteke het volgende:
Bill y denkt dat zij en Jessie de hoofdrol spelers zijn
nee hoor.. alle tijd met jessie nuquote:Op vrijdag 7 april 2017 20:15 schreef Ranah het volgende:
billy zou denk ik veel liever binnen zijn en een wijntje drinken
Walgelijk figuur en ook dubble trouble roepenquote:Op vrijdag 7 april 2017 20:13 schreef puzziepie het volgende:
Een meisje of jongen tegen Rob en Jeroen Puni puni ?
Ja, ik hoorde het. Om te lachen. Ze denkt nu heel wat te zijn nu ze de financien doetquote:Op vrijdag 7 april 2017 20:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja ergelijk wijf is het toch nu net weer van dat zij met jessie en bas de boel altijd in de gaten houden en de andere nu maar aan kunnen doen. Vorige week beschuldigde jessie haar nog van 3 flessen op gezopen te hebben.
WTF is ROb ROno?quote:Op vrijdag 7 april 2017 20:16 schreef Raskolnikow het volgende:
Jacco gaat even meisjes van de nacht doen.
Niet alleen vandaagquote:
Rob Ronalds.quote:
Mannen het hoofd gek maken ?quote:Op vrijdag 7 april 2017 20:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat doet dat zeer jonge meisje daar?
Moeders heeft er geen problemen meequote:Op vrijdag 7 april 2017 20:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
en 16 jarig meisje? ach daar zijn gasten dat weest ik niet
soppehquote:Op vrijdag 7 april 2017 20:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat doet dat zeer jonge meisje daar?
Rustig schatje.... je hebt 'n mute knop en anders rechtsboven 'n Xquote:Op vrijdag 7 april 2017 20:16 schreef Flow3r het volgende:
Omg, ik krijg zo de pokkenpleurispest aan Billy,niet normaal meer
Welkom to the club. Ze is de 1e rls deelneemster die ik echt niet moet. Walgelijk wijf vind ik het.quote:Op vrijdag 7 april 2017 20:16 schreef Flow3r het volgende:
Avond.quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2017 20:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Welkom to the club. Ze is de 1e rls deelneemster die ik echt niet moet. Walgelijk wijf vind ik het.
Triest ja.quote:Op vrijdag 7 april 2017 20:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Avond.
Dit soort meiden moeten vastgebonden worden en opgesloten in hun kamer. Pffff.... wat een aandachtsgeval zeg.
Wat een walgelijk gedrag vertoont billy over de betalende gasten. Dat neuken met jessie heeft haar nog verschrikkelijker gemaakt dan ze altijd al is.quote:Op vrijdag 7 april 2017 20:21 schreef snetje het volgende:
Er gaan al gasten weg..
Rene: Gaan jullie al weg? Waarom?...
Billy : Ja wat denk je... die hebben lopen te kwekken ...die kunnen weer weg..
Kwekschuimpjes...
Misschien zijn er ook mensen voor Billie, Rene en Jessie gekomen. Ik kan het me niet voorstellen maar die ton opdracht is wel erg slecht gelpandquote:Op vrijdag 7 april 2017 20:20 schreef sjampoeh het volgende:
er gaan mensen weg
omdat ze geluld hebben, aldus billy
Nee, kan niet, ik wil haar zien falenquote:Op vrijdag 7 april 2017 20:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Rustig schatje.... je hebt 'n mute knop en anders rechtsboven 'n X
Oh wat doet ze dan?quote:Op vrijdag 7 april 2017 20:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Avond.
Dit soort meiden moeten vastgebonden worden en opgesloten in hun kamer. Pffff.... wat een aandachtsgeval zeg.
Beetje drastisch tante.quote:Op vrijdag 7 april 2017 20:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Avond.
quote:Op vrijdag 7 april 2017 20:22 schreef StruisVogelt het volgende:
![]()
![]()
eihein
kleine jongehhh
.. en door
![]()
![]()
![]()
me soon was gister jarig
vr oegh een flieger ..
en als karin drinkt loop ze krom
Nu pas? Ik erger sowieso de laatste weken verschrikkelijk aan haar. Als ik in haar buurt zou zijn, zou ik haar mond dichtspuiten met purschuim, handen vastgeplakt op de knie. Het is een lopende plaag.quote:Op vrijdag 7 april 2017 20:16 schreef Flow3r het volgende:
Het vlindertje van Huubquote:Op vrijdag 7 april 2017 20:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Welkom to the club. Ze is de 1e rls deelneemster die ik echt niet moet. Walgelijk wijf vind ik het.
quote:Op vrijdag 7 april 2017 20:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nu pas? Ik erger sowieso de laatste weken verschrikkelijk aan haar. Als ik in haar buurt zou zijn, zou ik haar mond dichtspuiten met purschuim, handen vastgeplakt op de knie. Het is een lopende plaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |