ik mis jou nog elke dagquote:Op vrijdag 7 april 2017 19:50 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ben benieuwd of Dries zijn nieuwe nummer gaat zingen....niet echt een feestnummer
Ik mis jou, is de nieuwe clip van Dries Roelvink die hij geschreven heeft ter nagedachtenis aan zijn vader
Romy haar kop staat al op onweerquote:
zestien?!!!!quote:Op vrijdag 7 april 2017 19:57 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Camiel weet al dat het meisje zestien is.
quote:
Ja maar ook dat Chemal dat al wistquote:
Vorige week vertelde ze hem dat. Ze is model en wil ook graag in Utopia en baalt dat ze nog geen 18 is.quote:
Het gaat nergens heen, Chemal wil een shoot met haar dus alleen een beetje "kletsen" is al dramaquote:Op vrijdag 7 april 2017 20:03 schreef Gooddeal het volgende:
Die Demi is er gewoon op uit dus. Zit de hele tijd Cemal in de gaten te houden. Wat een naar mokkel, zo jong nog.
quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2017 20:02 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Vertelde ze net aan Jeroentje..
okeequote:
Niks mis met kaalquote:Op vrijdag 7 april 2017 20:02 schreef StruisVogelt het volgende:
was er korting voor Kaaaalle's?
spot er heel wat
..
Kaal in de Cos
hmzz.. verdachte situatie gespot
hang op klik weg
Bel Gert
16 is het nieuwe 30 en andersomquote:Op vrijdag 7 april 2017 20:05 schreef StruisVogelt het volgende:
[..]
[..]
[..]
okee
das een wilde dan
veel meuk op de snavel en jeuk aan de snor
.. zestien tis wat
. zal je kind maar weeze
opsluiten in de keldert
Vraag mij af of ze al een snor heeft. Gevaarlijk, meisje van 16 dat door kan gaan voor 20..quote:Op vrijdag 7 april 2017 20:05 schreef StruisVogelt het volgende:
[..]
[..]
[..]
okee
das een wilde dan
veel meuk op de snavel en jeuk aan de snor
.. zestien tis wat
. zal je kind maar weeze
opsluiten in de keldert
Ligt er aan hoe kaal , kalend met inhammen is niksquote:
Forum Opties | |
---|---|