Misselijk wijf die kopen haar kut zooiquote:Op vrijdag 7 april 2017 19:35 schreef Flow3r het volgende:
Bil heeft geen zin in de bezoekers die haar komen lastig vallen
Is al de zoveelste keer dat ze dat zegt. Ik zou graag willen dat de regie haar zender of uit of heel zacht gaat zetten.quote:Op vrijdag 7 april 2017 19:35 schreef Flow3r het volgende:
Bil heeft geen zin in de bezoekers die haar komen lastig vallen
Welneequote:
Moon wilde die Markt restant Ballenquote:Op vrijdag 7 april 2017 19:35 schreef Soury het volgende:
Is er echt iemand die een broodje bal durft te eten, volgens mij hebben ze die ontdooit gekookt ingevroren ontdooit en gekookt of zo iets
Vanaf 15:00quote:
Dat kon makkelijk volgens Basquote:Op vrijdag 7 april 2017 19:35 schreef Soury het volgende:
Is er echt iemand die een broodje bal durft te eten, volgens mij hebben ze die ontdooit gekookt ingevroren ontdooit en gekookt of zo iets
Of afknaltquote:Op vrijdag 7 april 2017 19:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is al de zoveelste keer dat ze dat zegt. Ik zou graag willen dat de regie haar zender of uit of heel zacht gaat zetten.
Gister zei jacco dat het nieuwe ballen waren en niet die van de markt.quote:Op vrijdag 7 april 2017 19:38 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dat kon makkelijk volgens Bas
Geen idee of dat gebeurd is. Lijkt me toch niet
nee ze staan er echt al 6 uurquote:
Ik ben bang van wel, op de markt was het geen succes.quote:Op vrijdag 7 april 2017 19:38 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dat kon makkelijk volgens Bas
Geen idee of dat gebeurd is. Lijkt me toch niet
Oh ok valt me meequote:
quote:Op vrijdag 7 april 2017 19:41 schreef DKUp het volgende:
Trol: Romy is al lekker aan het drinken huhuhuhuhuhuhuh
Het maakt haar ook een stuk slanker.quote:Op vrijdag 7 april 2017 19:40 schreef Verida het volgende:
Ik vind trouwens dat Ramona eindelijk eens een keertje redelijk gekleed is. Dit staat haar best wel goed en het is niet zo rollade-achtig
quote:Op vrijdag 7 april 2017 19:42 schreef Charmian het volgende:
Sorry maar moet dat kind, die demi,niet tegen zichzelf in bescherming genomen worden. Ligt er zo dik boven op dat ze cemal leuk vindt
Waar heb je t over joh gekkie!quote:
Demie drukt echt haar smoel voor de camera, het is grappigquote:
Ow wacht.. die bus.. Ik dacht zn blousequote:
Dat dusquote:
Boesje..quote:Op vrijdag 7 april 2017 19:45 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ow wacht.. die bus.. Ik dacht zn blouse
quote:
quote:
Ze krijgt geld voor haar neus, dat veranderd de zaak natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 april 2017 19:47 schreef Flow3r het volgende:
Bil slijmen bij de bezoekers, ze had toch geen zin in die lui?
Nee ze kreeg geld, nog geen minuut geleden tegen jessie uitvallen over die vrouwen toen ze aan kwamen lopen. Hij mocht niet met hun praten waar zij bij stond.quote:Op vrijdag 7 april 2017 19:47 schreef Flow3r het volgende:
Bil slijmen bij de bezoekers, ze had toch geen zin in die lui?
Debiel wijf zit ook al onder de ritalin, krijgen de anderen ook een middeltje waardoor ze het langer vol kunnen houden?quote:Op vrijdag 7 april 2017 19:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee ze kreeg geld, nog geen minuut geleden tegen jessie uitvallen over die vrouwen toen ze aan kwamen lopen. Hij mocht niet met hun praten waar zij bij stond.
Ik neem aan dat Ivan daarmee gekomen is. Gokje hoorquote:
Door haar moeder ofzo!quote:Op vrijdag 7 april 2017 19:42 schreef Charmian het volgende:
Sorry maar moet dat kind, die demi,niet tegen zichzelf in bescherming genomen worden. Ligt er zo dik boven op dat ze cemal leuk vindt
mooie Boesjequote:Op vrijdag 7 april 2017 19:49 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Ivan daarmee gekomen is. Gokje hoor
Komt zo dom overquote:
16quote:Op vrijdag 7 april 2017 19:54 schreef Gooddeal het volgende:
Demie wil wel meedoen, maar ze is pas 16.
Chemal dus ook, ze lopen ook met leeftijd op hun voorhoofdquote:
Camiel weet al dat het meisje zestien is.quote:Op vrijdag 7 april 2017 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Chemal dus ook, ze lopen ook met leeftijd op hun voorhoofd
Oh dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 7 april 2017 19:57 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Camiel weet al dat het meisje zestien is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |