Misselijk wijf die kopen haar kut zooiquote:Op vrijdag 7 april 2017 19:35 schreef Flow3r het volgende:
Bil heeft geen zin in de bezoekers die haar komen lastig vallen
Is al de zoveelste keer dat ze dat zegt. Ik zou graag willen dat de regie haar zender of uit of heel zacht gaat zetten.quote:Op vrijdag 7 april 2017 19:35 schreef Flow3r het volgende:
Bil heeft geen zin in de bezoekers die haar komen lastig vallen
Welneequote:
Moon wilde die Markt restant Ballenquote:Op vrijdag 7 april 2017 19:35 schreef Soury het volgende:
Is er echt iemand die een broodje bal durft te eten, volgens mij hebben ze die ontdooit gekookt ingevroren ontdooit en gekookt of zo iets
Vanaf 15:00quote:
Dat kon makkelijk volgens Basquote:Op vrijdag 7 april 2017 19:35 schreef Soury het volgende:
Is er echt iemand die een broodje bal durft te eten, volgens mij hebben ze die ontdooit gekookt ingevroren ontdooit en gekookt of zo iets
Of afknaltquote:Op vrijdag 7 april 2017 19:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is al de zoveelste keer dat ze dat zegt. Ik zou graag willen dat de regie haar zender of uit of heel zacht gaat zetten.
Gister zei jacco dat het nieuwe ballen waren en niet die van de markt.quote:Op vrijdag 7 april 2017 19:38 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dat kon makkelijk volgens Bas
Geen idee of dat gebeurd is. Lijkt me toch niet
nee ze staan er echt al 6 uurquote:
Ik ben bang van wel, op de markt was het geen succes.quote:Op vrijdag 7 april 2017 19:38 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dat kon makkelijk volgens Bas
Geen idee of dat gebeurd is. Lijkt me toch niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |