Aah zo.. echt dit zijn echter D'tjes hoorquote:Op vrijdag 7 april 2017 12:11 schreef Droopie het volgende:
Overwerken bv.
Dat kan bij bijna alle kantoorwerkzaamheden.
Op zondag komt dat wat raarder over.
Dat laatste bedoelde ik ook, "ja morgen vroeg weer op".quote:Op vrijdag 7 april 2017 12:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aah zo.. echt dit zijn echter D'tjes hoor
Afhankelijk van je werk kan je in het weekend ook nog goed "iets moeten doen"
Maar dacht meer in smoesjes om tijdens de date weg te moeten enzo.
Gelukkig is niet iedereen het zelfde dus je marige D theorie hoeft niet van toepassing te zijn op de rest. Dat is dan wel weer een fijn idee en kan ne positief het weekend inquote:Op vrijdag 7 april 2017 12:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat laatste bedoelde ik ook, "ja morgen vroeg weer op".
Opeens uit het niet.
Heb het zelf wel eens meegemaakt.
Terwijl het er zo dik bovenop lag.
Daarom dus mijn matige theorie.
Eensquote:Op vrijdag 7 april 2017 14:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gelukkig is niet iedereen het zelfde dus je marige D theorie hoeft niet van toepassing te zijn op de rest. Dat is dan wel weer een fijn idee en kan ne positief het weekend in
Vraag het hem?quote:Op vrijdag 7 april 2017 23:32 schreef Andromache het volgende:
Even een vraagje, ik blijk op Pepper op een niet-actief profiel te hebben gereageerd en nu heeft de beste man me achterhaald op LinkedIn.. met Google Image Search wellicht?
Of gewoon je voornaam + woonplaats. Zo kan je op bijvoorbeeld facebook ook eigenlijk iedereen wel vinden (ook 'prive' profielen).quote:Op vrijdag 7 april 2017 23:32 schreef Andromache het volgende:
Even een vraagje, ik blijk op Pepper op een niet-actief profiel te hebben gereageerd en nu heeft de beste man me achterhaald op LinkedIn.. met Google Image Search wellicht?
Doet me denken aan https://forum.bodybuildin(...)e-van-de-edah.62276/quote:Op zondag 9 april 2017 16:04 schreef Gruj0 het volgende:
Vraagje,
Tijdje terug een leuke meid achter de kassa zien staan.
Zij glimlachte enkele keren naar mij en na elke glimlach deed ze zowat haar hoofd een beetje naar beneden. Leek wel een beetje verlegen. Wat dat een of ander teken of lachte ze mij daadwerkelijk uit?![]()
Laten zitten voor wat het is of toch maar weer eens een keer langsgaan en dan proberen aan te spreken? Het is namelijk wel een leuke meid.
quote:Op zondag 9 april 2017 16:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Doet me denken aan https://forum.bodybuildin(...)e-van-de-edah.62276/
Ook voor tips
quote:Vragen of je jou winkelwagentje in haar gangpad mag parkeren?
Gewoon een keer langsgaan en een praatje aanknopen.quote:Op zondag 9 april 2017 16:09 schreef Gruj0 het volgende:
[..]Zo snel al antwoord.
[..]![]()
Ben sindsdien niet meer langsgeweest. Heb niet echt veel reden om vaak die winkel in te gaan. Wil ook niet als een vreemde vogel overkomen. Een supermarkt is wat anders. Daar kun je bijna dagelijks komen als je dat wilt.
Punt 1quote:Op zondag 9 april 2017 16:04 schreef Gruj0 het volgende:
Vraagje,
Tijdje terug een leuke meid achter de kassa zien staan.
Zij glimlachte enkele keren naar mij en na elke glimlach deed ze zowat haar hoofd een beetje naar beneden. Leek wel een beetje verlegen. Wat dat een of ander teken of lachte ze mij daadwerkelijk uit?![]()
Laten zitten voor wat het is of toch maar weer eens een keer langsgaan en dan proberen aan te spreken? Het is namelijk wel een leuke meid.
Dit. Learned that the hard way.quote:Op zondag 9 april 2017 17:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Punt 1
Het is deel van haar werk om vriendelijk te zijn.
Punt 2
Fuck it en ga een praatje aan als dat lukt kan je vrijdag bv eens vragen of ze nog wat leuks gaat doen. Je hebt niks te verliezen toch?
Jammer joh!quote:Op maandag 10 april 2017 16:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Zaterdag een date gehad (ik was gevraagd) die erg leuk was maar kon moeilijk hoogte van haar krijgen.
Vandaag toch maar de stoute schoenen aangetrokken en haar voor een tweede date gevraagd om ook een keer buiten een kroegsfeer te zien of er iets van een klik is. Maar helaas gaf ze aan geen klik te voelen. Ergens was ik niet verrast want ook ik voelde niet echt een klik al was het wel een leuke avond niettemin leek ze mij interessant genoeg om meer van haar te weten te komen.
Rockchick? Cool, veel plezierquote:Op vrijdag 14 april 2017 11:34 schreef Hexagon het volgende:
Date nr 4 was ook een succes. Begint langzaam wel iets moois te worden.
Mocht het wat worden dan denk ik dat ik nog wat verbaasde reacties ga krijgen van mensen die niet zouden denken dat ik op dat type zou kunnen vallen
welke regio?quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:12 schreef Buurtzwaan het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met Happn ? Is het de moeite waard te installeren ? Het leek me wel een leuke app omdat ik toch het liefst wil matchen met mensen uit de buurt en deze app zich daar op richt.
o weet niet daar. hoorde alleen dat het in de randsteden leukere users trekt dan in de periferie.quote:
Zal aan de regio liggen, maar je hebt kan dat je óf bijna niemand treft, óf om de haverklap een gigantische lijst krijgt. Ik merk wel een behoorlijk verschil als ik thuis zit (niks noppes nada) of een willekeurige stad inga (tot 100 ontmoetingen op een avond).quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:12 schreef Buurtzwaan het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met Happn ? Is het de moeite waard te installeren ? Het leek me wel een leuke app omdat ik toch het liefst wil matchen met mensen uit de buurt en deze app zich daar op richt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |