quote:
quote:Op donderdag 6 april 2017 23:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
OMG, Zelf het kreunen heeft Romy overgenomen van Billy.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 6 april 2017 23:58 schreef rowan634 het volgende:
romy: weet je wat het is, ik ben heel erg nat
quote:Op donderdag 6 april 2017 23:59 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Romy: "ik ben erg ongesteld, maar dat voel je toch niet?"![]()
[ afbeelding ]
Valt het jou ook op? Ze is een profiteur,en neemt nergens verantwoordelijkheid voor.quote:
de onnozele kleine meisjes act brengt haar verquote:Op vrijdag 7 april 2017 00:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Valt het jou ook op? Ze is een profiteur,en neemt nergens verantwoordelijkheid voor.
En zo krijgt Billy ook Jessie elke keer weer zo ver. Ik weet niet meer wat ik hier van moet denken,quote:Op vrijdag 7 april 2017 00:15 schreef DeKenau het volgende:
Ze is duidelijk uit gespeeld , Cemal boeit haar niks meer nu ze hem zo ver gekregen heeft
neequote:Op vrijdag 7 april 2017 00:18 schreef PoezeligDing het volgende:
TT? Heeft ze dat gezegd?
(Was even andere dingen doen)
Als dat kind er morgen weer is is dat kind geen haar beter.quote:
Waar is de tijd heen gegaan, ik zie ons samen op het schoolplein staan.quote:Op vrijdag 7 april 2017 00:14 schreef rowan634 het volgende:
cemal: ik moet een man worden
romy: dat vind ik je nu al
waar is de tijd heen van ''hij zit op een lager level''
Dat boeit me niet zo , wil Romy over de zeik zienquote:Op vrijdag 7 april 2017 00:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als dat kind er morgen weer is is dat kind geen haar beter.
Hij heeft hem even buiten boord gehangenquote:Op vrijdag 7 april 2017 00:21 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik zie dat Cemal alles nog aanheeft. Of heeft 'ie zich weer aangekleed?
quote:Op vrijdag 7 april 2017 00:20 schreef Haropro het volgende:
[..]
Waar is de tijd heen gegaan, ik zie ons samen op het schoolplein staan.
Ooh dat is iets anders geloof ik.
Dat sowieso niet, maar wat ik heb begrepen van haar insta en ask.fm heeft dat kind nu al een reputatie in Apeldoorn.quote:Op vrijdag 7 april 2017 00:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als dat kind er morgen weer is is dat kind geen haar beter.
Pakkie shag tussen d'r poten?quote:Op vrijdag 7 april 2017 00:23 schreef spapaars het volgende:
Romy probeert de haan van Cemal voor de camera's te beschermen, en dan gebeurt dit.
[ afbeelding ]
Volgens mij was het Romy die hem half aanrandde?quote:Op vrijdag 7 april 2017 00:22 schreef yvondenise het volgende:
Ze voelt zich kut,zeker weten,ze weet dat ze gebruikt is.
Oh? heb je linkjes?quote:Op vrijdag 7 april 2017 00:23 schreef Jayda het volgende:
[..]
Dat sowieso niet, maar wat ik heb begrepen van haar insta en ask.fm heeft dat kind nu al een reputatie in Apeldoorn.
Met doel hem weer te binden,dat denken die gekke meiden,maar hij wil niet..dus morgen zal ze wel weer janken dat ze spijt heeft,en dat hij haar gebruikt heeft.quote:Op vrijdag 7 april 2017 00:24 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Volgens mij was het Romy die hem half aanrandde?
roestig hij is er nog nietquote:Op vrijdag 7 april 2017 00:27 schreef Flow3r het volgende:
Wel tof dat ie gewoon weggaat![]()
Dat had ik graag ook gezien bij Bats en Jessie : bedankt voor bewezen diensten en nu optiefen
Ja en screenshots, maar ik kan (nog) geen foto's uploaden vanaf m'n iPad (althans, duurt heel lang), dus even kijken of het zo lukt.quote:
Yayy, gelukt. In de comments dus bij die foto dus. En dan nog van die andere site, even opzoeken...quote:Op vrijdag 7 april 2017 00:28 schreef Jayda het volgende:
[..]
Ja en screenshots, maar ik kan (nog) geen foto's uploaden vanaf m'n iPad (althans, duurt heel lang), dus even kijken of het zo lukt.
https://www.instagram.com/p/BQTI5sFgqjp/?taken-by=demiprins_
Ah op die manier. Ik verwacht ook zoiets ja.quote:Op vrijdag 7 april 2017 00:27 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Met doel hem weer te binden,dat denken die gekke meiden,maar hij wil niet..dus morgen zal ze wel weer janken dat ze spijt heeft,en dat hij haar gebruikt heeft.
wowquote:Op vrijdag 7 april 2017 00:29 schreef Jayda het volgende:
[..]
Yayy, gelukt. In de comments dus bij die foto dus. En dan nog van die andere site, even opzoeken...
Thanks.quote:Op vrijdag 7 april 2017 00:29 schreef Jayda het volgende:
[..]
Yayy, gelukt. In de comments dus bij die foto dus. En dan nog van die andere site, even opzoeken...
Romy is een KKK.quote:Op vrijdag 7 april 2017 00:18 schreef rowan634 het volgende:
[..]
de onnozele kleine meisjes act brengt haar ver
typische oneliners van haar jaquote:Op vrijdag 7 april 2017 00:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
'Het is zoals het is' ook zo'n Ka uitspraak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien vandaar dat d'r moeder dacht dat ze aanvaringen zou krijgen met de Twins.
[ Bericht 31% gewijzigd door Jayda op 07-04-2017 00:56:44 ]
oeiquote:Op vrijdag 7 april 2017 00:33 schreef Jayda het volgende:
En dit stond op haar Ask.fm:
Jij bent toch aangevallen op school door dylena hoorde dat ze bijna bewusteloos had geslagen echt erg man
Demi: Tja
Had je ook met lisanne gevochten
Demi: Ja
Jaa ik zag Het ze sloeg jou heftig hard met je hoofd tegen de grond
Demi: Kan wel
Waarom gingen die imbizielen jou klappe
Demi: Long story
Jawel, maar evengoed best triest als je op je 16e al een 'reputatie' hebt.quote:Op vrijdag 7 april 2017 00:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Thanks.![]()
Nah commentaren zijn een beetje geneuzel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Jayda op 07-04-2017 00:52:21 ]
nee romy wilde een nacht rust hebben (ahum) dus ging ze naar de caravanquote:Op vrijdag 7 april 2017 00:37 schreef Yaksa het volgende:
Maar als ik het dus goed begrijp gaat Billy weer bij Jessie slapen en Romy bij Cemal. Dan wordt die varkensstal dus alleen voor Ramona gebouwd?
Ik zat op iets langere termijn te denken.quote:Op vrijdag 7 april 2017 00:38 schreef rowan634 het volgende:
[..]
nee romy wilde een nacht rust hebben (ahum) dus ging ze naar de caravan
ze slaapt daar nu alleen en cemal slaapt bij jacco
ah zo jaquote:Op vrijdag 7 april 2017 00:41 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik zat op iets langere termijn te denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |