Dat boeit me niet zo , wil Romy over de zeik zienquote:Op vrijdag 7 april 2017 00:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als dat kind er morgen weer is is dat kind geen haar beter.
Hij heeft hem even buiten boord gehangenquote:Op vrijdag 7 april 2017 00:21 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik zie dat Cemal alles nog aanheeft. Of heeft 'ie zich weer aangekleed?
quote:Op vrijdag 7 april 2017 00:20 schreef Haropro het volgende:
[..]
Waar is de tijd heen gegaan, ik zie ons samen op het schoolplein staan.
Ooh dat is iets anders geloof ik.
Dat sowieso niet, maar wat ik heb begrepen van haar insta en ask.fm heeft dat kind nu al een reputatie in Apeldoorn.quote:Op vrijdag 7 april 2017 00:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als dat kind er morgen weer is is dat kind geen haar beter.
Pakkie shag tussen d'r poten?quote:Op vrijdag 7 april 2017 00:23 schreef spapaars het volgende:
Romy probeert de haan van Cemal voor de camera's te beschermen, en dan gebeurt dit.
[ afbeelding ]
Volgens mij was het Romy die hem half aanrandde?quote:Op vrijdag 7 april 2017 00:22 schreef yvondenise het volgende:
Ze voelt zich kut,zeker weten,ze weet dat ze gebruikt is.
Oh? heb je linkjes?quote:Op vrijdag 7 april 2017 00:23 schreef Jayda het volgende:
[..]
Dat sowieso niet, maar wat ik heb begrepen van haar insta en ask.fm heeft dat kind nu al een reputatie in Apeldoorn.
Met doel hem weer te binden,dat denken die gekke meiden,maar hij wil niet..dus morgen zal ze wel weer janken dat ze spijt heeft,en dat hij haar gebruikt heeft.quote:Op vrijdag 7 april 2017 00:24 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Volgens mij was het Romy die hem half aanrandde?
roestig hij is er nog nietquote:Op vrijdag 7 april 2017 00:27 schreef Flow3r het volgende:
Wel tof dat ie gewoon weggaat![]()
Dat had ik graag ook gezien bij Bats en Jessie : bedankt voor bewezen diensten en nu optiefen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |