Precies.quote:Op donderdag 6 april 2017 15:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Achja, daar heb je als filosoof natuurlijk ook weinig te zoeken.
quote:Op donderdag 6 april 2017 15:50 schreef Disana het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag Drugshond
[ afbeelding ]
Van harte DH.quote:Op donderdag 6 april 2017 15:50 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Zou hij het zelf al doorhebben?quote:Op donderdag 6 april 2017 15:50 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Kantooromgevingen zijn dan ook weinig stimulerend. Leidt alleen maar af, al dat groen. Het meest spannende in de omgeving dient in je Excel-spreadsheet plaats te vinden.quote:Op donderdag 6 april 2017 15:50 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Precies.Nee maar ik heb wel eens door een deel van de Londense City geslenterd en dat was wel heel veel steen hoor. Ik zou daar niet graag de helft van mijn tijd vertoeven.
Wat weet jij eigenlijk van kantooromgevingen?quote:Op donderdag 6 april 2017 15:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kantooromgevingen zijn dan ook weinig stimulerend. Leidt alleen maar af, al dat groen. Het meest spannende in de omgeving dient in je Excel-spreadsheet plaats te vinden.
Idd. De enige tijd die je buiten besteed is als je van je kantoor richting de metro / parkeergarage rent.quote:Op donderdag 6 april 2017 15:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kantooromgevingen zijn dan ook weinig stimulerend. Leidt alleen maar af, al dat groen. Het meest spannende in de omgeving dient in je Excel-spreadsheet plaats te vinden.
quote:Op donderdag 6 april 2017 15:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat weet jij eigenlijk van kantooromgevingen?
Goed op dreef Reya.quote:
Hahah dat was wel mooi ja.quote:Op donderdag 6 april 2017 15:53 schreef Kaas- het volgende:
Mooiste actie tot nu toe op Fok van Druggie vond ik toen hij twee of drie ochtenden op rij hier in de SC kwam melden dat hij de afgelopen nacht wakker was gebeld door een taxi die hem naar het vliegveld wilde brengen, maar die hij wegstuurde omdat het niet de juiste dag zou zijn.
Heb een beetje het gevoel dat DH's brein standaard werkt zoals het mijne op truffels.
Parkeergarage? Luxe hoor.quote:Op donderdag 6 april 2017 15:54 schreef Ryon het volgende:
[..]
Idd. De enige tijd die je buiten besteed is als je van je kantoor richting de metro / parkeergarage rent.
Ik snap de kritiek van Duco dan ook niet echt. Er wonen geen mensen, ja dat is kut, maar daarom is het dan ook een kantoor- en bedrijventerrein. Man, man, man.
Ik heb ook wel eens nachtmerries.quote:Op donderdag 6 april 2017 15:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat weet jij eigenlijk van kantooromgevingen?
Er loopt toch ook een dominee rond die de hele dag naar verhalen luistert van mensen die tegen een burn-out aanzitten?quote:Op donderdag 6 april 2017 15:53 schreef LA_niner het volgende:
Er zijn meerdere filosofen op Zuidas, een noemt zich 'filosoof op Zuidas' en een orthodoxe jood.
Beetje binnen op een apparaatje puffen en hijgen.quote:Op donderdag 6 april 2017 15:56 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik heb zo'n intense hekel aan trainen op de ergometer.
Even de laatste sacramenten toedienen voor die mensen er een eind aan makenquote:Op donderdag 6 april 2017 15:56 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Er loopt toch ook een dominee rond die de hele dag naar verhalen luistert van mensen die tegen een burn-out aanzitten?
Je hebt helaas 5 man nodig in de roeiboot.quote:Op donderdag 6 april 2017 15:57 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Beetje binnen op een apparaatje puffen en hijgen.
Ga naar buiten.
De gemeente wil vast wel maar kan dat maar beperkt sturen. Daarnaast is kantorengrond natuurlijk veel lucratiever om te verkopen dan ruimte voor een park of broodjeszaakquote:Op donderdag 6 april 2017 15:44 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook wel zo. Ik zou dan als gemeente in ieder geval proberen om hier en daar wat groen te planten. Een soort van miniparkjes. Dan gaan mensen in de zomer ook wat makkelijk daar zitten. Broodjeszaakje in de buurt en het is al iets minder dood.
Ik zal er maar vanuit gaan dat jij de 21 gepasseerd bent, dan mag jij je schulden meenemen toch?quote:Op donderdag 6 april 2017 14:12 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Zo is de studieschuld nog te overzien. Heb nu nog minder schuld dan een nominaal afstuderende vrucht van onrendabelen, omdat ik (nog maar) twee jaar leen.
Bestaat er eigenlijk zoiets als een planologische carte blanche? Lijkt mij wel interessant om bij wijze van experiment gewoon een paar percelen te verkopen en maar te zien wat er verschijnt.quote:Op donderdag 6 april 2017 15:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De gemeente wil vast wel maar kan dat maar beperkt sturen. Daarnaast is kantorengrond natuurlijk veel lucratiever om te verkopen dan ruimte voor een park of broodjeszaak.
Maar een beetje schaamgroen zit er bijna altijd wel in.
Gonna catch 'm ketchum all.quote:Op donderdag 6 april 2017 15:57 schreef KetchupFTW het volgende:
Ash, ben je er al over uit wat je gaat doen?
Ja China.quote:Op donderdag 6 april 2017 16:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Bestaat er eigenlijk zoiets als een planologische carte blanche?
Die bosmongool is niet interessant joh.quote:Op donderdag 6 april 2017 15:57 schreef KetchupFTW het volgende:
'Schaamgroen' is een mooi woord.quote:Op donderdag 6 april 2017 15:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De gemeente wil vast wel maar kan dat maar beperkt sturen. Daarnaast is kantorengrond natuurlijk veel lucratiever om te verkopen dan ruimte voor een park of broodjeszaak.
Maar een beetje schaamgroen zit er bijna altijd wel in.
Ja, wij hanteren een "toelatingsplanologie" en je kan heel ruim bestemmen. Maar heel veel rotzooi wordt buiten het bestemmingsplan om geregeld dus alsnog kan je niet alles doen.quote:Op donderdag 6 april 2017 16:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Bestaat er eigenlijk zoiets als een planologische carte blanche? Lijkt mij wel interessant om bij wijze van experiment gewoon een paar percelen te verkopen en maar te zien wat er verschijnt.
Lelijke grijze gebouwen natuurlijk.quote:Op donderdag 6 april 2017 16:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Bestaat er eigenlijk zoiets als een planologische carte blanche? Lijkt mij wel interessant om bij wijze van experiment gewoon een paar percelen te verkopen en maar te zien wat er verschijnt.
Hij is in ieder geval ambitieus. Kan ik zeer waarderen.quote:Op donderdag 6 april 2017 16:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die bosmongool is niet interessant joh.
quote:
Kan me ook voorstellen dat het niet de bedoeling is dat daar dan ineens een opslag voor kernafval komt of zo, maar voor de verhouding wonen/werken/recreëren leek het me wel interessant om te zien hoe dat voor bepaalde stadsdelen verloopt als je het aan de markt overlaat.quote:Op donderdag 6 april 2017 16:02 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, wij hanteren een "toelatingsplanologie" en je kan heel ruim bestemmen. Maar heel veel rotzooi wordt buiten het bestemmingsplan om geregeld dus alsnog kan je niet alles doen.
Waarom gaat die kerel dan niet ook gewoon zijn hut verhuren? Stabiel inkomstenstroompje om elders lekker rustig te gaan zitten.quote:Op donderdag 6 april 2017 16:03 schreef Ryon het volgende:
Kan ook misgaan.
http://www.parool.nl/amst(...)procederen~a4482809/
Dit was een experiment waar alles mocht. Werden uiteindelijk alleen maar hotels en short stays.Want meeste cash per vierkante meter.
Ja, slecht. Veel over nagedacht, zeker door onze vrije markt vrienden. Maar zonering is nodig, allemaal met het oog op een "goede ruimtelijke ordening". Anders krijg je een eenzijdig aanbod. Als er geen woningen zijn komen er geen scholen, en als er geen scholen zijn komen er geen woningen. etc.quote:Op donderdag 6 april 2017 16:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Effe een volledige stad voor 10 miljoen mensen uit de grond stampen in niemandsland, waar vervolgens niemand komt te wonen.
[..]
Kan me ook voorstellen dat het niet de bedoeling is dat daar dan ineens een opslag voor kernafval komt of zo, maar voor de verhouding wonen/werken/recreëren leek het me wel interessant om te zien hoe dat voor bepaalde stadsdelen verloopt als je het aan de markt overlaat.
Ambitieus? Hij kan en wil niks, behalve direct uitvallen bij de eerste de beste opleiding die hij uitzoekt op basis van beroepskansen die niet eens bij hem passen. Je respecteert dan echt de verkeerde eigenschappen imo.quote:Op donderdag 6 april 2017 16:04 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval ambitieus. Kan ik zeer waarderen.
Nieuwe OUD-moderator.quote:Op donderdag 6 april 2017 16:06 schreef KetchupFTW het volgende:
Waarom is Pokkelmans blauw op mijn mobiel?
En je vraagt je niet af waarom je zelf groen bent?quote:Op donderdag 6 april 2017 16:06 schreef KetchupFTW het volgende:
Ja, en dan ga je elkaar ook in de wielen fietsen, net als die Olijve-dude heeft ondervonden.quote:Op donderdag 6 april 2017 16:07 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, slecht. Veel over nagedacht, zeker door onze vrije markt vrienden. Maar zonering is nodig, allemaal met het oog op een "goede ruimtelijke ordening". Anders krijg je een eenzijdig aanbod. Als er geen woningen zijn komen er geen scholen, en als er geen scholen zijn komen er geen woningen. etc.
Oh, er is waarschijnlijk iets fout gegaan met het koppelen van de accounts. Ik wou mijn Reya-account koppelen aan deze, en de bevoegdheden mee over laten gaan.quote:Op donderdag 6 april 2017 16:06 schreef KetchupFTW het volgende:
Het lijkt me niet verstandig dit voor de schermen uit te leggen...quote:Op donderdag 6 april 2017 16:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Oh, er is waarschijnlijk iets fout gegaan met het koppelen van de accounts. Ik wou mijn Reya-account koppelen aan deze, en de bevoegdheden mee over laten gaan.
Dan moeten ze er achter de schermen maar voor zorgen dat het er een beetje verzorgd uitziet voor de gewone gebruiker.quote:Op donderdag 6 april 2017 16:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het lijkt me niet verstandig dit voor de schermen uit te leggen...
Dat is een bevoegdheid van de Gemeenteraad en ondernemers worden al sinds de middeleeuwen lastig gevallen door GroenLinks en de PvdA. Dus blijf VVD stemmen.quote:Op donderdag 6 april 2017 16:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, en dan ga je elkaar ook in de wielen fietsen, net als die Olijve-dude heeft ondervonden.
Maar iets flexibeler mag het van mij af en toe wel. Van die machtsgeile gemeenteambtenaartjes die dan met een kloppende erectie een verzoek tot wijziging van het bestemmingsplan afwijzen en daarmee een ondernemer zijn plannen dwarsbomen vind ik maar een beetje zielig.
Of je gebruikt je accounts niet met verschillende browsers, geen wonder dat de koppeling dan misluktquote:Op donderdag 6 april 2017 16:12 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dan moeten ze er achter de schermen maar voor zorgen dat het er een beetje verzorgd uitziet voor de gewone gebruiker.
Haha, in Almere heeft men wel wat kleinschalige experimenten. Verder vinden Nederlanders dat veel te engquote:Op donderdag 6 april 2017 16:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Haha, zo zijn er vele mooie woorden in die wereldquote:Op donderdag 6 april 2017 16:02 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
'Schaamgroen' is een mooi woord.
Ohja klopt.quote:Op donderdag 6 april 2017 16:13 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is een bevoegdheid van de Gemeenteraad en ondernemers worden al sinds de middeleeuwen lastig gevallen door GroenLinks en de PvdA. Dus blijf VVD stemmen.
Als Almere het resultaat is geweest snap ik waarom het kleinschalig is gehouden.quote:Op donderdag 6 april 2017 16:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Haha, in Almere heeft men wel wat kleinschalige experimenten. Verder vinden Nederlanders dat veel te eng
Oh, ik wou dat ik een kavel kon kopen waar niet allemaal verplichtingen aan hangen qua bouwvlak en uiterlijk van de woning.quote:Op donderdag 6 april 2017 16:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Haha, in Almere heeft men wel wat kleinschalige experimenten. Verder vinden Nederlanders dat veel te eng
Deutsche, ing etc. staan in een nice omgeving, worden eveneens veel woningen gebouwd zodat een investment baner die 80 uur draai snel thuis is, iets dat niet te overschatten is bij die uren.quote:Op donderdag 6 april 2017 15:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Steeds meer gemeenten experimenteren met vrije kavelbouw. Amsterdam is nu ook (heel voorzichtig) bezig. In Amersfoort is ook al heel kleinschalig het een en ander gedaan, maar daar gelden nog wel veel regels aan de vrije kavels.quote:Op donderdag 6 april 2017 16:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, ik wou dat ik een kavel kon kopen waar niet allemaal verplichtingen aan hangen qua bouwvlak en uiterlijk van de woning.
En dan ben ik niet eens iemand die een of andere futuristische silo als huis wil neerzetten.
Maar Almere? Neuh...
Heel goed, nog even en je kan met niks doen aan je carrière werken.quote:In je pyjama op de bank werken aan je carrière
De loopbaancoach is populair. Dankzij online coachingbedrijven kun je ook vanuit je eigen huiskamer aan je carrière werken.
HET NUT VAN EEN ONLINE COACH
Persoonlijke begeleiding
Uit je bubbel stappen
Concrete doelen stellen
https://www.nrc.nl/nieuws(...)erm-7965099-a1553370
Business district hoeft niet saai te zijn, zie amstel en arena.quote:Op donderdag 6 april 2017 15:54 schreef Ryon het volgende:
[..]
Idd. De enige tijd die je buiten besteed is als je van je kantoor richting de metro / parkeergarage rent.
Ik snap de kritiek van Duco dan ook niet echt. Er wonen geen mensen, ja dat is kut, maar daarom is het dan ook een kantoor- en bedrijventerrein. Man, man, man.
Is dat een jonge gast? filosoof op de Zuidas doet dat vgm eveneens en is een jonge gast. Jood doet zelfde maar alleen voor joden.quote:Op donderdag 6 april 2017 15:56 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Er loopt toch ook een dominee rond die de hele dag naar verhalen luistert van mensen die tegen een burn-out aanzitten?
Hehe, daar wil niemand zijn.quote:Op donderdag 6 april 2017 16:29 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Business district hoeft niet saai te zijn, zie amstel en arena.
Olifantenpaadjesquote:Op donderdag 6 april 2017 16:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Haha, zo zijn er vele mooie woorden in die wereld. Olifantenpaadjes vind ik ook altijd een mooie.
Precies. Ik denk dat het Arena gebied het naarste deel van Amsterdam is. Groots opgezet en naargeestig.quote:Op donderdag 6 april 2017 16:33 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Concertje pakken in de HMH of Ziggodome en meteen daarna weer door naar veiligere oorden.
Oriënteren op dingen die een notaris niet mag doen buiten zijn beroep en vervolgens belastingrecht of notarieel, notarieel is nicer qua ondernemen vgm maar met belastingrecht heb je meer optie qua corporate beroepen.quote:Op donderdag 6 april 2017 15:57 schreef KetchupFTW het volgende:
Elders probeert men welstandsvrij bouwen ook wel. Maar velen vinden dat maar eng en vervelendquote:Op donderdag 6 april 2017 16:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, ik wou dat ik een kavel kon kopen waar niet allemaal verplichtingen aan hangen qua bouwvlak en uiterlijk van de woning.
En dan ben ik niet eens iemand die een of andere futuristische silo als huis wil neerzetten.
Maar Almere? Neuh...
almere volgens andere tijden.quote:Op donderdag 6 april 2017 16:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
BOx.quote:Op donderdag 6 april 2017 16:04 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval ambitieus. Kan ik zeer waarderen.
Dat het in een wijk is vind ik al een issue.quote:Op donderdag 6 april 2017 16:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Elders probeert men welstandsvrij bouwen ook wel. Maar velen vinden dat maar eng en vervelend.
Hier in de gemeente is ook een dergelijk wijkje gebouwd. Toen er een nieuw plan naast werd geprojecteerd ging men toch maar weer deels regels stellen. Ondanks dat er van de 100 woningen in het vorige plan er maar enkele wat bijzonder waren.
De meeste mensen willen toch "normaal" wonen
Roosendaal heeft een VVd-burgemeester en is toppunt van bureaucratisch bestuur dat ondernemen ondermijnt.quote:Op donderdag 6 april 2017 16:13 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is een bevoegdheid van de Gemeenteraad en ondernemers worden al sinds de middeleeuwen lastig gevallen door GroenLinks en de PvdA. Dus blijf VVD stemmen.
Zit die pizza/kebab tent van jou daar ook?quote:Op donderdag 6 april 2017 16:53 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Roosendaal heeft een VVd-burgemeester en is toppunt van bureaucratisch bestuur dat ondernemen ondermijnt.
Alle uitgaansgelegenheden en eetgelegenheden moeten om 4.00 dicht.
3.55: Alle uitganers staan voor de deur en willen binnen eten, mag niet want tot 4.01 gasten binnen=boete.
Voorgesteld om eetgelegenheden een half uur langer open te laten zijn zodat iedereen optie heeft om uit te gaan en te eten.
Gemeente besluit ipv dat uitgaansgelegenheden tot 3.00 open mogen zijn waardoor überhaupt niemand in Roosendaal uit wil.
Gemeente draait besluit terug en nu gaan er meer personen uit, ze hebben dus optie tot uitgaan maar moeten buiten eten. Gevolg: geluidsoverlast en rotzooi op straat.
Nee, dat de vvd goed zou zijn voor locale ondernemers is onzin die ondernemers hier zelf ondervinden.
Bouwen in buitengebied is vaak nog wat ingewikkelderquote:Op donderdag 6 april 2017 16:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat het in een wijk is vind ik al een issue.
Lijkt me een beetje voorbarig om dat nu al te zeggen. Als ie nou echter weer binnen een paar maanden uitvalt bij zijn studie..quote:Op donderdag 6 april 2017 16:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ambitieus? Hij kan en wil niks, behalve direct uitvallen bij de eerste de beste opleiding die hij uitzoekt op basis van beroepskansen die niet eens bij hem passen. Je respecteert dan echt de verkeerde eigenschappen imo.
VVD is ook wel van het handhaven natuurlijk.quote:Op donderdag 6 april 2017 16:56 schreef Ryon het volgende:
[..]
Zit die pizza/kebab tent van jou daar ook?
Die kon ik nog plaatsen hehe.quote:Op donderdag 6 april 2017 16:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
En je vraagt je niet af waarom je zelf groen bent?
Mijn droomhuis is 10 breed bij 12 diep (ex de garage) maar moet toch wel minimaal op een kavel van 750m2 staan, maar liefst op >1.000m2quote:Op donderdag 6 april 2017 17:06 schreef 99.999 het volgende:
Overigens leverde dat welstandsvrij bouwen uiteindelijk gewoon grotendeels lelijke boerderettes op die net iets te groot zijn voor de kavel maar de mensen zijn er dolgelukkig
Ik kende de term "boerderette" niet. Weer wat geleerd.quote:Op donderdag 6 april 2017 17:06 schreef 99.999 het volgende:
Overigens leverde dat welstandsvrij bouwen uiteindelijk gewoon grotendeels lelijke boerderettes op die net iets te groot zijn voor de kavel maar de mensen zijn er dolgelukkig
enquote:Quo usque tandem factionem cartellum
quote:Momento mori.
Ja, Jesse heeft er nog gegeten tijdens carnaval paar maanden voor ie leider werd, hij bekritiseerde Roosendaal in een krant, vond jammer dat ie dat punt niet aanhaalde want anders dan de kritiekpunten die ie wel benoemde heeft hij de kritiekpunten die hierboven worden genoemd zelf meegemaakt.quote:Op donderdag 6 april 2017 16:56 schreef Ryon het volgende:
[..]
Zit die pizza/kebab tent van jou daar ook?
Als ik niet net opgelicht zou zijn op fok met een weddenschap dan zou ik nu 'wedden dat dit opnieuw gebeurt?' zeggen.quote:Op donderdag 6 april 2017 17:00 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje voorbarig om dat nu al te zeggen. Als ie nou echter weer binnen een paar maanden uitvalt bij zijn studie..
Memento mori is gewoon algemene kennis.quote:Op donderdag 6 april 2017 17:09 schreef KetchupFTW het volgende:
Die cursus juridisch Latijn heeft toch wel geholpen. Kan nu al grote delen van zinnen begrijpen, zoals:
[..]
en
[..]
Heerlijk inderdaad. Wil je naar je bank lopen, realiseer je die maar buiten heb gezet omdat het binnen anders zo vol was!quote:Op donderdag 6 april 2017 17:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn droomhuis is 10 breed bij 12 diep (ex de garage) maar moet toch wel minimaal op een kavel van 750m2 staan, maar liefst op >1.000m2
Niet te serieus nemen die postquote:Op donderdag 6 april 2017 17:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Memento mori is gewoon algemene kennis.
Link?quote:Op donderdag 6 april 2017 17:18 schreef robin007bond het volgende:
Goeie post van je Kaas- over de ideologie van FvD. Ze weten gewoon echt niet waar ze lid van zijn lijkt het wel.
quote:Op donderdag 6 april 2017 17:18 schreef robin007bond het volgende:
Goeie post van je Kaas- over de ideologie van FvD. Ze weten gewoon echt niet waar ze lid van zijn lijkt het wel.
Dat is toch een redelijk bescheiden droom.quote:Op donderdag 6 april 2017 17:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn droomhuis is 10 breed bij 12 diep (ex de garage) maar moet toch wel minimaal op een kavel van 750m2 staan, maar liefst op >1.000m2
Dit is voor mij dan weer té afgelegen. Prima om in de natuur te wonen, maar niet in the middle of nowhere.quote:Op donderdag 6 april 2017 17:20 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat is toch een redelijk bescheiden droom.
Ik zou eerder voor zoiets gaan.
Beetje boekjes schrijven, rondbanjeren over je land. Verder nergens naartoe moeten.
Beetje honderd jaar studeren.quote:Op donderdag 6 april 2017 17:20 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Beetje boekjes schrijven, rondbanjeren over je land. Verder nergens naartoe moeten.
Ja, dat is ook leuk, maar ik droom liever over iets dat wel te realiseren isquote:Op donderdag 6 april 2017 17:20 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
We spreken elkaar over 40 jaar wel weer.quote:Op donderdag 6 april 2017 17:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat is ook leuk, maar ik droom liever over iets dat wel te realiseren is
Die hebben we nog wel te koop met lage welstandseisen.quote:Op donderdag 6 april 2017 17:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet anders heel goed waarom ik op ze stemdequote:Op donderdag 6 april 2017 17:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ze weten het zelf ook niet nee. Eerdaags even topicje maken.
Vandaag doceer ik ambtelijke malle termen.quote:Op donderdag 6 april 2017 17:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik kende de term "boerderette" niet. Weer wat geleerd.
Pokkelmans studeert wel rechtsgeleerdheid he!quote:Op donderdag 6 april 2017 17:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat is ook leuk, maar ik droom liever over iets dat wel te realiseren is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |