bij 2 mannen of 2 vrouwen is er altijd 1 het mannetje en de ander het vrouwtje.quote:Op donderdag 6 april 2017 14:46 schreef VarkensHart het volgende:
Mijn klacht is homo's die denken een te kunnen adopteren oid. Een kind heeft een vader en een moeder nodig en niet twee vaders of twee moeders.
Prima als je homo bent maar dan verspeel je je kans op kinderen (zo zou het moeten zijn vind ik)
Voorspelbaar, maar nee.quote:Op donderdag 6 april 2017 14:48 schreef wise het volgende:
[..]
bij 2 mannen of 2 vrouwen is er altijd 1 het mannetje en de ander het vrouwtje.
haha, jokes on you.
Gescheiden ouders ook zeer onwenselijk inderdaad.quote:Op donderdag 6 april 2017 14:49 schreef AnanYaw het volgende:
Volgens wie heeft een kind dat nodig?
Genoeg kinderen met een alleenstaande vader/moeder, opgevoed door grootouders, opgevoed door het dorp etc. met wie het prima gaat.
Toon maar eens aan dat het 1 vader, 1 moeder model de beste resultaten oplevert.
Je vergeet moeders die #viesdik zijn. En met een kort pittig kapsel.quote:Op donderdag 6 april 2017 14:49 schreef CrashO het volgende:
Kinderen dus ook afnemen bij alle alleenstaande mama's en papa's. En mensen met een gevaarlijk beroep, laag IQ of hoog aantal posts op Fok!
Mensen die vallen op hetzelfde geslacht kan je genezen.quote:Op donderdag 6 april 2017 14:51 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Gescheiden ouders ook zeer onwenselijk inderdaad.
Maar een kind met twee vaders of moeders druist compleet tegen rode natuur in.
Maar die hebben wel DD.quote:Op donderdag 6 april 2017 14:51 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Je vergeet moeders die #viesdik zijn. En met een kort pittig kapsel.
Of door wolven! En daarna gewoon even Rome stichten he!quote:Op donderdag 6 april 2017 14:49 schreef AnanYaw het volgende:
Genoeg kinderen met een alleenstaande vader/moeder, opgevoed door grootouders, opgevoed door het dorp etc. met wie het prima gaat.
Gaat dit over de cupmaat? Cupmaat gaat in dit geval inderdaad voor het kapsel. Overgewicht blijft echter uitgesloten.quote:
Daarom wolvenshirts dragenquote:Op donderdag 6 april 2017 14:54 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Of door wolven! En daarna gewoon even Rome stichten he!
Oké, dit was de mening van ongeïnformeerde TS. Nu even kijken wat de wetenschap erover te zeggen heeft.:quote:Op donderdag 6 april 2017 14:46 schreef VarkensHart het volgende:
Mijn klacht is homo's die denken een te kunnen adopteren oid. Een kind heeft een vader en een moeder nodig en niet twee vaders of twee moeders.
Prima als je homo bent maar dan verspeel je je kans op kinderen (zo zou het moeten zijn vind ik)
Een kind zal altijd worden gezien als het kind met de twee vaders en kwetsbaar zijn daardoor voor pesterijen.
enquote:Abtract: Findings are presented on a U.K. study of 41 gay father families, 40 lesbian mother families, and 49 heterosexual parent families with an adopted child aged 3–9 years. Standardized interview and observational and questionnaire measures of parental well-being, quality of parent–child relationships, child adjustment, and child sex-typed behavior were administered to parents, children, and teachers. The findings indicated more positive parental well-being and parenting in gay father families compared to heterosexual parent families. Child externalizing problems were greater among children in heterosexual families. Family process variables, particularly parenting stress, rather than family type were found to be predictive of child externalizing problems. The findings contribute to theoretical understanding of the role of parental gender and parental sexual orientation in child development.
quote:Abstract: Little research has focused on predictors of psychological adjustment among early placed adopted children. Additionally, the research on adopted children in lesbian or gay parent-families is sparse. The current study examined 40 female same-sex, 35 male same-sex, and 45 different-sex parent families with adopted children, all of whom were placed in their adoptive homes under the age of 18 months. We explored aspects of children’s preadoptive and postadoptive contexts (measured at 3 months postplacement) in relation to children’s externalizing and internalizing symptoms (measured at 2 years postplacement; M age 2.33 years). Findings revealed that lack of parental preparation for the adoption, and parental depressive symptoms, were associated with higher parent-reported levels of both externalizing and internalizing symptoms. Additionally, parents’ relationship conflict was associated with higher levels of parent- and partner-reported internalizing symptoms. Children’s adjustment outcomes did not differ by family type. Our findings point to the importance of considering the adoptive family context (including parent and couple subsystems) in predicting later adjustment in early placed adopted children, in diverse family contexts.
http://phenomena.national(...)sses-be-albatrosses/quote:Op donderdag 6 april 2017 14:51 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Gescheiden ouders ook zeer onwenselijk inderdaad.
Maar een kind met twee vaders of moeders druist compleet tegen rode natuur in.
80 gezinnen, representatief hoor.quote:Op donderdag 6 april 2017 15:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oké, dit was de mening van ongeïnformeerde TS. Nu even kijken wat de wetenschap erover te zeggen heeft.:
Golombok, S., Mellish, L., Jennings, S., Casey, P., Tasker, F., & Lamb, M. E. (2014). Adoptive gay fathers: Parent–child relationships and children's psychological adjustment. Child Development, 85, 456–468.
[..]
en
Goldberg, A. E., & Smith, J. Z. (2013). Predictors of psychological adjustment among early-placed adopted children with lesbian, gay, and heterosexual parents. Journal of Family Psychology, 27, 431–442.
[..]daaaag TS
Ja hallo, ga je nu dingen wetenschappelijk onderbouwen? Het is hier fok! waar alles uit onderbuik gevoelens wordt neergezet.quote:Op donderdag 6 april 2017 15:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oké, dit was de mening van ongeïnformeerde TS. Nu even kijken wat de wetenschap erover te zeggen heeft.:
Golombok, S., Mellish, L., Jennings, S., Casey, P., Tasker, F., & Lamb, M. E. (2014). Adoptive gay fathers: Parent–child relationships and children's psychological adjustment. Child Development, 85, 456–468.
[..]
en
Goldberg, A. E., & Smith, J. Z. (2013). Predictors of psychological adjustment among early-placed adopted children with lesbian, gay, and heterosexual parents. Journal of Family Psychology, 27, 431–442.
[..]daaaag TS
Wetenschapquote:Op donderdag 6 april 2017 15:15 schreef Questular het volgende:
[..]
Ja hallo, ga je nu dingen wetenschappelijk onderbouwen? Het is hier fok! waar alles uit onderbuik gevoelens wordt neergezet.
Ik zie dat TS ook behoorlijk geobsedeerd is door homo's; z'n laatste topics waarin hij gereageerd heeft gaan zonder uitzondering over homo's. Duidelijk een kasthomo.quote:Op donderdag 6 april 2017 15:15 schreef Questular het volgende:
[..]
Ja hallo, ga je nu dingen wetenschappelijk onderbouwen? Het is hier fok! waar alles uit onderbuik gevoelens wordt neergezet.
Het is algemeen bekend dat professoren e.d. op Fok! zitten. Dat afdoen als onderbuik gaat mij veel te ver maat.quote:Op donderdag 6 april 2017 15:15 schreef Questular het volgende:
[..]
Excuses, ik ging te ver.quote:Op donderdag 6 april 2017 15:19 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat professoren e.d. op Fok! zitten. Dat afdoen als onderbuik gaat mij veel te ver maat.
Jij beschikt nog niet over het meest basale idee van statistiek, representativiteit en wetenschap.quote:Op donderdag 6 april 2017 15:12 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
80 gezinnen, representatief hoor.
Tevens: mensen die altijd vertrouwen op wetenschap en niet zelf meer realistisch kunnen nadenken![]()
![]()
Ja potjandorie nog aan toe, dit is echt niet mn intentie geweestquote:Op donderdag 6 april 2017 15:26 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik heb het er moeilijk mee.
Oke ik merk dat het wat met je doet, dat doet me dan wel weer goed.quote:Op donderdag 6 april 2017 15:28 schreef Questular het volgende:
[..]
Ja potjandorie nog aan toe, dit is echt niet mn intentie geweest
Dit vond ik grappig, aangezien je het ineens hebt over 'zelf kunnen nadenken', maar door je eigen onbenulligheid vergeet waar jouw homofobie vandaan komt. Homofobie of dergelijke standpunten die jij hier inneemt, zijn per definitie aangeleerd.quote:Op donderdag 6 april 2017 15:12 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
mensen die altijd vertrouwen op wetenschap en niet zelf meer realistisch kunnen nadenken![]()
![]()
Een beetje op mannen vallenquote:
Drie jaar, onschuldige leeftijd inderdaad. Straks naar school, straks het besef dat er geen papa is zoals andere kindjes. Straks elke keer schaamte bij een vraag over papa. En dat allemaal omdat mama en mama willen wat volgens de natuur niet kan. Walgelijk En egoïstischquote:Op donderdag 6 april 2017 16:18 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Dit vond ik grappig, aangezien je het ineens hebt over 'zelf kunnen nadenken', maar door je eigen onbenulligheid vergeet waar jouw homofobie vandaan komt. Homofobie of dergelijke standpunten die jij hier inneemt, zijn per definitie aangeleerd.![]()
Mijn nichtje wordt opgevoed door twee prachtige dames in mijn familie, mijn zus en haar vriendin. Volgend jaar gaan ze trouwen en dan is mijn nichtje alweer 3 jaar oud. Een gelukkiger kind dan mijn nichtje ga je zelden vinden. Komt niks tekort.
Je bent zelf walgelijk en egoïstisch.quote:Op donderdag 6 april 2017 16:25 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Drie jaar, onschuldige leeftijd inderdaad. Straks naar school, straks het besef dat er geen papa is zoals andere kindjes. Straks elke keer schaamte bij een vraag over papa. En dat allemaal omdat mama en mama willen wat volgens de natuur niet kan. Walgelijk En egoïstisch
Ok!quote:Op donderdag 6 april 2017 16:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je bent zelf walgelijk en egoïstisch.
Moet kunnen toch? Dat is zo'n beetje de standaard.quote:Op donderdag 6 april 2017 16:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je bent zelf walgelijk en egoïstisch.
Wat een BSquote:Op donderdag 6 april 2017 16:25 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Drie jaar, onschuldige leeftijd inderdaad. Straks naar school, straks het besef dat er geen papa is zoals andere kindjes. Straks elke keer schaamte bij een vraag over papa. En dat allemaal omdat mama en mama willen wat volgens de natuur niet kan. Walgelijk En egoïstisch
Edit: ik lees dat je nichtje nog maar twee is. Hoe kun je dan al oordelen dat het niets uit zal maken bah bah bah
Welke rol denk je dat de oom in kwestie heeft gespeeldquote:Op donderdag 6 april 2017 16:25 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Edit: ik lees dat je nichtje nog maar twee is. Hoe kun je dan al oordelen dat het niets uit zal maken bah bah bah
Ja de gay parade is dikke defqon1 hier met grip en prio tegen Al Qaida, IS en betonscharenquote:Op donderdag 6 april 2017 16:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
Eigenlijk zijn homoos relationeel gezien best wel een risicogroep he?
Komt doordat het geen representatieve steekproef is. Wanneer dat wel zo is, zoals in andere (betere onderzoeken) is het resultaat heel wat anders.quote:
Als jij denkt dat een studie met 80 gezinnen ook maar iets zegt, geldt bovenstaande voor jou.quote:Op donderdag 6 april 2017 15:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij beschikt nog niet over het meest basale idee van statistiek, representativiteit en wetenschap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |