Eerst betoog je dat het waardeloze piloten waren en nu verwacht je dat ze alles vooraf wisten in te calculeren?quote:Op maandag 17 april 2017 23:46 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad. Grote kans daarop. Waarom zouden ze dat doen en zo de hele missie in gevaar stellen?
De doelen waren de grootste kantoorgebouwen in de vs.quote:Op maandag 17 april 2017 23:29 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Als je met zo'n enorme snelheid vliegt dan is dat volgens piloten enorm moeilijk om het vliegtuig nog te besturen. Om het vliegtuig onder controle te houden. Zo goed als onmogelijk. Of je moet een steengoede piloot zijn. En daar komt dan nog bij dat je het ook nog eens in je beoogde doel moet vliegen.
Snapez vous?
Ik heb de docu al in 2013 gezien.quote:Op maandag 17 april 2017 23:27 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nee kijk eerst die doc maar dan praten we verder. Zo heeft het geen zin aangezien je allemaal dingen vraagt die beantwoord worden in de doc en allemaal dingen beweerd die gewoon niet waar zijn volgens de feiten.
En het lijkt me toch dat jij als 911 "expert" wel op de hoogte wil zien van nieuwe informatie of nieuwe theorieen? Je kunt toch nooit iets zo fel verdedigen als je niet goed op de hoogte bent?
Vervolgens wordt wel verwacht dat de twin Towers een dergelijke onmogelijke snelheid kunnen overleven.quote:Op maandag 17 april 2017 23:46 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad. Grote kans daarop. Waarom zouden ze dat doen en zo de hele missie in gevaar stellen?
HOE is dat onmogelijk?quote:Op maandag 17 april 2017 21:47 schreef Tingo het volgende:
[..]
Lijkt me sterk of onmogelijk dat zulke beelden van street level kan genomen zijn.
Voor de mensen die willen wat meer in-depth analysis van de jumpers beelden:
"FALLING MAN" - the phony jumpers
http://www.cluesforum.info/viewtopic.php?f=18&t=501
Ja - aardig lange thread maar wel de moeite waard is.....als je echt wat meer over het gebruik van CGI op 9/11 wil weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat in 1912 wel kan, kan in 2001 of te wel 89 jaar later niet...Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op dinsdag 18 april 2017 01:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
HOE is dat onmogelijk?
Een voorbeeldje uit 1912 wat zeg je 1912 hadden ze toen al camera's?
Death Jump - Franz Reichelt jumps off the Eiffel Tower: On 4th February 1912,
wearing a crazy homemade parachute contraption Reichelt hovers on the brink for a while having doubts before suddenly jumping to his death.
Deze beste man flikkert van de Eifeltoren in een bijna vrije val, want zijn uitvinding werkt niet!Die beelden uit 1912 zijn overduidelijk cgi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat in 1912 wel kan, kan in 2001 of te wel 89 jaar later niet...
😉Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
Nou wat is je antwoord dan op die vraag?quote:Op maandag 17 april 2017 23:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom heb je daar een docu voor nodig? Lijkt me nogal een cruciaal punt, waar je toch hopelijk wel eerder over nagedacht hebt.
Is algemeen bekend dat als een vliegtuig sneller dan de VMO waarde gaat vliegen dit soort dingen kunnen gebeuren. De 911 vliegtuigen vlogen allemaal sneller dan de VMO waarde. Veel sneller trouwens. Rarara hoe kan het dat dit soort dingen niet is gebeurd?quote:Op dinsdag 18 april 2017 00:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat dit door de snelheid van het vliegtuig komt?
Heb je de doc al gezien?quote:Op dinsdag 18 april 2017 00:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Eerst betoog je dat het waardeloze piloten waren en nu verwacht je dat ze alles vooraf wisten in te calculeren?
Je weet niet eens wat de theorie is hoe ze alles verklaren. Maar je hebt hem wel gezien......quote:Op dinsdag 18 april 2017 00:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik heb de docu al in 2013 gezien.
Ik kon ze toen niet op nieuwe informatie betrappen en gezien het feit dat je na het zien van de docu geen enkele vraag weet te beantwoorden inspireert mij niet om hem opnieuw te zien.
Dit is prima te verklaren hoor. Het is alleen niet te verklaren als je het officiele verhaal gelooft. Dat jij nog steeds beweert hier dat dat niet rammelt is lachwekkend.quote:Op dinsdag 18 april 2017 00:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Vervolgens wordt wel verwacht dat de twin Towers een dergelijke onmogelijke snelheid kunnen overleven.
Wat dat betreft rammelt het 911 complot even hard als de platte aarde.
Allemaal adhoc argumenten die niet tot een samenhangend geheel zijn te smeden...
Ik stel jou die vraag...quote:Op dinsdag 18 april 2017 11:24 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nou wat is je antwoord dan op die vraag?
Als dat algemeen bekend is, is dat een common misconception. Een vliegtuig valt niet spontaan uit de lucht als hij over VMO heen gaat. De kans op schade aan het vliegtuig begint steeds verder toe te nemen, na gelang je er verder en verder overheen gaat, maar ook daar zit nog een redelijke marge op. Dat kan je ook zien aan meerdere incidenten, waarbij vliegtuigen nog veel verder over VMO heen gingen, tot de geluidsbarrière aan toe, en alsnog veilig geland zijn. Die 747 die in die docu langs komt is daar een voorbeeld van.quote:Op dinsdag 18 april 2017 11:26 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Is algemeen bekend dat als een vliegtuig sneller dan de VMO waarde gaat vliegen dit soort dingen kunnen gebeuren. De 911 vliegtuigen vlogen allemaal sneller dan de VMO waarde. Veel sneller trouwens. Rarara hoe kan het dat dit soort dingen niet is gebeurd?
Ik stelde jou die vraag eerst.....quote:
Ik zeg ook helemaal niet dat het vliegtuig gelijk neer stort. In de doc worden meerdere piloten, experts en allerlei bewijs aangevoerd dat er dan delen van het vliegtuig af kunnen breken inderdaad. Waarom zou een terrorist dat risico nemen?quote:Op dinsdag 18 april 2017 11:45 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Als dat algemeen bekend is, is dat een common misconception. Een vliegtuig valt niet spontaan uit de lucht als hij over VMO heen gaat. De kans op schade aan het vliegtuig begint steeds verder toe te nemen, na gelang je er verder en verder overheen gaat, maar ook daar zit nog een redelijke marge op. Dat kan je ook zien aan meerdere incidenten, waarbij vliegtuigen nog veel verder over VMO heen gingen, tot de geluidsbarrière aan toe, en alsnog veilig geland zijn. Die 747 die in die docu langs komt is daar een voorbeeld van.
Het antwoord daarop is dat het de missie niet zo ver in gevaar bracht als jij denkt, en ze zelf waarschijnlijk ook niet competent genoeg waren om dat in te zien.quote:
Het is dus bekend dat hoe meer vliegtuigen boven de VMO waarde vliegen hoe meer kans er is dat ze onderdelen kwijt gaan raken van het vliegtuig. Oftewel vrij duidelijk bewijs dat de missie dus wel in gevaar kwam. Verder is het duidelijk dat het vliegtuig veel moeilijker te besturen was boven de VMO waarde. En de vliegtuigen vlogen dik boven de VMO waarde waarbij ze zulke capriolen uithaalden dat de verkeersleiding dacht dat het militaire vliegtuigen waren.quote:Op dinsdag 18 april 2017 13:19 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Het antwoord daarop is dat het de missie niet zo ver in gevaar bracht als jij denkt, en ze zelf waarschijnlijk ook niet competent genoeg waren om dat in te zien.
Uhu, maare die mag wel in de OPquote:Op dinsdag 18 april 2017 19:02 schreef Lavenderr het volgende:
Is deze hier al eens voorbij gekomen?
https://govinfo.library.unt.edu/911/report/911Report.pdf
Staat er bijquote:Op dinsdag 18 april 2017 20:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Uhu, maare die mag wel in de OP
Aangezien deze geregeld aangehaald word.
Tenminste als de rest er mee eens is dat dit het officiële rapport is!
Dan kan men daar naar verwijzen ipv naar elkaar
quote:Op dinsdag 18 april 2017 01:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
HOE is dat onmogelijk?
Een voorbeeldje uit 1912 wat zeg je 1912 hadden ze toen al camera's?
Death Jump - Franz Reichelt jumps off the Eiffel Tower: On 4th February 1912,
wearing a crazy homemade parachute contraption Reichelt hovers on the brink for a while having doubts before suddenly jumping to his death.
Deze beste man flikkert van de Eifeltoren in een bijna vrije val, want zijn uitvinding werkt niet!Ik snap je niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat in 1912 wel kan, kan in 2001 of te wel 89 jaar later niet...
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
Er zijn gefaked/fotoshop(ouwe stijl cut and paste) fotos sinds er fotos zijn.quote:Op dinsdag 18 april 2017 08:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die beelden uit 1912 zijn overduidelijk cgi.
😉
Bullshit Japie. Vlucht 77 waar die verkeersleiding opmerking over gaat ging pas helemaal aan het einde zo hard, toen deze in een rechte lijn op het Pentagon af vloog.quote:Op dinsdag 18 april 2017 20:02 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Het is dus bekend dat hoe meer vliegtuigen boven de VMO waarde vliegen hoe meer kans er is dat ze onderdelen kwijt gaan raken van het vliegtuig. Oftewel vrij duidelijk bewijs dat de missie dus wel in gevaar kwam. Verder is het duidelijk dat het vliegtuig veel moeilijker te besturen was boven de VMO waarde. En de vliegtuigen vlogen dik boven de VMO waarde waarbij ze zulke capriolen uithaalden dat de verkeersleiding dacht dat het militaire vliegtuigen waren.
Lijkt me duidelijk dat er hier iets niet in de haak is.
quote:
Juist en deze zeker ookquote:Op dinsdag 18 april 2017 21:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Er zijn gefaked/fotoshop(ouwe stijl cut and paste) fotos sinds er fotos zijn.
Jij beweert dat die foto een onmogelijkheid is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |