Ik ben alles verloren met BC en KEY. Alles waarmee ik gemined heb enzo.quote:Op maandag 10 april 2017 13:25 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oh ja, was iig iemand die altijd heel veel geluk met coins heeft.
quote:Op zondag 9 april 2017 21:16 schreef Nattekat het volgende:
Goed, daar gaan we:
Zoals velen hier al weten proberen de devs van Bitcoin een oplossing te vinden voor het probleem dat blokken vol zijn. Dat houdt in dat niet alle transacties in een blok passen en er dus een soort wedloop ontstaat van wie het meeste aan de miners bestaat. Uiteindelijk kan dit zo erg worden dat per blok de helft van de transacties niet meegenomen gaat worden en de fees echt belachelijk worden.
Er zijn al meerdere oplossingen voor gevonden, waarvan Segwit de populairste is. Niet iedereen is even tevreden met die oplossing, waardoor de implementatie wat problemen kent. Gelukkig hebben we de kleine vriend Litecoin nog om het te testen. Momenteel is Segwit geïmplementeerd in LTC en wordt het actief zodra 75% van de blokken (hoe ze dat precies berekenen is me niet duidelijk) een signaal geeft dat ze Segwit accepteren.
Allemaal leuk en aardig, prijs van Litecoin is geëxplodeerd en ook Bitcoin kan ervan profiteren. Er is alleen één probleem: ASICBoost. ASICBoost is een gepatenteerde oplossing voor hardware om 20% effectiever Bitcoinblokken te minen. Momenteel is er één hele grote speler op de markt die best veel geld ermee verdiend. Het invoeren van Segwit zou effectief een failliet betekenen omdat het niet meer werkt.
Wat heeft een Bitcoinminer te maken met Litecoin? Alles. Die grote speler is er uiteraard bij gebaad om dit compleet te blokkeren. Aangezien Litecoin eigenlijk een soort grote test is voor Segwit, zou het voor die speler geweldig zijn als de proef mislukt en Litecoin weer de vergetelheid in duikt. Momenteel stemt 65% van de miners dus voor Segwit, bij lange na niet genoeg. Die grote speler bezit een Litecoin-pool die goed is voor 15% van de hashrate (en het blijkt dat dat nog flink is toegenomen), 15% die uiteraard nooit Segwit gaat accepteren. En dat is waar alles momenteel de soep in loopt.
Er zijn nog andere oplossingen, en in theorie is met de meerderheid van de hashrate genoeg mogelijk, dus een faal van Segwit zal niet per definitie het einde van Litecoin zijn. Maar praktisch iedereen wil dat Segwit slaagt, dus het zal wel een gigantische klap zijn.
Ja wel dus.quote:Op maandag 10 april 2017 13:56 schreef kthxbye het volgende:
Wel of niet Litecoin inkopen, wel of niet Litecoin inkopen...
200 LTC gekocht. Let's gooooooquote:Op maandag 10 april 2017 12:13 schreef MaGNeT het volgende:
Ziet er goed uit voor Litecoin als alles doorgaat wat aangekondigd is, 40 Dollar binnen een paar maand lijkt me goed mogelijk.
quote:
Klein beginnen toch?quote:
0.06 begonnen, zit nu op 0.2quote:Op maandag 10 april 2017 17:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klein beginnen toch?
Heb zelf in een weekje of twee van 0.1 btc 0.25 btc gemaakt. En ik denk dat ik er straks gewoon weer 0.15 af haal en weer weg zet.
Ja als ik de boot niet had gemist met DOGE en niet alles in MOON had gestopt had ik nu 10k+ gehad, maargoed.quote:Op maandag 10 april 2017 17:20 schreef Nattekat het volgende:
Mensen met minder dan 30
Was 200 geweest als ik de boot niet gemist had, maar als hè
Welnee, dat de koers eindelijk boven mijn buy staatquote:Op maandag 10 april 2017 17:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dit soort posts betekent meestal dat de top geweest is
Segwit is weer omhoog aan het gaan ja.quote:Op maandag 10 april 2017 17:37 schreef MaGNeT het volgende:
Litecoin lijkt aan z'n herstel te beginnen.
LOL, dat is exact wat ik ook heb gedaanquote:Op maandag 10 april 2017 17:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Segwit is weer omhoog aan het gaan ja.
Straks als die gaat zakken weer verkopen en op 0.077 / 9.3 opnieuw kopen
Segwit lijkt wel een PnDquote:Op maandag 10 april 2017 17:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Segwit is weer omhoog aan het gaan ja.
Straks als die gaat zakken weer verkopen en op 0.077 / 9.3 opnieuw kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |