quote:Teams en haar managers
AFC Bournemouth - Eddie Howe
Arsenal - Arséne Wenger
Burnley - Sean Dyche
Chelsea - Antonio Conte
Crystal Palace - Alan Pardew Sam Allardyce
Everton - Ronald Koeman
Hull City - Mike Phelan Marco Silva
Leicester City - Claudio Ranieri Caretaker: Craig Shakespeare
Liverpool - Jürgen Klopp
Manchester City - Josep Guardiola
Manchester United - José Mourinho
Middlesbrough - Aitor Karanka
Southampton - Claude Puel
Stoke City - Mark Hughes
Sunderland - David Moyes
Swansea City - Francesco Guidolin Bob Bradley Paul Clement
Tottenham Hotspur - Mauricio Pochettino
Watford - Walter Mazzarri
West Bromwich Albion - Tony Pulis
West Ham United - Slaven Biliç
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes
Speelschema
Fantasy Premier League
Programma Ziggo Sport || FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Liverpool gaat gewoon verliezen bij Stoke jaquote:Op zaterdag 8 april 2017 09:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Mané geblesseerd voor een tijdje dus dat wordt weer genieten. Ik voel aan mijn water dat ze weer punten verliezen bij Stoke. Nou ja, het zou me niets verbazen. Met Lollerpool weet je het nooit.
Janssen is nou niet echt iemand voor wie je de tv aanzetquote:Op zaterdag 8 april 2017 12:37 schreef skysherrif het volgende:
janssen in de basis, ik ga maar weer eens PL kijken
Vanmiddag welquote:Op zaterdag 8 april 2017 13:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Janssen is nou niet echt iemand voor wie je de tv aanzet
Das lang geleden ja.quote:Op zaterdag 8 april 2017 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de grote Isaac Success. Voor het laatst zien flitsen bij Granada.
Leek in eerste instantie erger dan dat het was. Dacht eerst aan een gevalletje misser Wim Kieft.quote:Op zaterdag 8 april 2017 13:51 schreef franske19 het volgende:
Was ook wel mazzel geweest als die binnen was gevallen.
Hopelijk kunnen ze volgend seizoen echt meedoen om de titel.quote:Op zaterdag 8 april 2017 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Nou, als Tottenham de tweede plek nog weggeeft.
Dit ja, met nog schitterend schema voor boegquote:Op zaterdag 8 april 2017 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Nou, als Tottenham de tweede plek nog weggeeft.
Arsenal en United ook op bezoek. Van de uitwedstrijden zou je alleen Hull lastig kunnen noemen met de reputatie van Marco Silva in thuiswedstrijden.quote:Op zaterdag 8 april 2017 14:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit ja, met nog schitterend schema voor boeg
COYS!!quote:Op zaterdag 8 april 2017 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een genotsteam heeft Tottenham toch ook hè
Hopelijk stort Chelsea in ipv de Spurs.quote:Op zaterdag 8 april 2017 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een genotsteam heeft Tottenham toch ook hè
Jij bent toch Arsenalfan?quote:Op zaterdag 8 april 2017 14:42 schreef franske19 het volgende:
[..]
Hopelijk stort Chelsea in ipv de Spurs.
Ja maar ik heb geen hekel aan de Spurs. Beetje onzinnig als Nederlander die niets met die rivaliteit te maken heeft. Ben geen fan van clubs als Chelsea en City.quote:
Ik ook niet hoor.quote:Op zaterdag 8 april 2017 14:48 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen hekel aan de Spurs. Beetje onzinnig als Nederlander die niets met die rivaliteit te maken heeft. Ben geen fan van clubs als Chelsea en City.
Nee joh.quote:Op zaterdag 8 april 2017 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Mignolet, Clyne, Lovren, Klavan, Matip, Milner, Can, Wijnaldum, Alexander-Arnold, Woodburn, Origi.
Oké dat wordt dus puntverlies voor Pool.
Sanchez - Viergever > Lovren - Klavanquote:Op zaterdag 8 april 2017 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Mignolet, Clyne, Lovren, Klavan, Matip, Milner, Can, Wijnaldum, Alexander-Arnold, Woodburn, Origi.
Oké dat wordt dus puntverlies voor Pool.
Zo goed is Stoke ook weer niet. 1-2quote:Op zaterdag 8 april 2017 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hahaha.
Meen je dit? Geen Coutinho, Lallana, Mané, Firmino en nog eens bij Stoke uit.
Allemaal niet fit?quote:Op zaterdag 8 april 2017 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hahaha.
Meen je dit? Geen Coutinho, Lallana, Mané, Firmino en nog eens bij Stoke uit.
Ik wens Liverpool veel sterkte met een elftal zonder enige vorm van creativiteit..quote:Op zaterdag 8 april 2017 15:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zo goed is Stoke ook weer niet. 1-2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |