Hoezo helaasquote:Op woensdag 5 april 2017 21:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Omg. Helaas is Bobje homo en is Skysherrif veel te rechts voor je.
Moest lachen.quote:Op woensdag 5 april 2017 21:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ze zijn beide niet mannelijk genoeg voor je. Je hebt dan meer aan een type als ik denk ik.
Vertel eens.quote:Op woensdag 5 april 2017 21:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Bobje en jij had me wel een leuk setje geleken.
quote:Op woensdag 5 april 2017 21:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ze zijn beide niet mannelijk genoeg voor je. Je hebt dan meer aan een type als ik denk ik.
beiden*quote:Op woensdag 5 april 2017 21:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
quote:
Homo?quote:Op woensdag 5 april 2017 21:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Omg. Helaas is Bobje homo en is Skysherrif veel te rechts voor je.
"Armpje drukken".quote:Op woensdag 5 april 2017 21:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat wil je doen dan Skytje? Won dit weekend ook van al m'n vrienden met armpje drukken hoor.
Sympathiek. Er kan weer iets van mijn to do before you die-lijstje af.quote:
Ik heb vandaag voor het eest bijna een paar meppen uitgedeeld trouwens.quote:Op woensdag 5 april 2017 21:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat wil je doen dan Skytje? Won dit weekend ook van al m'n vrienden met armpje drukken hoor.
Bij mij had mijn moeder de klappen uitgedeeld.quote:Op woensdag 5 april 2017 21:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb vandaag voor het eest bijna een paar meppen uitgedeeld trouwens.
Broertje moest voetballen, tegen een tokkie team uit Bergen op Zoom, lijnrechter was een of andere doorgesnoven gek die op eens met zn stokje op ons afkwam (we schreeuwden naar de scheids dat er niets aan de hand was bij een overtreding). Bij nader inzien ging ie maar niet met zn eentje met ons op de vuist, maar gooide ie zn stokje naar ons en liep ie snel naar zn dug out. Riep een vrouw uit onze dug out dat hij best even normaal kan doen, waarop hij antwoorde dat "die kankerhoer haar bek moest houden". Die vrouw was wel mn moeder, dus dat vond ik niet zo tof.
Het is een illuster rijtje, de users die me op een taalfout hebben gewezen. Kowloon probeerde het gisteren nog maar faalde.quote:Op woensdag 5 april 2017 21:41 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Sympathiek. Er kan weer iets van mijn to do before you die-lijstje af.
Telt het ook als je dronken was?quote:Op woensdag 5 april 2017 21:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is een illuster rijtje, de users die me op een taalfout hebben gewezen. Kowloon probeerde het gisteren nog maar faalde.
Jeetje. Verbaas me keer op keer over de enorme tokkiecultuur op de voetbalvelden. Toch wel jammer zeg.quote:Op woensdag 5 april 2017 21:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb vandaag voor het eest bijna een paar meppen uitgedeeld trouwens.
Broertje moest voetballen, tegen een tokkie team uit Bergen op Zoom, lijnrechter was een of andere doorgesnoven gek die op eens met zn stokje op ons afkwam (we schreeuwden naar de scheids dat er niets aan de hand was bij een overtreding). Bij nader inzien ging ie maar niet met zn eentje met ons op de vuist, maar gooide ie zn stokje naar ons en liep ie snel naar zn dug out. Riep een vrouw uit onze dug out dat hij best even normaal kan doen, waarop hij antwoorde dat "die kankerhoer haar bek moest houden". Die vrouw was wel mn moeder, dus dat vond ik niet zo tof.
Haha. Amsterdam-Noord ftw.quote:Op woensdag 5 april 2017 21:44 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Bij mij had mijn moeder de klappen uitgedeeld.
Aldus de user ''Adolf was Right'' op Youtube.quote:Strijders van Duitsland wordt wakker!
Er moet een nieuwe Kristallnacht komen waar we alle moskeeën en synagoges aan diggelen slaan.
Wat jammet dat ik hem deze week toevallig niet live kijk. Dit weekend maar weer tegen Tchock. Zo wel ff lekker studio sport meepakken als ik thuis ben.quote:
Equote:Op woensdag 5 april 2017 21:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh dan moet je misschien toch maar eens met de cup F van Samzz gaan spelen.
Haha, ja youtube doet me wel verbazen hoeveel ekte nazis er nog zijn.quote:Op woensdag 5 april 2017 21:53 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Aldus de user ''Adolf was Right'' op Youtube.
Ajax heeft veel meer moeite met AZ.quote:Op woensdag 5 april 2017 21:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat jammet dat ik hem deze week toevallig niet live kijk. Dit weekend maar weer tegen Tchock. Zo wel ff lekker studio sport meepakken als ik thuis ben.
Had wel al 5 0 moeten zijn, blijft een dingetje kansen missen. Zondag ook al, verder niet echt een kind aan AZ, maar 1 goaltje is natuurlijk genoeg.quote:
Hoe weet je haar cupmaat?quote:Op woensdag 5 april 2017 21:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Extreme Right, zelfs.quote:Op woensdag 5 april 2017 21:53 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Aldus de user ''Adolf was Right'' op Youtube.
E toch?quote:Op woensdag 5 april 2017 21:53 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:
Zou je de tussenstand er niet van willen melden? Dan kan ik dat vanavond nog in spanning zien.quote:
Die foto heb ik weer gemist.quote:Op woensdag 5 april 2017 21:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Die hebben we geraden nadat ze een foto postte. Het was E trouwens.
Oh boehoe.quote:Op woensdag 5 april 2017 21:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zou je de tussenstand er niet van willen melden? Dan kan ik dat vanavond nog in spanning zien.
Mocht iemand hier het toch doen omdat 'ie een sukkel is of eriksd heet, soit.
Kun je best wel weer vinden. Is de moeite waardquote:
We zijn hier voor ajax.quote:Op woensdag 5 april 2017 22:02 schreef Falco het volgende:
Prima ontwikkelingen nu in het Johan Cruijff-stadion.
Owh, de-operationalise is "structuur aanbrengen"?quote:Op woensdag 5 april 2017 22:02 schreef skysherrif het volgende:
Volgens pro trump sites is Bannon trouwens niet weggestuurd uit het NSC, maar is hij slechts zelf weggegaan omdat zijn taak (structuur aanbrengen) nu klaar is.
Wat leuk voor jullie!quote:
Erik?quote:
Toets ALT+F4 in als je je browser open hebt.quote:Op woensdag 5 april 2017 21:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zou je de tussenstand er niet van willen melden? Dan kan ik dat vanavond nog in spanning zien.
Mocht iemand hier het toch doen omdat 'ie een sukkel is of eriksd heet, soit.
Dat zegt niet veel. Ik ben waardeloos in schatten van leeftijden.quote:
Dat zegt dat jij nog jong bent iigquote:Op woensdag 5 april 2017 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zegt niet veel. Ik ben waardeloos in schatten van leeftijden.
Ja? Hoe oud ben ik?quote:Op woensdag 5 april 2017 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zegt niet veel. Ik ben waardeloos in schatten van leeftijden.
lekker wijffiequote:Op woensdag 5 april 2017 22:11 schreef KetchupFTW het volgende:
Zijn jullie bekend met het nieuwe fenomeen Shirley van de PVV?
Dank je schat!quote:Op woensdag 5 april 2017 22:08 schreef Drugshond het volgende:
Leandra en C'est Moi zijn de oudste. De rest is kutvolk.
30 inmiddelsquote:Op woensdag 5 april 2017 22:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zegt dat jij nog jong bent iig![]()
Maak je nog steeds van die schitterende tekeningen?
Nooit over nagedachtquote:
Je manboobs zijn nog niet zinkende?quote:
Wow, meteen goed.quote:
Jammer.quote:Op woensdag 5 april 2017 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
30 inmiddels.
En nauwelijks meer. Geen inspiratie.
Prachtige leeftijd voor een vrouw.quote:Op woensdag 5 april 2017 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
30 inmiddels.
Ik hoop dat t weer terugkomt. Vorig jaar zomer mijn laatste tekening afgerond...quote:
M'n manboobs zijn lekker straks en hard als staal, heb ze net nog goed getraind.quote:Op woensdag 5 april 2017 22:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je manboobs zijn nog niet zinkende?
Oh, dacht dat je zei dat je uit de jaren 50 kwam in het vorige topic.quote:Op woensdag 5 april 2017 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
30 inmiddels.
Hoop zeker met je meequote:Op woensdag 5 april 2017 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop dat t weer terugkomt. Vorig jaar zomer mijn laatste tekening afgerond...
Mja, kan t niet forceren. En ben nu ook te druk met werk.
Oh. Okayquote:
Jurk.quote:Op woensdag 5 april 2017 22:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je zei dat je uit de jaren 50 kwam in het vorige topic.
Mijn jurkenquote:Op woensdag 5 april 2017 22:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je zei dat je uit de jaren 50 kwam in het vorige topic.
quote:Op woensdag 5 april 2017 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoop zeker met je mee![]()
Wat doe je nu? Iets paardgerelateerds?
Trustequote:Op woensdag 5 april 2017 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Okay. Ik vond twintiger zijn wel tof.
Ik ga me voorbereiden op mijn schoonheidsslaapje. Toedeloe.
Truste.quote:Op woensdag 5 april 2017 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga me voorbereiden op mijn schoonheidsslaapje. Toedeloe.
Paardensprong met de ei-sprongquote:Op woensdag 5 april 2017 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
30 inmiddels.
Toen ik 20 was was ik opeens 40. Leuke tijd.quote:Op woensdag 5 april 2017 22:17 schreef Samzz het volgende:
Dan moet ik ook weg. Dat plezier gun ik niet iedereen.quote:Op woensdag 5 april 2017 22:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Open effe een topic in FC dat forumcrew moet wegblijven uit de POL SC.
Je eerste trip duurde 20 jaar. Wanneer denk je dat je huidige is uitgewerkt?quote:Op woensdag 5 april 2017 22:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Toen ik 20 was was ik opeens 40. Leuke tijd.
In een sample van een paar honderd met drie FvD stemmers zeker.quote:Op woensdag 5 april 2017 22:23 schreef KetchupFTW het volgende:
Volgens de laatste peiling van Maurice de Hond is 95% van de FvD-kiezers trouw aan de partij. Best opmerkelijk als je bedenkt dat de partij zo jong is.
SGP & D66 staan overigens hoger met respectievelijk 97% en 96%.
Maak er "mods" van dan. Niemand wil jou hier weg hebben.quote:Op woensdag 5 april 2017 22:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan moet ik ook weg. Dat plezier gun ik niet iedereen.
Wat dan?quote:
Best vreemd dat ze dan 95% weten te behalen in die sample.quote:Op woensdag 5 april 2017 22:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
In een sample van een paar honderd met drie FvD stemmers zeker.
Gewoon een of andere weging of extrapolatie erover heen.quote:Op woensdag 5 april 2017 22:26 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Best vreemd dat ze dan 95% weten te behalen in die sample.
Juist niet doen. Love this,quote:Op woensdag 5 april 2017 22:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Open effe een topic in FC dat forumcrew moet wegblijven uit de POL SC.
Ik?!quote:Op woensdag 5 april 2017 22:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij, ik dacht dat je afscheid had genomen van deze poel des verderfs.
Whiskers draait haar handen niet om voor een beetje viezigheid.quote:Op woensdag 5 april 2017 22:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Kan ik mij niet voorstellen met al die poepverhalen.
Die oeps ging over het feit dat ik dacht dat die nieuwe chick 50+ was en dat laatste omdat het voetbalgerelateerd wasquote:
Miste jou ookquote:Op woensdag 5 april 2017 22:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar stettik.quote:Op woensdag 5 april 2017 22:31 schreef Drugshond het volgende:
Roulette Mod.
Laat lukraak een mod rondhangen in POL-SC.
==================
Kan best leuk zijn.
Kaas- is de nieuwe Anthonie24?quote:Op woensdag 5 april 2017 22:31 schreef Tem het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)gheidsraad~a4483340/quote:Dinsdag en woensdag echter, na de gifgasaanval, bezigde de Trump-regering ineens andere taal. Trump zelf noemde de aanval 'verschrikkelijk, verschrikkelijk, verschrikkelijk' en zei dat zijn houding tegenover Syrië en Assad 'heel erg veranderd' was. Volgens hem waren er 'een heleboel lijnen overschreden'.
Dat stattik hier post. Hopelijk blijft dat zoquote:
Dat is verleden tijd, blijkbaar.quote:Op woensdag 5 april 2017 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat stattik hier post. Hopelijk blijft dat zo
Gifgasaanvallen die zijn toegeschreven aan Assad waren er idd niet eerder...quote:Op woensdag 5 april 2017 22:37 schreef Tem het volgende:
Diepzinnige teksten weer van The Donald.
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)gheidsraad~a4483340/
Ja. In het (iig recente) verleden is dat ook verhoed toch?quote:
Precies en daarnaast verwacht je toch een wat meer uitgebreide mening erover. Die kerel slaagt er keer op keer in om zo eigenaardig mogelijk uit de hoek te komen. Dit valt weer in the categorie.quote:Op woensdag 5 april 2017 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gifgasaanvallen die zijn toegeschreven aan Assad waren er idd niet eerder...
Ik was oprecht verbaasd dat hij niet zei dat de verantwoordelijke mensen "very bad people. very bad!" zijn.quote:Op woensdag 5 april 2017 22:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies en daarnaast verwacht je toch een wat meer uitgebreide mening erover. Die kerel slaagt er keer op keer in om zo eigenaardig mogelijk uit de hoek te komen. Dit valt weer in the categorie.
It's this thing called nuclear weapons. And other things. Like lots of things are done with uranium. Including some bad things
Misschien een slijmmove van Trump richting de Republikeinen?quote:Op woensdag 5 april 2017 22:43 schreef Tem het volgende:
Wel goed dat die Bannon opgebokt is uit de veiligheidsraad.
Ik vind het inmiddels al knap dat hij zegt van mening veranderd te zijn.. Hij was namelijk ontzettend TEGEN in grijpen door (de regering) Obama. En tweette daar al gewoonlijk uitermate uitgebreid over..quote:Op woensdag 5 april 2017 22:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies en daarnaast verwacht je toch een wat meer uitgebreide mening erover. Die kerel slaagt er keer op keer in om zo eigenaardig mogelijk uit de hoek te komen. Dit valt weer in the categorie.
It's this thing called nuclear weapons. And other things. Like lots of things are done with uranium. Including some bad things
Agreed.quote:Op woensdag 5 april 2017 22:43 schreef Tem het volgende:
Wel goed dat die Bannon opgebokt is uit de veiligheidsraad.
Zou wel weer mooi zijn geweest.quote:Op woensdag 5 april 2017 22:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik was oprecht verbaasd dat hij niet zei dat de verantwoordelijke mensen "very bad people. very bad!" zijn.
Haha, echt he.quote:Op woensdag 5 april 2017 22:48 schreef Reya het volgende:
Ook mooi dat hij stelt dat hij nu anders over Assad is gaan denken. Voorheen was dat zo'n vredelievende man, tenslotte.
Die "rebellen" daarentegen...quote:Op woensdag 5 april 2017 22:48 schreef Reya het volgende:
Ook mooi dat hij stelt dat hij nu anders over Assad is gaan denken. Voorheen was dat zo'n vredelievende man, tenslotte.
Bij Pauw hoop ikquote:Op woensdag 5 april 2017 22:53 schreef Kaas- het volgende:
Nu de advocaat van de slachtoffers in Pauw.
Eerst foebal kijken op NPO3quote:Op woensdag 5 april 2017 22:53 schreef Kaas- het volgende:
Nu de advocaat van de slachtoffers in Pauw.
Deze post heb ik net ergens anders gelezen.quote:Op woensdag 5 april 2017 22:57 schreef Kaas- het volgende:
Goed, even Pauw kijken want de advocaat van mijn mishandelde homobroeders zit er en ik wil me weer even goed zitten opvreten over die teringlijers die daarvoor verantwoordelijk zijn.
Met een schuin oog de samenvattingen van Studio Sport checken.
Ik kijk eerst foebal en dan Pauw in de herhaling.quote:Op woensdag 5 april 2017 22:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja shit. Wordt waarschijnlijk een van beide in de herhaling. Tenzij het om elkaar heenloopt.
Teken dat je in veel te veel topics komt.quote:Op woensdag 5 april 2017 22:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Deze post heb ik net ergens anders gelezen.
Copypastakaas-
Dit bombardeer ik ook maar tot het recept ja. Scroll ik bij Pauw wel naar het relevante stukje.quote:Op woensdag 5 april 2017 22:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kijk eerst foebal en dan Pauw in de herhaling.
Interessante PoHi heb je.quote:Op woensdag 5 april 2017 22:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Teken dat je in veel te veel topics komt.
Net als ik.
Zou jij dat doen?quote:
Kon je dat niet voor je houden tot na de herhaling van de samenvatting van Studio Sport?quote:
Marokwoede, het woord van 2017.quote:Op woensdag 5 april 2017 22:57 schreef Kaas- het volgende:
Goed, even Pauw kijken want de advocaat van mijn mishandelde homobroeders zit er en ik wil me weer even goed zitten opvreten over die teringlijers die daarvoor verantwoordelijk zijn.
Nee. Tot na de eerste samenvatting leek me meer dan lang genoeg.quote:Op woensdag 5 april 2017 23:20 schreef Euribob het volgende:
[..]
Kon je dat niet voor je houden tot na de herhaling van de samenvatting van Studio Sport?
Ja, echt super kut dat Jaap van Dorp zo op zijn plek is gezet.quote:
quote:"I don't think there is ethnic cleansing going on" - Aung San Suu Kyi on the Rohingya Muslim minority in Myanmar
denk Jij dat er een betonschaar is gebruikquote:Op woensdag 5 april 2017 22:57 schreef Kaas- het volgende:
misschien Ik weet nog niet hoe het is gebeurquote:Op woensdag 5 april 2017 23:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
denk Jij dat er een betonschaar is gebruik
logisch Je kan ook helemaal nog niet weten hoe het is gegaan als je er niet bij waquote:Op woensdag 5 april 2017 23:51 schreef Euribob het volgende:
[..]
misschien Ik weet nog niet hoe het is gebeur
Ja.quote:Op woensdag 5 april 2017 23:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
denk Jij dat er een betonschaar is gebruik
Goed punt: wat weten homo's nu van groot gereedschap af?quote:Op woensdag 5 april 2017 23:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja.
Maar ik denk ook dat als dat iets anders blijkt te zijn geweest - alsof die homo's in paniek die klappen krijgen van alle kanten dat echt goed kunnen beoordelen - dat die daders evengoed keihard de tering moeten krijgen.
Ja maar de homo's begonnen met slaan he!quote:Op woensdag 5 april 2017 23:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja.
Maar ik denk ook dat als dat iets anders blijkt te zijn geweest - alsof die homo's in paniek die klappen krijgen van alle kanten dat echt goed kunnen beoordelen - dat die daders evengoed keihard de tering moeten krijgen.
Ik wilde eigenlijk net voorstellen om samen met jou over de Coolsingel te gaan huppelen. Wanneer heb je tijd?quote:Op donderdag 6 april 2017 00:03 schreef Kaas- het volgende:
Ik moet via internet eens een andere boze sterke homo zoals ik zelf contacteren en dan samen een middagje hand in hand door Rotterdam lopen, met als enige doel om iedereen die er iets van zegt finaal de tering in te slaan. En dat dan gewoon standaard een of twee zaterdagjes per maand. Als statement. Kutvolk.
Aan jou heb ik niks in zo'n situatie.quote:Op donderdag 6 april 2017 00:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk net voorstellen om samen met jou over de Coolsingel te gaan huppelen. Wanneer heb je tijd?
Ik ben misschien niet boos genoeg, inderdaad.quote:Op donderdag 6 april 2017 00:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Aan jou heb ik niks in zo'n situatie.
Dat is de nieuwe PVV-voorman (voorvrouw?) voor de gemeenteraadsverkiezingen.quote:
Rechtseconomie?quote:Op donderdag 6 april 2017 00:13 schreef KetchupFTW het volgende:
Eindelijk weer wat economie in mijn studie.
Fiscaal.quote:
Je hebt liever seks met 100 asielzoekers dan met Shirley?quote:Op donderdag 6 april 2017 00:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
iemand die ik graag inruil voor 100 asielzoekers
Fiscaal is een kruising tussen economie en recht, dat heb ik me in ieder geval laten vertellen.quote:Op donderdag 6 april 2017 00:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Noemen juristen dat tegenwoordig economie?
Ja, want cijfertjes.quote:Op donderdag 6 april 2017 00:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Noemen juristen dat tegenwoordig economie?
Was zeker een jurist die dat zei? Klopt geen reetje van.quote:Op donderdag 6 april 2017 00:16 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Fiscaal is een kruising tussen economie en recht, dat heb ik me in ieder geval laten vertellen.
Ben nu bezig met collectiviteit van goederen, en fiscaal-economische functies van het belastingrecht.
Ik kan het niet goed beoordelen. Ik heb dit in ieder geval ooit al ongeveer gehad bij economie op de middelbare school.quote:Op donderdag 6 april 2017 00:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Was zeker een jurist die dat zei? Klopt geen reetje van.
Wij zijn trouwens ook maar matige goden in fiscale economie. Allebei in de 6 gescoord is het niet? Meest vreselijke vak ooit was het. Ja, op eentje na.quote:Op donderdag 6 april 2017 00:18 schreef Euribob het volgende:
Fiscaal-economische functies van het belastingrecht. Dat heb je toch wel samengevat op een half A4-tje mag ik hopen?
Jazeker. Gelukkig hoef ik nog maar 4 hoofdstukken met ontiegelijk kleine lettertjes te lezen voordat het college morgen om 9 uur begint.quote:Op donderdag 6 april 2017 00:18 schreef Euribob het volgende:
Fiscaal-economische functies van het belastingrecht. Dat heb je toch wel samengevat op een half A4-tje mag ik hopen?
Waarschijnlijk omdat fiscale economie dan weer veel te maken heeft met het recht, of zo.quote:Op donderdag 6 april 2017 00:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wij zijn trouwens ook maar matige goden in fiscale economie. Allebei in de 6 gescoord is het niet? Meest vreselijke vak ooit was het. Ja, op eentje na.
Ik vind recht eigenlijk behoorlijk leuk en interessant, maar fiscaal recht niet. En toevallig is dat net de soort waar Bob en ik een vierpuntsvak in moesten volgen.quote:Op donderdag 6 april 2017 00:21 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat fiscale economie dan weer veel te maken heeft met het recht, of zo.
Welke gebieden wel?quote:Op donderdag 6 april 2017 00:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind recht eigenlijk behoorlijk leuk en interessant, maar fiscaal recht niet.
Had dan liever rechtseconomie gehad. Tenminste een beetje kruisbestuiving met den Pokkel.quote:Op donderdag 6 april 2017 00:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind recht eigenlijk behoorlijk leuk en interessant, maar fiscaal recht niet. En toevallig is dat net de soort waar Bob en ik een vierpuntsvak in moesten volgen.
Ik heb 'inleiding recht' en 'staatsrecht' gelezen. Dus dat is niet zo vreselijk veel. Maar dat vond ik vreselijk interessant. En ik heb tijdens vwo-5 een half jaartje een programma in recht voor middelbare scholieren aan de RuG gevolgd. Dacht toen nog dat ik het zou gaan studeren.quote:
Inleiding recht van Ellian?quote:Op donderdag 6 april 2017 00:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb 'inleiding recht' en 'staatsrecht' gelezen. Dus dat is niet zo vreselijk veel. Maar dat vond ik vreselijk interessant. En ik heb tijdens vwo-5 een half jaartje een programma in recht voor middelbare scholieren aan de RuG gevolgd. Dacht toen nog dat ik het zou gaan studeren.
Het boeit me gewoon geen reet wanneer je voor de Belastingdienst zelfstandig ondernemer bent en wanneer niet etc etc bladibladibla. Was echt het enige vak van de bachelor waar ik niet een beetje interesse voor het vakgebied heb kunnen ontwikkelen.quote:Op donderdag 6 april 2017 00:29 schreef KetchupFTW het volgende:
Wat vonden jullie zo vreselijk aan belastingeconomie dan?
Ik vond dat ook nog wel leuk worden eigenlijk.quote:
Ja het wordt leuker naarmate je er meer in zit. Maar lijkt me niet het meest fascinerende rechtsgebied om in te werken.quote:Op donderdag 6 april 2017 00:30 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik vond dat ook nog wel leuk worden eigenlijk.
Ongeveer dezelfde opzet, als ik zo even de beschrijving van het boek bekijk, als het boek van Ellian. Veel rechtsfilosofie ook.quote:Op donderdag 6 april 2017 00:33 schreef Kaas- het volgende:
Recht in context. Van Taekema, Gaakeer en Loth. Vierde druk. Chill boekje.
Toch wel nuttig om wat van die boekjes te lezen.quote:Op donderdag 6 april 2017 00:36 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ongeveer dezelfde opzet, als ik zo even de beschrijving van het boek bekijk, als het boek van Ellian. Veel rechtsfilosofie ook.
Ik wou net zeggen van "zou het niet chill zijn als je in plaats van één volledige studie gewoon een diploma kon krijgen voor inleidende vakken van een veelvoud aan studiegebieden?" en toen bedacht ik me dat we al zoiets hebben als de middelbare school.quote:Op donderdag 6 april 2017 00:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Toch wel nuttig om wat van die boekjes te lezen.
Ik heb nooit vrijetijdskunde gehad op de middelbare school hoor.quote:Op donderdag 6 april 2017 00:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen van "zou het niet chill zijn als je in plaats van één volledige studie gewoon een diploma kon krijgen voor inleidende vakken van een veelvoud aan studiegebieden?" en toen bedacht ik me dat we al zoiets hebben als de middelbare school.
Of university college. Dan kan je ook nog een beetje gewichtig doen over al die inleidende vakjes.quote:Op donderdag 6 april 2017 00:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen van "zou het niet chill zijn als je in plaats van één volledige studie gewoon een diploma kon krijgen voor inleidende vakken van een veelvoud aan studiegebieden?" en toen bedacht ik me dat we al zoiets hebben als de middelbare school.
Toch ben ik wel voorstander voor een algemeen vormend jaar vóórdat je aan je echte studie begint. Krijg je toch een beter beeld denk ik.quote:Op donderdag 6 april 2017 00:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Geïnternationaliseerde hap.quote:Op donderdag 6 april 2017 00:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Of university college. Dan kan je ook nog een beetje gewichtig doen over al die inleidende vakjes.
Ja, Liberal Arts & Sciences werd ook al eens voorgesteld, maar dan ben je niks.quote:Op donderdag 6 april 2017 00:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Of university college. Dan kan je ook nog een beetje gewichtig doen over al die inleidende vakjes.
Grootte. En 'of zo',quote:Op donderdag 6 april 2017 00:51 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel moeten lezen voor de eerste week van een vak. Boek is 430 pagina's met lettergrote 10 ofzo.
Over ofzo bestaat geen vaste regel.quote:
Ook als deze wormen hebben?quote:Op donderdag 6 april 2017 00:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je hebt liever seks met 100 asielzoekers dan met Shirley?
Dat is toch niet echt uitzonderlijk?quote:Op donderdag 6 april 2017 00:51 schreef KetchupFTW het volgende:
Boek is 430 pagina's met lettergrote 10 ofzo.
Ga wiskunde studeren, dan heb je daar geen last meer van.quote:Op donderdag 6 april 2017 00:51 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel moeten lezen voor de eerste week van een vak. Boek is 430 pagina's met lettergrote 10 ofzo.
hoi vind je niet dat we een echte regel nodig hebben, zodat we met die regel meer mensen op fok kunnen bashen en straffen en groepspesten?quote:Op donderdag 6 april 2017 00:59 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Over ofzo bestaat geen vaste regel.
De wetenschappelijke consensus is dat, als je stelt dat de mens er niets mee te maken heeft, minder dan 3% van het gepubliceerde wetenschappelijke werk het met je eens is. Over het verkeerd interpreteren van cijfers gesproken...quote:We analyze the evolution of the scientific consensus on anthropogenic global warming (AGW) in the peer-reviewed
scientific literature, examining 11 944 climate abstracts from 1991–2011 matching the topics ‘global climate
change’ or ‘global warming’. We find that 66.4% of abstracts expressed no position on AGW, 32.6% endorsed
AGW, 0.7% rejected AGW and 0.3% were uncertain about the cause of global warming. Among abstracts expressing
a position on AGW, 97.1% endorsed the consensus position that humans are causing global warming. In a second
phase of this study, we invited authors to rate their own papers. Compared to abstract ratings, a smaller percentage of
self-rated papers expressed no position on AGW (35.5%). Among self-rated papers expressing a position on AGW,
97.2% endorsed the consensus. For both abstract ratings and authors’ self-ratings, the percentage of endorsements
among papers expressing a position on AGW marginally increased over time. Our analysis indicates that
the number of papers rejecting the consensus on AGW is a vanishingly small proportion of the published research
Wat een broddelcolumn. Ik heb nog nooit iets fatsoenlijks uit het toetsenbord van die gast zien komen.quote:The narrative presented by some dissenters is that
the scientific consensus is ‘. . . on the point of collapse’
(Oddie 2012) while ‘. . . the number of scientific “heretics”
is growing with each passing year’ (Allegre ` et al 2012). A
systematic, comprehensive review of the literature provides
quantitative evidence countering this assertion. The number
of papers rejecting AGW is a miniscule proportion of the
published research, with the percentage slightly decreasing
over time. Among papers expressing a position on AGW,
an overwhelming percentage (97.2% based on self-ratings,
97.1% based on abstract ratings) endorses the scientific
consensus on AGW.
Joh, dat is ook zo'n dom FvD-geilertje. Dan mag je ook geen IQ groter dan zijn schoenmaat verwachten...quote:Op donderdag 6 april 2017 07:21 schreef Mystikvm het volgende:
Wat is FOK toch een gaar schrijfclubje van mensen met marginale meningen:
http://frontpage.fok.nl/c(...)imaatontkenning.html
Ik vraag me af of meneer het onderzoek wel echt gelezen heeft, en niet alleen de eerste paragraaf waarin hij andere cijfers ziet staan dan hij in de krant heeft gelezen:
[..]
De wetenschappelijke consensus is dat, als je stelt dat de mens er niets mee te maken heeft, minder dan 3% van het gepubliceerde wetenschappelijke werk het met je eens is. Over het verkeerd interpreteren van cijfers gesproken...
Oh, en de conclusie van het onderzoek:
[..]
Wat een broddelcolumn. Ik heb nog nooit iets fatsoenlijks uit het toetsenbord van die gast zien komen.
Het is puur ideologisch. Als klimaatverandering ontkennen 'links' was geweest hadden ze met hand en tand de klimaatverandering en maatregelen daar tegen verdedigd.quote:Op donderdag 6 april 2017 07:32 schreef Rezania het volgende:
Ook altijd leuk om te zien hoe veel FOK!kers het beter denken te weten dan 97% van de wetenschap want internet.![]()
Ja. Dat is ook weer zo'n autodidact. Het voornaamste nut van zijn stukjes is om te bewijzen dat journalistiek weldegelijk een vak is.quote:Op donderdag 6 april 2017 07:21 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vraag me af of meneer het onderzoek wel echt gelezen heeft, en niet alleen de eerste paragraaf waarin hij andere cijfers ziet staan dan hij in de krant heeft gelezen:
[..]
De wetenschappelijke consensus is dat, als je stelt dat de mens er niets mee te maken heeft, minder dan 3% van het gepubliceerde wetenschappelijke werk het met je eens is. Over het verkeerd interpreteren van cijfers gesproken...
[..]
Wat een broddelcolumn. Ik heb nog nooit iets fatsoenlijks uit het toetsenbord van die gast zien komen.
Dan mis je toch M.quote:Op donderdag 6 april 2017 07:48 schreef Reya het volgende:
Hij praat toch gewoon gevierd journalist Simon Rozendaal na?
Dat is nog wel het meest debiele aspect. Ze gaan ervan uit dat alle wetenschappers niet te vertrouwen zijn omdat 'links' (wtf dat ook mag zijn tegenwoordig).quote:Op donderdag 6 april 2017 07:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is puur ideologisch. Als klimaatverandering ontkennen 'links' was geweest hadden ze met hand en tand de klimaatverandering en maatregelen daar tegen verdedigd.
De grootste schoenmaat was 75, dus dat is een redelijk gemiddelde van het Nederlandse volk.quote:Op donderdag 6 april 2017 07:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Joh, dat is ook zo'n dom FvD-geilertje. Dan mag je ook geen IQ groter dan zijn schoenmaat verwachten...
Leuk voor hem, maar het is niet alsof dat global warming opeens tegen houdt.quote:
Krijgen we weer een Elfstedentocht!quote:Op donderdag 6 april 2017 09:12 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Op global warming volgt global cooling.
Met veel valsspelers.quote:Op donderdag 6 april 2017 09:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Krijgen we weer een Elfstedentocht!
quote:Op donderdag 6 april 2017 09:00 schreef Rezania het volgende:
Zouden ze ook enkel naar 'rechtse' dokters gaan?
Ben benieuwd wat zijn mening was over de klimaathoax.quote:
Waarschijnlijk gewoon een salonfähige mening.quote:Op donderdag 6 april 2017 09:29 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat zijn mening was over de klimaathoax.
Lekker de gewone man met een auto pesten. Daarbij willen ze ook je gehaktbal afpakken. Je hoorde het al van de VVD: GL wil dat mensen geen leuk leven meer kunnen leiden. Zo sadistisch zijn die linkse rakkers.quote:Op donderdag 6 april 2017 09:33 schreef Rezania het volgende:
Kan iemand met trouwens vertellen wat de 'linkse elite' denkt te winnen met de 'global warning hoax'? Dat is me nooit helemaal duidelijk geweest.
Wereldheerschappij middels geo-engineering.quote:Op donderdag 6 april 2017 09:33 schreef Rezania het volgende:
Kan iemand met trouwens vertellen wat de 'linkse elite' denkt te winnen met de 'global warning hoax'? Dat is me nooit helemaal duidelijk geweest.
Subsidie slurpen natuurlijk!!! Denk je dat al die pretreisjes van die onderzoekers naar de noordpool gratis zijn?!!? En die windmolens draaien ook al niet op wind!!quote:Op donderdag 6 april 2017 09:33 schreef Rezania het volgende:
Ik zie het al... hoog voorhoofd en een kleine bovenlip. Prof. Dr. M.A. Hicks kunnen we niet vertrouwen.quote:Op donderdag 6 april 2017 09:42 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Dit zijn ze, de heersers: http://ge.citg.tudelft.nl/
Als ik klik op 'staff' zie ik mensen staan die ik ken.quote:Op donderdag 6 april 2017 09:42 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Als docent pak ik regelmatig wat vrije tijd af van leerlingen. Grondige bestudering.quote:Op donderdag 6 april 2017 00:44 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik heb nooit vrijetijdskunde gehad op de middelbare school hoor.
Aha, jij hoort bij de elite dus.quote:Op donderdag 6 april 2017 09:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als ik klik op 'staff' zie ik mensen staan die ik ken.
Staat prof. dr. ir. Akkermans er tussen?quote:Op donderdag 6 april 2017 09:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als ik klik op 'staff' zie ik mensen staan die ik ken.
quote:Op donderdag 6 april 2017 09:42 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Die schijnt wel genoemd te worden inderdaad.quote:
World domination door lesbo's?quote:Op donderdag 6 april 2017 09:47 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is niet het volledige plaatje. Er staat eigenlijk 'world domination' bovenaan, dit hebben ze om begrijpelijke redenen weggelaten.
Kennelijk wel, staan zelfs op dat plaatje hierboven.quote:Op donderdag 6 april 2017 09:50 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Die mogen niet op de TU werken.
Ah. Het is nog vroeg voor garpjes.quote:Op donderdag 6 april 2017 09:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Kennelijk wel, staan zelfs op dat plaatje hierboven.
Ga koffie halen dan.quote:Op donderdag 6 april 2017 09:53 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ah. Het is nog vroeg voor garpjes.
Past wel bij FOK!. De FP is toch een beetje de plek voor xenofobie, moslimbashing, gejank over Pasen en zwarte piet, EU-bashing en nu dus ook voor klimaatontkenning. Een pagina door en voor tokkies.quote:Op donderdag 6 april 2017 07:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
[..]
Wat nou altijd, ik ben de uitzondering biatch.quote:Op donderdag 6 april 2017 07:24 schreef Rezania het volgende:
Wetenschapsjournalistiek is altijd om te huilen. Lekkere clickbait zonder nuance want dat verkoopt beter. En, meeste 'journalisten' snappen wetenschappelijke artikelen niet eens denk ik.
PT poste deze week ook nog op Facebook het commentaar "de nuance moet terug" samen met een artikel dat klimaatverandering sowieso niet door mensen komt. Vond dat heerlijk ironisch.quote:
Wat heb jij nou met wetenschap te maken?quote:Op donderdag 6 april 2017 09:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat nou altijd, ik ben de uitzondering biatch.
Belastingen.quote:Op donderdag 6 april 2017 09:33 schreef Rezania het volgende:
Ik werk als wetenschapsjournalist, betaald en al.quote:Op donderdag 6 april 2017 09:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat heb jij nou met wetenschap te maken?
Kom vechten dan.quote:Op donderdag 6 april 2017 09:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat nou altijd, ik ben de uitzondering biatch.
Zot is het wel inderdaad.quote:Op donderdag 6 april 2017 09:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is nog wel het meest debiele aspect. Ze gaan ervan uit dat alle wetenschappers niet te vertrouwen zijn omdat 'links' (wtf dat ook mag zijn tegenwoordig).
Zouden ze ook enkel naar 'rechtse' dokters gaan?
De overheid die je hele leven gaat bepalen natuurlijk. Ofwel het Marxistisch complot.quote:Op donderdag 6 april 2017 09:33 schreef Rezania het volgende:
Inleiding in de rechtsfilosofie is een kernonderdeel van mijn lesprogramma.quote:Op donderdag 6 april 2017 00:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Net alsof mensen dat überhaupt doorhebben. Alle vrijheid die we genieten en de meeste mensen zijn nog steeds enorm voorspelbaar door een vast ritme.quote:Op donderdag 6 april 2017 10:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De overheid die je hele leven gaat bepalen natuurlijk. Ofwel het Marxistisch complot.
Liberal Arts & Sciences?quote:Op donderdag 6 april 2017 00:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
De Cultureel-Marxisten hebben je al te pakken.quote:Op donderdag 6 april 2017 10:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof mensen dat überhaupt doorhebben. Alle vrijheid die we genieten en de meeste mensen zijn nog steeds enorm voorspelbaar door een vast ritme.
Zoals ze heel Europa te pakken hebben!!11quote:Op donderdag 6 april 2017 10:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De Cultureel-Marxisten hebben je al te pakken.
Joh, mensen zijn gewoontedieren.quote:Op donderdag 6 april 2017 10:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof mensen dat überhaupt doorhebben. Alle vrijheid die we genieten en de meeste mensen zijn nog steeds enorm voorspelbaar door een vast ritme.
Mensen passen zich aan de omgeving aan inderdaad.quote:Op donderdag 6 april 2017 10:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je bent dan ook pas genuanceerd als je de mening van P_T deelt, dat vergeten veel mensen.quote:Op donderdag 6 april 2017 09:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
PT poste deze week ook nog op Facebook het commentaar "de nuance moet terug" samen met een artikel dat klimaatverandering sowieso niet door mensen komt. Vond dat heerlijk ironisch.
Ach, "wetenschap".quote:Op donderdag 6 april 2017 10:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik werk als wetenschapsjournalist, betaald en al.
Saai hè?quote:Op donderdag 6 april 2017 10:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Schetenwappers, beetje interessant doen met moeilijke formules enzoquote:
Correct. Zo zijn volgens hem alle partijen in Nederland, op FvD en Artikel 50 na extreemlinks.quote:Op donderdag 6 april 2017 10:12 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je bent dan ook pas genuanceerd als je de mening van P_T deelt, dat vergeten veel mensen.
Doet mij teveel denken aan mijn colleges thermodynamica.quote:Op donderdag 6 april 2017 10:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Schetenwappers, beetje interessant doen met moeilijke formules enzo
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |