SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Lambo of Rekt
Eggs post gewoon door het slotje heen!quote:
Oké, fijn dat je je even meldtquote:Op woensdag 5 april 2017 20:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont is er hoor.... maar al sinds half 8 aan de telefoon(zakelijk) dus kan niet afkappen
excuus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah!quote:Op woensdag 5 april 2017 20:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont is er hoor.... maar al sinds half 8 aan de telefoon(zakelijk) dus kan niet afkappen
excuus
quote:Op woensdag 5 april 2017 20:35 schreef ToT het volgende:
Stilstaande versie:
[ afbeelding ]
Meest actuele versie:Die in de OP vind ik mooier dan de actuele versieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij kunt dat gewoon. Blauwequote:
I know, maar die actuele versie is hoe zijn UI nu is!quote:Op woensdag 5 april 2017 20:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die in de OP vind ik mooier dan de actuele versie
quote:
spannend, spannendquote:Op woensdag 5 april 2017 20:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
excuus
quote:
Mijn stem?quote:
quote:Op woensdag 5 april 2017 20:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké, fijn dat je je even meldt![]()
Ik was bang dat je boos was geworden om de shownaam Vuilnisbak FM![]()
quote:
Daten?quote:
quote:Op woensdag 5 april 2017 20:45 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig krijgt de neiging om de showtitel te veranderen in "We hebben een beller op lijn 1"...
quote:Gezocht: Chauffeur
Opdrachtgever: John, Paul, George, Ringo
Verdiensten: Iets veel beters dan pinda's. Misschien wel liefde.
quote:Op woensdag 5 april 2017 20:45 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig krijgt de neiging om de showtitel te veranderen in "We hebben een beller op lijn 1"...
quote:
De PLAAT ... Plaat.. plaat.... plaat en zijn verhaalquote:
Inderdaadquote:
Meh nee, doe mij het oudere werk maar!quote:Op woensdag 5 april 2017 20:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Inderdaad
Sowieso wel 1 van de beste Bon Jovi nummers
Ben je nou klaar met bellen dan?quote:Op woensdag 5 april 2017 20:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Inderdaad
Sowieso wel 1 van de beste Bon Jovi nummers
De rest van het nummer (en die cd) vind ik ook niet zo heel erg goed inderdaadquote:Op woensdag 5 april 2017 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh nee, doe mij het oudere werk maar!
Maar dit is wel van het 2e concert waar ik ooit naar toe ben gegaan.
Wie is Woodface?quote:Op woensdag 5 april 2017 21:04 schreef Elfletterig het volgende:
De eerste single van Woodface; gek genoeg weggelaten van de eerste best of-cd van Crowded House.
Neequote:Op woensdag 5 april 2017 20:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ben je nou klaar met bellen dan?
quote:Op woensdag 5 april 2017 21:04 schreef Elfletterig het volgende:
De eerste single van Woodface; gek genoeg weggelaten van de eerste best of-cd van Crowded House.
quote:Op woensdag 5 april 2017 21:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar wel bijna klaar met draaien
Ik vind Keep the Faith een van hun laatste goede albums. daarna werd het wel minderquote:Op woensdag 5 april 2017 21:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
De rest van het nummer (en die cd) vind ik ook niet zo heel erg goed inderdaad
Gabriel Iglesias: Favoriet voedsel: Chocolate Cakequote:
quote:Op woensdag 5 april 2017 21:04 schreef Elfletterig het volgende:
Woodface is een album van Crowded House, ongetwijfeld hun commercieel meest succesvolle, uit 1993. Nummers als Weather With You, Fall At Your Feet en Four Seasons In One Day staan ook op die plaat.quote:
Is dat zo?quote:Op woensdag 5 april 2017 21:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gabriel Iglesias: Favoriet voedsel: Chocolate Cake
Ah....quote:Op woensdag 5 april 2017 21:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Woodface is een album van Crowded House, ongetwijfeld hun commercieel meest succesvolle, uit 1993. Nummers als Weather With You, Fall At Your Feet en Four Seasons In One Day staan ook op die plaat.
Vout zou er eens heen moeten gaan. Geniale showsquote:
quote:Op woensdag 5 april 2017 21:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vout zou er eens heen moeten gaan. Geniale shows
quote:
quote:
Als Vout gaat, ga jij volgens mij automatisch mee (met frisse tegenzin).quote:
quote:Op woensdag 5 april 2017 21:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als Vout gaat, ga jij volgens mij automatisch mee (met frisse tegenzin).
Jullie zijn een soort siamese eenling...
Melting en Vout eternally entwinedquote:Op woensdag 5 april 2017 21:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als Vout gaat, ga jij volgens mij automatisch mee (met frisse tegenzin).
Jullie zijn een soort siamese eenling...
Hè hè.... en heb je een thema vanavond?quote:
Neuh, gewoon lekkere deuntjesquote:Op woensdag 5 april 2017 21:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Hè hè.... en heb je een thema vanavond?
quote:Op woensdag 5 april 2017 21:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Neuh, gewoon lekkere deuntjes
quote:Op woensdag 5 april 2017 21:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
https://consequenceofsoun(...)ne-ticket-in-the-uk/
Arme Shia LeBoeuf
Leuk dat ze die update ook even vermelden.quote:Wikipedia describes the English city of Burnley as a “market town” — but apparently, residents weren’t in the market for the movie star’s latest film. It generated a mere £7 (that’s slightly less than $9 in US dollars) in ticket sales after premiering this week at the Reel Cinema theater, notes senior film and media editor Brent Lang in a Variety article, which cites global analytics company comScore as a source. That is roughly the equivalent of one ticket sold.
Update – April 5th: Since publication of this story, two more tickets have been sold, according to The Hollywood Reporter, bringing its box office total to $27.
quote:Op woensdag 5 april 2017 21:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Drie kwartier nadat z'n show is begonnen, is DJ Oscar dan ook echt zelf aanwezig.
Haha prachtig welquote:Op woensdag 5 april 2017 21:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Leuk dat ze die update ook even vermelden.
quote:Op woensdag 5 april 2017 21:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Drie kwartier nadat z'n show is begonnen, is DJ Oscar dan ook echt zelf aanwezig.
and we shall call him ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* knokkels schuifelt naar de dichtstbijzijnde uitgang![]()
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op woensdag 5 april 2017 21:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
and we shall call him ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* knokkels schuifelt naar de dichtstbijzijnde uitgang![]()
![]()
DJ Drake - Standaard 45 minuten te laatHaters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Hij heeft zeker ook nog een gigantische auto?quote:
Dat sowiesoquote:Op woensdag 5 april 2017 21:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Meer creativiteit in 1 songtekst dan het complete oeuvre van FC Riazop bij elkaar.
Mja, hij rubt z'n dick on expensive shit.... dus wie weetquote:Op woensdag 5 april 2017 21:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hij heeft zeker ook nog een gigantische auto?
quote:
Breng hem maar niet op ideeën.quote:Op woensdag 5 april 2017 21:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat sowieso
Valt mij nog mee dat ie geen post gemaakt heeft over de 2 miljard kliks van het label Top Notch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op woensdag 5 april 2017 21:35 schreef Melting het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haters can be so lame and vicious
quote:Op woensdag 5 april 2017 21:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Breng hem maar niet op ideeën.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja viel mij al op dat zijn bagger nergens te vinden was
Haters can be so lame and vicious
quote:
Surprise plottwistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeere's .......... VOUT
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Vout en jij zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wacht maar tot het liedje hiernaquote:
Ik heb mensen nodig die mij helpen. Sowieso is het soms een veel te dooie boel in MUZ. Net alsof er geen interessante nieuwe muziek uitkomt.quote:Op woensdag 5 april 2017 21:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja viel mij al op dat zijn bagger nergens te vinden was
Ja, MUZ is inderdaad best dood. Kijk maar naar het rijtje gesloten topics. Tis allemaal R49quote:Op woensdag 5 april 2017 21:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb mensen nodig die mij helpen. Sowieso is het soms een veel te dooie boel in MUZ. Net alsof er geen interessante nieuwe muziek uitkomt.
Klassiekertjequote:Op woensdag 5 april 2017 21:41 schreef Elfletterig het volgende:
The Letter![]()
Ik heb ooit eens een vette cover van dit nummer gehoord, trouwens. Die zal ik eens terugzoeken.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 5 april 2017 21:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
Red Box "For" America.....
[ afbeelding ]
Voor op bord.... niet uit Argentinië halen....quote:
Biefstuk vind ik niet zo lekker.quote:Op woensdag 5 april 2017 21:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Voor op bord.... niet uit Argentinië halen....
Na het zien van de praktijken in Argentinië kickt iedereen daar wel vanafquote:
Is sowieso niet mijn muziek.quote:Op woensdag 5 april 2017 21:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik vind de nieuwe nummers van Gorillaz nog een beetje tegenvallen
Ik ook, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 5 april 2017 21:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nieuwe artwork is helemaal niet mooi ookquote:
oh, die gratis nieuwe cd die in maart uitkwam?quote:Op woensdag 5 april 2017 21:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
puntje van mijn tong. Daar ligt het.quote:Op woensdag 5 april 2017 22:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
Iemand al een idee waar dit nummer op gebaseerd is?
quote:Op woensdag 5 april 2017 22:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
Iemand al een idee waar dit nummer op gebaseerd is?
Bowie's Ashes to Ashesquote:
Ja, drugs doet dat wel met een mens jaquote:Op woensdag 5 april 2017 22:06 schreef just me het volgende:
a junkie, strung out in heaven's high, hitting an all-time low
ik heb geen ideequote:Op woensdag 5 april 2017 22:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, drugs doet dat wel met een mens ja
Was me totaal niet opgevallen. Wel fijn om Bowie weer eens te horen.quote:
Ik draaide Bowie ook aan het beginquote:Op woensdag 5 april 2017 22:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Was me totaal niet opgevallen. Wel fijn om Bowie weer eens te horen.
Heb je al eens naar Better Than This van Keane geluisterd? Qua sound duidelijk op Ashes To Ashes gebaseerd.
Valt nog mee met mijn gesprek van anderhalf uurquote:Op woensdag 5 april 2017 22:12 schreef just me het volgende:
* just me had even een vriendin aan de telefoon.
En toen was het opeens 60 minuten later
quote:Op woensdag 5 april 2017 22:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Valt nog mee met mijn gesprek van anderhalf uur
de bal is rondquote:Op woensdag 5 april 2017 22:12 schreef EggsTC het volgende:
lol wat een wedstrijd... fey 5-0 voor in de eerste helft... hopelijk blijft ajax 1-1 of wint az
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |