SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink![]()
Done!quote:Op woensdag 5 april 2017 13:31 schreef tailfox het volgende:
[..]
zou je dat gifje in de op willen stoppen
quote:
Tussen de t van Tail en de 2 van de 22 erboven zit iets te weinig wit.quote:
Oh ja, dát woord.quote:
Die tekst op dat muurtjequote:
Maak er een hoofdletter van, en dan is het opgelost, toch?quote:Op woensdag 5 april 2017 13:49 schreef ToT het volgende:
Komt vooral door dat streepje dat boven de T uit komt, en dan idd dat het de tekst er boven raakt.
Het IS een hoofdletter!quote:Op woensdag 5 april 2017 13:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Maak er een hoofdletter van, en dan is het opgelost, toch?
we weten allemaal wat er gaat gebeurenquote:Op woensdag 5 april 2017 13:53 schreef ToT het volgende:
[..]
True!![]()
Hopelijk is het geen voorspelling voor de show zelf!
quote:Op woensdag 5 april 2017 13:55 schreef tailfox het volgende:
[..]
we weten allemaal wat er gaat gebeuren
quote:Op woensdag 5 april 2017 13:55 schreef tailfox het volgende:
[..]
Je kan straks weer geen verbinding maken?quote:Op woensdag 5 april 2017 13:55 schreef tailfox het volgende:
[..]
dat zelfs al getest.quote:Op woensdag 5 april 2017 13:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je kan straks weer geen verbinding maken?
Dat lukt je welquote:
Muis kan dat, met hulp van Lucky en steun van onsquote:Op woensdag 5 april 2017 13:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Muis gaat die rotziekte keihard de baas zijn.
ik wil zelf maximaal 13 keer 4 nummers klaar staanquote:
quote:
Jij hebt ook lekkere goa, rock enzo.quote:
dus als jij mij 4 (sub)stijlen moet geven wat zouden die 4 zijn?quote:Op woensdag 5 april 2017 14:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij hebt ook lekkere goa, rock enzo.
Rockquote:Op woensdag 5 april 2017 14:30 schreef tailfox het volgende:
[..]
dus als jij mij 4 (sub)stijlen moet geven wat zouden die 4 zijn?
J-Popquote:Op woensdag 5 april 2017 14:30 schreef tailfox het volgende:
[..]
dus als jij mij 4 (sub)stijlen moet geven wat zouden die 4 zijn?
wat is breakbeat?quote:Op woensdag 5 april 2017 14:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Rock
Breakbeat
GOA
Ennuh.. uhhh.. hmmm..
volgensmij luister je naar gupquote:Op woensdag 5 april 2017 14:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
J-Pop
K-Pop
Klassiek
Kensington
quote:
quote:een verzameling van substijlen binnen de elektronische dansmuziek, die wordt gekenmerkt door gesyncopeerde "breakbeat"-ritmes die afwijken van de standaard "four-to-the-floor" van house, techno en trance. Het kent zijn oorsprong in de funk van bijvoorbeeld James Brown uit de jaren zestig en hiphop en electro uit de jaren zeventig en tachtig. Begin jaren negentig, tijdens de "rave"-gekte in Engeland, bereikte het genre het hoogtepunt van zijn populariteit met artiesten als Altern-8, Acen en vooral The Prodigy. In deze "hardcore" stijl werd het tempo steeds verder opgeschroefd zodat een nieuw genre zich uiteindelijk ontwikkelde, jungle wat later evolueerde tot drum 'n' bass.
RESTEKP!quote:
Jij draait ook dubstep, en dat is ook weer de link naar breakbeatquote:
Das ook zonde. Dak zit er net op.quote:Op woensdag 5 april 2017 15:46 schreef knokkels het volgende:
Zag gisteren nog een Poolse pianist, maximaal 20. Speelde het dak eraf op Amsterdam CS
Je hebt naar z'n paspoort gevraagd of zong hij er patriotische liederen uit de Solidarnosc tijd van Lech Walensa bij?quote:Op woensdag 5 april 2017 15:46 schreef knokkels het volgende:
Zag gisteren nog een Poolse pianist, maximaal 20. Speelde het dak eraf op Amsterdam CS
Misschien stond er een halve liter Schultenbrau op de pianoquote:Op woensdag 5 april 2017 15:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt naar z'n paspoort gevraagd of zong hij er patriotische liederen uit de Solidarnosc tijd van Lech Walensa bij?
Of een Poolse dame van plezier er naast:quote:Op woensdag 5 april 2017 15:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Misschien stond er een halve liter Schultenbrau op de piano
quote:Op woensdag 5 april 2017 15:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt naar z'n paspoort gevraagd of zong hij er patriotische liederen uit de Solidarnosc tijd van Lech Walensa bij?
Spreekwoordelijk dan he. Niet echtquote:Op woensdag 5 april 2017 15:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Das ook zonde. Dak zit er net op.
Nee, wel een paar vrienden van hem. Internationaal gezelschap wel. Volgens mij waren het wel redelijk professionele luiquote:Op woensdag 5 april 2017 15:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Misschien stond er een halve liter Schultenbrau op de piano
Is niet echt populair hier.quote:
Oh, really?quote:
Tuurlijk!quote:
Gemiddeld een 6, niets aan de hand dus.quote:Op woensdag 5 april 2017 16:38 schreef tailfox het volgende:
[..]
hoe mijn tentamen week gaat.
Of een 9 of een 3 lol
hbo werkt niet met gemiddeldes.quote:Op woensdag 5 april 2017 16:39 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Gemiddeld een 6, niets aan de hand dus.
Ik hou wel van jungle, that's for surequote:
Oh, eeuwig wijze Sanderquote:Op woensdag 5 april 2017 16:42 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja helaas nu niet meer.
Onzin kut systeem
Help... was is er met je UI gebeurd?quote:Op woensdag 5 april 2017 16:42 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja helaas nu niet meer.
Onzin kut systeem
dit is er een zonder vlagquote:Op woensdag 5 april 2017 16:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Help... was is er met je UI gebeurd?
quote:Op woensdag 5 april 2017 16:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Help... was is er met je UI gebeurd?
Mooi ontwerp weerquote:
Dat wordt dan door een overijverige mod gesloten, waarna er zeker een "Herdenk hier het Tailfox-fanart-topic" komt...quote:
vanaf vrijdag kan je altijd vragen if ik wil draaienquote:Op woensdag 5 april 2017 17:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mooi ontwerp weer
Helaas moet ik het begin van de show sowieso missen. Ik hoop rond 21:00 uur thuis te zijn, maar het niet precies zeggen helaas.
quote:Op woensdag 5 april 2017 17:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat wordt dan door een overijverige mod gesloten, waarna er zeker een "Herdenk hier het Tailfox-fanart-topic" komt...
mijn slowchat was niks mis mee.quote:Op woensdag 5 april 2017 17:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat wordt dan door een overijverige mod gesloten, waarna er zeker een "Herdenk hier het Tailfox-fanart-topic" komt...
Was gisteren ja. En ik was daarna bijna de hele dag van huis, vandaar dat jullie me gisteren niet zagen hier. Was een kort, maar plezierig en ontspannen gesprek. Ik krijg morgen uitsluitsel; kan eigenlijk niet meer misgaan, maar de vlag gaat pas uit als de buit binnen is.quote:Op woensdag 5 april 2017 17:05 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
Ha, Elf![]()
Was je al geweest voor je sollicitatiethingamjiggie ? En zo ja hoe ging het
Beetje stoken moet kunnen. De 1-aprilgrap van Homijn was eigenlijk ook sarcastisch bedoeld... beetje stoken ookquote:Op woensdag 5 april 2017 17:06 schreef tailfox het volgende:
[..]
mijn slowchat was niks mis mee.
Ben beetje aan het stoken
Oeh, klinkt tof dus.quote:Op woensdag 5 april 2017 17:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Was gisteren ja. En ik was daarna bijna de hele dag van huis, vandaar dat jullie me gisteren niet zagen hier. Was een kort, maar plezierig en ontspannen gesprek. Ik krijg morgen uitsluitsel; kan eigenlijk niet meer misgaan, maar de vlag gaat pas uit als de buit binnen is.
Hoe was jouw audio-auditie?
vind jammer fok er niks mee deedquote:Op woensdag 5 april 2017 17:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Beetje stoken moet kunnen. De 1-aprilgrap van Homijn was eigenlijk ook sarcastisch bedoeld... beetje stoken ook
quote:Op woensdag 5 april 2017 17:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Was gisteren ja. En ik was daarna bijna de hele dag van huis, vandaar dat jullie me gisteren niet zagen hier. Was een kort, maar plezierig en ontspannen gesprek. Ik krijg morgen uitsluitsel; kan eigenlijk niet meer misgaan, maar de vlag gaat pas uit als de buit binnen is.
Wat niet is, kan komen. Homijn grapte ooit dat er een Tetten-forum zou komen. Dat is er daarna ook werkelijk gekomen (Bier en Tetten).quote:
Klinkt goedquote:Op woensdag 5 april 2017 17:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oeh, klinkt tof dus.![]()
Ik hoor het over 2.5 week, en wat er ook uitkomt was het een topdag! Was echt gaaf om te doen en mee te maken![]()
En daarna nog en passant bij een FHM videoshoot aanwezig geweest
quote:Op woensdag 5 april 2017 17:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Betekent wel dat ik minder tijd zal hebben om te draaien op Radio 49.
Ik blijf wel draaien hoor.quote:
Altijd tofquote:Op woensdag 5 april 2017 17:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik blijf wel draaien hoor.En op korte termijn ben ik op vrijdagavond standaard thuis, in tegenstelling tot nu.
ik wil VEK vodka en kontenquote:Op woensdag 5 april 2017 17:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat niet is, kan komen. Homijn grapte ooit dat er een Tetten-forum zou komen. Dat is er daarna ook werkelijk gekomen (Bier en Tetten).
quote:
quote:Op woensdag 5 april 2017 17:28 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ga het gewoon vaak zeggen vanzelf komt het
hey, een blauwtietquote:Op woensdag 5 april 2017 17:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kunnen we dan dit soort plaatjes verwachten?
[ afbeelding ]
vogels zijn coolquote:Op woensdag 5 april 2017 17:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een vogelkalender en daarop zag ik laast een stoer vogeltje. De tijgervink.
[ afbeelding ]
Heeft wel wat, vind ik.
oeh, nicequote:Op woensdag 5 april 2017 17:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een vogelkalender en daarop zag ik laast een stoer vogeltje. De tijgervink.
[ afbeelding ]
Heeft wel wat, vind ik.
Je hebt de uitzending van de Keuringsdienst van Waarde daarover kennelijk niet gezien...quote:Op woensdag 5 april 2017 17:51 schreef knokkels het volgende:
Oeh Angus Beef Burger, come to meeeeeeeeeee
Oh ja hoor.quote:Op woensdag 5 april 2017 17:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt de uitzending van de Keuringsdienst van Waarde daarover kennelijk niet gezien...
Geluidquote:Op woensdag 5 april 2017 17:58 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zie trouwens een leeg rooster voor vanavond...
Ik wil mezelf best een paar uurtjes inroosteren, maar wellicht wil iemand anders (ook) draaien?
Ik moet dan even snel nog wat dingen voorbereiden. En ik heb trouwens nog een muzikale verassing voor jouquote:
nou dat maakt goed voor als je straks minder kunt draaienquote:Op woensdag 5 april 2017 17:58 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zie trouwens een leeg rooster voor vanavond...
Ik wil mezelf best een paar uurtjes inroosteren, maar wellicht wil iemand anders (ook) draaien?
Zit wat in. Ik begin om 18:30 uur. Eerst maar eens tot 20:00 uur, zien we daarna wel verder.quote:Op woensdag 5 april 2017 18:07 schreef just me het volgende:
[..]
nou dat maakt goed voor als je straks minder kunt draaien
ik heb de witter nog aan het werk dus ik tune later inquote:Op woensdag 5 april 2017 18:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zit wat in. Ik begin om 18:30 uur. Eerst maar eens tot 20:00 uur, zien we daarna wel verder.
Jij kent die auduioengineer, en hebt hem zover gekregen om een blooperreel op te sturen en die heb je daarna in een nummer verwerkt?quote:Op woensdag 5 april 2017 18:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik moet dan even snel nog wat dingen voorbereiden. En ik heb trouwens nog een muzikale verassing voor jou
Nee, iets heel andersquote:Op woensdag 5 april 2017 18:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij kent die auduioengineer, en hebt hem zover gekregen om een blooperreel op te sturen en die heb je daarna in een nummer verwerkt?
Woohoo ik ben benieuwd
Je wordt gecremeerdquote:Op woensdag 5 april 2017 18:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij kent die auduioengineer, en hebt hem zover gekregen om een blooperreel op te sturen en die heb je daarna in een nummer verwerkt?
Woohoo ik ben benieuwd
quote:Op woensdag 5 april 2017 18:21 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Je wordt gecremeerd![]()
Goedenavond![]()
(ik ben zo weer weg)
Ik lees het toch andersquote:Op woensdag 5 april 2017 18:24 schreef knokkels het volgende:
[..]Oei, help
![]()
Ik hoop dat het nog wel wat decennia duurt?![]()
Ha, Tuned
quote:Op woensdag 5 april 2017 18:26 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ik lees het toch anders![]()
"And now, the end is near..."
Als je me een DM stuurt....quote:Op woensdag 5 april 2017 18:34 schreef knokkels het volgende:
Nu ga je me zeker vertellen dat Jan Blomqvist ook nog langskomt?
quote:
Het is geen remixquote:
Niet verassend..?quote:Op woensdag 5 april 2017 18:51 schreef Elfletterig het volgende:
Tot mijn eigen verbazing neemt deze remix ineens een wending die verrassend goed op het al geplande volgende nummer aansluit... (soms vallen dingen vanzelf in elkaar)
Nu wel jaquote:Op woensdag 5 april 2017 18:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, met dubbel-R
ToT diedoet in 3... 2.. 1...
VNV Nationquote:
quote:Op woensdag 5 april 2017 18:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, met dubbel-R
ToT diedoet in 3... 2.. 1...
quote:Op woensdag 5 april 2017 19:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik draaide Wolfsheim met Once In A Lifetime
Jean Michel Jarre & Pet Shop Boys om preciezer te zijn.quote:Op woensdag 5 april 2017 19:05 schreef livelink het volgende:
Hé, ik hoor de Pet Shop Boys bij het inloggen. Dat dat moet Elfletterig zijn
Dat heb je soms. Ik kreeg deze week telefoon tijdens mijn show...quote:Op woensdag 5 april 2017 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]Oew!
Balen!
Maar dit was wel ff een belangrijk telefoontje.
Ding stopt vanzelf.quote:Op woensdag 5 april 2017 19:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat heb je soms. Ik kreeg deze week telefoon tijdens mijn show...
Ik vind dit een nogal ondergewaardeerd nummer. Heeft #1 gestaan in mijn wekelijkse hitlijst die ik destijds, rond 1998, maakte.quote:
quote:Op woensdag 5 april 2017 19:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik draaide Wolfsheim met Once In A Lifetime
quote:Op woensdag 5 april 2017 19:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind dit een nogal ondergewaardeerd nummer. Heeft #1 gestaan in mijn wekelijkse hitlijst die ik destijds, rond 1998, maakte.
Ik heb dit nummer ook in mijn eerste show gedraaid.....
Johnny?quote:Op woensdag 5 april 2017 19:15 schreef Elfletterig het volgende:
Money is eigenlijk hetzelfde als cash, toch?
Min of meer.quote:Op woensdag 5 april 2017 19:15 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op woensdag 5 april 2017 19:15 schreef Elfletterig het volgende:
Dit snap ik niet helemaal?quote:Op woensdag 5 april 2017 19:18 schreef knokkels het volgende:
die s van Burns Burns Burns klinkt wel als die s van Herbert The Pervert
Klein stukje van die s van Burns Burns Burns, kwam eruit als een kleine fluittoon. Heel subtiel. Kreeg een Herbert The Pervert connectie (Oh ja, Family Guy)quote:
Ah zo. Het komt van diezelfde dubieuze reclame-cd waar die crappy versie van The Joker ook af kwam. Maar dit klonk mij wél als een origineel in de oren.quote:Op woensdag 5 april 2017 19:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Klein stukje van die s van Burns Burns Burns, kwam eruit als een kleine fluittoon. Heel subtiel. Kreeg een Herbert The Pervert connectie (Oh ja, Family Guy)
quote:Op woensdag 5 april 2017 19:23 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna iets waarvan ik zelf ook niet weet hoe het klinkt.
quote:Op woensdag 5 april 2017 19:23 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna iets waarvan ik zelf ook niet weet hoe het klinkt.
quote:
quote:Op woensdag 5 april 2017 19:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Krijg je als Knokkels in het topic is hè....
Omdat dat toevallig de enige was die ik stuurde?quote:Op woensdag 5 april 2017 19:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
1 luisteraar die snapt waarom ik hier een plaat met "Time" in de titel voor zette....![]()
Dat kan ik vanaf hier niet zien hè?quote:
Zeg bijdehandjequote:
Ook ja. Maar "Time Again" in de titel was de aanleidingquote:Op woensdag 5 april 2017 19:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Omdat dat toevallig de enige was die ik stuurde?
Ik niet.quote:Op woensdag 5 april 2017 19:30 schreef Elfletterig het volgende:
Iemand bezwaar als ik mijn eindtijd naar 20:30 uur zet? (Ik was om 18:30 uur begonnen, dus ik had maar 1,5 uur ingepland)
quote:Op woensdag 5 april 2017 19:30 schreef Elfletterig het volgende:
Iemand bezwaar als ik mijn eindtijd naar 20:30 uur zet? (Ik was om 18:30 uur begonnen, dus ik had maar 1,5 uur ingepland)
No problem uiteraard.quote:Op woensdag 5 april 2017 19:30 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op woensdag 5 april 2017 19:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
No problem uiteraard.
Zal ik daarna wat muziek er in gooien?
Altijd goedquote:Op woensdag 5 april 2017 19:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
No problem uiteraard.
Waheyquote:
[..]
No problem uiteraard.
exact wat ik me net aan het afvragen was jaquote:
[..]
No problem uiteraard.
quote:
Hierna 2 reebruine ogen?quote:
Raggende Mannen - Poep In Je Hoofd, deel 2?quote:
quote:
Dat kan verholpen worden.quote:
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 5 april 2017 19:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het volgende nummer gaat over deze man
quote:Op woensdag 5 april 2017 19:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het volgende nummer gaat over deze man
quote:
Het leven van een Radio 49-DJ. Hier ergens tussenin laveren....quote:Op woensdag 5 april 2017 19:47 schreef Melting het volgende:
De naam van deze artiest blijft klinken alsof er iemand over moet geven..
Bwweeeuuurk!
quote:Op woensdag 5 april 2017 19:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Het leven van een Radio 49-DJ. Hier ergens tussenin laveren....
quote:Op woensdag 5 april 2017 19:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
You can't win them all overquote:Op woensdag 5 april 2017 19:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Trooper, Hunter. Same Ol' Same Ol'quote:
quote:Op woensdag 5 april 2017 19:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik daar niks van in mijn collectie heb...
quote:Op woensdag 5 april 2017 19:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In mijn beleving zou dit een hit moeten zijn. Maar dat is het niet echt, helaas.
Is dit Jamiroquai?quote:Op woensdag 5 april 2017 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna een track van het nieuwe album van Jamiroquai
Dit zit vrij dicht bij de gebruikelijke sound. Sommige tracks op het nieuwe album zijn een tandje elektronischer. Ik heb het album gekocht; eerste keer ooit dat ik een studioalbum van Jamiroquai koop (heb alleen een verzamel-cd van ze)quote:Op woensdag 5 april 2017 19:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dit Jamiroquai?![]()
Ik dacht altijd dat ze een ander soort muziek maakten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Canapé with Madness?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Can I play with Agnus?quote:Can I play with my nads?Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Toch weer die PSB hè?quote:Op woensdag 5 april 2017 20:04 schreef Elfletterig het volgende:
My Girl van Madness. Voor de liefhebber: de Pet Shop Boys hebben dit nummer gecoverd. En die uitvoering is ook een keer samen met de zanger van Madness uitgevoerd, tijdens een tribute-concert voor een overleden beveiliger, die voor beide bands werkte.
quote:Op woensdag 5 april 2017 20:04 schreef Elfletterig het volgende:
Can I Play With Madness? - natuurlijk kan dat
Wat aardigquote:Op woensdag 5 april 2017 20:04 schreef Elfletterig het volgende:
My Girl van Madness. Voor de liefhebber: de Pet Shop Boys hebben dit nummer gecoverd. En die uitvoering is ook een keer samen met de zanger van Madness uitgevoerd, tijdens een tribute-concert voor een overleden beveiliger, die voor beide bands werkte.
quote:
De PSB-versie hiervan is best leuk. Komt nog wel een keer. Ik had deze show eigenlijk een andere cover van ze willen draaien, maar ik heb eerder ongepland al die plaat met Jean Michel Jarre gedraaid...quote:
quote:Op woensdag 5 april 2017 20:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De PSB-versie hiervan is best leuk. Komt nog wel een keer. Ik had deze show eigenlijk een andere cover van ze willen draaien, maar ik heb eerder ongepland al die plaat met Jean Michel Jarre gedraaid...
Ja. Mijn onbetwiste #1-song van het jaar 2009quote:
I Got No Stringsquote:
quote:
Dat heb ik al sinds het jaar 2000 of zo. Maar enkele pareltjes blijven er altijd tussendoor komen.quote:Op woensdag 5 april 2017 20:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja. Mijn onbetwiste #1-song van het jaar 2009![]()
Ik weet nog dat deze in "Maak of Kraak" zat bij Radio 538, om vervolgens gekraakt te worden. Sindsdien heb ik mijn hoop op muzieksmaak in Nederland definitief opgegeven.
Druk waarschijnlijk.quote:Op woensdag 5 april 2017 20:12 schreef Elfletterig het volgende:
Oscar, ben je er nog wel? Of ben je gewoon heel druk met je show voorbereiden?
Ik had hem via DM iets gevraagd een tijdje geleden en daar heb ik nog geen reactie op. Nou ja, we zien wel zo.quote:
quote:Op woensdag 5 april 2017 20:19 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moest even een kort nummer inpassen om zo goed uit te komen. Na 2 keer Noorwegen is deze wel toepasselijk....
Ik vind het ook het beste nummer van East17.quote:Op woensdag 5 april 2017 20:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Reden staat hierboven
(Overigens vind ik dit de beste plaat van East 17, maar wie ben ik)
Dus toch wel?quote:Op woensdag 5 april 2017 20:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik vind het ook het beste nummer van East17.
En... Jij bent Elf.
Zo treurig, mensen die ineens niet meer weten wie ze zijn. Sterkte, Elf.
Niet Tien. Niet Twaalf.... Elf..
quote:
quote:Op woensdag 5 april 2017 20:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik vind het ook het beste nummer van East17.
En... Jij bent Elf. Niet Tien. Niet Twaalf.... Elf..
Zo treurig, mensen die ineens niet meer weten wie ze zijn. Sterkte, Elf.
Je bent niet de enige.quote:Op woensdag 5 april 2017 20:27 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig vraagt zich af waar Oscar is....
quote:Op woensdag 5 april 2017 20:28 schreef Elfletterig het volgende:
Playlist DJ11 - Midweek
01 Etienne De Crécy - Am I Wrong (album version)
02 Jean Jacques Smoothie - 2People (Mirwais original radio edit)
03 Alma - Requiem
04 Erasure - Voulez Vous
05 Daft Punk - Harder Better Faster Stronger (Jess & Crabe remix)
06 Wolfsheim - Once In A Lifetime
07 Second Version - Nova
08 Jean Michel Jarre & Pet Shop Boys - Brick England
09 D:Ream - Unforgiven (7 inch D:Reamix)
10 Babylon Zoo - All the Money's Gone
11 Meja - All 'Bout The Money
12 Johnny Cash - Ring Of Fire
13 Future Breeze - Keep The Fire Burnin' (radio mix)
14 Black Box - Ride On Time
15 Jan Blomqvist - Time Again (Peer Kusiv remix)
16 Seinabo Sey - Hard Time
17 Lighthouse Family - You Always Want What You Haven't Got
18 Dido - Hunter
19 A-ha - Hunting High And Low (7" remix)
20 Björk - Hunter
21 The Magician & Julian Perretta - Tied Up
22 Jamiroquai - Shake It On
23 Iron Maiden - Can I Play With Madness
24 Madness - My Girl
25 Röyksopp feat. Robyn - The Girl And The Robot
26 Carl Louis feat. Frøder - Easy
27 The Beatles - Norwegian Wood (This Bird Has Flown)
28 East 17 - It's Alright
29 Pet Shop Boys - It's Alright
Nee, Oscar is bezig toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |