Ja, dat is wel de bedoeling! Even afwachten tot er een interessante activiteit voorbij komt.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb je btw misschien ook plannen om bij JD/D66 iets te gaan doen?
Ik hoop het wel. Misschien moeten we het aan Friek_ vragenquote:Op dinsdag 4 april 2017 23:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is Janneke er nog wel? Die was een paar dagen geleden een beetje not amused.
Die was niet blij met de grote hoeveelheid mongolen die ineens aan kwamen waaien.quote:
Ik denk dat dat "Iedereen is welkom" nu echt uit de OP moet.quote:Op woensdag 5 april 2017 00:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Die was niet blij met de grote hoeveelheid mongolen die ineens aan kwamen waaien.
Weet niet of ze daarna nog heeft gepost omdat ik zelf de afgelopen dagen nogal druk was.
Ik ben ook voor opvang in de regio.quote:Op woensdag 5 april 2017 00:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat dat "Iedereen is welkom" nu echt uit de OP moet.
Alleen vluchtelingen die nergens anders terecht kunnen zullen we nog opvangen.
Alleen politieke vluchtelingen hier.quote:Op woensdag 5 april 2017 00:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat dat "Iedereen is welkom" nu echt uit de OP moet.
Alleen vluchtelingen die nergens anders terecht kunnen zullen we nog opvangen.
Ach. Janneke komt wel terug.quote:Op woensdag 5 april 2017 00:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Die was niet blij met de grote hoeveelheid mongolen die ineens aan kwamen waaien.
Weet niet of ze daarna nog heeft gepost omdat ik zelf de afgelopen dagen nogal druk was.
Aight.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:59 schreef Viltje het volgende:
[..]
Ja, dat is wel de bedoeling! Even afwachten tot er een interessante activiteit voorbij komt.
Vooral in NWS kunnen ze best nog heel veel van die mongolen opvangen.quote:Op woensdag 5 april 2017 00:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik ben ook voor opvang in de regio.
Ik wil niet in vooroordelen denken hoor, maar nichten staan er nou eenmaal om bekend erg vals te zijn.quote:Op woensdag 5 april 2017 00:06 schreef Pokkelmans het volgende:
Wehe, lees nu dat er ook tegen de Arhemse betonschaarpoten aangifte is gedaan door een van de betonschaarmeppers. Die stellen dat de flikkers begonnen met slaan.
RELLENNNNN
Het zijn allemaal tokkies, anders zouden ze niet in Arnhem-Zuifd wonen.quote:Op woensdag 5 april 2017 00:06 schreef Pokkelmans het volgende:
Wehe, lees nu dat er ook tegen de Arhemse betonschaarpoten aangifte is gedaan door een van de betonschaarmeppers. Die stellen dat de flikkers begonnen met slaan.
RELLENNNNN
Gutmensch dan toch een nicht?quote:Op woensdag 5 april 2017 00:08 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik wil niet in vooroordelen denken hoor, maar nichten staan er nou eenmaal om bekend erg vals te zijn.
Zullen wel een tikje op het achterhoofd gehad hebben dan.quote:Op woensdag 5 april 2017 00:11 schreef Kaas- het volgende:
Die twee homo's zien er ook echt uit als uitlokkende provocerende agressieve vechtersbazen.
Dacht eigenlijk dat het wel een algemeen bekend woord was.quote:Op woensdag 5 april 2017 00:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
Onbekend met dit Zutphense fenomeen?
Ja, volkomen. Ondanks het feit dat mijn familie van moederszijde uit de achterhoek komt.quote:Op woensdag 5 april 2017 00:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
Onbekend met dit Zutphense fenomeen?
Oorsprong ligt schijnbaar in Zutphen.quote:Op woensdag 5 april 2017 00:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dacht eigenlijk dat het wel een algemeen bekend woord was.
Stel het (vrouwtje) heeft gekrabt en aan de haren getrokken?quote:Op woensdag 5 april 2017 00:11 schreef Kaas- het volgende:
Die twee homo's zien er ook echt uit als uitlokkende provocerende agressieve vechtersbazen.
Moest lachen,quote:Op woensdag 5 april 2017 00:12 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zullen wel een tikje op het achterhoofd gehad hebben dan.
Hoe weet jij dat nou als Zeeuw?quote:Op woensdag 5 april 2017 00:13 schreef Euribob het volgende:
[..]
Oorsprong ligt schijnbaar in Zutphen.
Punt aftrek voor dat trema op carrière.quote:Op woensdag 5 april 2017 00:14 schreef KetchupFTW het volgende:
Eerste 9 van mijn academische carriëre is binnen.
Te diep op een onderwerp in gaan terwijl niemand daar op zit te wachten.quote:Op woensdag 5 april 2017 00:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, volkomen. Ondanks het feit dat mijn familie van moederszijde uit de achterhoek komt.
Dus, wat is miemelen?
Ho ho. Ik wel.quote:Op woensdag 5 april 2017 00:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Te diep op een onderwerp in gaan terwijl niemand daar op zit te wachten.
dacht dat het gewoon een soort van gezeur/gefluister was.quote:Op woensdag 5 april 2017 00:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
oh verdomme, mjah ik ga slapen met jullie gemiemelquote:Op woensdag 5 april 2017 00:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dacht dat het gewoon een soort van gezeur/gefluister was.
Ik weet eigenlijk niet eens meer wat er in die post van mij stond die je hebt weggehaaldquote:Op woensdag 5 april 2017 00:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar op zoek naar een alomvattende definitie kwam ik die betekenis niet tegen.quote:Op woensdag 5 april 2017 00:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dacht dat het gewoon een soort van gezeur/gefluister was.
Iets met dat er in NWS enkel mongolen zijn of zo. Ergo DE WAARHEID.quote:Op woensdag 5 april 2017 00:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens meer wat er in die post van mij stond die je hebt weggehaald
Mooi.quote:Op woensdag 5 april 2017 00:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens meer wat er in die post van mij stond die je hebt weggehaald
Ik hoop dat je alles hebt genote, dan maakt het misschien sense als ik het volgende week terugleesquote:
quote:Op woensdag 5 april 2017 00:19 schreef possetje het volgende:
Daar heb je Possetje ook weer, kots kots kots...
Yes Mister Cheese.quote:Op woensdag 5 april 2017 00:20 schreef Kaas- het volgende:
Euri maak jezelf svp nuttig en tyf die possetje d'r uit.
Oh ja.quote:Op woensdag 5 april 2017 00:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Iets met dat er in NWS enkel mongolen zijn of zo. Ergo DE WAARHEID.
Hear hear.quote:Op woensdag 5 april 2017 00:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja.
Dat xenofobe kutmongolen gewoon moeten worden opgevangen in de regio waar ze vandaan komen, oftewel NWS.
Kaas ik doe alleen volgen, dus als het over iets anders gaat kom ik zo erachter aan, ik begin niet met iets anders.quote:Op woensdag 5 april 2017 00:21 schreef Kaas- het volgende:
Nu John en Possetje hier over alles behalve politiek komen bakkeleien ga ik ook maar slapen.
ik ben alleen maar dankbaar als ik gebanned word, ik lijd aan een ziekelijke nieuwsgierigheid, en de beloning die ik dan 9 van de 10 keer krijg zijn laagbegaafde fokkersquote:
Wehe, volgens mij had ik vroeger familie in Arnhem Zuid wonen. Of hoort Elden daar strikt genomen niet meer bij?quote:Op woensdag 5 april 2017 00:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zijn allemaal tokkies, anders zouden ze niet in Arnhem-Zuifd wonen.
Maroktokkies, gaytokkies. Eén natte pot.
Nou nee heel het ander topic ging niet over politiek, en dit ook niet, dus waar miemelt kaas dan over?quote:Op woensdag 5 april 2017 00:23 schreef possetje het volgende:
[..]
ik ben alleen maar dankbaar als ik gebanned word, ik lijd aan een ziekelijke nieuwsgierigheid, en de beloning die ik dan 9 van de 10 keer krijg zijn laagbegaafde fokkers
Je kan dat Zuifd wel weglaten.quote:Op woensdag 5 april 2017 00:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zijn allemaal tokkies, anders zouden ze niet in Arnhem-Zuifd wonen.
Maroktokkies, gaytokkies. Eén natte pot.
Jawel. Je hebt tokkiefamilie.quote:Op woensdag 5 april 2017 00:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wehe, volgens mij had ik vroeger familie in Arnhem Zuid wonen. Of hoort Elden daar strikt genomen niet meer bij?
Ben je ook tokkie als je in Amsterdam-Noord woont, o Remlof?quote:
Ook hier kan je Noord wel weglatenquote:Op woensdag 5 april 2017 00:37 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ben je ook tokkie als je in Amsterdam-Noord woont, o Remlof?
Ja, zeker weten. Dat is nog erger dan Arnhem-Zuid.quote:Op woensdag 5 april 2017 00:37 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ben je ook tokkie als je in Amsterdam-Noord woont, o Remlof?
Hacksaw ridge nog niet maar die staat wel bovenaan het lijstje.quote:Op woensdag 5 april 2017 00:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
heb je hacksaw ridge of land of mine al gezien?
U komt uit Rütterdüm?quote:
En je oma dan?quote:Op woensdag 5 april 2017 00:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, zeker weten. Dat is nog erger dan Arnhem-Zuid.
Die ander is misschien nog wel beterquote:Op woensdag 5 april 2017 00:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Hacksaw ridge nog niet maar die staat wel bovenaan het lijstje.
Maar nu gewoon lui dus zocht iets op netflix en deze titel kende ik nog niet.
Noteer ik even.quote:Op woensdag 5 april 2017 00:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die ander is misschien nog wel beter
Als ze nu netjes in Arnhem-Noord wonen heb ik niets gezegd.quote:Op woensdag 5 april 2017 00:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nouja, was hun starterswoning, een jaar of 10 geleden.
Nee, een dorp. Kinderen hè.quote:Op woensdag 5 april 2017 00:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ze nu netjes in Arnhem-Noord wonen heb ik niets gezegd.
Nijmegen?quote:
Bedreigd? Ik vind het alleen een fijne stad om te winkelen en qua wegen/bereikbaarheid zit het een stuk beter in elkaarquote:Op woensdag 5 april 2017 00:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom voelen ODW'ers zich altijd bedreigd door het almachtige Arnhem?
Saai?quote:Op woensdag 5 april 2017 00:41 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik ga maar even mijn belastingrechthoorcollege van 9 uur overslaan.
Joah, hoe vaak zie je verdere familie nou eigenlijk?quote:Op woensdag 5 april 2017 00:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Och, wat schattig. Maar dan zie je ze ook nooit meer.
Elk nadeel heb z'n voordeel.
Nog niet mee begonnen.quote:
Alleen bij begrafenissen. En de traditionele familieborrel achterafquote:Op woensdag 5 april 2017 00:47 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Joah, hoe vaak zie je verdere familie nou eigenlijk?
quote:Op woensdag 5 april 2017 00:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen bij begrafenissen. En de traditionele familieborrel achteraf
Elke keer weer eentje minder.quote:Op woensdag 5 april 2017 00:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen bij begrafenissen. En de traditionele familieborrel achteraf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |