quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:29 schreef Zipportal het volgende:
De zwammen zitten er al in.
Die gaat om.
U las het hier.
Eens. Visser was een beetje over de houdbaarheidsdatum heen.quote:
quote:
quote:
Hebben jullie de lottogetallen voor dit weekend?quote:
40-45quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hebben jullie de lottogetallen voor dit weekend?
Daar moest ik ook even over nadenken. De enige mogelijkheid die ik zie is dat hun beider ouders tevens broer en zus zijn. Op die manier zijn haar ouders tevens haar oom en tante, en is haar broer ook haar neef. Daarnaast is ze ook haar eigen nicht en is haar broer tevens z'n eigen neef.quote:
Of dat hij haar figuurlijke 'brotha' isquote:Op dinsdag 4 april 2017 23:59 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Daar moest ik ook even over nadenken. De enige mogelijkheid die ik zie is dat hun beider ouders tevens broer en zus zijn. Op die manier zijn haar ouders tevens haar oom en tante, en is haar broer ook haar neef. Daarnaast is ze ook haar eigen nicht en is haar broer tevens z'n eigen neef.
Een alternatieve, plausibelere verklaring is dat ze eigenlijk bedoelde dat hij haar halfbroer en neef was. Dat zou dan kunnen betekenen dat de gedaagde het kind is wat haar vader bij de zus van haar moeder verwekt heeft.
De Rijdende Rechter gaat 9 van de 10 keer over schuttingen, bomen, erfgrenzen of recht van overpad. Dat is altijd zo geweest. Of het een leuke uitzending is ligt meestal aan de eisers en gedaagden. Voor zover ik weet zijn dit geen acteurs trouwens. Soms zijn het intelligente, rustige mensen die zich uiterst redelijk opstellen: dan weet je na 1 minuut al dat het een saaie aflevering gaat worden. Het leukste zijn de afleveringen met onredelijke en onvermurwbare bejaarden, excentriekelingen en onverstaanbaar pratende boeren. Als die 3 groepen in 1 persoon worden verenigd (onverstaanbaar pratende excentrieke bejaarde boeren) dan weet je bij voorbaat al dat het toptelevisie gaat worden.quote:Op woensdag 5 april 2017 12:46 schreef Dr_Strange het volgende:
Vinden jullie de uitzendingen ook steeds slechter worden?? Zowat elke week gaat het over een boom/schutting/erfgrens.
De 'acteurs' worden er ook niet interessanter op.
Of je kijkt even verder voordat je blaten gaat?quote:
Dan kan je wel op je eigen naam gelijk een kapvergunning aanvragen 😎quote:Op donderdag 6 april 2017 15:12 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dan ben je best wel genaaid. Boom groet zo door je schutting heen en dan ben je ineens mede-eigenaar.
quote:Meneer en mevrouw Tidu hebben in Twekkelo een behoorlijke lap tuingrond op de kop weten te tikken. Nu zij van hun welverdiende pensioen genieten, kunnen ze zich daar lekker uitleven met hun groene vingers. Probleem is alleen de erfgrens met het naastgelegen tuinencomplex. Langs de erfgrens hebben de tuinders volgens Tidu bijna anderhalve meter grond ingepikt. De eigenaren van het tuinencomplex vinden het belachelijk. Die grens loopt al zeker vijftig jaar zo, dus daar hoef je geen ruzie over te maken wat hen betreft. Daarnaast speelt er misschien nog wel een veel groter probleem. De grond wemelt van de asbest. Rijdende Rechter meester John Reid reist af naar Twekkelo waar hij zelf de stukken asbest van de grond kan rapen.
Al jaren mijn favoriete tv avond.quote:
quote:
quote:
Haha deze is echt goudquote:Op donderdag 6 april 2017 20:10 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Meer van dit soort afleveringen a.u.b.
Fort Oranjequote:
Volgens mij zigeuner en komt hij uit Roemenië.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:33 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Is Bruno Italiaans of is dat achterhoeks accent?
wat heb jij met brillen?quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:33 schreef Razor21 het volgende:
Vrouwtje ziet er nu wel geil uit zeg zonder bril
Nietsquote:
quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:39 schreef Vatta het volgende:
[..]
Klopt ze heeft wel iets van Carolien Tensen. Ook zo'n ubermilf.
Ik vind dat wijf van Powned met die aardappel in haar keel een stuk ergerquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:41 schreef Vatta het volgende:
[..]
Echt vreselijk. Dat powned mannetje lult ook zo.
ik zou het vooral niet inademenquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:41 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Proef eens of het wel echt asbest is.
Meer van Mariska van Kolkquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:39 schreef Vatta het volgende:
[..]
Klopt ze heeft wel iets van Carolien Tensen. Ook zo'n ubermilf.
quote:
Teletekst 888.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom wordt dit niet ondertiteld?
Ik vind het knap dat ze elke week weer van die idioten vinden. Genot altijd. Al is meester Visser vaak nog net een stap erger.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:46 schreef Vatta het volgende:
Wat ik het mooiste aan dit programma vind is dat die mensen zichzelf zo ongelooflijk serieus nemen dat het gewoon schrijnend word. Wat boeit ons die oprechte woede weet je. Voor ons is dit gewoon puur leedvermaak.
Dit verstaan ze in Hilversum niet.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom wordt dit niet ondertiteld?
Op SBS is die andere gast toch te zien?quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat ze elke week weer van die idioten vinden. Genot altijd. Al is meester Visser vaak nog net een stap erger.
Die van gisteren was genieten jaquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat ze elke week weer van die idioten vinden. Genot altijd. Al is meester Visser vaak nog net een stap erger.
Correct. Die rechter is zelf al zo wak als iets. Dus nog meer chaos vaak.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:49 schreef Vatta het volgende:
[..]
Op SBS is die andere gast toch te zien?
pvdwquote:
Ja, dat is deze aflevering.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:26 schreef JaneDoe het volgende:
is die aflevering van 'ik voel me bij m'n strot gepakt' al geweest?
quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:33 schreef Razor21 het volgende:
Vrouwtje ziet er nu wel geil uit zeg zonder bril
Ja staat Jetske goedquote:Op donderdag 13 april 2017 21:56 schreef Sigaartje het volgende:
[..]![]()
Ook leuk leren rokje van de presentatrice.
Er waren hier aanmerkingen op haar outfit, maar ik vond haar er lekker uitzien. Rokje, panty, hakjes, doe mij zo'n vrouw!quote:
quote:Twee buren in Den Haag ruzieden vorig jaar over een grote kronkelwilg die zelfs door een betonnen muur niet te stoppen was. John Reid oordeelde dat de boom weg moest. Jetske van den Elzen kijkt of dat inmiddels is gebeurd.
Twee buren in Den Haag ruzieden vorig jaar over een grote kronkelwilg die zelfs door een betonnen muur niet te stoppen was. Bovendien was de overlast van takken en bladeren onacceptabel. John Reid oordeelde dat de boom weg moest. In De rijdende rechter, wordt gevolgd gaat Jetske van den Elzen kijken of dat inmiddels is gebeurd.
Enschede
Daarna rijdt ze vanuit Den Haag naar het oosten van het land. In Enschede schreven meneer en mevrouw Tidu ooit een brief naar De rijdende rechter. Ze hadden zo’n mooi stuk grond op de kop getikt, waar ze lekker konden tuinieren. Minder leuk was het dat het aanpalende volkstuinencomplex een deel van hun grond in gebruik nam. Onrechtmatig, vond rechter Reid. Dat de grens al vijftig jaar onveranderd is, deed niet ter zake. Is de kwestie opgelost
Ja, die kronkelwilg ook. Nu gaan ze kijken hoe het verder is gegaan.quote:Op dinsdag 18 april 2017 10:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Hè? Die Tidu was er toch vorige week op!
Gelukkig heeft SBS nog wel nieuwe afleveringen.quote:Op dinsdag 18 april 2017 12:28 schreef Dr_Strange het volgende:
Jammer die terugblikken, zie liever nieuwe afleveringen. Familiediner had ook al een of andere jubileum-compilatie.
Inderdaad, alleen factuurtje moest nog betaald worden.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:29 schreef Zelfscanner het volgende:
Van deze een vervolg maken![]()
De boom was toch al om voor de uitspraak.
Verdwaalde paastakquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:40 schreef Zelfscanner het volgende:
Nooit opgemerkt dat die tak daar staat
Jaquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:43 schreef Postbus100 het volgende:
Is dit die zaak waarin John Reid op een gegeven moment aan die man vraagt of hij de asbest er opzettelijk heeft neergelegd?
Ik ben liever thuis dan daar jaquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:43 schreef monkyyy het volgende:
Troosteloze bende. Lijkt wel een teerzandveld waar Shell even heeft huisgehouden.
quote:
Oh, ik gaf je mijn antwoord voordat ik je vraag had gelezenquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:45 schreef Postbus100 het volgende:
Ik vind Jetske altijd zo vervelend wroeten in de emoties
Askoolquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:49 schreef WammesWaggel het volgende:
Lekker, boerenkool met asbest
Biologisch!
De kronkelwilg is weg en die tuinfiguren kunnen verder kloten.quote:Op woensdag 19 april 2017 12:18 schreef Gia het volgende:
Vond dat vervolg van gisteren wel erg snel. Had echt het gevoel alsof ik pas vorige week die uitzending van die meneer Tidu gezien heb. En ook die met die kronkelwilg ligt nog heel vers in mijn geheugen.
Vind er zo echt geen z*k meer aan.
Denk eerder 80%, gewoon opnemen en vooruit spoelen naar nieuwe stukjes.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:21 schreef Zipportal het volgende:
Ik kijk deze onzin wel terug. 50% is herhaling.
Iddquote:Op dinsdag 25 april 2017 22:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Reid rijdt beter dan Visser vorige week.
Ik was nog positief. Inderdaad het is meer.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:34 schreef ddx het volgende:
[..]
Denk eerder 80%, gewoon opnemen en vooruit spoelen naar nieuwe stukjes.
psies! profi zeikersquote:Op dinsdag 25 april 2017 22:42 schreef monkyyy het volgende:
Deze lui zaten ook in kassa met infrarood panelen.
Denk het wel. Of de spullen er nog in staan is een 2equote:
mag wel als je range rover rijdtquote:
Zou zijn vrouw het haar in een andere skittle-kleur hebben?quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:50 schreef Szura het volgende:
Sow hij zit er nog pauperiger uit inmiddels
Oh, is dit wordt vervolgdquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is wel het principe van wordt vervolgd ja
Vervolgquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:31 schreef Schuimpjes het volgende:
Herhaling (of is dit zo'n terugblik aflevering?)
Zoiets staat mij wel bij jaquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:33 schreef Snowsquall het volgende:
Ze moesten via de rechter toch meer betalen voor de grond dan de gemeente vroeg..
WIE WAS DAT?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:38 schreef Schuimpjes het volgende:
De gemeente wilde de boel beflikkeren
[ afbeelding ]
Kan gewoon nietquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Beetje in de zomermaanden liggen neuken.
Dit topic niet in je MyAt hebben staanquote:
Moest voetbal kijken met mijn VBL vriendenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dit topic niet in je MyAt hebben staan
Een stukje wel ja. 1e deel was niksquote:
Neuhquote:
Rookworst zonder R is ook worstquote:
Biologische niet nee.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:53 schreef Joezi het volgende:
rookworstlucht erbij, dat zou ik ook echt niet trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |