Wat zeiden zequote:Op dinsdag 4 april 2017 19:42 schreef zeer het volgende:
[..]
heb vandaag de hele dag naar je gezocht vroeg aan alle leukste meisjes of jij het was
Ja het komt altijd met vlagen hier op fok, deze houdt wel lang aan overigens.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
man er wordt wel panisch gedaan over het woord kanker
lijkt me echt super grappig om jou zo asian style te zien imploderen als je beboet wordt door een agent omdat je scheldt tbhquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee kon niet, was maar 24 uur gelukkig. Anders had ik het niet overleefd.
Zie ook mijn sig, je moet goed opletten tegenwoordig.
Ik blijf altijd netjes tegen agenten.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:43 schreef zeer het volgende:
[..]
lijkt me echt super grappig om jou zo asian style te zien imploderen als je beboet wordt door een agent omdat je scheldt tbh
Jaa.. wat zijn we zachtaardig vandaagquote:
Ik ben altijd zachtaardig tegen jou.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jaa.. wat zijn we zachtaardig vandaag
'blijf uit m'n buurt pervert'quote:
quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:44 schreef zeer het volgende:
[..]
'blijf uit m'n buurt pervert'
'rot op ik bel de politie'
'ik ben xachet en mijn vriend is potato'
'scheer je weg vuillak!!'
'Willoow? dat lekkertje uit de SC??'
Zou wat zijn. Krijg je net de horen dat een familielid kanker heeft, krijg je daar bovenop ook nog gelijk een boete omdat je het je moeder wilde vertellenquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee kon niet, was maar 24 uur gelukkig. Anders had ik het niet overleefd.
Zie ook mijn sig, je moet goed opletten tegenwoordig.
Somssomsquote:
quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:44 schreef zeer het volgende:
[..]
Zou maar net het stuk C4 raken dan ben je helemaal de lulquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:45 schreef zeer het volgende:
[..]
ik ren altijd weg en spring achter een willekeurige minderjarige Marokkaan als ze schieten
Nee.quote:
Dat lijkt me best vervelendquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:45 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zou wat zijn. Krijg je net de horen dat een familielid kanker heeft, krijg je daar bovenop ook nog gelijk een boete omdat je het je moeder wilde vertellen
Ik durf niet in de buurt te komen van Marokkanenquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:45 schreef zeer het volgende:
[..]
ik ren altijd weg en spring achter een willekeurige minderjarige Marokkaan als ze schieten
Toeval bestaat niet. Meant to be.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:46 schreef zeer het volgende:
[..]
wel toevallig dat ik xachet tegen het lijf liep
wtf waarom krijg ik iedere maand deze mailquote:U heeft niet aan uw betalingsverplichting voldaan. We informeren u over de bedragen die u aan ons moet betalen.
Omdat er persoonlijke informatie in staat, vindt u uw poststukken in Mijn DUO op de pagina Mijn berichten.
Laladieda.quote:
Xcachet in een notendopquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:44 schreef zeer het volgende:
[..]
Duo stalkt mij ook :squote:Op dinsdag 4 april 2017 19:49 schreef zeer het volgende:
[..]
wtf waarom krijg ik iedere maand deze mail
Bij mij wordt de jager de prooi.quote:
Waarom zou je iemand srs haten op fok?quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:54 schreef Elan het volgende:
[..]
In dat geval trek ik mijn vriendschapsverzoek weer in.
O?quote:
moet 'ie maar geen knuppels in m'n nek willen rammenquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
NoelGallagher
Haha lekker voor hem
Waarom zou je mensen onnodig zwart maken door leugens te verkondigen?quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand srs haten op fok?
Heb je die abo nou al gegeven aan Kaasmans?quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom zou je mensen onnodig zwart maken door leugens te verkondigen?
je bent ook wel een makkelijk doelwit manquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom zou je mensen onnodig zwart maken door leugens te verkondigen?
Hoeso :Squote:Op dinsdag 4 april 2017 20:00 schreef zeer het volgende:
[..]
je bent ook wel een makkelijk doelwit man
quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
NoelGallagher
Haha lekker voor hem
Test test 1 2 3quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:35 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
NG is nu toch op een korte vakantie nadat hij het B-woord meerdere malen heeft genoemd
Nee had weer ban tochquote:Op dinsdag 4 april 2017 20:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb je die abo nou al gegeven aan Kaasmans?
jammer hoopte dat hij afstierfquote:Op dinsdag 4 april 2017 20:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar met mijn been gaat het goed voordat je erover begint
Bedanktquote:Op dinsdag 4 april 2017 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben blij dat je terug bent, Zosk.
Haha doe normaalquote:Op dinsdag 4 april 2017 20:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar met mijn been gaat het goed voordat je erover begint
Ik ook, dus ik heb hem nu afgebonden.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jammer hoopte dat hij afstierf
thight as aquote:
Snap ik welquote:Op dinsdag 4 april 2017 20:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wilde al zeggen, heb je niet gemist
quote:
Doe normaalquote:Op dinsdag 4 april 2017 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
GVD ZOSK WAAR WAS JE IK GING DOOD ZONDER JOU DOE DIT NOOIT MEER
dacht meer hieraanquote:Op dinsdag 4 april 2017 20:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
thight as a
Sharp as a razorblade
Dry a funeral drum
Omdat hij 1 trede hoger in het alfabet wilden zitten qua segment.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:15 schreef HPLC het volgende:
Jongens, even een belangrijke kwestie: waarom had die ene meneer uit dat stadje vlakbij Bussum nou zijn lichtblauwe patserbak ingeruild voor die BMW?
Hansquote:Op dinsdag 4 april 2017 20:15 schreef HPLC het volgende:
Jongens, even een belangrijke kwestie: waarom had die ene meneer uit dat stadje vlakbij Bussum nou zijn lichtblauwe patserbak ingeruild voor die BMW?
zo ff rokenquote:
mehquote:
omdat hij toch geld over had nu hij duurder ging wonenquote:Op dinsdag 4 april 2017 20:15 schreef HPLC het volgende:
zie mij gevenquote:Op dinsdag 4 april 2017 20:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Manson niet aanbidden in zijn periode tot 2001 is niet slim, laat me je dat zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |